Köszönöm.bubidisc írta:Ebből a szempontból mindegy, hogy béka vagy nem béka. Biztos, hogy azt nem változtatták a ráncfelvarrás során. Oldalról hátulrón nem lehet megkülönböztetni a két autót.
E11 alkatrészek (1997-2002)
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
- pézsé
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 441
- Csatlakozott: 2013 dec. 10, 10:57 pm
- Autód gyártási éve: 1999
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Luna
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Miskolc
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
http://www.nteam.hu/?t=productoverview&kod=N00011256six írta:Vettem tetőcsomagtartó keresztléceket, a körülményeket le sem írom, csak annyit hogy nem volt túl korrekt az illető, én viszont nem értettem hozzá. Még egy problémát nem sikerült leküzdeni, nincsenek meg a gumipapucsok sem, amik a tető és a tetőcsomagtartó műanyag lába közé kellenének. Én levágom ezt egy vastagabb gumilapból, de valaki tudna nekem dobni egy fotót, hogy ez kb. hogy néz ki? Felteszem, hogy nem rakétatudomány, de mielőtt nekilátok, inkább kérdezek.
Köszi, six
ha ehhez hasonlód van (4-5 ajtósra való), akkor a vékony lemez megy be az ajtókhoz, a vastagabb talp pedig a tetőre támaszkodik, ez el tud mozdulni egy tengelyen, hogy illeszkedjen a tető vonalához.
Na ez a talp két részből áll. Maga a mozgó szerkezet és van egy gumipapucs ami rámegy a szerkezetre. A szerkezet általában üreges, térhálós, ez a teherviselő szerkezet.
A papucs azért van, hogy a fényezés ne sérüljön gondolom azt kell pótolnod. A talp kialakításától kell függővé tenni a pótlást és arra is gondolnék hogy a kettő között a kapcsolat csúszásbiztos legyen. Az én papucsomnak van egy pereme, úgy mint a képen látszik. És mivel üreges belülről a tartó, nincs is mihez ragasztani a tető síkjában, mert csak élek vannak. Persze ha sík akkor egy jó ragasztás megoldhatja a gondodat.
- versen
- Visszajáró

- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2012 feb. 05, 05:00 pm
- Tartózkodási hely: Tapolca környéke
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Sziasztok!
Megadták magukat a hátsóajtó teleszkópjaim, próbáltam az unix-osat, ott csak egy fajta van, de az nem jó hozzá(kicsit hosszabb meg az alsó vége túl vastag, nem lehet lecsukni az ajtót). A gyárit is kérdeztem, de az aranyárban van (43e Ft/db).
Tud valaki esetleg segíteni, hogy hol tudnék nézni elfogadható áron?
köszi előre is
Megadták magukat a hátsóajtó teleszkópjaim, próbáltam az unix-osat, ott csak egy fajta van, de az nem jó hozzá(kicsit hosszabb meg az alsó vége túl vastag, nem lehet lecsukni az ajtót). A gyárit is kérdeztem, de az aranyárban van (43e Ft/db).
Tud valaki esetleg segíteni, hogy hol tudnék nézni elfogadható áron?
köszi előre is
1998 E11 G6 HB 4E-FE
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Nézd meg a Moliton nevű magyar gyártó honlapját, és válaszd ki ott a neked való típust.
Nekem a liftbackbe Moliton MS08-1407 kellett, kb. 3000Ft darabja, pár hónapja megvan, eddig oké. Bárdinál kapható például.
Nekem a liftbackbe Moliton MS08-1407 kellett, kb. 3000Ft darabja, pár hónapja megvan, eddig oké. Bárdinál kapható például.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- K-Roy
- Visszajáró

- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 nov. 29, 10:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Sziasztok!
Lehet, hogy OFF lesz, de nem találtam jobb helyet.
Nagynehezen sikerült szereznem egy fordulatszámmérős műszeregységet.
