E11 - (1997-2002)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem nagy eséllyel és talán még az sem számít, hogy Angol vagy Japán.
Ettõl függetlenül mindenképp úgy bizniszelj, hogy kipróbálási garival.
(Akár helyszínen is) Max 20 perc kicserélni a 4-et.
Ettõl függetlenül mindenképp úgy bizniszelj, hogy kipróbálási garival.
(Akár helyszínen is) Max 20 perc kicserélni a 4-et.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- yodamastah
- Visszajáró

- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ülésfûtést átrakni szerintem nehéz
Bontós árakról fogalmam sincs.
Bontós árakról fogalmam sincs.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- yodamastah
- Visszajáró

- Hozzászólások: 37
- Csatlakozott: 2013 máj. 23, 03:15 pm
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Ne bánkódj, nekem van ülésfûtés a liftback-ben, hát, nagyon gyenge... pár perc után kezdem csak érezni, és akkor is lájtos nagyon...yodamastah írta:Akkor nem lesz fûtésem. Úgy sem éreztem még soha hogy plüss ülésbe kellene. Bõros autóm volt már, na abba kellett
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
4wd
Sziasztok!
A héten vettem egy corolla wagon 4wd-t, és felmerült néhány kérdés, így találtam rátok.
Ha valaki nézte a HA.hu-t, akkor láthatta, mert fél éve árulták (piros kombi, 99-es, 2000-es forgalombahelyezés, 1.8-as benzines). Fél év alatt egyszer sem akartam megnézni, de aztán 1x csak oda keveredtem és el is hoztam.
Gondolom, hogy van jónéhány probléma vele, ha ennyi idõ alatt nem kelt el, de megpróbálom rendbe tenni és örömmel használni
Melyik topikban kellene alkatrész beszerzéssel kapcsolatban érdeklõdnöm? pl kerékcsapágy olcsón
Üdv,
A héten vettem egy corolla wagon 4wd-t, és felmerült néhány kérdés, így találtam rátok.
Ha valaki nézte a HA.hu-t, akkor láthatta, mert fél éve árulták (piros kombi, 99-es, 2000-es forgalombahelyezés, 1.8-as benzines). Fél év alatt egyszer sem akartam megnézni, de aztán 1x csak oda keveredtem és el is hoztam.
Gondolom, hogy van jónéhány probléma vele, ha ennyi idõ alatt nem kelt el, de megpróbálom rendbe tenni és örömmel használni
Melyik topikban kellene alkatrész beszerzéssel kapcsolatban érdeklõdnöm? pl kerékcsapágy olcsón
Üdv,
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: 4wd
Gratula az autóhoz.tcw4 írta:Sziasztok!
A héten vettem egy corolla wagon 4wd-t, és felmerült néhány kérdés, így találtam rátok.
Ha valaki nézte a HA.hu-t, akkor láthatta, mert fél éve árulták (piros kombi, 99-es, 2000-es forgalombahelyezés, 1.8-as benzines). Fél év alatt egyszer sem akartam megnézni, de aztán 1x csak oda keveredtem és el is hoztam.
Gondolom, hogy van jónéhány probléma vele, ha ennyi idõ alatt nem kelt el, de megpróbálom rendbe tenni és örömmel használni
Melyik topikban kellene alkatrész beszerzéssel kapcsolatban érdeklõdnöm? pl kerékcsapágy olcsón
Üdv,
Szerintem kezdd azzal, hogy végigolvasol minden kapcsolódó topikot. Pl. ezt, illetve az Autók/ Vásárlás Utáni Teendõket.
Utána jöhet az Alkatrészek, azon belül is Kedvezmények, Jó minõségû utángyártott márkák stb.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
E11 4A-FE vezérléscsere
Hétvégén megcsináltuk a vezérlés cserét a 4AFE-n, beleértve vízpumpa, szimmeringek, szelepfedéltömítés.
Elsõ alkalom volt, sikeres, de feledhetetlen
Megosztanám a tapasztalatokat.
Igazából csak azokat írnám le, amelyeket elõtte nem láttam leírva sehol, tehát amikre érdemes rákészülni, illetve érdekességek. Ha valaki nekiállna esetleg...
