Oldal: 9 / 47
Elküldve: 2008 aug. 12, 04:15 pm
Szerző: Pacsker
első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.
Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Elküldve: 2008 aug. 12, 04:25 pm
Szerző: somag
Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.
Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Köszi, ha hazaértem csekkolom.
Elküldve: 2008 aug. 14, 07:10 pm
Szerző: gaborbol
Gti tulajok közül valaki csináljon a fűtőradiátorra menő és onnan eljövő csövekről egy képet legyen szives. Fél éve mosom a vizes blokkot, most már megy a fűtés ezerrel, de szerintem össze vannak keverve a csövek.
Amíg a termosztát nem nyit, egy csepp melegvíz nem megy a fűtőradiátorba. Vagy ez normális?
Elküldve: 2008 aug. 14, 07:19 pm
Szerző: somag
somag írta:Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.
Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Köszi, ha hazaértem csekkolom.
Lőn világosság.

Elküldve: 2008 aug. 15, 01:42 am
Szerző: szullosz
Gaborbol!
A fűtésradiátornak a termosztát "előtt" kell lennie, tehát a radiátor már rég meleg, de a termosztát még nem nyit...
Egyébként a fűtésradiátorra két cső megy... szerintem nem a "polaritásban" van a hiba, hiszen (elvileg) mindkettő a termosztát "előtt" van!
Valahogy így:
motorblokk -> fűtésradiátor -> fűtéscsap -> termosztát ház
Szabber
Elküldve: 2008 aug. 15, 06:24 pm
Szerző: Pacsker
Két vizcső megy rá, ahogy Szullosz is írja. Ha fel is vannak cserélve, akkor is csak annyi lehet a különbség, hogy nem fentről lefelé keringeted a vizet, hanem lentről felfele. Ha jól gondolom.
Van egy kiszedett radiátorom lapátokkal, terelőkkel mindennel (magyarul az a nagy fehér doboz), arról tudok képet küldeni. De a csövek értelem szerüen nincsenek rádugva. Esetleg a motortél felől a két csonkról?
Elküldve: 2008 aug. 15, 08:09 pm
Szerző: gaborbol
Nálam most úgy van hogy:
Kijön a blokk jobb oldalán. Onnan egy hosszabb csövön megy be a csap aljára, a csap bal oldaláról be a fűtöradiátor felső csövére, majd ki az alsó csövön és onnan be a termosztát ház jobb oldalába.
Az előző tulaj már barmolta és nem vagyok róla meggyőződve arról, hogy jól rakta vissza.
Erről van szó:
(katt a képre)
Ez a helyes sorrend?
Elküldve: 2008 aug. 18, 06:59 pm
Szerző: gaborbol
valaki?

Elküldve: 2008 aug. 18, 10:58 pm
Szerző: Robesz
szullosz írta:Helló!
Az egy BVSV. A víztérbe van becsvarva, és hőmérséklet függvényében nyit-zár egy megkerülő csatornát. Alapjárat szabályzás.
Áááááá, csak hallatom a hangom és hülyeséget beszélek:
NEM alapjárat szabályzás, hanem benzingőz visszavezetés...
A többi része helyes...
Bocs.
Sz.
Igen, igen itt a pont, ez a helyes válasz!
Semmi nem történik, ha egyszerűen ledugózod azt a vákuumcsövet,amin falsot szív!, ez elvileg a folytószelep elé megy. Legalább is addig, amíg nincs másik, de nem létkérdés ez a cucc!
Persze magát a BVSV szelepet tedd vissza a rendszerbe, mert kifolyik a a hűtővized a helyén!
_
Elküldve: 2008 aug. 18, 11:10 pm
Szerző: Robesz
Nekem úgy tűnik, mintha beleérne valami a ventibe is. Sajnos mindenképpen meg kellene bontani, mert így....
Elküldve: 2008 aug. 18, 11:55 pm
Szerző: Pacsker
Így kell lennie!
Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső

Elküldve: 2008 aug. 19, 10:08 am
Szerző: gaborbol
Pacsker írta:Így kell lennie!
Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső

Köszi szépen!
Pont egy targonca szerelőnél voltam amikor elkezdett spriccelni a víz belőle.Örültem, hogy volt hirtelen ez a cső is

Elküldve: 2008 aug. 20, 06:50 am
Szerző: Shongi
lehet kivárom a szervizperiodust és toyota servizes arcral megnézetem,,,nem vagyok az a tipus aki széttszed vmit és össze is tudja rakni,,,viszon megint elöjött a bal első telo felöl egy nyeszergös hang is,,,,bár lehet h fékbetét kopásjelző,,azt könnyeben megállapitom!!
rally vb király volt,,mentek classic autok is, közte vmi toyota 2 ajtos sedán.keresek majd képet.
Elküldve: 2008 aug. 23, 02:04 pm
Szerző: ferike77
Sziasztok!
Új vagyok itt,és segítség kéne!Corolla liftback 1988 1.3
Leszeretném engedni a vizet a hűtőből mert melegszik 1-2 napja idáig nem csinálta ezt!
Ma kinyitottam a hűtőt és csupa trutyi minden úg hogy kitisztítanám
de nem tudom hol van a hűtő leengedő csavarja!!!!!!!!!!!!
Help!!!!!!!!!!!!!!
Valaki mondjon egy jó szerelőt aki nem lehúzós de ért hozzá!!
Melegszik a vizem és nem vágom mi lehet a gáz!!!
Elküldve: 2008 aug. 23, 03:18 pm
Szerző: decaon16
Szervusz ferike77!
Én ugyan lüke vagyok az ilyesmihez, viszont Pacsker már járt hasonlóképp az ő autójával!
viewtopic.php?t=792&start=0
Erre a linkre kattintva megtalálod a projektjét, és ha kicsit lejjebb mész pár hozzászólást, akkor
2008 Március 5.-ei hozzászólásában megtalálod amikor épp ilyesmit csinált! És ami a legjobb, 1-2 képpel is illusztrálta a dolgot.
Remélem tudtam segíteni.
