Is-isPacsker írta:Kicsi a világ...
Vagy nagy a fórum?
Vásárlási segítség
árazás
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a 92-es Corollám beárazásához. Nem tudom mi lenne érte a reális ár.
Ha valaki tudna ebben segíteni, kérem jelezzen priviben!
Elõre is köszönöm!
Szép napot!
Kinga
Segítséget szeretnék kérni a 92-es Corollám beárazásához. Nem tudom mi lenne érte a reális ár.
Ha valaki tudna ebben segíteni, kérem jelezzen priviben!
Elõre is köszönöm!
Szép napot!
Kinga
-
sprintike
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1681
- Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
- Tartózkodási hely: Vác közelében
Re: árazás
Szia.
Szerintem írj kicsit bõvebben róla(állapot,motor,kivitel)esetleg tegyél be képet és biztos kapsz segítséget.De ha hasznaltauto.hu-n keresel olyat mint a tied akkor kb be tudod lõni.
Szerintem írj kicsit bõvebben róla(állapot,motor,kivitel)esetleg tegyél be képet és biztos kapsz segítséget.De ha hasznaltauto.hu-n keresel olyat mint a tied akkor kb be tudod lõni.
Re: árazás
Néhány kép róla:Kinga írta:Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni a 92-es Corollám beárazásához. Nem tudom mi lenne érte a reális ár.
Ha valaki tudna ebben segíteni, kérem jelezzen priviben!
Elõre is köszönöm!![]()
Szép napot!
Kinga
http://kepfeltoltes.hu/view/130821/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130821/IMG_ ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130821/IMG_ ... es.hu_.jpg
Októberben volt egy vezérmûszíj szakadásunk. Akkor fel lett újítva a motor teljesen. A hátsó sárvédõk ki lettek cserélve, mert rozsdásodtak. Az elsõkre még sajnos nem volt keret.
Két éve ki lettek cserélve a lengéscsillapítók is. Belsõ tere nagyon jó állapotban van. 215ezerhez közelít a kilométer óra.
A fényezése sem szép már.
Törve nem volt.
Van mit dolgozni rajta, az biztos, de egy nagyon hálás autó. Ezért is adnám el, mert nagyon sajnálnám, ha év végén bontóba kellene adni. (Lejár a mûszakija)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Re: árazás
Leírta, év végéig van vizsga
Ezért is adnám el, mert nagyon sajnálnám, ha év végén bontóba kellene adni. (Lejár a mûszakija)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Láttam személyesen a Gti-t pár hónapja. (Talán Lackó is ott volt).
Elég elhanyagolt hervadék állapotban van.
Sprintercarib Wagonja mellett tenném a voksom, még ha több, mint 100 ezerrel is drágább. Sokkal jobban jár, ha a kölcösnkért különbözetet letörleszti, mintha ennek többszörösét rövid idõn beleöli a Gti-be, ami ezek után sem lesz jó állapotú.
A Projektjeinkbõl lehet tanulni. Sajnos egyik sem írja mellé, hogy mi mennyibe kerül, de horribilis pénzek mennek el még úgy is, hogy értünk a sufnituninghoz.
Ugyan csak egyszer láttam, akkor is csak futólag a 4WD-t, de igazi gondos gazdás, megkímélt, gyári állapothoz közeli autónak tûnt. Lehet kell cserélni 1-2 nagyobb volumenû alkatrészt is a tökéletességhez, de ezt az állapotot elérni egy gazdátlan autónál szinte lehetetlen. A kárpitok fülei letörve, a kaszni belül szétrohadva, a kárpitok megszaggatva, kirolyotosdva, a csavarok örökmenetesítve... Apró dolgok, de nagyon sok szívás elöljárói.
És Liftback Gti-bõl már van a klubban bõven. Egy 4WD Wagon meg atomzsíír!
(na meg ez az álmod). Nem szabad kompromisszumokat kötni!
Elég elhanyagolt hervadék állapotban van.
Sprintercarib Wagonja mellett tenném a voksom, még ha több, mint 100 ezerrel is drágább. Sokkal jobban jár, ha a kölcösnkért különbözetet letörleszti, mintha ennek többszörösét rövid idõn beleöli a Gti-be, ami ezek után sem lesz jó állapotú.
A Projektjeinkbõl lehet tanulni. Sajnos egyik sem írja mellé, hogy mi mennyibe kerül, de horribilis pénzek mennek el még úgy is, hogy értünk a sufnituninghoz.
Ugyan csak egyszer láttam, akkor is csak futólag a 4WD-t, de igazi gondos gazdás, megkímélt, gyári állapothoz közeli autónak tûnt. Lehet kell cserélni 1-2 nagyobb volumenû alkatrészt is a tökéletességhez, de ezt az állapotot elérni egy gazdátlan autónál szinte lehetetlen. A kárpitok fülei letörve, a kaszni belül szétrohadva, a kárpitok megszaggatva, kirolyotosdva, a csavarok örökmenetesítve... Apró dolgok, de nagyon sok szívás elöljárói.
És Liftback Gti-bõl már van a klubban bõven. Egy 4WD Wagon meg atomzsíír!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)


