Tök igazad van, Szullosz.
Csak én inkább azt vallom, hogy az ember a saját pénztárcájának megfelelően vegyen autót.

Olyat, amit fenn is tud tartani, hajlandó és képes is rá költeni adott esetben és ne kelljen anyagi megfontolásból a gyári megoldásoktól eltérő döntést hoznia. Mert az kompromisszum, méghozzá, nem biztos, hogy a pozitív értelemben.
Ha valakinek túl drága a modern dízel autók esetleges javítási költsége, akkor célszerűbb inkább benzinest vegyen. Szerintem. Legalábbis, én így teszek, miért mondanék mást?
A 4. pontot nem értem, én nem mondtam olyat, hogy hülyék lennének. Nyilván van rá igény, így olyat is gyártanak.
Az 5. pontoddal is egyetértek teljesen. Ezért sem vennék soha freetronic-os Yarist és MM-T-s Corollát. SOHA. Meg tudnám fizetni éppen ezeket az árakat, csak nagyon nem akarom, mert - mi meglepő - másra kell a pénz...
Abban egyet tudunk érteni, hogy a kettős tömegű lendítőkereket azért találták ki, hogy "bizonyos" rezgéseket csillapítson? Tehát, konkrét célja van, nem az ügyfelek utólagos legatyásítása... Ha ezt kiváltatja az ügyfél sima lendkerékkel, azzal ezek a rezgések nem lesznek szűrve, csillapítva, és eljuthatnak olyan alkatrészekhez, ahol legalább akkor, vagy nagyobb gondot is okozhatnak azonos hasznélat mellett? (persze, kérdés, hogy mindezt mennyi idő alatt, de akkor is...)
Igen, minden bizonnyal működhet észrevétlenül is a sima lendkerék, de szerintem ehhez kíméletesebb vezetési stílus lehet szükséges, nem?
Megtisztelnél, ha ezekre válaszolnál és elmagyaráznád, ha tévedek, hogy miért tévedek. Nem akarlak meggyőzni arról, ami tapasztalatok alapján esetleg mégsem igaz, tekints kérlek ezekre a felvetéseimre úgy, mintha, puszta "félelmek" lennének a részemről.
És, ugye, nem kell hangsúlyoznom, hogy én sem akarok rosszat senkinek? Párszor megszívtam már én is azzal, hogy "olcsóbb húsnak híg a leve" és valahogy hiszek abban, hogy az általában bonyolultabb egységek meghatározott rendszerben dolgoznak együtt megfelelően (lásd, ha egy motor-váltó páros közé kéttömegű lendkereket szerelnek a gyárban, akkor az úgy lesz optimális műszaki megoldás).
