Oldal: 90 / 105
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 feb. 24, 03:20 am
Szerző: doki
Toytomi 2E-s motorról lenne szó. Sok üzemanyagot kap és marhára füstöl és mellé még büdös benzin szagú is.Szerintem ki kéne pucolni is meg szépen bekéne állítani. Néztem videót róla, arra lennék kíváncsi hogy mennyire macerás ez ? Meg hogy valami gyári érték van e amihez tudnánk menni állítás szempontjából.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 feb. 24, 10:01 am
Szerző: toytomi
És milyen színű a füst? Fehéres, kék, fekete?
Fogyasztás változott? Ha néztél róla videót, akkor úgy kell csinálni. De, ha nagyon bizonytalan vagy, akkor inkább ne nyúlj hozzá, mert több kárt csinálsz, mint hasznot.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 feb. 24, 11:17 am
Szerző: doki
Fehéres. Padológáz adásra 2500 ig lomha de utána kilő mint a golyó ( gondolom ott kap üzemanyagot és levegőt rendesen ) Növekedett a fogyasztás is .
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 feb. 24, 12:40 pm
Szerző: toytomi
És mindig csinálja, vagy csak indítás után, vagy üzemmeleg állapotban is folyamatosan? Hűtővíz nem fogy belőle, nem melegszik? Ha fehér a füst, az leggyakrabban abból következik, hogy bejut a hűtőfolyadék az égéstérbe.
Mielőtt keverék állításba fogsz először a gyújtást is le kellene ellenőrizni minden rendben van-e. Gyertya, kábelek, elosztófedél, rotor, gyújtáselosztó többi eleme, előgyújtás jó helyen van-e, motor tömítettségi állapot, vezérlés jó helyen legyen.
Aztán nincs-e valami vákuum cső leesve, sérülve, nem szív-e fals levegőt valahol.
Ezeket mind le kellene ellenőrizni, ha be szeretnéd állítani a keveréket. Ja még persze kell hozzá egy gázelemző gép is.
A gáz értékeknek meg annyinak kell majd lennie, mint egy szabályzatlan katalizátoros keverékképzésűnek.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 feb. 24, 05:57 pm
Szerző: doki
Vizet nem eszi hála istennek. De akkor átnézünk mindent és mg van a hétvégi program.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 márc. 02, 01:28 am
Szerző: toytomi
Annyira jól néznek ki!

Nem is kell semmiféle csilli-villi tuning spoiler meg társai. Ahogy kijött a gyárból és kész! Ilyesmi videót amúgy mi is csinálhatnánk akár egy minitalin, vagy bármelyik másik találkozón!
[BBvideo 560,340]
https://www.youtube.com/watch?v=wipeKjIep7g[/BBvideo]
[BBvideo 560,340]
https://www.youtube.com/watch?v=WLUHP80ODtY[/BBvideo]
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 márc. 13, 04:16 pm
Szerző: Bohi
Votl GTi executive? Meg gyári bőr belső?
Az a sedan az nagyon durva! Szépek mind! A videó is jó.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 márc. 13, 06:36 pm
Szerző: Bruce E9
Bohi írta:Votl GTi executive? Meg gyári bőr belső?
Az a sedan az nagyon durva! Szépek mind! A videó is jó.
Szerintem több minden már nem eredeti gyári állapotú:
- bőr ülések
- első lökös toldat
- ültetések
- plusz toronymerevítő
- első ködlámpa
De majd Matyi megmondja úgyis a tutit.
(megjegyzés: nagyon zavart, hogy a Hachbacknek nem világított az egyik hátsó lámpája és az első fényszórója sem, figyelhettek volna erre is

)
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 márc. 29, 08:10 am
Szerző: doki
USA helyzetjelzőt keresek E9-hez. Azonnali vételre. EBAYon nem találtam sajna,hátha van valakinek elfekvőben. Hátsó szélességjelzőt is vásárolnék!
Köszönöm.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 márc. 29, 11:11 am
Szerző: Sancy
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 márc. 29, 04:47 pm
Szerző: Lackó
Bohi írta:Votl GTi executive? Meg gyári bőr belső?
Az a sedan az nagyon durva! Szépek mind! A videó is jó.
A hátsó lip majdnem pont olyan, mint amilyet szeretnék.
Matyi úgyis kapcsolatban van ezekkel a srácokkal, majd megkérem beszéljen velük ....

