Mindenről, akármikor, akárkivel

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
AndrewGL
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 996
Csatlakozott: 2007 szept. 07, 11:38 am

Re: keresek

Hozzászólás Szerző: AndrewGL »

gabika89 írta:Sziasztok, uj tag vagyok :) es szeretnek vasarolni egy ae86-ot sajnos a tipusaival nem vagyok tisztaba, de ugy tudom hogy van 1,6os 20 szelepes motorral is. egy ilyet szeretnek venni , de meg 16v-t se talaltam sehol :( szeretnem kerni a segitsegetek abbon hogy hol jutok hozza ilyen autohoz
Silvertop 20V van eladó, csak nem AE86-ban, hanem Paseoban :)

Európai piacra nem gyártottak 20 szelepes 1,6-os 4A-GE motort.

Ha tehát AE86-ot (sokan nevezik hacsirokunak, hacsinak) szeretnél 20V motorral, 1 millát legalább szánj rá, mert 20V motort importálni kell (az országban kb. 10 db 20V motor van).
GT-t 500-600 ezer alatt nem nagyon kapsz (ha egyáltalán), motorimport, szerelés, stb. is van + 400-500 ezer.
SR->GT átalakítás se olcsó, árban azzal sem vagy beljebb, hogy esetleg olcsóbban veszel egy SR-t.
A helyzet az, hogy ha tényleg AE86-ot szeretnél (bár nem tudom milyen célból), nem nagyon lehet válogatni.

Üdv
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

VELETEK MI VAN?!

Gyakorlatilag elmegy mindenki a p*cs*ba!
:twisted: :twisted: :twisted:

Ha anyukám megnézi a fórumot, azt fogja gondolni, hogy a kicsi fia drogos...

Ez nem is igaz...

Szabber a cuccos
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Anyukád is Corollás ? Királyság ! :D
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Amihez európában hozzájutsz motorválasztékban, az:
1.6 SR 4A motor karbis 85 ló (ennek ellenére iszonyat dinamikus!)
1.6 GT 4A-GE Bigport AFM 115 ló környéke
1.6 GT 4A-Ge Bigport MAP 124 ló környéke

Más piacokon hívták GT-S nek, SR5-nek, GT Apex nek ....

A GT felszereltség szinte mindenben más: futómü, meghajtás, beltér, fékek

Pontosan 4 fajta kasztni létezett.
- Volt 2 ajtós coupe álló és bukólámpásból
- És volt 3 ajtós coupe (sok helyen hatchback-nek találod meg) ugyancsak álló és bukólámpásból.

83-87-ig gyártották az összes típust és ha jól tudom 86-ban volt egy kis "ráncfelvarrás": vastag féltengelyek, más lökösök, narancs helyzetjelzõk... (zenki és kouki)

Vásárlásban?
El kell, hogy keserítselek. Magyarországon az elmúlt 7 hónapban 3db volt eladó, azok is csak fél millió forint feletti áron. A legutóbbira, hogy szemléltessem, elsõ nap már 3-4 jelentkezõ volt és ez a szám a napok elteltével csak nõ. Magyarországon már csak, ha eladó hachiról tudsz, az az információ akár súlyos százezrekbe kerülhet.
Nálad sokkal nagyobb fanatikusak vannak a témában (ne vedd sértésnek), akik már hosszú évek óta versenyeznek ilyen típussal, vagy csak utcán használják õket, de féltik mint a kincset.
Nem tudom milyen mély a pénztárcád. Ha van 1 millió forintod, akkor talán magyarországon negyed év- fél év alatt hozzájuthatsz egy kiinduló alaphoz, amire megint rákölthetsz legalább ugyanennyit, de felhasználási céltól függõen akár 10 szer ennyit.
Ha fel is bukkan valahol egy eladó és netán meg is hirdetik valahol (ritka), akkor olyan gyorsank kell lenned, tök mindegy, hogy ott lapul a zsebedben a 800ezer.-, hogy már az elsõ órában szinte le kell foglalóznod.
Legalább 2-3 tucat olyan ember van hazánkban, aki nem a "níd for szpídben, meg a tokijói hajszában láttam ilyen autót, hú de fasza nekem is kell" vagy "kicsit drágább, mint a Lada ráadásul erõsebb, a súlyeloszlása meg 49-51, meg sperres, vegyük meg csapatni" megfontolásból venne ilyet, hanem évek óta olvas utána, tiszteli, már csukott szemmel is látja a robbantott ábrákat a motorról, kellõ alázattal bekerült az alkatrészes, segítségnyújtó brigádba, imádja, megõrül érte és tényleg ezzel az autóval álmodik.... Õk nem divatból (mert sajnos mostanában ez lett) vennének ilyet és várnak rá hosszú-hosszú ideje, hogy felbukkanjon egy, hanem a fentieken kívül mert tényleg látják benne a lehetõséget, vagy mert gyerekkori álmuk. Általában ezek az emberek, akik "az elsõ órában" lefoglalózzák az autókat.
Persze sajnos itt is igaz a kezdõk szerencséje mondás és pont ilyen hirtelen felindulásos, vagy pár hónapja szemezgetõs emberekhez jut 1-1 eladó példány. Ez sem gond, mert van aki utána igazi fanatik lesz és tényleg negfertõzi õt ez a japán vér, de van aki olajcsere nélkül csak rúgja neki rúgja neki, aztán amikor kikönyökölt a hajtókar, vagy amikor a rohadás miatt kiesett a vezetõ ülés, akkor betolja a zúzdába. Engem ez keserít el nagyon. És ha éreztél iróniát a hangomban, akkor ezért volt.

Ha tényleg komolyan gondolod, akkor vagy vársz és vársz, nézed a kertek allját és nem kötlöd el másra a pénzt, vagy ha tényleg mély a pénztárcád egy nagyon jó állapotút behozol külföldrõl. Nem kell itt Japánra gondolni. Van a németeknél is, csak nyugaton már 1 millió 2-tõl kezdõdnek az áraik, plusz hazahozod, plusz forgalomba helyezed. Bár ettõl függetlenül szerintem megéri, mert különb állapotúak, mint itt Mo-on.

Ja és még egy tanács! Szerintem 2 és fél millió alatti Hachi vásárlásnál ne várj olyat, hogy csak beleülsz és mész. költeni kell rá (általában az elsõ a kasztni) vagy a saját igényeidhez kell igazítani, mert általában mindegyik modifájd :)

Remélem nem voltam túl drasztikus és tudtam valamiben segíteni / kicsit belevinni téged a magyar Hachi helyzetbe.
Ha az adatok nem pontosak, akkor bocsi, XJS, ha hazaér Francia országból, akkor majd leír mindent pontosan, vagy Zdoman a napokban!


( ahogy mondani szoktuk pár taggal egymás közt: ki kell érdemelni egy hachit, vagy szerencse kell hozzá, de utána nagyon megszeretni...)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Elolvastam a hozzászólásom!

Ne haragudj! Tényleg nyers voltam picit. Írd le pontosan légyszíves a terveidet, hogy miért szeretnél ilyet, mióta keresgélsz és hol, tetszik-e másik autó, mire használnád? Vagy csak a motorért vagy oda (az van más típusokban is) kritérium, hogy hátsókerekes legyen, vagy elég, ha csak egy masszív könnyü erõs corollád lenne? Netán gondolkozol más Japán vagynetán más régiójú autón stb stb.

Megpróbálunk segíteni természetesen. Csak, ha hachira esik a választás, akkor nehéz lesz!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pampi
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: 2007 márc. 26, 07:49 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Pampi »

No hát igen. Pacsker elnök úr alaposan kifejtette a helyzetet. Sajnos tényleg ez van. Ha igazi fanatik vagy, akkor kezdj el kutakodni alaposan mert az, hogy ritkán felbukkan egy eladó hacsi az igen pozitív hozzáállás. Van aki ÉVEK-ÉVEK óta vágyik egy ilyenre és semmi. Tájékoztass minket feltétlenül hogy mire is jutottál!
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Nem tudom ki ismeri, de szerintem király kis szám: :)
A dal szövege:
http://www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/4275 ... zoveg.html

és maga a szám:
http://www.youtube.com/watch?v=_taHaq48kDo
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

És ez a zene megvan Biagio?
http://www.youtube.com/watch?v=BObB-yX8xOk
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

birka007 írta:És ez a zene megvan Biagio?
http://www.youtube.com/watch?v=BObB-yX8xOk

Ez jónak számít ? .....pontosabban ez zenének számít ? :D
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

Lackó írta: Ez jónak számít ? .....pontosabban ez zenének számít ? :D
Kivételesen csatlakozom az elõttem szólóhoz...

