Oldal: 9 / 47

Elküldve: 2008 aug. 12, 04:15 pm
Szerző: Pacsker
első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.

Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...

Elküldve: 2008 aug. 12, 04:25 pm
Szerző: somag
Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.

Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Köszi, ha hazaértem csekkolom.

Elküldve: 2008 aug. 14, 07:10 pm
Szerző: gaborbol
Gti tulajok közül valaki csináljon a fűtőradiátorra menő és onnan eljövő csövekről egy képet legyen szives. Fél éve mosom a vizes blokkot, most már megy a fűtés ezerrel, de szerintem össze vannak keverve a csövek.
Amíg a termosztát nem nyit, egy csepp melegvíz nem megy a fűtőradiátorba. Vagy ez normális?

Elküldve: 2008 aug. 14, 07:19 pm
Szerző: somag
somag írta:
Pacsker írta:első kattanás a bajuszkapcsolón a helyzetjelző, utána tompított és helyzetjelző, majd ha magad felé húzod, vagy előre tolod, akkor refi+helyzetjelző.

Mindkettőnek kell világítania. Nézd meg, hátha csak a bajonett zárnál kontaktos, koszos, nem érintkezik...
Köszi, ha hazaértem csekkolom.
Lőn világosság.
:-)

Elküldve: 2008 aug. 15, 01:42 am
Szerző: szullosz
Gaborbol!

A fűtésradiátornak a termosztát "előtt" kell lennie, tehát a radiátor már rég meleg, de a termosztát még nem nyit...

Egyébként a fűtésradiátorra két cső megy... szerintem nem a "polaritásban" van a hiba, hiszen (elvileg) mindkettő a termosztát "előtt" van!

Valahogy így:

motorblokk -> fűtésradiátor -> fűtéscsap -> termosztát ház

Szabber

Elküldve: 2008 aug. 15, 06:24 pm
Szerző: Pacsker
Két vizcső megy rá, ahogy Szullosz is írja. Ha fel is vannak cserélve, akkor is csak annyi lehet a különbség, hogy nem fentről lefelé keringeted a vizet, hanem lentről felfele. Ha jól gondolom.
Van egy kiszedett radiátorom lapátokkal, terelőkkel mindennel (magyarul az a nagy fehér doboz), arról tudok képet küldeni. De a csövek értelem szerüen nincsenek rádugva. Esetleg a motortél felől a két csonkról?

Elküldve: 2008 aug. 15, 08:09 pm
Szerző: gaborbol
Nálam most úgy van hogy:
Kijön a blokk jobb oldalán. Onnan egy hosszabb csövön megy be a csap aljára, a csap bal oldaláról be a fűtöradiátor felső csövére, majd ki az alsó csövön és onnan be a termosztát ház jobb oldalába.
Az előző tulaj már barmolta és nem vagyok róla meggyőződve arról, hogy jól rakta vissza.


Erről van szó:
(katt a képre)
Kép

Ez a helyes sorrend?

Elküldve: 2008 aug. 18, 06:59 pm
Szerző: gaborbol
valaki? :oops:

Elküldve: 2008 aug. 18, 10:58 pm
Szerző: Robesz
szullosz írta:Helló!

Az egy BVSV. A víztérbe van becsvarva, és hőmérséklet függvényében nyit-zár egy megkerülő csatornát. Alapjárat szabályzás.

Áááááá, csak hallatom a hangom és hülyeséget beszélek:

NEM alapjárat szabályzás, hanem benzingőz visszavezetés...
A többi része helyes...

Bocs.

Sz.
Igen, igen itt a pont, ez a helyes válasz!
Semmi nem történik, ha egyszerűen ledugózod azt a vákuumcsövet,amin falsot szív!, ez elvileg a folytószelep elé megy. Legalább is addig, amíg nincs másik, de nem létkérdés ez a cucc!
Persze magát a BVSV szelepet tedd vissza a rendszerbe, mert kifolyik a a hűtővized a helyén!

_

Elküldve: 2008 aug. 18, 11:10 pm
Szerző: Robesz
Nekem úgy tűnik, mintha beleérne valami a ventibe is. Sajnos mindenképpen meg kellene bontani, mert így....

Elküldve: 2008 aug. 18, 11:55 pm
Szerző: Pacsker
Így kell lennie!

Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső :)

Elküldve: 2008 aug. 19, 10:08 am
Szerző: gaborbol
Pacsker írta:Így kell lennie!

Megnéztem! Jól vagy bekötve, bár elég bizarr az a kék cső :)
Köszi szépen!

Pont egy targonca szerelőnél voltam amikor elkezdett spriccelni a víz belőle.Örültem, hogy volt hirtelen ez a cső is :D

Elküldve: 2008 aug. 20, 06:50 am
Szerző: Shongi
lehet kivárom a szervizperiodust és toyota servizes arcral megnézetem,,,nem vagyok az a tipus aki széttszed vmit és össze is tudja rakni,,,viszon megint elöjött a bal első telo felöl egy nyeszergös hang is,,,,bár lehet h fékbetét kopásjelző,,azt könnyeben megállapitom!!

rally vb király volt,,mentek classic autok is, közte vmi toyota 2 ajtos sedán.keresek majd képet.

Elküldve: 2008 aug. 23, 02:04 pm
Szerző: ferike77
Sziasztok!

Új vagyok itt,és segítség kéne!Corolla liftback 1988 1.3

Leszeretném engedni a vizet a hűtőből mert melegszik 1-2 napja idáig nem csinálta ezt!

Ma kinyitottam a hűtőt és csupa trutyi minden úg hogy kitisztítanám
de nem tudom hol van a hűtő leengedő csavarja!!!!!!!!!!!!

Help!!!!!!!!!!!!!!

Valaki mondjon egy jó szerelőt aki nem lehúzós de ért hozzá!!

Melegszik a vizem és nem vágom mi lehet a gáz!!!

Elküldve: 2008 aug. 23, 03:18 pm
Szerző: decaon16
Szervusz ferike77!

Én ugyan lüke vagyok az ilyesmihez, viszont Pacsker már járt hasonlóképp az ő autójával!

viewtopic.php?t=792&start=0

Erre a linkre kattintva megtalálod a projektjét, és ha kicsit lejjebb mész pár hozzászólást, akkor 2008 Március 5.-ei hozzászólásában megtalálod amikor épp ilyesmit csinált! És ami a legjobb, 1-2 képpel is illusztrálta a dolgot.

Remélem tudtam segíteni. :roll: