Autoreszelgetes

Technikai okfejtések, hasznos tippek, leírások. Önállóan megvalósítható kisebb-nagyobb szervizelések és átalakítások.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Olvasgass bele Lyaneee projektjébe
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
gyiik
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: 2012 okt. 15, 11:35 pm
Autód gyártási éve: 1983
Autód típusa (és generációja): Egyéb japán gyártó
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)

Hozzászólás Szerző: gyiik »

Mivel egyelõre sikertelenül jártam, Tõletek is megkérdezem, hátha tudtok segíteni:

Néhány órára keresek aknás garázst, amit "bérelhetnék". (Budapest/környéke)

OFF autó szereléséhez lenne szükségem rá, akna nélkül nem megoldható.

Köszi!
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Ismerõsöm panaszkodik, hogy hosszabb állás után (2-3 hét) csak 3 hengerrel indul a kocsija. (E10 sedan, 4EFE, 1996-os, kb 220ekm-t futott). Mi lehet az oka? Tudom nehéz ezt így távgyógyításból, de valami tipp, hogy merre keressük a hiba okát?
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Gyertyák cseréje, gyújtáskábel cseréje elsõ körben megoldás lehet. :wink:
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kábel elõtt elosztófedelet/rotort pucolnék, cserélnék. Az talán olcsóbb.
Ha csak pár ütemig bizonytalankodig utána ezekben a hideg párás idõkben, azzal tovább nem foglalkoznék. Ha gázadásra is dadog, mozgás közben bubog, erõtlen, az baj.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Sziasztok,

a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek. Nézegettem, hogy vannak ilyen Unix, Bárdi stb. teleszkópok ötezer/db körüli áron, illetve onnantól kezdve csak jóval drágábbak vannak, sajnos...
Olyat viszont nem szeretnék venni, ami csak 1-2 telet bír ki, szóval érdekelnének a tapasztalatok, ki ilyen márkát ajánl, ami elfogadható árú és minõségû...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

ksz315 írta:Ismerõsöm panaszkodik, hogy hosszabb állás után (2-3 hét) csak 3 hengerrel indul a kocsija. (E10 sedan, 4EFE, 1996-os, kb 220ekm-t futott). Mi lehet az oka? Tudom nehéz ezt így távgyógyításból, de valami tipp, hogy merre keressük a hiba okát?
Nekem is csinál ilyet az autóm. Eszi már kicsit az olajat. A szelepszár szimeringeknél leszivárog, amikor áll a motor. Ha sokat áll, több szivárog le, és nem ilyenkor 1-2 henger nem kel rögtön életre a "sok" olaj miatt.....ennyi. :)
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Jorn írta:Sziasztok,

a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek. Nézegettem, hogy vannak ilyen Unix, Bárdi stb. teleszkópok ötezer/db körüli áron, illetve onnantól kezdve csak jóval drágábbak vannak, sajnos...
Olyat viszont nem szeretnék venni, ami csak 1-2 telet bír ki, szóval érdekelnének a tapasztalatok, ki ilyen márkát ajánl, ami elfogadható árú és minõségû...
Mondanám, hogy vegyél gyárit, de az nagyon drága. A legolcsóbbakat kerüld. Gagyi, lehet hogy pár hét alatt beszarik, és a legtöbb nem csillapít nyomófokozatban, azaz "kivágja" az ajtót, és a végállásban majd' leszakad. Elég prosztó....

Szóval ha találsz valami olyat, aminek van márkája (talán Lip, Moliton...), és nem Unix, vagy Bárdi Autó van ráírva, inkább azt vedd.
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

Köszi a tippet Lackó :)
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Avatar
cslaci105
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 678
Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
Autód gyártási éve: 1987
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Hozzászólás Szerző: cslaci105 »

Jorn írta:a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek
Nekem van egy (azaz 1) pár a padláson az egyik dobozban. Amikor eldobozoltam, kipróbáltam, és jól megtartotta az ajtót. Annyira már nem volt erõs, hogy önmaga felnyomja az ajtót, de bárhol elengedtem, ott megtartotta az ajtót. Ha érdekel elõszedem és teszek vele egy próbát, hogy most milyen állapotban van.
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Avatar
benkeszilard
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: 2012 ápr. 25, 08:09 pm

Olajteknõ tömítés

Hozzászólás Szerző: benkeszilard »

Loctite 5910 jó lesz?
bhnorbert
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2012 máj. 29, 04:36 pm

AutóRESZELÉS

Hozzászólás Szerző: bhnorbert »

Köszöntök Mindenkit!

In medias rés...

Keresem azt a rendes embert, akinek szíve ügye a Toyoták, azon belül is a Corollák kiváló egészségi állapota, nem riad vissza a kétkezi munkától (autószerelés), valamint állati nagy szakértõ is abban, továbbá hajlandó fusizni!? :?
Eldurrant az agyam, amikor a közelben található autószerelõnél -akinél szerencsére elõször jártam, de utoljára is- 25.000 pénzt kértek a 4 lengéscsillapító porvédõgumi cseréjéért. :evil:

Üdv!
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nagyon halkan megjegyzem, hogyha ebben benne volt az anyagköltség is, akkor igen-igen kedvezõ ár!
Tengelyenként 1 szett 5-15-... ezer Ft minõség függvényében. Mellesleg a munka sem vetekszik egy olajcserével. Kiszedni a 4 gólyalábat, szét-össze, majd vissza nem 5 perc.

Mindemellett én sem viszem szerelõhöz és megértem a negatív tapasztalatok okozta csalódást.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Jorn
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1354
Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
Autód gyártási éve: 1998
Autód típusa (és generációja): Corolla E11
Autód felszereltségi jelölése: Terra
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Jorn »

cslaci105 írta:
Jorn írta:a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek
Nekem van egy (azaz 1) pár a padláson az egyik dobozban. Amikor eldobozoltam, kipróbáltam, és jól megtartotta az ajtót. Annyira már nem volt erõs, hogy önmaga felnyomja az ajtót, de bárhol elengedtem, ott megtartotta az ajtót. Ha érdekel elõszedem és teszek vele egy próbát, hogy most milyen állapotban van.
Szia,

bocs, csak most olvastam, amit írtál...

Igen, érdekelne, elõre is köszönöm, hogy kipróbálod. Ha ilyen hidegben is megtartja az ajtót, akkor érdekelne. Árat is írhatnál privátban.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
bhnorbert
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 27
Csatlakozott: 2012 máj. 29, 04:36 pm

Hozzászólás Szerző: bhnorbert »

Pacsker írta:Nagyon halkan megjegyzem, hogyha ebben benne volt az anyagköltség is, akkor igen-igen kedvezõ ár!
Tengelyenként 1 szett 5-15-... ezer Ft minõség függvényében. Mellesleg a munka sem vetekszik egy olajcserével. Kiszedni a 4 gólyalábat, szét-össze, majd vissza nem 5 perc.

Mindemellett én sem viszem szerelõhöz és megértem a negatív tapasztalatok okozta csalódást.
Hali!

Igen Mester, neked is igazad van, de újfent elfeledkeztem a részleteket leírni, és persze nem várhatom el tõletek, hogy gondolatolvasók legyetek! :?

Szóval, az úgy vót... Én vittem a szerelõhöz a alkatrészt, vagyis ez esetben a porvédõ gumikat, tehát az alkatrészek ára nem foglaltatik benne az említett 25.000 pénzben, az "tiszta" munkadíj.

Iszunklátásig!
Válasz küldése