Teljesen osztom Bubi álláspontját.
Attól, hogy külön szakág, szerintem nem igazi autósport. Lehet profi szinten ûzni a gyorsulást és el is lehet nézni egy darabig, de hamar unalmassá válik számomra. Kicsit olyan visszamaradt HMCS-s májerkedésnek tûnik. Lehet regélni, hogy ilyen váltási idõ, meg olyan hajtáslánc veszteség, de gyakorlatilag nem látom sok értelmét, hogy direkt erre a célra építsenek jármûveket. Amikor már komolyra fordul, akkor általában már nem is használható máshol az autó.
Se sofõr, se kanyar, se féktáv, se komoly technika a hajtásláncon kívül. Kicsit korlátozottnak és egyszerûnek érzem.
Emellett igenis élvezzék a GT és Gt-i tulajok az autójukat, de a GT szó már magában is mást jelent. Élvezem a pályán, élvezem az országúton... Ott is lehet, nem csak gyorsulással

Félreértés ne essék, velem is volt már olyan, hogy egy lámpánál elkentem az ego-tól duzzadó "atom raj" srácok és verdáik száját, de kis túlzással talán két kezemen meg tudnám számolni hányszor. Nem annyira hoz lázba és a technikát is tényleg erõsen gyilkolja. Jó buli néha, de hogy nevezzek emiatt egy versenyre, netán még erre is alakítsam át az autóm, az mát távol álljon tõlem...
Csak a saját véleményem volt
Minden ízlést félretéve, Zoo szerintem szokj össze elõbb az autóval, mint hogy ilyenen nevezz, mert a felfokozott állapottól úgyis lesz váltó recsegtetés, motorgyilkolás... Ráadásul kár lenne tönkretenni a gyári szilenteket, kuplungot, váltót és társait 