Szakmai ártalom, 8 évig beszállító minõségbiztosításban dolgoztam... igaz, autóelektronikábanPacsker írta:Elszánt vagy...
E11 - (1997-2002)
-
tdemeter
Szia,Jorn írta: Szia,
szerintem ez is szíjas, ugyanaz kelljet bele, mint az én 4AFE motoromba... ha jó áron veszed, akkor kb. 12 ezer a vezérlés szett és mégegyszer ennyi a vízpumpa, tehát nem vészes...Az ajánlások szerint 90000...105000 km-enként kell cserélni, igénybevételtõl függõen... (persze azt sem kell megvárni, hogy elöregedjen a gumi, 5-6 évente mindenképp kellene csere)
Javaslom, olvasd végigi a fórumot. Sok dolog ugyanúgy igaz a G6-ra is, mint a mezeiekre.
köszönöm! Sokat fogok olvasni, rengeteg hasznos dolog van itt. Ez az ár nem vészes, rosszabbra számítottam
Aztán ha meglesz, akkor bemutatom Nektek a gépet!
Üdv
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Jól látom, hogy a ráncfelvarrott (VVTI) Corolláknak jobban meg van emelve a futómûvük, mint a békalámpásoknak ? Tehát pl. az autó alja, a kipufogó kevésbé hajlamos odakoccanni az úttesthez... Vagy ez csak azért tûnik úgy nekem, mert a ráncfelvarrottak újabbak ? 
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Általában nem a motorral van a gond.
Ki kell venned az ablaktörlõ mechanikát. Ha a csuklók porvédõi épek és kézzel könnyedén mozgathatók, akkor nagy valószínûséggel a két forgáspontnál lesz a gond. Azok úgy összegyógyulnak, hogy az számít csodának, hogy egyáltalán megmozdítja a motor. Nem szerelhetõ, így különbözõ tisztító és zsírzó spray-kkel, sok sok mozgatással kell "felújítani" õket.
Ez mondjuk szép lassan jut el arra a szintre, hogy alig megy vagy meg is áll netán.
Egyik napról a másikra, lehet motor probléma lesz, de nem jellemzõ
Ki kell venned az ablaktörlõ mechanikát. Ha a csuklók porvédõi épek és kézzel könnyedén mozgathatók, akkor nagy valószínûséggel a két forgáspontnál lesz a gond. Azok úgy összegyógyulnak, hogy az számít csodának, hogy egyáltalán megmozdítja a motor. Nem szerelhetõ, így különbözõ tisztító és zsírzó spray-kkel, sok sok mozgatással kell "felújítani" õket.
Ez mondjuk szép lassan jut el arra a szintre, hogy alig megy vagy meg is áll netán.
Egyik napról a másikra, lehet motor probléma lesz, de nem jellemzõ
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Akkor biztosan csak kevésbé fáradt a rugójuk az újabbaknak, vagy ilyesmi...Birka írta:Elvileg ugyanaz a futómûvük, meg még az E10-é is.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Birka
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1915
- Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
- Tartózkodási hely: Bp
Nekem úgy kellett cserélnem mechanikát, hogy semmi lassulás nem volt egyik nap, aztán mint a szög. Persze szakadó esõ, kis késéssel indulás a belvárosban.lehella írta:Ismerõs ez az ablaktörlõ lapát belassulásos probléma, de egy délután alatt következett be, egészen addig hogy meg se moccantItt is a mechanika volt a gyenge láncszem.
Amúgy ha nem ablaktörlõzöl és egybefüggõ a víz a szélvédõn jobban kilátni, mint amúgy. Na jó ez vicc, nem csinálnám újra...
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Nekem teljesen megállt az ablaktörlõ, aztán a menetszél (?!) segítségével 130-nál elindult lassan. Utána karok le, áztatás-mûködtetés közben, de nem segített. Aztán (mondjátok hogy barbár vagyok) fúrtam egy 1.5-ös lyukat a mechanika oldalára, oda, ahol a forog a lapátok kihajtása (alu öntvény) és azon keresztül WD 40 csövével locsoltam. Kilazult, renbej ött, azóta néha zsírspray-vel kezelem, és tökéletes.
