Röhögök és fogom a hasam...
Montoya, kb 350Nm-rel autózom közúton, kézi váltóval. Hidd el hogy nem szar, dugóban sem:)
Sõt, nekem kifejezetten tetszik, hogy 1500-2000 között érzem azt amit a corollában 5ezer körül. De ez csak személyes vélemény.


Van a TS alatt is rendes futómû...a faceliftesnél már sok minden plusz van...sport fûtõmû, 2 toronymerevítõ, multi sport bõrkormány, alupedálok...[Walaki]D`Lair írta:+a GT86 alatt van futómû is, az E12-vel ellentétben...montoya írta:A TS elõl hajt. Ugyan a Carina csak 75le, de a vezetési élmény akkor is más. Egy hátsó kerekessel soha nem lehet össszehasonlítani. Amúgy vasárnap este a Hungárián a Jászberényi út környékén láttam a rozsdabarna GT86-ot szembõl.Laza volt.

a csatolt lengõkar mióta számít RENDES futómûnek? nem véletlenül epic fail az euro Type R civic is...ugyanaz a szar, mint a merevhíd, de legalább szar súlyelosztással, rossz helyen hajtással...Yautja írta:Van a TS alatt is rendes futómû...a faceliftesnél már sok minden plusz van...sport fûtõmû, 2 toronymerevítõ, multi sport bõrkormány, alupedálok...[Walaki]D`Lair írta:+a GT86 alatt van futómû is, az E12-vel ellentétben...montoya írta:A TS elõl hajt. Ugyan a Carina csak 75le, de a vezetési élmény akkor is más. Egy hátsó kerekessel soha nem lehet össszehasonlítani. Amúgy vasárnap este a Hungárián a Jászberényi út környékén láttam a rozsdabarna GT86-ot szembõl.Laza volt.
Lehet ide is sok mindent költeni, hogy jobb legyen, más fék, más gátló, jobb kuplung, sperdifi stb...
A Gt86 alatt nagyon puha futómû van, a faceliftes TS-é sokkal keményebb, de az úttartása mégis jó, mert nagyon lent van a súlypont emiatt nem libeg be és nem emelkedik el az úttól...de nagyon kicsi autó különbenfényképen nagyobbnak tûnik...
Tegnap is megnézegettemtegnap hoztam el a toyota klub nyeremény játékénak egyik fõdíját, a Yaris hybridet...
Fura a TS utánnem lenne olyan drága, pl. állami támogatás lenne rajta, nagyon jó kis autó lenne munkába járáshoz...

KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