DE
Sajnos csak olyat tudtam venni, ami facelift előtti corolla-hoz való (kis kijelzővel a fordulatszámmérő alatt).
Minden teljesen jól működik, csak (érthető okokból) az a kijelző nem. A világítása megy, "-E" jelzést ír.
Mivel ezekben az autókban alapesetben a középen lévő "computer" mutatja a hőmérsékletet, ezért nincs is ott a műszerfalnál a vezeték, ami a hőmérséklet érzékelőtől jön.
Legalábbis én így hiszem.
Szerintetek meg lehet oldani valahogy, hogy az a kijelző kiírja a hőmérsékletet?
Amúgy annyit vettem még észre, hogy kb 40km/h-nál a sebességmérő mutatója egy kicsit mocorog, fogalmam sincs, mitől lehet.
Lehet, hogy OFF lesz, de nem találtam jobb helyet.
Nagynehezen sikerült szereznem egy fordulatszámmérős műszeregységet.
DE
Sajnos csak olyat tudtam venni, ami facelift előtti corolla-hoz való (kis kijelzővel a fordulatszámmérő alatt).
Minden teljesen jól működik, csak (érthető okokból) az a kijelző nem. A világítása megy, "-E" jelzést ír.
Mivel ezekben az autókban alapesetben a középen lévő "computer" mutatja a hőmérsékletet, ezért nincs is ott a műszerfalnál a vezeték, ami a hőmérséklet érzékelőtől jön.
Legalábbis én így hiszem.
Szerintetek meg lehet oldani valahogy, hogy az a kijelző kiírja a hőmérsékletet?
Amúgy annyit vettem még észre, hogy kb 40km/h-nál a sebességmérő mutatója egy kicsit mocorog, fogalmam sincs, mitől lehet.
'00 E11 4ZZ-FE, Harmony Sedan
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Szervusz!
Teljesen megértem a kérdést. Engem is zavarna, hogy van valami a kocsimban, ami nem működik.
A Tied és amiből a műszeregység származik autó kapcsolási rajzaival, egy kis műszaki érzékkel szerintem megoldható.
Valószínűleg meg kell keresni, hogy a műszeregység melyik csatlakozójának melyik ere felelős a külső hőmérsékleti jel imputjáért. Meg kell nézned, hogy az autódba a központi kijelzőbe melyik ér viszi jelenleg a hőmérséklet jelet, majd azt elágaztatni és beküldeni a műszeregységbe, ha ugyanolyan vezérlésű. Ha meg lenne a műszeregység eredeti csatlakozója, szuper lenne, ha nincs, akkor a csatlakozó szerelhető (kis gombos tűvel) és be kell adni neki az új eret, a megfelelő pontjára. Figyelj, hogy a rajzokon pontosan a papát vagy a mamát mutatja és szemből vagy hátulról. Ha asszimetrikus a csatlakozó, akkor csak 2 variáció lehet. Nehogy félre köss valamit!
Ha nem érzed a Csít, inkább bízz meg egy hozzáértő szerelőt
A mutató libegése a spirál kopása. (Gondolom nem elektromos. Ha mégis, akkor magában a műszeregységben a mechanika kopása? Bár ezt nem tartom valószínnek).
Ajánlom figyelmedbe Tavaszi nagy találkozónkat. Ott akár még hasznos tippeket is kaphatsz más E11 tulajoktól.
Teljesen megértem a kérdést. Engem is zavarna, hogy van valami a kocsimban, ami nem működik.
A Tied és amiből a műszeregység származik autó kapcsolási rajzaival, egy kis műszaki érzékkel szerintem megoldható.
