Autoreszelgetes
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Olvasgass bele Lyaneee projektjébe
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kábel elõtt elosztófedelet/rotort pucolnék, cserélnék. Az talán olcsóbb.
Ha csak pár ütemig bizonytalankodig utána ezekben a hideg párás idõkben, azzal tovább nem foglalkoznék. Ha gázadásra is dadog, mozgás közben bubog, erõtlen, az baj.
Ha csak pár ütemig bizonytalankodig utána ezekben a hideg párás idõkben, azzal tovább nem foglalkoznék. Ha gázadásra is dadog, mozgás közben bubog, erõtlen, az baj.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Sziasztok,
a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek. Nézegettem, hogy vannak ilyen Unix, Bárdi stb. teleszkópok ötezer/db körüli áron, illetve onnantól kezdve csak jóval drágábbak vannak, sajnos...
Olyat viszont nem szeretnék venni, ami csak 1-2 telet bír ki, szóval érdekelnének a tapasztalatok, ki ilyen márkát ajánl, ami elfogadható árú és minõségû...
a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek. Nézegettem, hogy vannak ilyen Unix, Bárdi stb. teleszkópok ötezer/db körüli áron, illetve onnantól kezdve csak jóval drágábbak vannak, sajnos...
Olyat viszont nem szeretnék venni, ami csak 1-2 telet bír ki, szóval érdekelnének a tapasztalatok, ki ilyen márkát ajánl, ami elfogadható árú és minõségû...
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Nekem is csinál ilyet az autóm. Eszi már kicsit az olajat. A szelepszár szimeringeknél leszivárog, amikor áll a motor. Ha sokat áll, több szivárog le, és nem ilyenkor 1-2 henger nem kel rögtön életre a "sok" olaj miatt.....ennyi.ksz315 írta:Ismerõsöm panaszkodik, hogy hosszabb állás után (2-3 hét) csak 3 hengerrel indul a kocsija. (E10 sedan, 4EFE, 1996-os, kb 220ekm-t futott). Mi lehet az oka? Tudom nehéz ezt így távgyógyításból, de valami tipp, hogy merre keressük a hiba okát?
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Mondanám, hogy vegyél gyárit, de az nagyon drága. A legolcsóbbakat kerüld. Gagyi, lehet hogy pár hét alatt beszarik, és a legtöbb nem csillapít nyomófokozatban, azaz "kivágja" az ajtót, és a végállásban majd' leszakad. Elég prosztó....Jorn írta:Sziasztok,
a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek. Nézegettem, hogy vannak ilyen Unix, Bárdi stb. teleszkópok ötezer/db körüli áron, illetve onnantól kezdve csak jóval drágábbak vannak, sajnos...
Olyat viszont nem szeretnék venni, ami csak 1-2 telet bír ki, szóval érdekelnének a tapasztalatok, ki ilyen márkát ajánl, ami elfogadható árú és minõségû...
Szóval ha találsz valami olyat, aminek van márkája (talán Lip, Moliton...), és nem Unix, vagy Bárdi Autó van ráírva, inkább azt vedd.
- cslaci105
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 678
- Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
- Autód gyártási éve: 1987
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: XL
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kiskunhalas
Nekem van egy (azaz 1) pár a padláson az egyik dobozban. Amikor eldobozoltam, kipróbáltam, és jól megtartotta az ajtót. Annyira már nem volt erõs, hogy önmaga felnyomja az ajtót, de bárhol elengedtem, ott megtartotta az ajtót. Ha érdekel elõszedem és teszek vele egy próbát, hogy most milyen állapotban van.Jorn írta:a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek
1.8D XL - 1C - CE90
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
Corolla Verso II - 1ZZFE - ZNR11L
- benkeszilard
- Visszajáró

- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: 2012 ápr. 25, 08:09 pm
Olajteknõ tömítés
Loctite 5910 jó lesz?
AutóRESZELÉS
Köszöntök Mindenkit!
In medias rés...
Keresem azt a rendes embert, akinek szíve ügye a Toyoták, azon belül is a Corollák kiváló egészségi állapota, nem riad vissza a kétkezi munkától (autószerelés), valamint állati nagy szakértõ is abban, továbbá hajlandó fusizni!?
Eldurrant az agyam, amikor a közelben található autószerelõnél -akinél szerencsére elõször jártam, de utoljára is- 25.000 pénzt kértek a 4 lengéscsillapító porvédõgumi cseréjéért.
Üdv!
In medias rés...
Keresem azt a rendes embert, akinek szíve ügye a Toyoták, azon belül is a Corollák kiváló egészségi állapota, nem riad vissza a kétkezi munkától (autószerelés), valamint állati nagy szakértõ is abban, továbbá hajlandó fusizni!?
Eldurrant az agyam, amikor a közelben található autószerelõnél -akinél szerencsére elõször jártam, de utoljára is- 25.000 pénzt kértek a 4 lengéscsillapító porvédõgumi cseréjéért.
Üdv!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Nagyon halkan megjegyzem, hogyha ebben benne volt az anyagköltség is, akkor igen-igen kedvezõ ár!
Tengelyenként 1 szett 5-15-... ezer Ft minõség függvényében. Mellesleg a munka sem vetekszik egy olajcserével. Kiszedni a 4 gólyalábat, szét-össze, majd vissza nem 5 perc.
Mindemellett én sem viszem szerelõhöz és megértem a negatív tapasztalatok okozta csalódást.
Tengelyenként 1 szett 5-15-... ezer Ft minõség függvényében. Mellesleg a munka sem vetekszik egy olajcserével. Kiszedni a 4 gólyalábat, szét-össze, majd vissza nem 5 perc.
Mindemellett én sem viszem szerelõhöz és megértem a negatív tapasztalatok okozta csalódást.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Jorn
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1354
- Csatlakozott: 2011 dec. 20, 09:32 am
- Autód gyártási éve: 1998
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Terra
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Szia,cslaci105 írta:Nekem van egy (azaz 1) pár a padláson az egyik dobozban. Amikor eldobozoltam, kipróbáltam, és jól megtartotta az ajtót. Annyira már nem volt erõs, hogy önmaga felnyomja az ajtót, de bárhol elengedtem, ott megtartotta az ajtót. Ha érdekel elõszedem és teszek vele egy próbát, hogy most milyen állapotban van.Jorn írta:a Liftback-em hátsó ajtajának a teleszkópjai ilyen 'hidegben' már nem tudják megtartani az ajtót, tehát csereérettek
bocs, csak most olvastam, amit írtál...
Igen, érdekelne, elõre is köszönöm, hogy kipróbálod. Ha ilyen hidegben is megtartja az ajtót, akkor érdekelne. Árat is írhatnál privátban.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Hali!Pacsker írta:Nagyon halkan megjegyzem, hogyha ebben benne volt az anyagköltség is, akkor igen-igen kedvezõ ár!
Tengelyenként 1 szett 5-15-... ezer Ft minõség függvényében. Mellesleg a munka sem vetekszik egy olajcserével. Kiszedni a 4 gólyalábat, szét-össze, majd vissza nem 5 perc.
Mindemellett én sem viszem szerelõhöz és megértem a negatív tapasztalatok okozta csalódást.
Igen Mester, neked is igazad van, de újfent elfeledkeztem a részleteket leírni, és persze nem várhatom el tõletek, hogy gondolatolvasók legyetek!
Szóval, az úgy vót... Én vittem a szerelõhöz a alkatrészt, vagyis ez esetben a porvédõ gumikat, tehát az alkatrészek ára nem foglaltatik benne az említett 25.000 pénzben, az "tiszta" munkadíj.
Iszunklátásig!
