Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek
nekem is volt ilyen problémám...bár ott más volt a megoldás...
azóta jó,de a -20ban nekem is csinálja kicsit..ne kapkodd el...nekem volt olyan,amikor vagy 5 mp-ig csinálta..
Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek
Ne halogasd. Szétrepülhet a bele, ha peched van. Ha van lehetõséged, szereld ki az önindítót, szedd szét, takarítsd el a belét, és zsírozd át ahol kell (csak óvatosan, mert attól is meg tud ragadni), majd szereld vissza.
Könnyen lehet, hogy ennyivel megúszod.....szétszerelésnél kiderül, hogy van-e valami túlzottt kopás/fáradás.
Pacsker írta:Hajlamos az önindító behúzva maradni nagy hidegekben, ha már bajlódik.
Értem, szerinted ez mennyire gáz, úgy értem sürgõsen kellene javíttatni ?
Gondoltam arra, hogy minél rövidebben indítózok majd, hátha azzal idõt nyerek
Ne halogasd. Szétrepülhet a bele, ha peched van. Ha van lehetõséged, szereld ki az önindítót, szedd szét, takarítsd el a belét, és zsírozd át ahol kell (csak óvatosan, mert attól is meg tud ragadni), majd szereld vissza.
Könnyen lehet, hogy ennyivel megúszod.....szétszerelésnél kiderül, hogy van-e valami túlzottt kopás/fáradás.
OK, persze amint lehet megnézetem, nem is akarom túlzottan halogatni, csak azért ebben a hidegben máshogy áll az ember az autószerelgetéshez, ha nincs fûtött aknája...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Most így nulla fok felett teljesen megszûnt az önindító kerregése indítózás után... így nyertem egy kis idõt, tudok mással foglalkozni
Az ablakmosó folyadék gumicsövén levõ lyukat (vágást) ti mivel ragasztanátok meg ?
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Próbáljuk összeszedni, hogy mik a gyári beszállítók, vagy gyárilag elfogadott utángyártott márkák
Akár 80%-ot is spórolhatunk úgy, hogy gyári minõségû alkatrész kerül az autónkba!
Ha nincs megfelelõ, akkor természetesen a gyárit ajánljuk!
Gyári beszállító - Felhasználási terület - Elismert/ajánlott utángyártott márka
AISIN - vízpumpa, kuplungalkatrészek... - EXEDY
TOKICO, KAYABA - lengéscsillapítók
KOYO - csapágyak - SKF
NOK - szimmeringek, szilentek - YAMATO
MITSUBOSHI, GATES - szíjak - DAYCO
DENSO - Elektronikus alkatrészek (elosztófedél, gyertya, trafó..) - NGK (Japán gyártású)
KUZEH - Termosztát
OPTIFIT (egyik legnagyobb Toyota beszállító és Toyota Motor által elismert utángyártó) - ablaktörlõ, kipufogó, kuplung, fékalkatrész....
TEXTAR - fék - (Ferodo)
szisandor írta:udv.sziasztok....sajnos beteg lett a frissen vett autom...nagyon csattognak a szelepek,de sajnos elvannak kopva a butykok...ezert keresek veztengelyt+himbakat+lambda szondat+porlasztot...hogy ha lehet rendben legyen...184000km van benne ,..persze nem minden aron akarok mindent megvenni
koszi
korabban mar regelve voltam csak nemtok belepni mert elveszett az infom es nem emlexem az adatokra...
Mostanában elkezdett egy érdekes problémám adódni. Amikor tompítottról átváltok távolságira hirtelen lekapcsolódik minden világítás, aztán ha vissza váltok tompítottra, akkor újra lesz és csak utána tudok távolságit kapcsolni, ami azért sötétben elég veszélyes. Valakinek esetleg volt már valami hasonló, javítható-e, vagy vegyek egy új kapcsolót?
Nem biztos, hogy kapcsolónál lesz a gond. Lehet, hogy a relézés, vezetékelés.
nem találkoztam egyébként még ilyen problémával.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki) TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki) KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki) KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)
Jorn írta: Az ablakmosó folyadék gumicsövén levõ lyukat (vágást) ti mivel ragasztanátok meg ?
Autó alkatrész boltokban lehet kapni méterben csövet és db áron toldó mûanyag pucujkát. Nem horror az ára. Iktasd ki a sérült darabot vagy ha olyan részen sérült ami a karosszériába van fûzve akkor vágd ki belõle és használj toldó pucujt.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Autós szótár: stücni, düzni, tölönce, patent, pucujka, bolha stb = apró alkatrészek melyek nevét néha felesleges szakszerûen leírni mert több szó és mert mindenki tudja mirõl van szó . Ha mégsem akkor így hangzik hivatalosan: ablakmosó csõ toldó (pucuj). .
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE