Oldal: 79 / 163

Elküldve: 2011 szept. 17, 06:42 pm
Szerző: PiciPeti
2000.02 hó kb. Legalábbis az alkatrészkeresõ programokban ez szerepel. Párhuzamosan kétlem hogy gyártották, inkább a raktárkészleteket szórták ki.....

Elküldve: 2011 szept. 17, 07:06 pm
Szerző: Bubi
kleingy írta:
bubidisc írta:Nem. Párhuzamosan gyártották szerintem egy ideig.
És ez mikor volt pontosan? :) Mely hónapokban?
Kb. akkor vagy kicsit korábban.

Elküldve: 2011 szept. 17, 07:19 pm
Szerző: kleingy
Köszi! Egyik ismerõs E11 Corollát keres és belefutott már régi motorú, de új kasztnijúba meg furcsa "hibridekbe" és nem tudja eldönteni, hogy melyiket érdemes egyáltalán megnézni.

Elküldve: 2011 szept. 17, 08:00 pm
Szerző: PiciPeti
Az történetesen nem egy bordó? Mert azt néztük... Úgy volt rommá törve, hogy a blokkról letört a klímakompresszor....
Még a tetõ is fényezett... Na arra tuti, hogy új orrot tettek csak. De ami ilyen évfordulós, ott el tudom képzelni hogy kiszórták az utolsó már összeszerelt motorokat, az új orral...

Elküldve: 2011 szept. 17, 08:02 pm
Szerző: kleingy
PiciPeti írta:Az történetesen nem egy bordó? Mert azt néztük... Úgy volt rommá törve, hogy a blokkról letört a klímakompresszor....
Még a tetõ is fényezett... Na arra tuti, hogy új orrot tettek csak. De ami ilyen évfordulós, ott el tudom képzelni hogy kiszórták az utolsó már összeszerelt motorokat, az új orral...
Nem, ez egy kék... Állítólag németbõl jött.
Létezett régi motor új kasztniban??? Ez nekem új! :roll:

Elküldve: 2011 szept. 18, 07:50 am
Szerző: Bubi
az lett volna csak az ideális párosítás...

Elküldve: 2011 szept. 18, 01:33 pm
Szerző: Pacsker
Szerintem nem létezett összevont lámpás, de nem VVti benzinmotoros E11.

Elküldve: 2011 szept. 18, 01:37 pm
Szerző: kleingy
Pacsker írta:Szerintem nem létezett összevont lámpás, de nem VVti benzinmotoros E11.
Sztem sem. Le is lett beszélve róla. :roll:

Elküldve: 2011 szept. 18, 01:39 pm
Szerző: montoya
Megerõsítenélek Titeket, magam sem tudok ilyenrõl, csak utólag tákoltról. Dieselekbõl már kicsit más a szitu, ott az 1.9D és a 2.0D (szívó) tudtommal ment mindkét kasztniba, a D-4D már csak az újba.

Elküldve: 2011 szept. 18, 02:47 pm
Szerző: ksz315
Pacsker írta:Szerintem nem létezett összevont lámpás, de nem VVti benzinmotoros E11.
Kivéve persze azt a 110db (talán) ausztrál 7A-FTE motor csodát, amit már korábban kitárgyaltunk.
De ha olyat talált azt azonnal vegye meg, kerül amibe kerül :D

Más:
E11 lb -be a 7A-FE-t bele lehet papírozni itthon?

Elküldve: 2011 szept. 18, 02:59 pm
Szerző: MDaemon
A toyodiy szerint 1999 október környékén történt a facelift. Utána már ZZ-s blokkal volt az össes benzines, kivéve az összkerekes kombi (AE115) a maga 7A-FE-jével.

Elküldve: 2011 szept. 18, 03:30 pm
Szerző: montoya
ksz315 írta:
Pacsker írta:Szerintem nem létezett összevont lámpás, de nem VVti benzinmotoros E11.
Kivéve persze azt a 110db (talán) ausztrál 7A-FTE motor csodát, amit már korábban kitárgyaltunk.
De ha olyat talált azt azonnal vegye meg, kerül amibe kerül :D

Más:
E11 lb -be a 7A-FE-t bele lehet papírozni itthon?
Szerintem bele, csak sokat nem nyernél vele.

Elküldve: 2011 szept. 18, 04:33 pm
Szerző: ksz315
Mihez képest nem nyernék sokat? 4E-FE (85LE 118Nm) vs 7A-FE (110-115LE, 150-155Nm). Akár hogy nézem, 20-25% teljesítménynövekedés. Normál használat mellett nem hiszem, hogy drasztikusan nõne a fogyasztás.
7A-FE-t nem ismerem, de pl a 4A-FE és a 4E-FE és és föld.
Ami tuti lenne, az a 4E-FTE, de az ugye ritka, még nehezebb papírozni, és azért egy szívó motorhoz képest lényegeseb bonyolultabb, karbantartásigényesebb.

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:03 pm
Szerző: Birka
ksz315 írta: Ami tuti lenne, az a 4E-FTE, de az ugye ritka
Van olyan itthon egyáltalán? Vagy csak e-bay import?

Elküldve: 2011 szept. 18, 08:05 pm
Szerző: ksz315
E11-ben 100000%, hogy nincs.
Esetleg vmi épített Starletben. Matyi mintha említette volna korábban, hogy ült már 4E-FTE motoros gépben.