Szabber
gabika89
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2009 márc. 12, 06:32 pm

Hozzászólás Szerző: gabika89 »

[quote="Pacsker"]Amihez európában hozzájutsz motorválasztékban, az:
1.6 SR 4A motor karbis 85 ló (ennek ellenére iszonyat dinamikus!)
1.6 GT 4A-GE Bigport AFM 115 ló környéke
1.6 GT 4A-Ge Bigport MAP 124 ló környéke

Más piacokon hívták GT-S nek, SR5-nek, GT Apex nek ....

A GT felszereltség szinte mindenben más: futómü, meghajtás, beltér, fékek

Pontosan 4 fajta kasztni létezett.
- Volt 2 ajtós coupe álló és bukólámpásból
- És volt 3 ajtós coupe (sok helyen hatchback-nek találod meg) ugyancsak álló és bukólámpásból.

83-87-ig gyártották az összes típust és ha jól tudom 86-ban volt egy kis "ráncfelvarrás": vastag féltengelyek, más lökösök, narancs helyzetjelzõk... (zenki és kouki)

Vásárlásban?
El kell, hogy keserítselek. Magyarországon az elmúlt 7 hónapban 3db volt eladó, azok is csak fél millió forint feletti áron. A legutóbbira, hogy szemléltessem, elsõ nap már 3-4 jelentkezõ volt és ez a szám a napok elteltével csak nõ. Magyarországon már csak, ha eladó hachiról tudsz, az az információ akár súlyos százezrekbe kerülhet.
Nálad sokkal nagyobb fanatikusak vannak a témában (ne vedd sértésnek), akik már hosszú évek óta versenyeznek ilyen típussal, vagy csak utcán használják õket, de féltik mint a kincset.
Nem tudom milyen mély a pénztárcád. Ha van 1 millió forintod, akkor talán magyarországon negyed év- fél év alatt hozzájuthatsz egy kiinduló alaphoz, amire megint rákölthetsz legalább ugyanennyit, de felhasználási céltól függõen akár 10 szer ennyit.
Ha fel is bukkan valahol egy eladó és netán meg is hirdetik valahol (ritka), akkor olyan gyorsank kell lenned, tök mindegy, hogy ott lapul a zsebedben a 800ezer.-, hogy már az elsõ órában szinte le kell foglalóznod.
Legalább 2-3 tucat olyan ember van hazánkban, aki nem a "níd for szpídben, meg a tokijói hajszában láttam ilyen autót, hú de fasza nekem is kell" vagy "kicsit drágább, mint a Lada ráadásul erõsebb, a súlyeloszlása meg 49-51, meg sperres, vegyük meg csapatni" megfontolásból venne ilyet, hanem évek óta olvas utána, tiszteli, már csukott szemmel is látja a robbantott ábrákat a motorról, kellõ alázattal bekerült az alkatrészes, segítségnyújtó brigádba, imádja, megõrül érte és tényleg ezzel az autóval álmodik.... Õk nem divatból (mert sajnos mostanában ez lett) vennének ilyet és várnak rá hosszú-hosszú ideje, hogy felbukkanjon egy, hanem a fentieken kívül mert tényleg látják benne a lehetõséget, vagy mert gyerekkori álmuk. Általában ezek az emberek, akik "az elsõ órában" lefoglalózzák az autókat.
Persze sajnos itt is igaz a kezdõk szerencséje mondás és pont ilyen hirtelen felindulásos, vagy pár hónapja szemezgetõs emberekhez jut 1-1 eladó példány. Ez sem gond, mert van aki utána igazi fanatik lesz és tényleg negfertõzi õt ez a japán vér, de van aki olajcsere nélkül csak rúgja neki rúgja neki, aztán amikor kikönyökölt a hajtókar, vagy amikor a rohadás miatt kiesett a vezetõ ülés, akkor betolja a zúzdába. Engem ez keserít el nagyon. És ha éreztél iróniát a hangomban, akkor ezért volt.