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Szevasztok! Újra kérdésem lenne.
Még mindig ezzel a rendellenesnek tartott motorhanggal küzdök. Gyakorlatilag oda jutottam, hogy vagy a fõtengely nyugvócsapágyai hangoskodnak, vagy túl nagy elõgyújtással dolgozik a motor, bár nem csörög be, vagy ez a hang (konkrétan a jó nagy elõgyújtásból adódó morgás) normális ennél a motornál. (4EFE) Sajnos nincs összehasonlítási alapom, mert nagyon régen javítottam ilyen autót, a munkahelyemen pedig az ügyfélkörben nincs.
Kérlek nyugtassatok meg, vagy idegeljetek fel, bár inkább az elõbbire vágyom. Valaki találkozott már ilyennel?
Még mindig ezzel a rendellenesnek tartott motorhanggal küzdök. Gyakorlatilag oda jutottam, hogy vagy a fõtengely nyugvócsapágyai hangoskodnak, vagy túl nagy elõgyújtással dolgozik a motor, bár nem csörög be, vagy ez a hang (konkrétan a jó nagy elõgyújtásból adódó morgás) normális ennél a motornál. (4EFE) Sajnos nincs összehasonlítási alapom, mert nagyon régen javítottam ilyen autót, a munkahelyemen pedig az ügyfélkörben nincs.
Kérlek nyugtassatok meg, vagy idegeljetek fel, bár inkább az elõbbire vágyom. Valaki találkozott már ilyennel?
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Egyszer rád írtam már, hogy találkozzunk hátha tudok segíteni valamit. Én is Szeged környéki vagyok.Karl McKenick írta:Szevasztok! Újra kérdésem lenne.
Még mindig ezzel a rendellenesnek tartott motorhanggal küzdök. Gyakorlatilag oda jutottam, hogy vagy a fõtengely nyugvócsapágyai hangoskodnak, vagy túl nagy elõgyújtással dolgozik a motor, bár nem csörög be, vagy ez a hang (konkrétan a jó nagy elõgyújtásból adódó morgás) normális ennél a motornál. (4EFE) Sajnos nincs összehasonlítási alapom, mert nagyon régen javítottam ilyen autót, a munkahelyemen pedig az ügyfélkörben nincs.
Kérlek nyugtassatok meg, vagy idegeljetek fel, bár inkább az elõbbire vágyom. Valaki találkozott már ilyennel?
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Karl McKenick
- Újonc

- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: 2013 jan. 24, 11:41 pm
- Tartózkodási hely: Szeged
Igen-igen, sort fogunk rá keríteni. Szerintem valamilyen formában add meg kérlek a számod, és hívni foglak. Amúgy merre dolgozol autószerelõként, ha nem titok?toytomi írta:Egyszer rád írtam már, hogy találkozzunk hátha tudok segíteni valamit. Én is Szeged környéki vagyok.Karl McKenick írta:Szevasztok! Újra kérdésem lenne.
Még mindig ezzel a rendellenesnek tartott motorhanggal küzdök. Gyakorlatilag oda jutottam, hogy vagy a fõtengely nyugvócsapágyai hangoskodnak, vagy túl nagy elõgyújtással dolgozik a motor, bár nem csörög be, vagy ez a hang (konkrétan a jó nagy elõgyújtásból adódó morgás) normális ennél a motornál. (4EFE) Sajnos nincs összehasonlítási alapom, mert nagyon régen javítottam ilyen autót, a munkahelyemen pedig az ügyfélkörben nincs.
Kérlek nyugtassatok meg, vagy idegeljetek fel, bár inkább az elõbbire vágyom. Valaki találkozott már ilyennel?
