Autoreszelgetes

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

elsõre gondolok igen de szerintem ami lenne az 4age! alul az a lemezke amivel fel van fogatva az mihez van fogatva?:D
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

4AGE-nek csak a stabi bekötõje miatt más egy kicsit, de amúgy szinte ugyanez. A szilentjei meg a bölcsõ része. Az szerintem nincsen külön. Ott kell hogy legyen a szilentnek meg a stabirúdnak a helye, nekem is ott van az EE90-nél. Bár én nagyon csak CE90-et tudok mutatni, mert nekünk olyan van még. Láttam EE90 szedánon is elsõ stabilizátort, de azon nem ilyen rudas volt a bekötõ, hanem csuklós. Annak meg a lengõkaron van még egy plusz felhajtott fül egy furattal, ahova megy a stabi bekötõ. De ezt majd megmondja az akinek jobb a típus ismerete.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 266
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx »

Sancy írta: Szerintem nem lesz ott más baj....(de azért lélekben készülj fel :wink: )
Megvolt a mûtét, a fékbetéteket behelyeztem utcán :D
Igen csak nullára koptak, sõt, az acél is megkopott... Menjen így 2 hetet, aztán otthon átnézetem. Elég nagy a tárcsa pereme is, de azzal nem nagyon tudtam így mit kezdeni.
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

ja..a stabikar felfogatása más,ha jól látom..ránézésre a többiegyezik..

szerintem egy a felfogatási rész ugyanaz..

http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/846/ ... r03zg8.jpg
DomeSL
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2010 jún. 25, 09:00 pm

Hozzászólás Szerző: DomeSL »

Nekiállnék magam az idõszakos karbantartásnak.
A fékeket néztem azok jók. A folyadék szintek jók, és minden folyadék 1 éve volt cserélve.
Akkor mikre lesz szükségem?
4 liter alább említett olaj, olajszûrõ, levegõszûrõ.
Kell más? Csak mert a sajátomon (Ford) 2 napja csináltam ugyan ezt és megszívtam mert nem vettem a leeresztõ csavarhoz tömítést és szét volt már menve.
A válaszokat köszönöm elõre is.
Bruce E9 írta:
DomeSL írta:Sziasztok!

A feleségem E11 Corollájában olajat kellene cserélni.
Az autó 98-as 1.3-as. Milyen olaj kell bele? Milyen gyakran kell cserélni?
Az autóban két olajcsere közt eltûnt a nívópálca szerint annyi olaj, hogy a max-ról minimumot mutat. Ez mekkora térfogat lehet? Normális ennyi fogyás?

Köszönöm a válaszokat, és remélem jó topikba írtam.
10 000 km-ként cseréld le, 10W40 Castrol Magnetic vagy 10W40 Liqui Molly-t javaslok.
Bár nem írtad mennyi km-t ment a két olajcsere között, de feltételezve, hogy 10 000 km ment, teljesen normális az olajfogyi, sõt! Van olyan új autó, amelyiknek gyári olajfogasztása 1000 km-ként lehet 6-7 dl és ez még normális!
Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 266
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx »

DomeSL írta:Nekiállnék magam az idõszakos karbantartásnak.
A fékeket néztem azok jók. A folyadék szintek jók, és minden folyadék 1 éve volt cserélve.
Akkor mikre lesz szükségem?
4 liter alább említett olaj, olajszûrõ, levegõszûrõ.
Kell más? Csak mert a sajátomon (Ford) 2 napja csináltam ugyan ezt és megszívtam mert nem vettem a leeresztõ csavarhoz tömítést és szét volt már menve.
A válaszokat köszönöm elõre is.
Bruce E9 írta:
DomeSL írta:Sziasztok!

A feleségem E11 Corollájában olajat kellene cserélni.
Az autó 98-as 1.3-as. Milyen olaj kell bele? Milyen gyakran kell cserélni?
Az autóban két olajcsere közt eltûnt a nívópálca szerint annyi olaj, hogy a max-ról minimumot mutat. Ez mekkora térfogat lehet? Normális ennyi fogyás?