Re: E9 - (1987-1992), hidegindìtàs
Elküldve: 2015 ápr. 05, 07:05 pm
Szerző: kortizol
Sziasztok,
Kellemes ünnepeket kedves klubtagok.
Azért ìrok, mert tanàcsot szeretnék kérni a kis régi corollàmmal kapcsolatban, 1.3 benzines, 3ajtós, 1991, 2ee motorral szerelt.
Az a helyzet hogy mostanàban elég komoly hidegindìtàsi problémàim vannak, ami azt jelenti hogy forditom a kulcsot és nem tekeri meg az önindìtò a motort. Szóval se kép se hang. Aztan 3-4 próbàlkozàs utàn valamikor indul a gép, valamikor nem. Gyújtàs van, minden elektronika működik.
Arra gondoltam hogy tipikus akksi hiba, nem képes màr annyi áramot leadni ami az indìtómotornak kell.
Kipróbàltam egy vadi új bosch akksival, 480A, 56Ah, ezzel 2. próbàlkozàsra indult, de nehezen.
Vezettem 90km-t, àllt az autó egy napot és most megint küszködök az indulàskor, pedig olyan nagy hidegek màr nincsenek.
A müszerfal làmpàk alapjàn töltési probléma nincs.
Mit tanàcsoltok, mit kellene az elektronikàban àtnézni?
Mi okozhatja azt hogy hirtelen ennyivel több àram kell màr az indìtàshoz?
Minden ötlet érdekel:)
Köszi.
Re: E9 - (1987-1992), hidegindìtàs
Elküldve: 2015 ápr. 07, 09:31 am
Szerző: Bruce E9
kortizol írta:Sziasztok,
Kellemes ünnepeket kedves klubtagok.
Azért ìrok, mert tanàcsot szeretnék kérni a kis régi corollàmmal kapcsolatban, 1.3 benzines, 3ajtós, 1991, 2ee motorral szerelt.
Az a helyzet hogy mostanàban elég komoly hidegindìtàsi problémàim vannak, ami azt jelenti hogy forditom a kulcsot és nem tekeri meg az önindìtò a motort. Szóval se kép se hang. Aztan 3-4 próbàlkozàs utàn valamikor indul a gép, valamikor nem. Gyújtàs van, minden elektronika működik.
Arra gondoltam hogy tipikus akksi hiba, nem képes màr annyi áramot leadni ami az indìtómotornak kell.
Kipróbàltam egy vadi új bosch akksival, 480A, 56Ah, ezzel 2. próbàlkozàsra indult, de nehezen.
Vezettem 90km-t, àllt az autó egy napot és most megint küszködök az indulàskor, pedig olyan nagy hidegek màr nincsenek.
A müszerfal làmpàk alapjàn töltési probléma nincs.
Mit tanàcsoltok, mit kellene az elektronikàban àtnézni?
Mi okozhatja azt hogy hirtelen ennyivel több àram kell màr az indìtàshoz?
Minden ötlet érdekel:)
Köszi.
Kontakt hiba: lehet az önindítónál (csatlakozásokat nézd meg, pl. korrózió elszakadt szálak), vagy az aksi saruinál (már nagyon el vannak rakódva). Takarítsd, tisztítsd őket, szükség esetén cseréld le, pl akksi negatív testkábel csatlakozást is ellenőrizd le.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 ápr. 07, 09:34 am
Szerző: Pacsker
Vagy az önindító / gyújtáskapcsoló a végét járja.
Olvasgass a fórumon. Sok hasznos leírást, okfejtést találsz ezzel kapcsolatban.
Re: E9 - (1987-1992)
Elküldve: 2015 ápr. 07, 11:10 am
Szerző: Necro
Hétvégén ránéztünk a kocsi biztonsági öveire, mert bár a hátsó tökéletesen működnek, az elsők (ugye nálam amerikai és négy van) közül egy se akad meg rántásra. A középsőket bontottuk ki (ami átmegy a mellkason) és ahogy látom úgy működik hogy egy csapágygolyó egy kis tepsiban mozog, és ha a kocsi 'eléggé' előredől akkor benyom egy fékező műanyagkart az egyik ilyen csévélő dob tetején lévő fogaskerékbe, blokkolva azt (bocs hogy idiótán írom ,nagyon nem értek hozzá).
A kérdés az lenne hogy ez így szerintetek okés? Mert én valahogy kurvára kezdek nem bízni ebben a konstrukcióban.