Eleg ijeszto volt ezt is olvasni...bubidisc írta:Nem tudom, de ha toyota emberei vezették volna azt a minit amit én (útólag is köszi Csocsó!), biztos elgondolkoznak a dolgon. Egyszerûen ilyesztõ ahogy meglódul!Bohi írta:Attól még lehet, hogy a toyota kompresszort fog rá rakni, vagyis a TTE. A subaru az meg mást csinál a garázsában, nem? Én amúgy a turbósat válaztanám...
A bmw-s dolog meg nem lehet, hogy késõbb indult be? Lehet már megállapodtak régebben, hogy mi lesz az egész autó alapja, gondolom nem pár hónap volt a tervezés és kivitelezés. Csak egy ötlet.
GT86
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Montoya lassan túlnövöd Walakit... Pedig nem egy megbecsült pozícióért küzdesz 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
A boxer egy dolog miatt került a GT-be: az alacsony súlypont miatt.
Ráadásul, nem kellett sokat dolgoznia rajta, hiszen, a Subaru megtette, ráadásul, a Subaru egyébként is boxermenõ gyár, ki mástól szereznének motort, ha nem tõlük (esetleg még a Porsche-tól, de az túlzás lenne).
A Toyota adta hozzá a befecskendezési rendszert, meg a vezérlést.
Ahogy én látom, azért álltak meg 200LE-nél, mert ez pont elég ahhoz, hogy kevésbé rutinos sofõrök se az elsõ kanyarig legyenek Schumacherek. Gondolj bele, ha egy turbót, vagy kompresszort ratkak volna rá még a motorra, akkor, bár hibátlan lenne az autó menetteljesítmények terén, de rengeteget összetörne a sok vagánykodó hülye.
A BMW-s kooperálás eredményeként, pedig egyelõre csak arról van szó, hogy a Toyota adja az akksikat és az elektronikát a Bömösnek, de a finomhangolásokat már valószínûleg a BMW fogja megtenni. Cserébe a BMW a dízel motorjait fogja átvenni a Toyota.
Az 1,6 turbós benzinessel nem lenne kuriózum ez a GT...
Ráadásul, nem kellett sokat dolgoznia rajta, hiszen, a Subaru megtette, ráadásul, a Subaru egyébként is boxermenõ gyár, ki mástól szereznének motort, ha nem tõlük (esetleg még a Porsche-tól, de az túlzás lenne).
A Toyota adta hozzá a befecskendezési rendszert, meg a vezérlést.
Ahogy én látom, azért álltak meg 200LE-nél, mert ez pont elég ahhoz, hogy kevésbé rutinos sofõrök se az elsõ kanyarig legyenek Schumacherek. Gondolj bele, ha egy turbót, vagy kompresszort ratkak volna rá még a motorra, akkor, bár hibátlan lenne az autó menetteljesítmények terén, de rengeteget összetörne a sok vagánykodó hülye.
A BMW-s kooperálás eredményeként, pedig egyelõre csak arról van szó, hogy a Toyota adja az akksikat és az elektronikát a Bömösnek, de a finomhangolásokat már valószínûleg a BMW fogja megtenni. Cserébe a BMW a dízel motorjait fogja átvenni a Toyota.
Az 1,6 turbós benzinessel nem lenne kuriózum ez a GT...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Továbbá a Toyotának azért kell a BMW dízel, mert EU-ban nagy kereslet van a dízelekre, viszont máshol nem nagyon tudják eladni õket, így nem akarják kifejleszteni csak ide, mert túl drága lenne nekik.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Nem akartam újra feltalálni a kereket. Nyílván jó oka van a subarunak és a toyotának, hogy így csinálták ahogy csinálták (mellesleg egy nagyon harmónikus autót sikerült elõállítaniuk). Különleges, mert magas fordulatú, szívó, boxer és valóban segíti a jó kanyartulajdonságokat az alacsony súlypont de nem hiszem, hogy a motor köré építették volna az autót. A kicsit magasabb lóerõ nem hiszemm hogy több balesetet okozna, nem is ez volt a szempont. A 200 LE-s teljesítménynek inkább piaci okai vannak, nem is beszélve arról, hogy valamilyen szinten az AE 86 utódjának, újraélesztésének szánták az autót. Ami a 80-as évek biztonsági elõírásai figyelembevételével 120 LE-vel volt megoldható, ahhoz most már legalább 200 LE kell. Tehát ez egy alap verzió (a lóerõ tekintetében).
Ismélem magam. Mérnökök tervezik az autókat de nem mérnökök adják el! Amúgy annak, hogy nem lett turbo megint csak "történelmi" okai vannak. Nem fejlesztett abba az irányban ezidáig és az AE 86 sem turbos volt. A BMW meg nyilván azért nem lehetett benne a projektbe mert, hogy néz ki az, hogy a japán fiatalok és örök ifjak kedvenc autójában német motor dohog?! Ha más szempontok domináltak volna akkor tuti 1,6 turbo lenne.
Végül. Egy 1,6 turbos GT86 igenis kurriózum lenne és borzasztó drága!
Ismélem magam. Mérnökök tervezik az autókat de nem mérnökök adják el! Amúgy annak, hogy nem lett turbo megint csak "történelmi" okai vannak. Nem fejlesztett abba az irányban ezidáig és az AE 86 sem turbos volt. A BMW meg nyilván azért nem lehetett benne a projektbe mert, hogy néz ki az, hogy a japán fiatalok és örök ifjak kedvenc autójában német motor dohog?! Ha más szempontok domináltak volna akkor tuti 1,6 turbo lenne.
Végül. Egy 1,6 turbos GT86 igenis kurriózum lenne és borzasztó drága!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- PiciPeti
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1538
- Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
- Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Viszont a mérnöknek a piackutatók/marketingesek vázolják fel, hogy milyen keretek közt mozoghatnak...bubidisc írta: ...
Ismélem magam. Mérnökök tervezik az autókat de nem mérnökök adják el!
...
Legalábbis a legtöbb esetben.
Lehet az eljövendõ új Supra miatt nem lett erõsebb...
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
'07 E12 D-4D, Linea Luna
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Az is biztos, hogy nem ennyibe kerülne az 1,6 turbóval. Még így is nagyon magas lett az ára, mire ide ért hozzánk, és innentõl jön még csak a tuning, hiszen, valljuk be õszintén ez az autó akkor lesz majd igazán Autó, ha megkapja a kötelezõ dolgokat. Addig egy hétköznapra szánt, de átlagos autóknál nagyságrendekkel több vezetési élményt adó hobbiautó.
Az BMW 1,6 turbo konkrétan a típus és az elõd vérének meggyalázása lett volna. Az interjúkban mindig kiemelték, hogy a tervezés egyetlen dolog körül folyt: a vezethetõség. Mindent ennek rendeltek alá, így jött a boxer motor által nyújtott elõny is (súlypont).
A magam részérõl nem hiszem, hogy nem elég bele ez a 200LE, hiszen, a CTS-be is egy hasonló teljesítményû motor dolgozik, nagyságrendileg azonos tömeg mellett és az sem nevezhetõ lassúnak. Értelem szerûen szívómotorként is kell vezetni ezeket, ha valaki gyorsan akar menni, ami erõsen ellentmond a mai EU-i turbós divatnak, de nem gondolom, hogy ez probléma. Ugye, a közút nem versenypálya, ott szinte mindegy, mire képes az autó, versenypályán, azonban elforgatja az ember leszabályzásig, és azt tudja az autó, mint egy hasonló teljesítményû turbós, csak 2x-3x akkora élménnyel.
Eleinte én is csodálkoztam és keveselltem a lóerõket a GT-ben, de idõvel beláttam, hogy nem baj az. Az is eszembe jutott, hogy ha feltöltött motorja lenne, esetleg nem kapnának elég figyelmet az autó egyéb részletei, illetve azok harmóniája, amit jelen esetben mindenki megérezhet. Persze, lehet, hogy mindez butaság, de én így gondolom.
Az BMW 1,6 turbo konkrétan a típus és az elõd vérének meggyalázása lett volna. Az interjúkban mindig kiemelték, hogy a tervezés egyetlen dolog körül folyt: a vezethetõség. Mindent ennek rendeltek alá, így jött a boxer motor által nyújtott elõny is (súlypont).
A magam részérõl nem hiszem, hogy nem elég bele ez a 200LE, hiszen, a CTS-be is egy hasonló teljesítményû motor dolgozik, nagyságrendileg azonos tömeg mellett és az sem nevezhetõ lassúnak. Értelem szerûen szívómotorként is kell vezetni ezeket, ha valaki gyorsan akar menni, ami erõsen ellentmond a mai EU-i turbós divatnak, de nem gondolom, hogy ez probléma. Ugye, a közút nem versenypálya, ott szinte mindegy, mire képes az autó, versenypályán, azonban elforgatja az ember leszabályzásig, és azt tudja az autó, mint egy hasonló teljesítményû turbós, csak 2x-3x akkora élménnyel.
Eleinte én is csodálkoztam és keveselltem a lóerõket a GT-ben, de idõvel beláttam, hogy nem baj az. Az is eszembe jutott, hogy ha feltöltött motorja lenne, esetleg nem kapnának elég figyelmet az autó egyéb részletei, illetve azok harmóniája, amit jelen esetben mindenki megérezhet. Persze, lehet, hogy mindez butaság, de én így gondolom.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Micimackó! Gondol gondol!PiciPeti írta:Viszont a mérnöknek a piackutatók/marketingesek vázolják fel, hogy milyen keretek közt mozoghatnak...bubidisc írta: ...
Ismélem magam. Mérnökök tervezik az autókat de nem mérnökök adják el!
...![]()
Legalábbis a legtöbb esetben.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
"EU-i turbós divatnak" ??? - ennek nem hiszem, hogy köze lenne, bármiféle divatnak.
"Ugye, a közút nem versenypálya" - az biztos
"ott szinte mindegy, mire képes az autó" - kivéve, hogy biztonságosan vezethetõ-e. Ha pl. elkapar a nedves úton, mint ahogy Lizard írta.
"versenypályán, -azonban elforgatja az ember leszabályzásig, és azt tudja az autó, mint egy hasonló teljesítményû turbós, csak 2x-3x akkora élménnyel." - ezt, hogy értred? Hogy hasonlítasz össze egy szívó és egy turbo motorral szerelt autót? Számszakilag, vagy hogyan?
" Eleinte én is csodálkoztam és keveselltem a lóerõket a GT-ben, de idõvel beláttam, hogy nem baj az. Az is eszembe jutott, hogy ha feltöltött motorja lenne, esetleg nem kapnának elég figyelmet az autó egyéb részletei, illetve azok harmóniája, amit jelen esetben mindenki megérezhet. Persze, lehet, hogy mindez butaság, de én így gondolom." - korrekt. Nem hiszem, hogy lenne értelme ennek. Egy 200 LE-s szívó boxer manapság sokkal különlegesebb mint a turbos 1,6.
"Ugye, a közút nem versenypálya" - az biztos
"ott szinte mindegy, mire képes az autó" - kivéve, hogy biztonságosan vezethetõ-e. Ha pl. elkapar a nedves úton, mint ahogy Lizard írta.
"versenypályán, -azonban elforgatja az ember leszabályzásig, és azt tudja az autó, mint egy hasonló teljesítményû turbós, csak 2x-3x akkora élménnyel." - ezt, hogy értred? Hogy hasonlítasz össze egy szívó és egy turbo motorral szerelt autót? Számszakilag, vagy hogyan?
" Eleinte én is csodálkoztam és keveselltem a lóerõket a GT-ben, de idõvel beláttam, hogy nem baj az. Az is eszembe jutott, hogy ha feltöltött motorja lenne, esetleg nem kapnának elég figyelmet az autó egyéb részletei, illetve azok harmóniája, amit jelen esetben mindenki megérezhet. Persze, lehet, hogy mindez butaság, de én így gondolom." - korrekt. Nem hiszem, hogy lenne értelme ennek. Egy 200 LE-s szívó boxer manapság sokkal különlegesebb mint a turbos 1,6.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
"kivéve, hogy biztonságosan vezethetõ-e. Ha pl. elkapar a nedves úton, mint ahogy Lizard írta. " - És ez csak egy szívó 200LE-s boxer, mi lenne, ha még fel is lenne töltve? Közúton sokkal kevésbé lenne kezelhetõ, uralható. Nem EZ volt a cél, hogy egy brutális autót csináljanak, hanem, hogy egy végletekig kifinomult, de mégis a vezetési élményt a sofõr kezébe visszaadó autót tegyenek a közönség elé. És ez sikerült.
"ezt, hogy értred? Hogy hasonlítasz össze egy szívó és egy turbo motorral szerelt autót? Számszakilag, vagy hogyan?" - Simán. Versenypályán a köridõ a lényeg. Hogy ezt elsõ, vagy hátsó hajtással (netán összkerékhajtással) érik el, szívó, vagy turbó motorral, az majdnem mindegy. Ami nagyon nem mindegy, az az élmény, amit vezetés közben az ember átél.
Lehet egy autó turbós fenevad, ami felszántja az aszfaltot, ha közben nem tud kanyarodni. A GT az a fajta autó, ami nem rúg hátba a kigyorsításokkor és egyenesekben, de eleve nagyobb a kanyarsebessége és mindeközben az ember mindig tudja, hányadán áll éppen az autó az adott szituban (nem hirtelen sokall el az autóval, hanem megvannak azok a "tájékozódási pontok" az autó viselkedésében, amirõl a határon tud GYORSAN(!) autózni). És valószínûleg emiatt tud majd jó köridõket menni a GT-vel... Nem tudom, így érthetõ-e, mire gondolok?
Egy boxer motor alapból különlegesebb, mint egy bármilyen turbós... na, jó, a 2JZGTE-nél nem...
"ezt, hogy értred? Hogy hasonlítasz össze egy szívó és egy turbo motorral szerelt autót? Számszakilag, vagy hogyan?" - Simán. Versenypályán a köridõ a lényeg. Hogy ezt elsõ, vagy hátsó hajtással (netán összkerékhajtással) érik el, szívó, vagy turbó motorral, az majdnem mindegy. Ami nagyon nem mindegy, az az élmény, amit vezetés közben az ember átél.
Lehet egy autó turbós fenevad, ami felszántja az aszfaltot, ha közben nem tud kanyarodni. A GT az a fajta autó, ami nem rúg hátba a kigyorsításokkor és egyenesekben, de eleve nagyobb a kanyarsebessége és mindeközben az ember mindig tudja, hányadán áll éppen az autó az adott szituban (nem hirtelen sokall el az autóval, hanem megvannak azok a "tájékozódási pontok" az autó viselkedésében, amirõl a határon tud GYORSAN(!) autózni). És valószínûleg emiatt tud majd jó köridõket menni a GT-vel... Nem tudom, így érthetõ-e, mire gondolok?
Egy boxer motor alapból különlegesebb, mint egy bármilyen turbós... na, jó, a 2JZGTE-nél nem...
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Nana!bepi81 írta:Egy boxer motor alapból különlegesebb, mint egy bármilyen turbós... na, jó, a 2JZGTE-nél nem...
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
"Azért nem erõs, mert akkor nem lehetne uralni közúton"
Srácok! Hány 500 lóerõs hátsókerekes autó van az utakon?
Ott az a sok elektronika, hogy megvédje még a csinos szöszit is.
Srácok! Hány 500 lóerõs hátsókerekes autó van az utakon?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Skacok, hany autot lattok mostansag kezi valtoval 200le folott? 300-400Nm-ekkel bizony eleg nagy szopas kuplungolni egy dugoban... vagy a kuplungot egeted el viszonylag hamar, vagy ugy fogsz kinezni egy dugoban, mint aki 50Centet hallgat, es nagyon aterzni a ritmust.
Ezen felul ket problema van. Az egyik nyilvan az ar, egy turbos mociba rengeteg dolog kell pluszban, a kenest teljesen at kell tervezni (alacsony fordulaton brutalis nyomatek jon meg padlogazra, kis olajnyomas mellett), csovezni kell (turbonak olaj, pl.), kell olyan valto es difi, ami elbirja a nagyobb teljesitmenyt, stb. A legfobb problema pedig a kis peldanyszam. Meg lehet csinalni egy jo 1.6 turbot viszonylag olcson, ha abbol millio darabot adsz el evente, last Ford Focus 1.6 EcoBoost. Ez viszont egy retegmodell, sokkal kevesebb vasarloval, es egyebkent sem olcso.
A masik a problema a pedig a vezetesi elmeny. Euro 5-6os motorok - legyen turbo vagy szivo - altalaban akkor hallanak a gazreakcio fogalmarol, amikor megall mellettuk egy regebbi auto a lampanal, es annak nyomnak a koveret.
Az MX-5 ket literes motorja is azert "csak" 160 lovas, mert igy az uj kornyezetvedelmi normak mellett is ertelmes gazreakcio van. Teljesen igaza van Bepinek abban, hogy hiaba 250Le, ha az kesve erkezik, hamar elfogy (turbos motorok masik hatranya ugye, utcan kenyelmesen megy alul, hajtva meg sehogy nem megy felul).
Ezen felul ket problema van. Az egyik nyilvan az ar, egy turbos mociba rengeteg dolog kell pluszban, a kenest teljesen at kell tervezni (alacsony fordulaton brutalis nyomatek jon meg padlogazra, kis olajnyomas mellett), csovezni kell (turbonak olaj, pl.), kell olyan valto es difi, ami elbirja a nagyobb teljesitmenyt, stb. A legfobb problema pedig a kis peldanyszam. Meg lehet csinalni egy jo 1.6 turbot viszonylag olcson, ha abbol millio darabot adsz el evente, last Ford Focus 1.6 EcoBoost. Ez viszont egy retegmodell, sokkal kevesebb vasarloval, es egyebkent sem olcso.
A masik a problema a pedig a vezetesi elmeny. Euro 5-6os motorok - legyen turbo vagy szivo - altalaban akkor hallanak a gazreakcio fogalmarol, amikor megall mellettuk egy regebbi auto a lampanal, es annak nyomnak a koveret.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd