Corolla elektronika probléma?

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
kari
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: kari »

Yautja írta: Kitörölték a hibát...lehet, hogy elõjön még...
Végülis csak elõjött újra, így sikerült egy eredeti használthoz jutni jutányos áron. Megtörtént a csere, 1-2 napig vészesen alacsonynak tûnt az alapjárat, majd beállt szépen minden a helyére és azóta tökéletes.. :)
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

kari írta: Rendezve a diagnosztika árát a régi szondával az autóban elindultam haza.
csak kíváncsiságból kérdem mennyit kértek a hibakód olvasásért?
Avatar
kari
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: 2012 szept. 20, 10:22 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: kari »

Kiolvasták a hibát, plusz betettek egy jó szondát, majd mentek vele pár kört, ez került 10.200Ft-ba... Jó órabér.... :)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Lift-back írta:Üdv!
Segítséget kérnék, mi lehet a gond, ha nem megy a tompított fényszóró, és a távolsági sem.
Helyzetjelzõ van, távolsági meg villantósan. A napokban kezdõdött avval, hogy a távolsági kék visszajelzõje világított a tompítottnál is, majd pár perc után elaludt. Biztosítékok szemre jónak tûnnek, már amit ki is tudtam szedni.
köszi elõre is!
1994-es 4EFE 1.3
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:
Lift-back írta:Üdv!
Segítséget kérnék, mi lehet a gond, ha nem megy a tompított fényszóró, és a távolsági sem.
Helyzetjelzõ van, távolsági meg villantósan. A napokban kezdõdött avval, hogy a távolsági kék visszajelzõje világított a tompítottnál is, majd pár perc után elaludt. Biztosítékok szemre jónak tûnnek, már amit ki is tudtam szedni.
köszi elõre is!
1994-es 4EFE 1.3
A mocitetõ alatti biztosíték táblát nézd át légyszi!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Lift-back
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2010 okt. 26, 02:34 pm
Tartózkodási hely: bp

Hozzászólás Szerző: Lift-back »

Belül is kívül is átnéztem a biztosítékokat. A Head relé alatt volt némi nyákos világosbarnás nedvesség. Viszont kattan, ha a kapcsolót bekapcsolom, és továbbra is fennáll a távolsági kék visszajelzõ világítása tompított állásban. Egyes tapasztalatok alapján világításkapcsoló gond lesz..
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Lift-back írta:Belül is kívül is átnéztem a biztosítékokat. A Head relé alatt volt némi nyákos világosbarnás nedvesség. Viszont kattan, ha a kapcsolót bekapcsolom, és továbbra is fennáll a távolsági kék visszajelzõ világítása tompított állásban. Egyes tapasztalatok alapján világításkapcsoló gond lesz..
Off-autón nekem a világításkapcsoló okozott ilyet, kikopott a belsejében egy mûanyagrész, így (fõleg nyáron) folyamatosan égett a reflektor.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
hami
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 127
Csatlakozott: 2011 ápr. 26, 10:40 am
Tartózkodási hely: Tárnok

Hozzászólás Szerző: hami »

Az elmondottak alapján világítás kapcsoló, vagy beégett vagy kikopott, nem ismerem azt a kapcsolót de ez igen esélyes.
E11 sedan (4ZZFE)
Avatar
Lift-back
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2010 okt. 26, 02:34 pm
Tartózkodási hely: bp

Hozzászólás Szerző: Lift-back »

Köszönöm, +oldódott, ill. megoldották a problémát :), kapcsolót cserélni szerencsére nem kellett.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Írd le légyszi, hogy mi volt a gond.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Lift-back
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 19
Csatlakozott: 2010 okt. 26, 02:34 pm
Tartózkodási hely: bp

Hozzászólás Szerző: Lift-back »

Pacsker írta:Írd le légyszi, hogy mi volt a gond.
Igen, sejtettem, hogy erre is ki kéne térnem :)
A kormány alatti vezetékek csatlakozóinál lehettek kontakt hibák.
Avatar
szullosz
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: 2008 aug. 07, 10:42 pm
Tartózkodási hely: Budapest, IV.

Hozzászólás Szerző: szullosz »

Lift-back írta:
Pacsker írta:Írd le légyszi, hogy mi volt a gond.
Igen, sejtettem, hogy erre is ki kéne térnem :)
A kormány alatti vezetékek csatlakozóinál lehettek kontakt hibák.

Egészen pontosan:

A kormányoszlop közepénél lévõ kormánykapcsoló-köteg csatlakozójában a fényszóró áramkör test vezeték (szép, vastag fehér/fekete) valami rejtélyes okból nem érintkezett megfelelõen...

Lelkes amatõrök figyelmébe ajánlom:
A H4-es izzóval szerelt Toyoták 99%-a testvezérelt! Ez azt jelenti, hogy egy relén (pl.: DIM, HEAD) és egy vagy több biztosítékon (pl.: HEAD LH, HEAD RH) keresztül a fényszóró izzó a helyzetjelzõvel kapcsolt állandó POZITÍVot (B+) kap! A világításkapcsoló a tompított és távolsági álláshoz TESTet (E) kapcsol!
Hibakeresésnél a próbalámpa egyik végét ilyen kor nem karosszéria testre (E), hanem valami pozitív (B+) részre kell csatlakoztatni!

Utána lehet játszadozni, ha "szikrázik" akkor JÓ!
:lol: :lol: :lol:

Szabber
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Gyula !

Az "E", az nem biztosíték ? :lol:
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

A testvezérlésbe én is belefutottam, amikor azt kerestem, miért nem világít a Liftback csomagtér ajtaja, amikor ott van a 12 Volt az izzón... :)
(E-Earth, F-Fuse, gondolom én... :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
syab19
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 119
Csatlakozott: 2013 jan. 04, 01:48 pm
Autód gyártási éve: 1994
Autód típusa (és generációja): Corolla E10
Autód felszereltségi jelölése: XLi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: syab19 »

Sziasztok!
Vettem egy '94-es évjáratú, 1.3-as Corollát. Pénteken vettem át az elõzõ tulajtól, szépen indult abban a pocsék idõben is ami volt.
Péntek este amíg lekapartam a jeget melegedett szépen.
Alapból 700as az alapjárata. Picit darabosnak is érzem.

Ma reggel sem volt semmi probléma. Viszont, amikor leállítottam a motort egy hosszabb menet (kb. 15km) után és 5 perc múlva beindítottam, hogy akkor haladok is tovább, alapjárat felment 1000ig, majd visszaesett annyira, hogy le is fulladt. Ezt megismételte 4x majd kisebb gázfröccsökkel sikerült pár száz méter után elérni, hogy lámpánál sem fulladt le magától.
Este mikor megint beindítottam, amíg bemelegedett 1500on pörgött. Majd elmentem tankolni és a tankolás után a meleg motort beindítva egybõl leesett az alapjárat és lefulladt. 2. indításnál már helyre is jött, majd mielõtt beálltam a garázsba megint leesett és leállt.
Van esetleg valakinek ötlete mi lehet a probléma? Merre keressem vagy merre induljak a hibakutatásnál?

Üdv és kellemes hétvégét mindenkinek!
Szabi
Válasz küldése