Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Figyelj arra, hogyha vékony, már ne szabályozd. Hamar elmelegedhet és sanszos, hogy hamar újra ütni kezd majd.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Én még mindig azt mondom, hogy elõbb csináltasd meg a szilenteket. A lengõkar hátsó szilentje ha odavan, ott 2-2 centit is mozdulhat. Fékezésnél az autó lendülete átterhelõdik a lengõkarra, és hátratolja, Így "kinyitja" a kerékösszetartást. Ettõl simán beszitálhat sztem. Ha fent van emelõn, órázzátok ki a tárcsát ott helyben...
Nekem ugyanez volt a gondom, de csak a jobb oldalon. Erõs kigyorsításnál elhúzott balra, 100 felett vibrált a kormány. Nagy fékezésnél pedig mászott az eleje....
Nekem ugyanez volt a gondom, de csak a jobb oldalon. Erõs kigyorsításnál elhúzott balra, 100 felett vibrált a kormány. Nagy fékezésnél pedig mászott az eleje....
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Szia !Gabes írta:Sziasztok!
Szervoba szeretnék olajat cserélni - elég ronda színe van. Csináltatok már ilyet? Mi a menete? Ha jól tudom automata váltó olajat kell bele tölteni, de mennyiségre mit vesz fel?
köszi, Gábor
Pár decit vesz fel az egész rendszer (05-0,6 körül lehet). ATF olaj valóban jó bele. Vegyél 2 litert (nézd meg azért, hogy rá van-e írva, hogy kormánymûbe is jó-e). Ne bontsd meg a rendszert. A tartályból egy fecskendõvel szívd ki az összes folyadékot (ami egyébként a teljes mennyiség kb 60-70%-a), és töltsd fel frissel. Motor beindít, jobbra-balra áttekered a kormány jópárszor, motor leállít, tartályban lévõ összes folyadék leszív. Ezt párszor megismétled, és láthatóan kristálytiszta lesz a folyadék benne.....
Egyébként nem kell cserélni.....tehát ha nem hangos, nem habosodik a folyadék...stb, teszi a dolgát, nem nyúlnék hozzá.
Sajátban csak azért cseréltem, mert szerintem olyat töltöttek rá anno, ami nem keveredett a benne lévõvel, és habosodott.
sziasztok...
van egy 2e v-s karbis corollam van tobb hiba is amit szeretnek megszuntetni... cserelve lett unix-os nemet alkatreszekre....levszuro+gyertyak+uzaszuro+elosztofedel+rotor+motorolaj+szuro...kb 1500km van az egeszben amugy meg 190.e olajat nem eszi....autopalya 6.0-6.5 varos 8-8.5 l/km veztengely es himbakat is csereltem mert el voltak kopva..0.20 a hezag..... gyujtas 5-7fok korul van .
1- melegen nehezen indul,5-10 perc alas utan egesszen 1.0-1.5-2.0 ora utannig amikor is visszahul rendesen a motor...mert viszont hidegen azonnal indul es 15-20 masodperc alatt kisimul a jarasa.
2-elegge kormosak a gyertyak./varosban biztosan/
3-van apro folyamatos rangatas a motornal amikor akarok egy-vagy tobb fix fordulatszamot tatrani menetkozben pl.50-60-80 korul
4-csinalt olyat a motor hogy leallitas utan ,nem allt le hanem elindult visszafele a motor .../gondolom ongyulladas miatt/
elore is koszi...udv
van egy 2e v-s karbis corollam van tobb hiba is amit szeretnek megszuntetni... cserelve lett unix-os nemet alkatreszekre....levszuro+gyertyak+uzaszuro+elosztofedel+rotor+motorolaj+szuro...kb 1500km van az egeszben amugy meg 190.e olajat nem eszi....autopalya 6.0-6.5 varos 8-8.5 l/km veztengely es himbakat is csereltem mert el voltak kopva..0.20 a hezag..... gyujtas 5-7fok korul van .
1- melegen nehezen indul,5-10 perc alas utan egesszen 1.0-1.5-2.0 ora utannig amikor is visszahul rendesen a motor...mert viszont hidegen azonnal indul es 15-20 masodperc alatt kisimul a jarasa.
2-elegge kormosak a gyertyak./varosban biztosan/
3-van apro folyamatos rangatas a motornal amikor akarok egy-vagy tobb fix fordulatszamot tatrani menetkozben pl.50-60-80 korul
4-csinalt olyat a motor hogy leallitas utan ,nem allt le hanem elindult visszafele a motor .../gondolom ongyulladas miatt/
elore is koszi...udv
1988 ee90 1.3 12v
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Nem vagyok szaki, de az 1. és a 4. probléma szerintem valamilyen üzemanyagellátási/befecskendezési para.szisandor írta:sziasztok...
van egy 2e v-s karbis corollam van tobb hiba is amit szeretnek megszuntetni... cserelve lett unix-os nemet alkatreszekre....levszuro+gyertyak+uzaszuro+elosztofedel+rotor+motorolaj+szuro...kb 1500km van az egeszben amugy meg 190.e olajat nem eszi....autopalya 6.0-6.5 varos 8-8.5 l/km veztengely es himbakat is csereltem mert el voltak kopva..0.20 a hezag..... gyujtas 5-7fok korul van .
1- melegen nehezen indul,5-10 perc alas utan egesszen 1.0-1.5-2.0 ora utannig amikor is visszahul rendesen a motor...mert viszont hidegen azonnal indul es 15-20 masodperc alatt kisimul a jarasa.
2-elegge kormosak a gyertyak./varosban biztosan/
3-van apro folyamatos rangatas a motornal amikor akarok egy-vagy tobb fix fordulatszamot tatrani menetkozben pl.50-60-80 korul
4-csinalt olyat a motor hogy leallitas utan ,nem allt le hanem elindult visszafele a motor .../gondolom ongyulladas miatt/
elore is koszi...udv
1.-nél pl. az lehet, hogy a meleg üzemanyagellátó-rendszer valamiért fellevegõsödik, ezért pl. nem kapja fel rendesen a benzint. De csak tipp.
4.-nél a visszafelé elinduláshoz ugye az kell, hogy bõven FHP elõtt gyullad-robban, tehát az elõgyújtásnál valami nem ok, ez szerintem simán okozhatja a rángatást (kopogásos égés által), valamint nem lepõdnék meg, ha emiatt kormolna is csúnyán. Viszont ennek igencsak csúnya hangja van tudtommal...
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Esetleg még gyújtókábel csere? De szerintem is valami üzemanyag ellátással lesz a gond, amibõl következik a gyújtás probléma. Lehet, hogy sokat benzint kap és nem tud a gyertya letisztulni. Nekem ilyen tippem van.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
koszonom..
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
????miert
barmennyire is kormol+nehezen indu melegenl+sokatfogyaszt+rantgat.+szar a gyertyakabel+a gyertya+elvolt kopva veztengely+koszos uza szuro+levszuro+nagyon kopott elosztofedel.....vagy fellevegosodik az uza rendszer....
miert indul azonnal poccre hidegen ha all a motor 1.5-2.0 orat ...vagy akar minusz 10fokban is konnyen indul...
????miert
1988 ee90 1.3 12v
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Nekem hasonló problémám van, csak nekem ez a jelenség 0fok vagy annál hidegebbnél jön elõ. És azt is csak hidegen csinálja, melegen semmi baja. Még én se jöttem rá, de a karburátorban keresendõ a probléma az én meglátásom szerint.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Karburátoros topic
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)