- a szelepfedél leszedéséhez a generátort is ki kell csavarozni, mert a kábelköteg, ami keresztülmegy a szelepfedélen, nagyon szorosan rajta van a fedélen
- a vízpumpa kiemeléséhez a szervószivattyút is le kell csavarozni, félrehúzni
- ablakmosó tartályt érdemes kivenni, jóval több a hely
- olajszint pálca csövét is ki kell venni - javasolnám a keletkezõ lyukat valamivel betömni, ha sûrített levegõs vagy egyéb tisztítást is eszközölnénk a környéken (mi megtettük, de a betömés sajnos késõn jutott eszembe)
- a gyári vízpumpa Aisan (nem Aisin, persze vélhetõen ugyanaz a kettõ), a körbetömítése pedig fém (az utángyártotthoz papírt adtak, ezt pasztával megerõsítettük)
- a régi szíj kiszedéséhez (és az új felrakásához) meg kell bontani a motortartó bakot, illetve a motort megemelni ! (fatuskót tettünk az olajteknõ alá, és leengedtük kicsit az autót)
- a szíjat 3 mûanyag fedél tartja, amelyek könnyen törnek
2 komponensû epoxi legyen kéznél. A középsõ fedél a legkritikusabb, mert a vízpumpa tárcsája alá kell bejátszani... ezért a tárcsát lelazítottuk
- a motor megemelése a vízpumpa kiszedésénél és visszarakásánál is segíthet (tényleg kevés a hely...)
- bár azt olvastam, hogy a vízpumpát a gumicsõvel és nyakkal együtt kellene kivenni, mi le tudtuk csatlakoztatni a gumicsõrõl - visszarakni ezért is volt trükkösebb, beletalálni a házzal a csõbe...
- az alkatrészkereskedõ cégek többféle formájú vízpumpát kínálnak ! A különbség leginkább abban van, hogyan követi le a szíjat takaró középsõ mûanyag fedelet a pumpa fémházának középsõ íve... ez fontos, hiszen a fedelet nem lehetne visszatenni. A Unix például GMB-121-es pumpát ajánl, de valójában a GMB-083-as a jó formájú.
- vezérmû fogaskerekén két lyuk is van, a felsõ holtpont beállításához az A-jelû lyukon nézzünk át (azt tudja valaki, mire jó a K-jelû lyuk ?)
- szimmeringek cseréjétõl tartottam leginkább, de nagyon simán ment, régi ki, új be. Egyébként a fõtengelynél volt csak egy nagyon minimális folyás.... 240 ezer km... a vízpumpa sem folyt még, csak a lyukakon egy kis fagyálló megjelent, szóval le a kalappal a gyári cuccok elõtt
- a szelepfedéltömítésnél, a gyertyák tömítéseit úgy lehet cserélni, hogy a gyárilag odaszegecselt lemez füleit fogóval kihajtogatja az ember...
Ha valakinek van jobb megoldása, vagy valamit bután csináltunk, várnám a kommenteket
Elsõ alkalom volt, sikeres, de feledhetetlen
Megosztanám a tapasztalatokat.
Igazából csak azokat írnám le, amelyeket elõtte nem láttam leírva sehol, tehát amikre érdemes rákészülni, illetve érdekességek. Ha valaki nekiállna esetleg...
- a szelepfedél leszedéséhez a generátort is ki kell csavarozni, mert a kábelköteg, ami keresztülmegy a szelepfedélen, nagyon szorosan rajta van a fedélen
- a vízpumpa kiemeléséhez a szervószivattyút is le kell csavarozni, félrehúzni
- ablakmosó tartályt érdemes kivenni, jóval több a hely
- olajszint pálca csövét is ki kell venni - javasolnám a keletkezõ lyukat valamivel betömni, ha sûrített levegõs vagy egyéb tisztítást is eszközölnénk a környéken (mi megtettük, de a betömés sajnos késõn jutott eszembe)
- a gyári vízpumpa Aisan (nem Aisin, persze vélhetõen ugyanaz a kettõ), a körbetömítése pedig fém (az utángyártotthoz papírt adtak, ezt pasztával megerõsítettük)
- a régi szíj kiszedéséhez (és az új felrakásához) meg kell bontani a motortartó bakot, illetve a motort megemelni ! (fatuskót tettünk az olajteknõ alá, és leengedtük kicsit az autót)
- a szíjat 3 mûanyag fedél tartja, amelyek könnyen törnek
- a motor megemelése a vízpumpa kiszedésénél és visszarakásánál is segíthet (tényleg kevés a hely...)
- bár azt olvastam, hogy a vízpumpát a gumicsõvel és nyakkal együtt kellene kivenni, mi le tudtuk csatlakoztatni a gumicsõrõl - visszarakni ezért is volt trükkösebb, beletalálni a házzal a csõbe...
- az alkatrészkereskedõ cégek többféle formájú vízpumpát kínálnak ! A különbség leginkább abban van, hogyan követi le a szíjat takaró középsõ mûanyag fedelet a pumpa fémházának középsõ íve... ez fontos, hiszen a fedelet nem lehetne visszatenni. A Unix például GMB-121-es pumpát ajánl, de valójában a GMB-083-as a jó formájú.
- vezérmû fogaskerekén két lyuk is van, a felsõ holtpont beállításához az A-jelû lyukon nézzünk át (azt tudja valaki, mire jó a K-jelû lyuk ?)
- szimmeringek cseréjétõl tartottam leginkább, de nagyon simán ment, régi ki, új be. Egyébként a fõtengelynél volt csak egy nagyon minimális folyás.... 240 ezer km... a vízpumpa sem folyt még, csak a lyukakon egy kis fagyálló megjelent, szóval le a kalappal a gyári cuccok elõtt
- a szelepfedéltömítésnél, a gyertyák tömítéseit úgy lehet cserélni, hogy a gyárilag odaszegecselt lemez füleit fogóval kihajtogatja az ember...
Ha valakinek van jobb megoldása, vagy valamit bután csináltunk, várnám a kommenteket
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Skyll
- Visszajáró

- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2013 ápr. 03, 01:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Nagykanizsa-Dunavarsány
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Nemrég voltam szervizben, és kértem minden fontos dolognak a cseréjét. A váltóolajat is, amire azt mondta a szerelõ, hogy a Toyota nem ír elõ váltóolaj cserét, és így nem cserélte.
Nektek mi a véleményetek? Lehet-e gond belõle? Ha illene lecserélni, akkor milyen olajat töltsek bele (minõség, viszkozitás, esetleg gyártó)?
Egyébként ADDINOL-t használok a motorba.
Elõre is köszönöm a segítséget!
Segítségre lenne szükségem!
Nemrég voltam szervizben, és kértem minden fontos dolognak a cseréjét. A váltóolajat is, amire azt mondta a szerelõ, hogy a Toyota nem ír elõ váltóolaj cserét, és így nem cserélte.
Nektek mi a véleményetek? Lehet-e gond belõle? Ha illene lecserélni, akkor milyen olajat töltsek bele (minõség, viszkozitás, esetleg gyártó)?
Egyébként ADDINOL-t használok a motorba.
Elõre is köszönöm a segítséget!
"sörbõl barnát, borból vöröset, nõbõl szõkét, autóból japánt"
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Épp tegnap néztem meg a manuálban: 4 év/60.000km a csereintervalluma az E11 Corollák (faceliftesek!) váltóolajcseréjének, szóval kell cserélni.
Többünknek bejött a Castrol Syntrans Transaxle 75W-90, illetve az Eneos Premium Gear 75W-90 is szépen dolgozik az Avensisben. De jó a gyári Toyota olaj is, csak az drága.
Nekem is azt mondták a szervizben, hogy nem kell cserélni, de én az autóm 10 éves korában kicseréltettem Castrolra. A váltó mozgása könnyebb és jobb lett a cserét követõen.
A tiedbe is 1,9 l kell, ami 2 flakon vásárlását jelenti. Nagyjából 3000Ft/l áron adják a Castrolt (+ esetleges kedvezmény), illetve, 2200Ft-ért az Eneost (+esetleges kedvezmény). Ha az adatlapjait van türlemed és érdeklõdésed összehasonlítani, láthatod, hogy nagyon hasonlók, valószínûleg egyikkel sem döntesz rosszul.
Létezik persze több más váltóolaj is, de jellemzõen ezeknél drágábbak, vagy éppen noname-ek, amik kerülendõk, ha egy mód van rá. Nekem ez az Addinol is noname, sem motorba, sem váltóba nem raknám. De ez csak privát vélemény...
Többünknek bejött a Castrol Syntrans Transaxle 75W-90, illetve az Eneos Premium Gear 75W-90 is szépen dolgozik az Avensisben. De jó a gyári Toyota olaj is, csak az drága.
Nekem is azt mondták a szervizben, hogy nem kell cserélni, de én az autóm 10 éves korában kicseréltettem Castrolra. A váltó mozgása könnyebb és jobb lett a cserét követõen.
A tiedbe is 1,9 l kell, ami 2 flakon vásárlását jelenti. Nagyjából 3000Ft/l áron adják a Castrolt (+ esetleges kedvezmény), illetve, 2200Ft-ért az Eneost (+esetleges kedvezmény). Ha az adatlapjait van türlemed és érdeklõdésed összehasonlítani, láthatod, hogy nagyon hasonlók, valószínûleg egyikkel sem döntesz rosszul.
Létezik persze több más váltóolaj is, de jellemzõen ezeknél drágábbak, vagy éppen noname-ek, amik kerülendõk, ha egy mód van rá. Nekem ez az Addinol is noname, sem motorba, sem váltóba nem raknám. De ez csak privát vélemény...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Skyll
- Visszajáró

- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: 2013 ápr. 03, 01:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest-Nagykanizsa-Dunavarsány
Az ADDINOL kb. 2 éve került a képbe. Egy ismerõs ott dolgozik, és jó szívvel ajánlotta. Német gyártmányú jó minõségû motorolaj, igazából kiskereskedelemben nem nagyon találkozol vele, mert inkább hordószámra kereskednek vele nagyobb cégeknek, autógyártóknak stb.
