Toyota buszok (Model F, Previa, Hiace...)
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
Toyota buszok (Model F, Previa, Hiace...)
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- gasztroterrorista
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
http://www.tumblr.com/tagged/toyota%20van
Egy eladó Costa Ricán!
Amerikai feeling Costa Ricán
Eladó amerikai
Eladó Master Ace Surf
Pusztuló
Egy eladó Costa Ricán!
Amerikai feeling Costa Ricán
Eladó amerikai
Eladó Master Ace Surf
Pusztuló
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

- Taki
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 945
- Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tapolca
A felsõvel mentem többször is, és az alsót is kipróbálnám szívesen!!!gasztroterrorista írta:http://totalcar.hu/tesztek/toyotamodelf/
[img]http:&//img607.imageshack.us/img607/9895/toyotamodelf005.jpg[/img]
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
- gasztroterrorista
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 423
- Csatlakozott: 2008 jan. 17, 09:10 pm
- Autód gyártási éve: 2002
- Autód típusa (és generációja): Egyéb nem japán gyártó
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Egyéb
- Tartózkodási hely: Budapest / Szentendre
Irigyellek:-)Taki írta:A felsõvel mentem többször is, és az alsót is kipróbálnám szívesen!!!gasztroterrorista írta:http://totalcar.hu/tesztek/toyotamodelf/
[img]http:&//img607.imageshack.us/img607/9895/toyotamodelf005.jpg[/img]
Amikor én Tapolcán dolgoztam, akkor már csak vendégségbe dugták be oda az orrukat a Nohabok...
'02 VW T4 Caravelle 2.5 TDI, ACV
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
'91 EE90 1.3 2E-E Liftback
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Jó topic, jó ötlet Slampi 
Szerintem mindenki elgondolkozott már azon milyen lenne ilyen kategóriával járkálni. Végre lenne nagy fej és lábtér, nagy kényelmes ülések, jobb rálátás a forgalomra és nem utolsó sorban kellõ hely a családnak illetve az egész baráti társaságnak, ha megyünk síelni, nyaralni kirándulni...
Ámbár a Toyota kisbuszozás szerintem az évek során végig nagy vízválasztó volt.
A Liteace-ek és a nagyon régi kockák 70-es évek vége, 80-as eleje (gömbölyûeket most hagyjuk) szerintem igazán órmótlan szerkezetek voltak. Kicsik, belül mégis nagyok, kissé aránytalanok stb... Csak igazi fanatikoknak. Egyszer életre keltettem AndrewGL-el valami régi xxxace-t. Hipercsúcs felszereltség magasított tetõvel dupla klímával, hûtõvel... Azt megértem, miért lehet szeretni, de külsõre sose szoktam meg õket.

A Model F-es sok-sok elnevezésû típus a 80-as évekbõl. Az eleje tud igen dögös lenni 4 kocka lámpával, de valahogy a hátulja a végzõdése, a "rövidsége" sose tetszett meg még idõvel sem. Ámbár a beltér és a felszereltség... Na az szerintem ebbe volt a legminõségibb és leggazdagabb. Ültem ilyenbõl is párban, vezettem is õket. Egy végtelenül vidám, tágas "luxusautó". Olyan anyagokkal és kárpitokkal, hogy azt ember csak királyok segge alá hinne... sok napfénytetõvel, klímával, elektromos mindennel, forgatható, karfás fotelekkel, hûtõvel, tetõlégbefúvókkal... Igazi kis ûrhajók végtelen sok kedvességgel és emberközpontúsággal. Egyetlen hátránya talán még a beszállás lehet, hogy ha jól emlékszem csak 1 tolóajtóval szerelték az utasoknak. Mindenképp érdemes ülni egy jó állapotúban ÉS JÓ felszereltségûben. Ajánlom mindenkinek!

Elsõ Previa. Ez talán az elsõ igazi vízválasztó. Vagy nagyon tetszik valakinek vagy nagyon nem. Szerintem belül már elég puritán és a mûszerei, mûszerfala kifejezetten ronda, de még tágasabb, még világosabb. Csupa jót hallottam róla. 2.4-es motorja, nehéz súlya, összkerék meghajtása és klímája ellenére 10 alatti fogyasztás! (nemtudom mennyire valós tapasztalat) és még az igazi elnyûhetetlen Toyota örökkévalóság jellemezte. Attila-nak volt ilyen ha jól tudom. Biztos tud róla mesélni

És a ráncfelvarrást követõ következõ Previa. Errõl is sok ember úgy vélekedik, hogy igazán undorító a külseje, de nekem (kövezzetek meg), igazán tetszik. Kisbuszként tök eltalált kis formája van, alacsony légellenállású orral, szép vonalakkal és lámpákkal. Belül már még közgazdászosabb... Valami D4D nagycsaládos kocsinak jó lehetne.

Na meg az újabb Hiace-k, Previa-k, régebbi Picnic-ek, amcsi piacos dolgok... de ezekrõl nincs sok tapasztalatom, info-m.
Másoknak? Akár az elõzõekrõl?
Errõl pedig mesélj Slampi!
http://auto.mercadolibre.co.cr/MCR-4168 ... a-1988-_JM
Ez milyen piac, milyen felszereltség? oldalablakai igen ritkának tûnnek
Szerintem mindenki elgondolkozott már azon milyen lenne ilyen kategóriával járkálni. Végre lenne nagy fej és lábtér, nagy kényelmes ülések, jobb rálátás a forgalomra és nem utolsó sorban kellõ hely a családnak illetve az egész baráti társaságnak, ha megyünk síelni, nyaralni kirándulni...
Ámbár a Toyota kisbuszozás szerintem az évek során végig nagy vízválasztó volt.
A Liteace-ek és a nagyon régi kockák 70-es évek vége, 80-as eleje (gömbölyûeket most hagyjuk) szerintem igazán órmótlan szerkezetek voltak. Kicsik, belül mégis nagyok, kissé aránytalanok stb... Csak igazi fanatikoknak. Egyszer életre keltettem AndrewGL-el valami régi xxxace-t. Hipercsúcs felszereltség magasított tetõvel dupla klímával, hûtõvel... Azt megértem, miért lehet szeretni, de külsõre sose szoktam meg õket.

A Model F-es sok-sok elnevezésû típus a 80-as évekbõl. Az eleje tud igen dögös lenni 4 kocka lámpával, de valahogy a hátulja a végzõdése, a "rövidsége" sose tetszett meg még idõvel sem. Ámbár a beltér és a felszereltség... Na az szerintem ebbe volt a legminõségibb és leggazdagabb. Ültem ilyenbõl is párban, vezettem is õket. Egy végtelenül vidám, tágas "luxusautó". Olyan anyagokkal és kárpitokkal, hogy azt ember csak királyok segge alá hinne... sok napfénytetõvel, klímával, elektromos mindennel, forgatható, karfás fotelekkel, hûtõvel, tetõlégbefúvókkal... Igazi kis ûrhajók végtelen sok kedvességgel és emberközpontúsággal. Egyetlen hátránya talán még a beszállás lehet, hogy ha jól emlékszem csak 1 tolóajtóval szerelték az utasoknak. Mindenképp érdemes ülni egy jó állapotúban ÉS JÓ felszereltségûben. Ajánlom mindenkinek!
Elsõ Previa. Ez talán az elsõ igazi vízválasztó. Vagy nagyon tetszik valakinek vagy nagyon nem. Szerintem belül már elég puritán és a mûszerei, mûszerfala kifejezetten ronda, de még tágasabb, még világosabb. Csupa jót hallottam róla. 2.4-es motorja, nehéz súlya, összkerék meghajtása és klímája ellenére 10 alatti fogyasztás! (nemtudom mennyire valós tapasztalat) és még az igazi elnyûhetetlen Toyota örökkévalóság jellemezte. Attila-nak volt ilyen ha jól tudom. Biztos tud róla mesélni

És a ráncfelvarrást követõ következõ Previa. Errõl is sok ember úgy vélekedik, hogy igazán undorító a külseje, de nekem (kövezzetek meg), igazán tetszik. Kisbuszként tök eltalált kis formája van, alacsony légellenállású orral, szép vonalakkal és lámpákkal. Belül már még közgazdászosabb... Valami D4D nagycsaládos kocsinak jó lehetne.

Na meg az újabb Hiace-k, Previa-k, régebbi Picnic-ek, amcsi piacos dolgok... de ezekrõl nincs sok tapasztalatom, info-m.
Másoknak? Akár az elõzõekrõl?
Errõl pedig mesélj Slampi!
http://auto.mercadolibre.co.cr/MCR-4168 ... a-1988-_JM
Ez milyen piac, milyen felszereltség? oldalablakai igen ritkának tûnnek
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pacsker 2013 feb. 11, 09:48 am-kor.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon hülye kérdés, sorry.
B kategóriával nincs szállítható személyek száma limit? Tehát a 7-9 személyes Toyota buszok vezetéséhez nem kell más jogsi vagy PÁV?
B kategóriával nincs szállítható személyek száma limit? Tehát a 7-9 személyes Toyota buszok vezetéséhez nem kell más jogsi vagy PÁV?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
"B kategória:
- a 3500 kg-ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegû gépkocsi, amelyben a vezetõ ülésén kívül legfeljebb 8 állandó ülõhely van
- az ilyen gépkocsiból és a 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó pótkocsiból álló jármûszerelvény
- az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló jármûszerelvény, feltéve, hogy a nehéz pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi saját tömegét, és az összekapcsolt jármûvek megengedett legnagyobb együttes össztömege sem haladja meg a 3500 kg-ot"
- a 3500 kg-ot meg nem haladó megengedett legnagyobb össztömegû gépkocsi, amelyben a vezetõ ülésén kívül legfeljebb 8 állandó ülõhely van
- az ilyen gépkocsiból és a 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó pótkocsiból álló jármûszerelvény
- az ilyen gépkocsiból és nehéz pótkocsiból álló jármûszerelvény, feltéve, hogy a nehéz pótkocsi megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi saját tömegét, és az összekapcsolt jármûvek megengedett legnagyobb együttes össztömege sem haladja meg a 3500 kg-ot"
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Köszi 
Az "állandó" ülõhely miért van kihangsúlyozva? 9+2 üléses is lehet, ha utóbbi fel/le hajtható?
Az "állandó" ülõhely miért van kihangsúlyozva? 9+2 üléses is lehet, ha utóbbi fel/le hajtható?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Slampixxx
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3335
- Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
- Tartózkodási hely: Érd, Budapest
A Previa szerintem már nem kisbusz, az csak szimplán MPV. Ugyancsak mint a Lumina, meg ilyenek.
Azt a Model F-t Costa Ricán árulják. Többnyire amerikai jellegzetességei vannak, ilyen nagy ablakokat is fõleg lakóautó jellegû buszokra tettek. Lehet írok neki küldjön belsõ fotókat, csak még nem tudom milyen nyelven.
Amit meg akartam/akarok venni belga sem válaszolt az angol levelemre...
Azt a Model F-t Costa Ricán árulják. Többnyire amerikai jellegzetességei vannak, ilyen nagy ablakokat is fõleg lakóautó jellegû buszokra tettek. Lehet írok neki küldjön belsõ fotókat, csak még nem tudom milyen nyelven.
Amit meg akartam/akarok venni belga sem válaszolt az angol levelemre...
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986
·A komoly vasak hátul tekernek·