Ha tényleg komolyan gondolod, akkor vagy vársz és vársz, nézed a kertek allját és nem kötlöd el másra a pénzt, vagy ha tényleg mély a pénztárcád egy nagyon jó állapotút behozol külföldrõl. Nem kell itt Japánra gondolni. Van a németeknél is, csak nyugaton már 1 millió 2-tõl kezdõdnek az áraik, plusz hazahozod, plusz forgalomba helyezed. Bár ettõl függetlenül szerintem megéri, mert különb állapotúak, mint itt Mo-on.

Ja és még egy tanács! Szerintem 2 és fél millió alatti Hachi vásárlásnál ne várj olyat, hogy csak beleülsz és mész. költeni kell rá (általában az elsõ a kasztni) vagy a saját igényeidhez kell igazítani, mert általában mindegyik modifájd :)

Remélem nem voltam túl drasztikus és tudtam valamiben segíteni / kicsit belevinni téged a magyar Hachi helyzetbe.
Ha az adatok nem pontosak, akkor bocsi, XJS, ha hazaér Francia országból, akkor majd leír mindent pontosan, vagy Zdoman a napokban!


( ahogy mondani szoktuk pár taggal egymás közt: ki kell érdemelni egy hachit, vagy szerencse kell hozzá, de utána nagyon megszeretni...)[/quote]hát én 2 éve vadászok AE86-ra egyetlen egy darabot talaltam eddig ami 2 millio forint lett volna de sajnos azert volt annyi mert nem akartak tole megvalni :) es igen is nem azert mert itt meg ott lattam.. hanem en mikor 2 eve meglattam ezt az autot mariapocson driftversenyen akkor lettem szerelmes ebbe az auto :) es en igen is tisztelem az autokat es nem azert akarok ilyen autot mert divatbol.... ez nem egy lada amit kivisz a loterre az ember fejre allit es vesz egy masikat... szerintem azzal is tisztaba vagyok h egy nagyon ritka auto es mar rag varok ra h legyen egy ilyenem es epp ezert fordultam hozzatok hogy hatha tudtok nekem segiteni :) de most ugy nezz ki nemetorszagbol tudnak nekem hozni egyet motor nelkul :( de valahol elkell kezdeni :) szoritsatok nekem erte XD koszi az informacit es a jotanacsot :)
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Ha van fejlemény, mindenképp írd meg ! Sok sikert hozzá !
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Tisztelt moder urak !

A fórumot nézegtve sok olyan topik van, ami rég halott, vagy van egy
ugyanolyan másik, ami miatt befulladt, illetve több lezárt topik van. Ezeket
miért nem lehet törölni ?! kicsit átláthatóbbá kéne tenni az egész fórumot.
....kis átszervezés sem ártana, bár ez valószínûleg csak az én - esetleg
a tietektõl eltérõ - látásmódom miatt van.

Elnézést az okoskodásért .
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Gabika89.Sok sikert az autóvásárláshoz.Mennyiért tudod behozni kintrõl?Forgalomba is akarod helyezni vagy csak hobbi?Csak a reg.miatt kérdezem.Minden megvan benne csak a motor nincs?
Avatar
KovZoo
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 497
Csatlakozott: 2009 jan. 10, 01:47 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: KovZoo »

Nuki írta:Jóde azért én egy percig sem számítottam arra, hogy lesz egy autóm, és pont, hogy a Matykó intézi. Óriási meglepetés volt!!! :!:
Nade majd nemsokára megyek a bratyó Tojcsija mögött a kicsi kocsival ésakkor majd büszkélkedek nagyon!!
ÉÉÉÉS egyszer csak kikanyarodok és megelõõõzöm! És mindenkit és kitörök az élre és juhuhúúúú!! 8)
Egyébként mi már hamarabb tudtunk róla, de psszt...meg ne tudja, hogy elmondtam ;)
Válasz küldése