Valószínűleg meg kell keresni, hogy a műszeregység melyik csatlakozójának melyik ere felelős a külső hőmérsékleti jel imputjáért. Meg kell nézned, hogy az autódba a központi kijelzőbe melyik ér viszi jelenleg a hőmérséklet jelet, majd azt elágaztatni és beküldeni a műszeregységbe, ha ugyanolyan vezérlésű. Ha meg lenne a műszeregység eredeti csatlakozója, szuper lenne, ha nincs, akkor a csatlakozó szerelhető (kis gombos tűvel) és be kell adni neki az új eret, a megfelelő pontjára. Figyelj, hogy a rajzokon pontosan a papát vagy a mamát mutatja és szemből vagy hátulról. Ha asszimetrikus a csatlakozó, akkor csak 2 variáció lehet. Nehogy félre köss valamit!
Ha nem érzed a Csít, inkább bízz meg egy hozzáértő szerelőt
A mutató libegése a spirál kopása. (Gondolom nem elektromos. Ha mégis, akkor magában a műszeregységben a mechanika kopása? Bár ezt nem tartom valószínnek).
Ajánlom figyelmedbe Tavaszi nagy találkozónkat. Ott akár még hasznos tippeket is kaphatsz más E11 tulajoktól.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Sziasztok!
Az üzemanyag szabályzót kereshetem más típusból is vagy csak a E11 4afe-ből valót? Vagy 4efe jó-e vagy netán korábbi évjáratokból? Vagy az üzemanyag nyomás szabályzása típusonként változik?
Az üzemanyag szabályzót kereshetem más típusból is vagy csak a E11 4afe-ből valót? Vagy 4efe jó-e vagy netán korábbi évjáratokból? Vagy az üzemanyag nyomás szabályzása típusonként változik?
- K-Roy
- Visszajáró

- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 nov. 29, 10:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Magával a kötögetéssel nem lenne gond, 2 pár vezetéket így is fel kellett cserélnem, hogy minden jó legyen.Pacsker írta:Szervusz!
Teljesen megértem a kérdést. Engem is zavarna, hogy van valami a kocsimban, ami nem működik.
A Tied és amiből a műszeregység származik autó kapcsolási rajzaival, egy kis műszaki érzékkel szerintem megoldható.
Valószínűleg meg kell keresni, hogy a műszeregység melyik csatlakozójának melyik ere felelős a külső hőmérsékleti jel imputjáért. Meg kell nézned, hogy az autódba a központi kijelzőbe melyik ér viszi jelenleg a hőmérséklet jelet, majd azt elágaztatni és beküldeni a műszeregységbe, ha ugyanolyan vezérlésű. Ha meg lenne a műszeregység eredeti csatlakozója, szuper lenne, ha nincs, akkor a csatlakozó szerelhető (kis gombos tűvel) és be kell adni neki az új eret, a megfelelő pontjára. Figyelj, hogy a rajzokon pontosan a papát vagy a mamát mutatja és szemből vagy hátulról. Ha asszimetrikus a csatlakozó, akkor csak 2 variáció lehet. Nehogy félre köss valamit!
Ha nem érzed a Csít, inkább bízz meg egy hozzáértő szerelőt
A mutató libegése a spirál kopása. (Gondolom nem elektromos. Ha mégis, akkor magában a műszeregységben a mechanika kopása? Bár ezt nem tartom valószínnek).
Ajánlom figyelmedbe Tavaszi nagy találkozónkat. Ott akár még hasznos tippeket is kaphatsz más E11 tulajoktól.
A gond csak annyi, hogy nemtudom kideríteni, hogy melyik vezeték lehet az, ami kell nekem.
Ha esetleg van neked (vagy bárkinek) ide való kapcsolási rajza, azt megköszönném. Én sajnos nem találtam ilyet sehol.
'00 E11 4ZZ-FE, Harmony Sedan
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
E11-hez sajnos nincs nekem.
Talán régen kaptam anyagot a fedélzeti bekötéséhez, de hogy az megvan-e már nem tudom.
Google a barátod.
"EWD", "Electric Wiring Diagram"
Talán régen kaptam anyagot a fedélzeti bekötéséhez, de hogy az megvan-e már nem tudom.
