GT86

Karosszéria variánsok, motorfajták, egyéb típusok. Toyotainkról szakmai beszélgetések, tudnivalók, érdekességek...
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

[quote="montoya"]Skacok, hany autot lattok mostansag kezi valtoval 200le folott? 300-400Nm-ekkel bizony eleg nagy szopas kuplungolni egy dugoban... vagy a kuplungot egeted el viszonylag hamar, vagy ugy fogsz kinezni egy dugoban, mint aki 50Centet hallgat, es nagyon aterzni a ritmust. :lol:

Röhögök és fogom a hasam...:):):) Úgy osztjátok itt az észt, mintha fizetnének érte:)
Montoya, kb 350Nm-rel autózom közúton, kézi váltóval. Hidd el hogy nem szar, dugóban sem:)
Sõt, nekem kifejezetten tetszik, hogy 1500-2000 között érzem azt amit a corollában 5ezer körül. De ez csak személyes vélemény.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

[Walaki]D`Lair írta:
montoya írta:A TS elõl hajt. Ugyan a Carina csak 75le, de a vezetési élmény akkor is más. Egy hátsó kerekessel soha nem lehet össszehasonlítani. Amúgy vasárnap este a Hungárián a Jászberényi út környékén láttam a rozsdabarna GT86-ot szembõl. :wink: Laza volt. :)
+a GT86 alatt van futómû is, az E12-vel ellentétben...;)
Van a TS alatt is rendes futómû...a faceliftesnél már sok minden plusz van...sport fûtõmû, 2 toronymerevítõ, multi sport bõrkormány, alupedálok...
Lehet ide is sok mindent költeni, hogy jobb legyen, más fék, más gátló, jobb kuplung, sperdifi stb...

A Gt86 alatt nagyon puha futómû van, a faceliftes TS-é sokkal keményebb, de az úttartása mégis jó, mert nagyon lent van a súlypont emiatt nem libeg be és nem emelkedik el az úttól...de nagyon kicsi autó különben :) fényképen nagyobbnak tûnik...
Tegnap is megnézegettem :) tegnap hoztam el a toyota klub nyeremény játékénak egyik fõdíját, a Yaris hybridet...:)
Fura a TS után :) nem lenne olyan drága, pl. állami támogatás lenne rajta, nagyon jó kis autó lenne munkába járáshoz...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Yautja írta:
[Walaki]D`Lair írta:
montoya írta:A TS elõl hajt. Ugyan a Carina csak 75le, de a vezetési élmény akkor is más. Egy hátsó kerekessel soha nem lehet össszehasonlítani. Amúgy vasárnap este a Hungárián a Jászberényi út környékén láttam a rozsdabarna GT86-ot szembõl. :wink: Laza volt. :)
+a GT86 alatt van futómû is, az E12-vel ellentétben...;)
Van a TS alatt is rendes futómû...a faceliftesnél már sok minden plusz van...sport fûtõmû, 2 toronymerevítõ, multi sport bõrkormány, alupedálok...
Lehet ide is sok mindent költeni, hogy jobb legyen, más fék, más gátló, jobb kuplung, sperdifi stb...

A Gt86 alatt nagyon puha futómû van, a faceliftes TS-é sokkal keményebb, de az úttartása mégis jó, mert nagyon lent van a súlypont emiatt nem libeg be és nem emelkedik el az úttól...de nagyon kicsi autó különben :) fényképen nagyobbnak tûnik...
Tegnap is megnézegettem :) tegnap hoztam el a toyota klub nyeremény játékénak egyik fõdíját, a Yaris hybridet...:)
Fura a TS után :) nem lenne olyan drága, pl. állami támogatás lenne rajta, nagyon jó kis autó lenne munkába járáshoz...
a csatolt lengõkar mióta számít RENDES futómûnek? nem véletlenül epic fail az euro Type R civic is...ugyanaz a szar, mint a merevhíd, de legalább szar súlyelosztással, rossz helyen hajtással...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Kép
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Gugyor
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2002
Csatlakozott: 2011 jan. 16, 07:21 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tatabánya

Hozzászólás Szerző: Gugyor »

szép :D
Corolla AE92 GTI HB
Toyota carina e gli
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Bohi szétoffolja a vitát... 8)
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Birka írta:Bohi szétoffolja a vitát... 8)
Bocs! :lol: :wink:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
bepi81
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2524
Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
Autód gyártási éve: 2007
Autód típusa (és generációja): Verso
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: MPV
Tartózkodási hely: Békéscsaba

Hozzászólás Szerző: bepi81 »

Az elsõ összehasonlító teszt:

Vezess.hu cikke
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Ûrtechnika! :shock:
Nagyon brutál, azt a futómûvet nem is értem... :D
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
TRD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007 márc. 11, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Balassagyarmat
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: TRD »

Na ennek a béka segge alatt van a súlypontja.......:D
AE92 2.0 GT hatchback (3SGE) :TRD:
KE70 ??? Coupe
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Ha már gt 300 series, akkor említésre méltó a toyota prius is, ami 2. lett most Fujin, a subaru meg 6. Megy még egy lexus is, hajól láttam...
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

Orsi, és egy kedves Kollégája révén végre lehetõségem nyílt vezetni egy példányt. Röviden megosztanám a tapasztalatokat.