A neves olajgyártókkal csak annyi baj lehet, hogy a keresettsége és ára miatt egyre többen hamisítják, amivel ha ne adj isten összefutsz, esetleg rosszabbat teszel, mintha ilyen, esetleg kevésbé ismert olajgyártók termékét használod.
Persze én is a legjobbat, illetve legjobb ár/érték arányú olajat használnám, de igazából ha egy olaj teljesíti a minõségi elõírásokat, szerintem nem lesz rossz az autónak. De ennek ellenére nem vagyok ellene a márkás olajnak, csak megbízható forrásból legyen:)
Tudsz, vagy tudtok megbízható forrást mondani?
A neves olajgyártókkal csak annyi baj lehet, hogy a keresettsége és ára miatt egyre többen hamisítják, amivel ha ne adj isten összefutsz, esetleg rosszabbat teszel, mintha ilyen, esetleg kevésbé ismert olajgyártók termékét használod.
Persze én is a legjobbat, illetve legjobb ár/érték arányú olajat használnám, de igazából ha egy olaj teljesíti a minõségi elõírásokat, szerintem nem lesz rossz az autónak. De ennek ellenére nem vagyok ellene a márkás olajnak, csak megbízható forrásból legyen:)
Tudsz, vagy tudtok megbízható forrást mondani?
"sörbõl barnát, borból vöröset, nõbõl szõkét, autóból japánt"
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
Toyota Corolla E11 1.4 16V (ZZE111) Sedan Harmony* 2001
Suzuki GS500 K7
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Castrol Syntrans Transaxle 75W-90, egyértelmûen, ne kísérletezz noname-ekkel... évekre, többtízezer kilométerre veszed, az a pár ezer Ft különbség semmi ilyen idõtávon... Én nem hinném, hogy hamisítják a Castrol váltóolajat, mert ez jóval kisebb biznisz lehet, mint a motorolaj hamisítás, de egyébként is már más, hologramos a Castrol csomagolása, a Castrol hamisítós idõk állítólag elmúltak...Skyll írta:Az ADDINOL kb. 2 éve került a képbe. Egy ismerõs ott dolgozik, és jó szívvel ajánlotta. Német gyártmányú jó minõségû motorolaj, igazából kiskereskedelemben nem nagyon találkozol vele, mert inkább hordószámra kereskednek vele nagyobb cégeknek, autógyártóknak stb.
A neves olajgyártókkal csak annyi baj lehet, hogy a keresettsége és ára miatt egyre többen hamisítják, amivel ha ne adj isten összefutsz, esetleg rosszabbat teszel, mintha ilyen, esetleg kevésbé ismert olajgyártók termékét használod.
Persze én is a legjobbat, illetve legjobb ár/érték arányú olajat használnám, de igazából ha egy olaj teljesíti a minõségi elõírásokat, szerintem nem lesz rossz az autónak. De ennek ellenére nem vagyok ellene a márkás olajnak, csak megbízható forrásból legyen:)
Tudsz, vagy tudtok megbízható forrást mondani?
A Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 az GL4+-os. Én kipróbáltam a másik autómban egy GL5-ös váltóolajat, Total Transmission SYN FE 75W90, hát, megbántam, sokkal simábban mûködik a Castrol... Korábban volt Valvoline, hát az sem volt olyan jó, mint a Castrol... Ebben az esetben igaz a mondás: bevált recepten ne változtass...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Tippként a jövõben, ha motorolajat (vagy egyéb más olajat) tervezel vásárolni:
kenoanyagfutar.eu
Egy volt fórumtárs ismerõs kenõanyag importõrnél dolgozik, és ezt a céget kiemelten ajánlotta nekem. Elmondása szerint korrektek, nem foglalkoznak megkérdõjelezhetõ forrású termékekkel. Importõri szemmel nézve ez a cég igen jelentõs hazai vásárlójuk már évek óta.
Remélem, azóta nem változott a helyzet.
(nem csak ez az egy cég van, ami ajánlható, de errõl jó a vélemény)
kenoanyagfutar.eu
Egy volt fórumtárs ismerõs kenõanyag importõrnél dolgozik, és ezt a céget kiemelten ajánlotta nekem. Elmondása szerint korrektek, nem foglalkoznak megkérdõjelezhetõ forrású termékekkel. Importõri szemmel nézve ez a cég igen jelentõs hazai vásárlójuk már évek óta.
Remélem, azóta nem változott a helyzet.
(nem csak ez az egy cég van, ami ajánlható, de errõl jó a vélemény)
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Carina Coupe 1.6 DX