Google a barátod.
"EWD", "Electric Wiring Diagram"
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Facelift előttihez wiring (ugyanaz van mindkettőben):
jpeg / rar: http://toyota.aitnet.org/Corolla/Coroll ... 7-1999.rar
pdf: http://toyota.aitnet.org/Corolla/Coroll ... g_1999.pdf
jpeg / rar: http://toyota.aitnet.org/Corolla/Coroll ... 7-1999.rar
pdf: http://toyota.aitnet.org/Corolla/Coroll ... g_1999.pdf
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 
- K-Roy
- Visszajáró

- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 nov. 29, 10:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Köszi a tippeket, azt hiszem találtam valamit:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/185 ... _meter.pdf
Segítenétek az értelmezésben?
Köszi!
https://dl.dropboxusercontent.com/u/185 ... _meter.pdf
Segítenétek az értelmezésben?
Köszi!
'00 E11 4ZZ-FE, Harmony Sedan
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Ha figyeltél arra is, hogy Angol vagy Japán gyártású, akkor az általad linkelt diagram 602-es oldalán találod jobb oldalt az "Ambient temperature" egységet.
Valószínűleg a piros alapon fekete kábel csíkos lesz a nyerő, a B csatlakozó 4-es lábán.
Vagy nem.
De majd Toytib, Szullosz, nálam sokkal okosabb elektromos szakik megmondják az igazat, ha olvassák.
Valószínűleg a piros alapon fekete kábel csíkos lesz a nyerő, a B csatlakozó 4-es lábán.
Vagy nem.
De majd Toytib, Szullosz, nálam sokkal okosabb elektromos szakik megmondják az igazat, ha olvassák.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- K-Roy
- Visszajáró

- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: 2012 nov. 29, 10:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest, XVIII.
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Akkor ezek szerint te is ugyanarra jutottál, mint én.
De ha jól látom, van ott még egy barna-fehér kábel is a C csatlakozó 6-os lábán is, nem tudom, hogy az mi lehet.
De ha jól látom, van ott még egy barna-fehér kábel is a C csatlakozó 6-os lábán is, nem tudom, hogy az mi lehet.
'00 E11 4ZZ-FE, Harmony Sedan
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Üdv.
Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek Corolla 1.6 B 1999-hez első tengelyre féktuskója! Nem az a rész kell amin a munkahenger van, hanem ami maga a tárcsán van és ezen vannak a betétek is. Ha van akkor lehet érdekelne persze az ár függvényében.
Gyárit nem akarok mert az 102.000,- Ft.
Sajnos az enyém "kiszopósodott" és már elég hangosan kotyog. Menettulajdonságai nem változtak a kocsinak csak zavar a hangja.
Az lenne a kérdésem, hogy van e valakinek Corolla 1.6 B 1999-hez első tengelyre féktuskója! Nem az a rész kell amin a munkahenger van, hanem ami maga a tárcsán van és ezen vannak a betétek is. Ha van akkor lehet érdekelne persze az ár függvényében.
Gyárit nem akarok mert az 102.000,- Ft.
Sajnos az enyém "kiszopósodott" és már elég hangosan kotyog. Menettulajdonságai nem változtak a kocsinak csak zavar a hangja.
Re: E11 alkatrészek (EE111, AE111, CE110, ZZE111-2, WZE110)
Szóval még1x, netán valakinek valami ötlet? 4afe-hez bontott szívósor vagy csak injektor sor? Nem szívesen kérek már ismeretlen forrásból, mivel első körben próbára igényelném az alkatrészt!Dusán írta:Sziasztok!
Az üzemanyag szabályzót kereshetem más típusból is vagy csak a E11 4afe-ből valót? Vagy 4efe jó-e vagy netán korábbi évjáratokból? Vagy az üzemanyag nyomás szabályzása típusonként változik?