Köszönöm a válaszokat, és remélem jó topikba írtam.
10 000 km-ként cseréld le, 10W40 Castrol Magnetic vagy 10W40 Liqui Molly-t javaslok.
Bár nem írtad mennyi km-t ment a két olajcsere között, de feltételezve, hogy 10 000 km ment, teljesen normális az olajfogyi, sõt! Van olyan új autó, amelyiknek gyári olajfogasztása 1000 km-ként lehet 6-7 dl és ez még normális!
Feltételezvén, hogy a leeresztõ hasonló mint a Toyota 2E motornál, nincs ott semmilyen tömítés...
'88 E9 Liftback GLi 4afe
'03 E12 HB 4zze
'09 T27 sedan, 2ZR-FAE
'13 XW30 Liftback, 2zr-fxe + villany
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

4EFE olajleeresztõnél nincs (cserélendõ) tömítés. (Toytib kiigazította a marhaságom.)
Szerintem pollenszûrõt is cserélj. Gyertyák mikor voltak cserélve? Jó munkát :D
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára ksz315 2012 márc. 19, 08:25 am-kor.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
DomeSL
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2010 jún. 25, 09:00 pm

Hozzászólás Szerző: DomeSL »

10 ezer km-el ezelõtt volt cserélve minden. Folyadékok, szûrõk, gyertya, vezérlés, stb.
A pollenszûrõt igen. Azt cserélni fogom.
És köszönöm a válaszokat.
ksz315 írta:4EFE olajleeresztõnél nincs (cserélendõ) tömítés. Szerintem pollenszûrõt is cserélj. Gyertyák mikor voltak cserélve? Jó munkát :D
DomeSL
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2010 jún. 25, 09:00 pm

Hozzászólás Szerző: DomeSL »

Aztaaaaa.
A pollenszûrõ annyiba kerül mint a 4L olaj.
DomeSL írta:10 ezer km-el ezelõtt volt cserélve minden. Folyadékok, szûrõk, gyertya, vezérlés, stb.
A pollenszûrõt igen. Azt cserélni fogom.
És köszönöm a válaszokat.
ksz315 írta:4EFE olajleeresztõnél nincs (cserélendõ) tömítés. Szerintem pollenszûrõt is cserélj. Gyertyák mikor voltak cserélve? Jó munkát :D
Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor »

DomeSL írta:Aztaaaaa.
A pollenszûrõ annyiba kerül mint a 4L olaj.
DomeSL írta:10 ezer km-el ezelõtt volt cserélve minden. Folyadékok, szûrõk, gyertya, vezérlés, stb.
A pollenszûrõt igen. Azt cserélni fogom.
És köszönöm a válaszokat.
ksz315 írta:4EFE olajleeresztõnél nincs (cserélendõ) tömítés. Szerintem pollenszûrõt is cserélj. Gyertyák mikor voltak cserélve? Jó munkát :D
hol vásárolsz?
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Szerintem pollenszûrõbe elég a legolcsóbb is, nem? Minden szervíznél cserélni kell, aztán tök fölösleges szerintem a legdrágább.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
DomeSL
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2010 jún. 25, 09:00 pm

Hozzászólás Szerző: DomeSL »

Maximálisan egyetértek.
A Bárdinál vásárlok, ahol a legolcsóbb annyi.
Más javaslat?
toytomi írta:Szerintem pollenszûrõbe elég a legolcsóbb is, nem? Minden szervíznél cserélni kell, aztán tök fölösleges szerintem a legdrágább.
Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor »

unix?
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Ez a 3felé hajtogatós sajna irreálisan drága.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
DomeSL
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 36
Csatlakozott: 2010 jún. 25, 09:00 pm

Hozzászólás Szerző: DomeSL »

Nézem.
Gugyor írta:unix?
1998 E11 4EFE
Válasz küldése