A külsõ. Szubjektív dolog, Szerintem telitalálat, jók a vonalai, az arányok is rendben vannak, relatíve hosszú orr, rövid segg, széles, lapos kaszni.....ahogy kell.

Aztán beültünk......elsõ benyomás, hogy a vezetõi környezet (legalábbis az Én paramétereimhez) tökéletes kialakítású. A vezetõülésbe szó szerint beletapadtam. Hoppá.....valami nem stimmel, hol a kuplung ??? :oo ...ez automataaaaa !!! Kicsit "elkeserdetem", mire Orsikollégája rávágta, hogy eddig mindenki így fogdta, ahogy Én, aztán hamar változott is a vélemény. Mindjárt kiderül. A beltér részleteiben sajnos már nem tudtam túlzottan elmélyedni, mert sötétedett. Egy-két apró részlet azért megragadta figyelmem. Fordulatmérõ középen, a látómezõben pedig a magasabb tartomány van inkább. :) A sebességet analóg, és digitláis módon is jelzi. A körülöttem lévõ anyagokat is jól megtapogattam. Az is rendben. :) Vörösen, hívogatóan izzik az "engine start" gomb :twisted:. Motor indul. Kulturáltan dohog alapjáraton, nem igazán jön át vibráció az utastérbe. Elindulunk. Az apró útegyenetlenségeken áthajtva rögtön érezni, hogy feszesre hangolt a futómû (semmi nyöszörgés, nyikorgás...van benne anyag). Kikanyarodunk a fõútra, pici gáz, és azonnal reagál a váltó, egyáltalán nem "automatás", nem nyúlós-nyálas szar, közvetlen, precíz. Kis gázadás, alig eszmélsz, és már hármat váltott, és 80-al mész, a motor pedig nem nagyon pörgött 2000 fölé. Kizötykölõdünk szépen az Üllõi végéig, ott sorompó, Ferihegy Market Central felé kerülés. Elõttünk araszoló (szabályosan közlekedõ) autó mögül kivágás, üres út, váltó 2-esben manuálban. Padlógáz. Szerencsére nincs újautó feeling (csend, nyúlós futómû....stb) a fordulatmérõ tör felfelé, és ahogy eléri a 4500 körüli tartományt, olyan érzésem támad, mintha az mondaná az autó, hogy "jaaaaaaaaa, szóval te most kicsit állatkodni szeretnél ? OK .... ! ". Valami ilyesmi :) ...... tehát meglódul, és 7500-8000 környékéig meggyõzõ dinamikával, és fokozódó (igen jól hangzó) dübörgéssel repeszt. Nincs egy szikrányi bizonytalanság sem, és ez is nagyon bejön. Érzed, hogy "jó kezekben vagy". Toyota. Aztán felváltás 3, 4, majd lassít, vissza 3,2, kanyar, gáz......hátulja keresztbe (épp kezdett esni, nyálkás volt az út), a VSC rögtön bele is szól, nehogy baj legyen. Nem is akarom kikapcsolni, szándékomban áll sértetlenül visszaadni az autót. Felkeveredünk a 4-es útra, ott megint egy kis hajsza, szép hang, dinamika, ahogy az elõbb is, a pofám pedig egyre joban vigyorra áll, és azt gondolom, ez kéne, így ahogy van ezzel a "szar" automata váltóval. :) Aztán a srác mellettem mondja, hogy valójában ez a váltó az IS-F-bõl származik....khmmm, bocs. :). Visszafordulunk Pest felé, pont egy E11 elé jövünk be. Megállunk a Market Central lámpájánál, mögöttünk az E11, és a féklámpánk fényében látom, hogy a srác a vezetõülésben ágaskodva vigyorgó arccal magyaráz a mellette ülõ lánynak.....aranyos. :). Gurulunk tovább....egyre jobban tetszik ez a váltó, arra gondolok, hogy klasszisokkal jobb, mint a stuttgarti zászlóshajó hárombetûs sportomdelljeiben lévõk. Nem nyúlós, nem gondokodós, azonnal reagál a gázadásra, és minden pöccintésre. Kicsit el is kezdek váltogatni :). Állati jó megoldás, hogy visszaváltáskonál ad egy gázfröccsöt, hogy legyen nyomaték a sprinthez. Sajnos közeleg az utam vége, úgyhogy "leszállok a földre". Megérkezünk, beállok a parkolóba, megköszönöm a lehetõséget. Röviden, tömören ennyi.

Kéne :)
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Jó leírás! Köszi. :wink:
De én még nem is láttam élõben!!! :cry: :cry:
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
Lackó
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3459
Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
Autód gyártási éve: 2017
Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
Autód karosszéria variánsa: Crossover

Hozzászólás Szerző: Lackó »

toytomi írta:Jó leírás! Köszi. :wink:
De én még nem is láttam élõben!!! :cry: :cry:

Még annyit, hogy kifejezetten jó tuning alap lehet szerintem.....bár Nekem így is tökéletes lenne. Öregszem... :D
Válasz küldése