E11 alkatrészek (1997-2002)

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Dusán
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2012 feb. 08, 12:33 am
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Dusán »

Vagy esetleg, még 4afe-hez való gyári lamdba szondának sem mondanék ellent :oops:
Na adj isten tényleg nem muzsikál jól ez az univerális, bár check engine-t nem dobott ki!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Sede7 problémáját a lambda okozta úgy, hogy nem volt semmi hibakód.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Dusán
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2012 feb. 08, 12:33 am
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Dusán »

Akkor elõfordulhat hogy a gyári is szar es az univerzális is mehet a kukába! Valakinek egy használt gyári???
De azért nem vetnem el a map-ot sem!?
robson666
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 15
Csatlakozott: 2012 szept. 17, 12:55 pm

hûtõmaszk

Hozzászólás Szerző: robson666 »

valaki nem tudja hol lehet ilyen hûtõmaszkot/hûtõrácsot venni e11-hez?Nem a sztender maszk hanem ez egy tuningolt maszk már keresgéltem neten de sehol nem találtam.

https://www.google.hu/search?hl=hu&q=to ... B800%3B600
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Sede7 Projektjét olvasd át (AE111 Yellow Cab).
Õ azt hiszem ilyet vett
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
mrgud
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: 2013 márc. 22, 10:41 am
Tartózkodási hely: Budapest

E11

Hozzászólás Szerző: mrgud »

Sziasztok

E11-hez keresek hosszabb kerékcsavarokat, (gyári) felnit szeretnék feltenni acélfelni helyett...

Továbbá az utastérböl a csomagtér ajtó nyitó kart is keresek.

Bp és Pest megye
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Dusán
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 91
Csatlakozott: 2012 feb. 08, 12:33 am
Tartózkodási hely: Gyõr

Hozzászólás Szerző: Dusán »

Helló

Ha valakinek lenne elfekvõben egy 4A-FE gyári lamdba szonda, az ne habozzon, jelentkezzen!
Köszi!
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Nagyon jó állapotú komplett szervós kormánymû eladó.. E11 D4D-bõl.
Úgy láttam hogy E8-tól E11-ig mindenbe jó.
Csövezéssel, Nok gömbfejekkel, gyári axiál csuklókkal, hibátlan porvédõ gumikkal, kardán kereszttel.
Semmilye nem lóg , nem kotyog sehol nem ereszt.
20e Ft.

Képek az e9 alkatrészek topicban.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

E11, E12, Avensis kerkécsapágy
Toyodixen megtaláljátok a pontos típusokat

http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Toyot ... 952321.htm
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Mielõtt valaki rárepül, kérdezze meg hogy kb mikori a csapágy. Az SKF mérnökeinek az az álláspontja, hogy egy 2 évnél idõsebb csapágy már jelentõsen veszít az élettartamából, a saját mikrorezgései miatt. Ha úgy tetszik, a tárolás alatt is kopik... :roll:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ezt fejtsd ki bõvebben légyszi
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Fémnek, mint minden anyagnak van egy saját rezgõ frekvenciája. Ez minimális, már-már elhanyagolható, de a csapágy azért egy elég pontosan illesztett alkatrész, ezért még ez a minimális rezgés is apró "krátereket" hagy a belsõ, és külsõ gyûrû futófelületében. Mikroszkópikus sérülések, de amit elkezdik használni/terhelni a csapágyat, a görgõk "beremeghetnek", és exponenciális mértéket ölt a kopás. Lásd pl az utakon amikor megjelenik egy kátyú, akkor az után idõvel egyre több kis kátyú is lesz, és egyre inkább nõni fognak. Hasonló a kopás hatásmechanizmusa a csapágy esetén is.
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Akkor jól értettem az elején is :)
Nekem kicsit meredek az elmélet. :roll:

Mi van a 15 éve csomagolt vezérmû csapággyal, vagy adott esetben kerékcsapággyal, ha beépítem õket?
Ne mond már, hogy azok behalnak pár ezer km alatt.

(ha az elméletnek lenne gyakorlatilag is jelentõs szerepe)
Ha áll egy autó 10 évet és elkezdem használni, nagy valószínûséggel nem kell rögtön összes csapágyat cserélni rajta.
Pedig ott az autó súlya az összes kerékcsapágyon és ott, ha valóban ennyire "mocorognának" a kis alkatrészek, még jobban be tudnának nyomódni a csapágyfészekbe a golyók nyomai.

Ehhez képest, amikor egy csapágy a kis dobozában újonnan (tele zsírral) vár a beszerelésre... Háát. Nehezen hiszem el, hogy 2 évnél idõsebb már "jelentõsen veszített az élettartamából"...

Nyitott vagyok az újdonságra, ha ez tényleg igaz, de így elsõre elég bizarr dolognak tûnik :lol:
Várom az ellenérveket a tapasztalt szakiktól is
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése