Corolla elektronika probléma?
pontosítok.
jár a motor, kapcsolót megnyom, kulcs kivesz, ablak fel vagy le ütközésig. utána már nincs áram, elvégzi a dolgát, hallani egy kattanó hangot (lehet ez a relé) és ha nem teszek be kulcsot és minimum gyújtás akkor se fel se le. lehet a riasztó miatt el kellene vinnem egy másik villamosságishoz, nekem fura hogy a ki meg bezárást elvégzi, viszont nem lehet programozni meg más távkapcsolót hozzátanítani. A villamosságis azt állítja hogy ilyet még õ sem tapasztalt. Nem tudott belépni szervíz üzemben sem. A riasztó led visszajelzõje meg folyamatosan villog, nyitás után, járó motornál is.
jár a motor, kapcsolót megnyom, kulcs kivesz, ablak fel vagy le ütközésig. utána már nincs áram, elvégzi a dolgát, hallani egy kattanó hangot (lehet ez a relé) és ha nem teszek be kulcsot és minimum gyújtás akkor se fel se le. lehet a riasztó miatt el kellene vinnem egy másik villamosságishoz, nekem fura hogy a ki meg bezárást elvégzi, viszont nem lehet programozni meg más távkapcsolót hozzátanítani. A villamosságis azt állítja hogy ilyet még õ sem tapasztalt. Nem tudott belépni szervíz üzemben sem. A riasztó led visszajelzõje meg folyamatosan villog, nyitás után, járó motornál is.
To infinity & beyond..
- IceRocko
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 975
- Csatlakozott: 2012 okt. 09, 05:14 pm
- Autód gyártási éve: 1992
- Autód típusa (és generációja): Corolla E10
- Autód felszereltségi jelölése: XLi
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
Így olvasgatva amiket írsz, kezd körvonalazódni, mitõl lehet a kérdéses hiba visszajelzés, km óra leállásod. Gyanítom, hogy egy igen hozzá nem értõ ember vette szárnyai alá, az elektromos rendszerét az autódnak anno. Sõt, azt is el tudom képzelni, hogy az elõzõ tulaj, házilag barkácsolta bele a riasztót és az automata ablakfelhúzást a saját komfortjának javítása céljából. Ezzel még nem lenne gond, ha tudná, hogy mit hova lehet kötni. Simán elõfordulhat, hogy e miatt jön elõ, az általad említett hiba. Szerintem szánj rá pénzt, és vidd el egy hozzáértõ villamosságihoz, vagy akár a Toyotához hogy csinálják meg, DE ne átgányolják, hogy jó lesz az úgy is, címszóval.IcE írta:Passz hogy a riasztó intézi-e vagy egyéb az ablakfelhúzást. A risztó az nem teljes üzemû. Egy távkapcsolóval vettem és mikor elvittem egy másik kapcsoló programozásra, kiderült hogy az ember nem tud semmit kezdeni a riasztóval. Nyitás-zárás és kocsikeresõ funkció oké, viszont programozni nem tudta. Nem is riaszt, no csipogás. Egy spal as80 van bele gányolva, a villamosságis szerint. Az ablak komfort funkcióra azt mondta hogy azt külön cucc csinálja, õ nem talált olyat. Viszont gyújtáson vagy járó motornál kapcsoló/k megnyom és kulcs kivétele után is simán fel illetve lehúzza az ablakokat. A riasztó dobozt is szét szedte és nem tudta programozásra bírni. Szerinte beragadt szervíz üzembe. Orvoslás egy másik riasztó bekötéssel. Még nem került bele. Viszont ha gyárilag nem, akkor mégis van valami komfort cucc az ablakmozgatáshoz?
Az ablakot bármikor fel-le lehet húzni gyújtás nélkül? Mert olyat szoktak csinálni gyárilag is, hogy ha kivetted a kulcsot, utána még egy 10mp -ig fel-le lehet húzni az ablakot, de azt is csak csukott ajtónál. Bár én még eddig csak OFF-os, olasz autóba találkoztam ilyennel.
EE101 Sedan, 7A-FE
Elõbb próbáltam, csakis gyújtásnál lehet föl-le húzni az ablakot. Gyújtás levétele után nem. Ha elindítom az automata felhúzást, kiveszem a kulcsot, befejezi a felhúzást és sem utána, sem pedig közben nem lehet az ablakot semmilyen irányban vezérelni.
Nekem is furcsa hogy ki-be zárás mûködik egyéb meg nem. Toyota nincs itt helyben, viszont egy másik villamosságis az épp a lakásom mögött van. A riasztóval kapcsolatban máshová vittem. Én azon voltam hogy beköttetek egy másik riasztót, zavar ez a mûködik és mégsem téma.
Lehetséges hogy a riasztó bekötése produkálhatja a visszajelzõ meg a km-óra leesését is?
Nekem is furcsa hogy ki-be zárás mûködik egyéb meg nem. Toyota nincs itt helyben, viszont egy másik villamosságis az épp a lakásom mögött van. A riasztóval kapcsolatban máshová vittem. Én azon voltam hogy beköttetek egy másik riasztót, zavar ez a mûködik és mégsem téma.
Lehetséges hogy a riasztó bekötése produkálhatja a visszajelzõ meg a km-óra leesését is?
To infinity & beyond..
Sziasztok!
Nemrég az eladó autók topikban kérdezõsködtem, de immár, mint újdonsült Corolla tulajdonos kénytelen vagyok itt is faggatózni.
Van valakinek képe az e11 facelift utáni, linea terra felszereltségû (tehát klímás) változatának belsõ világításáról? Nekem nem világítanak a manuális klíma tekerõgombjai, nem is kellene nekik, vagy csak kiégett pár izzó?
Köszönöm a választ!
Nemrég az eladó autók topikban kérdezõsködtem, de immár, mint újdonsült Corolla tulajdonos kénytelen vagyok itt is faggatózni.
Van valakinek képe az e11 facelift utáni, linea terra felszereltségû (tehát klímás) változatának belsõ világításáról? Nekem nem világítanak a manuális klíma tekerõgombjai, nem is kellene nekik, vagy csak kiégett pár izzó?
Köszönöm a választ!
- lehella
- Visszajáró

- Hozzászólások: 76
- Csatlakozott: 2012 okt. 23, 02:49 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Szia! Biztosan kiégtek az izzók, le kell kapni a tekerõ gombokat, majd az ott található két csavar eltávolítása után ki kell buktatni az idomot hogy hozzáférhess az izzókhoz. 1,2w-s izzók kellenek bele, bármely autósboltban kb. 100 forintért kínálják, a csere ideje meg nagyjából 15 perc 
Toyota Corolla E11 4EFE
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250
Lada 2104 1600 HMS296°
Kymco People 250
- Solarbear
- Visszajáró

- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2009 márc. 12, 06:12 pm
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Sziasztok! Tegnap miközben a városban furikáztam, a középkonzolon minden dolog elszállt. A rádiós egység, a digitális óra, a fûtés kijelzõje és a szivargyújtó sem mûködik. Egyedül a fûtés megy, és a fûtésgombok világítanak. Tudja valaki mi lehet a gond? Valami biztosíték probléma vagy komolyabb a baj?
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Errõl jut eszembe, az E11-ben a szivargyújtó elég gyenge konstrukció, tud zárlatot okozni, amitõl kimegy a DOME biztosíték...
Persze csak akkor lehet zárlatos, ha használja, és fõleg "tekergeti" az ember, mondjuk egy FM transmittert igazgat meg, vagy bármi hasonlót...
Persze csak akkor lehet zárlatos, ha használja, és fõleg "tekergeti" az ember, mondjuk egy FM transmittert igazgat meg, vagy bármi hasonlót...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Nem tudom, milyen szivargyújtó van az E12-ben, de az E11-ben, a Liftbackben egy Valeo gyártmányú van, ott egy belsõ mûanyag gyûrû pattan szét, és emiatt körbe tud forogni az egyik saruja (ha forgatod a szivargyújtóba dugott cuccot), így összeérhet a 12V és a földelés.Solarbear írta:Átnyálaztam a könyvet, és végülis a CIG volt a ludas. Köszi a segítségetÉs akkor elvileg a szivargyújtó most már használhatatlan? Ha rádugok bármit újra ki fog menni a bizti?
A Sedanban valamivel jobb konstrukciójú, de ott is sikerült már biztosítékot leoldanom...
Mivel már nem használom a szivargyújtót, ezért nem foglalkoztam különösebben a javításával, de nem lehet túl bonyolult.
Vagy meg kell tanulni úgy használni, hogy közben ne mozduljon el körbe, ha ugyanaz a gond, mint amit leírtam. Ha kiveszed, látni fogod, nem egy bonyolult szerkezet...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Solarbear
- Visszajáró

- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: 2009 márc. 12, 06:12 pm
- Autód gyártási éve: 2005
- Autód típusa (és generációja): Corolla E12
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Ok kösziJorn írta:Nem tudom, milyen szivargyújtó van az E12-ben, de az E11-ben, a Liftbackben egy Valeo gyártmányú van, ott egy belsõ mûanyag gyûrû pattan szét, és emiatt körbe tud forogni az egyik saruja (ha forgatod a szivargyújtóba dugott cuccot), így összeérhet a 12V és a földelés.Solarbear írta:Átnyálaztam a könyvet, és végülis a CIG volt a ludas. Köszi a segítségetÉs akkor elvileg a szivargyújtó most már használhatatlan? Ha rádugok bármit újra ki fog menni a bizti?
A Sedanban valamivel jobb konstrukciójú, de ott is sikerült már biztosítékot leoldanom...
Mivel már nem használom a szivargyújtót, ezért nem foglalkoztam különösebben a javításával, de nem lehet túl bonyolult.
Vagy meg kell tanulni úgy használni, hogy közben ne mozduljon el körbe, ha ugyanaz a gond, mint amit leírtam. Ha kiveszed, látni fogod, nem egy bonyolult szerkezet...
