Vásárolnék / Keresek

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

bubidisc írta:Egy E11 ott kezdõdik, hogy 1170kg szóval ingen, a súly. Másik meg az, hogy a kevesebb lóerõ és nyomaték egy 7-8 között forgó motornál hogy épül fel. Lehet, hogy a monty féle konfiguráció nyomatékosabb lesz de soha nem fog olyan élénken forogni mint egy G-s motor. Nem lesz olyan könnyû fordulaton tartani sem. De ez addig amíg nem jön az elsõ kanyar akár papíron is eldönthetõ, nem kell rá benzint pocsékolni. :wink:
Csapj le belõle egy százast, jó lesz az szûk 1100-nak is. :) Az e12 van 1200 fölött, de az 1.6-os is kap tõlem több, mint 1 másodpercet százig. :) E11 még nem olyan "dagi".

Bohi: a kis tömeg kis sebességnél elõny, nagyobbnál (100 fölött) azért már kijönnek a plusz lovak és a nyomaték. Az e8 alaktényezõje pedig amúgy sem ideális. :lol:

Jah, és a Celica nehezebb, mint az E11. :wink:
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

montoya írta:
horvatht írta:Akkor mondjuk 11-et megeszik az 1.4 városban? Lehet használni kéne 2-esnél nagyobb fokozatot is. :)
Nekem az 1.6 eszik 9-et, városban. A kollégának nehéz lába van. :)

Lehet, hogy kicsit nehéz...de átmegyek az egész városon...az meg sok (sokszor kettesbe se tudok felkapcsolni)...napi 60 km megyek...régen 70 volt, mikor a párom a Váci úton dolgozott...

sokat megyek egy évben is...gondolkodom egy kis fogyasztású valami "olcsó" autón, amit nem sajnálok...pl. egy opel astra f...nem egy megbízhatóság, de nagyon olcsó az alkatrész hozzá...tanuló autónak is jó lenne...mondjuk kérdésese ez a dugódíj, amit kitaláltak, mert lehet akkor átállok volán buszra + bkv.
Amiatt járok kocsival, mert 2x tovább tart tömegközlekedéssel...
Pesten belül, lehet nem ülnék autóba munkába járáshoz...már sok a benzin...de nekem a bérletemet nem támogatják...maszeknál dolgozom...

Most ezt próbálom otthon: 1,8 TS - azért legyen egy corollánk :) amolyan hobbi autó, és mellé egy kis családi...
Nem akarok feljebb váltani...tetszenek az Avensisek is...de már több mint 8 éve (ha jól számolom) vagyok corollás...ez már komoly kapcsolat :D
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

montoya írta:
bubidisc írta:Egy E11 ott kezdõdik, hogy 1170kg szóval ingen, a súly. Másik meg az, hogy a kevesebb lóerõ és nyomaték egy 7-8 között forgó motornál hogy épül fel. Lehet, hogy a monty féle konfiguráció nyomatékosabb lesz de soha nem fog olyan élénken forogni mint egy G-s motor. Nem lesz olyan könnyû fordulaton tartani sem. De ez addig amíg nem jön az elsõ kanyar akár papíron is eldönthetõ, nem kell rá benzint pocsékolni. :wink:
Csapj le belõle egy százast, jó lesz az szûk 1100-nak is. :) Az e12 van 1200 fölött, de az 1.6-os is kap tõlem több, mint 1 másodpercet százig. :) E11 még nem olyan "dagi".

Bohi: a kis tömeg kis sebességnél elõny, nagyobbnál (100 fölött) azért már kijönnek a plusz lovak és a nyomaték. Az e8 alaktényezõje pedig amúgy sem ideális. :lol:

Jah, és a Celica nehezebb, mint az E11. :wink:
Nem fogok veletek vitatkozni. Meg lehet közelíteni meg megmagyarázni tudományos megközelítéssel is, de én ezt tapasztaltam sokszor. A 200kiló az 200 kiló, a G-s motor az G-s motor és én a nagyobb sebességet azt 130-150ig kitolnám....
Bár egyre többet gondolkozok egy E8 2zzge kombón... :twisted:
Nem vezettem még TS-t, de szívesen kipróbálnám.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Mire ez a többesszám? Mivan? Mivan? Mivan? :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Ha tud valaki e9 4wd sedant, olcsón, akár paírok nélkül, akár töröttet kérem gondoljon rám, Köszönöm.
-nem kell hogy megvegye nekem, elég ha szól:)
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

Meg van a TS :)
hétvégén képek is lesznek...szép állapot, 5 ajtós...
Jó nagy viharban hoztam haza...

Pár nap múlva eladó lesz az 1.4-es E12-es corollám...
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Yautja írta:Meg van a TS :)
hétvégén képek is lesznek...szép állapot, 5 ajtós...
Jó nagy viharban hoztam haza...

Pár nap múlva eladó lesz az 1.4-es E12-es corollám...
Gratula! :) Sok balesetmentest!
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Yautja írta:Meg van a TS :)
hétvégén képek is lesznek...szép állapot, 5 ajtós...
Jó nagy viharban hoztam haza...

Pár nap múlva eladó lesz az 1.4-es E12-es corollám...
csak nem Miskolc mellõl?
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

Bruce E9 írta:
Yautja írta:Meg van a TS :)
hétvégén képek is lesznek...szép állapot, 5 ajtós...
Jó nagy viharban hoztam haza...

Pár nap múlva eladó lesz az 1.4-es E12-es corollám...
csak nem Miskolc mellõl?
Fehérvár...


montoya:

Köszi :)
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Mielõtt elmenne az 1,4 azért csinálhatnál egy összehasonlító tesztet képekkel - ha van hozzá egy kis türelmed, írói vénád, idõd. Ha szeretnéd, tudok segíteni ötletekkel!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

bubidisc írta:Mielõtt elmenne az 1,4 azért csinálhatnál egy összehasonlító tesztet képekkel - ha van hozzá egy kis türelmed, írói vénád, idõd. Ha szeretnéd, tudok segíteni ötletekkel!
:)
Mondj ötleteket :)
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Yautja írta:
bubidisc írta:Mielõtt elmenne az 1,4 azért csinálhatnál egy összehasonlító tesztet képekkel - ha van hozzá egy kis türelmed, írói vénád, idõd. Ha szeretnéd, tudok segíteni ötletekkel!
:)
Mondj ötleteket :)
Technikai adatok összehasonlítása, külsõ-belsõ érzet és (mivel használt autók) állapot, képekkel, menettulajdonságok. Lehetne csillagozni mint az autós magazinokban. Költségek, elõnyök, hátrányok összeszegzés valami vicces kommentárral. Mivel abszolút interaktív a fórum, kamerás belsõ-külsõ max 30mp-s videók.

Vagy csak viccbõl kérdezted? :oops:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

Nem viccbõl... :)

Lesz kép bõven...akkor videó is lesz :)

Elõre annyit tudok mondani, hogy még mindig hátul keresem rükvercet, a futómûje keményebb, de nem vészesen, mint amikor 16-os volt az 1.4-esen.
Pontosabb a kormány, valahogy nehéz elmondani...valószínûleg az úttartása jobb...
Az esõszenzor meg jó dolog benne :)
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Yautja írta:Nem viccbõl... :)

Lesz kép bõven...akkor videó is lesz :)

Elõre annyit tudok mondani, hogy még mindig hátul keresem rükvercet, a futómûje keményebb, de nem vészesen, mint amikor 16-os volt az 1.4-esen.
Pontosabb a kormány, valahogy nehéz elmondani...valószínûleg az úttartása jobb...
Az esõszenzor meg jó dolog benne :)
Szerintem megérne egy összehasonlító tesztet. Sõt egy külön topicot maga teszt! Kevesek egyike vagy akinek megadatott, hogy megossza velünk a polgári és a sport modell közti különbségeket. Ewing is beszállhatna és Bruce E9 is. Összehasonlító teszt topic??? Milyen ötlet?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Yautja
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 323
Csatlakozott: 2010 ápr. 02, 09:51 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: Yautja »

bubidisc írta:
Yautja írta:Nem viccbõl... :)

Lesz kép bõven...akkor videó is lesz :)

Elõre annyit tudok mondani, hogy még mindig hátul keresem rükvercet, a futómûje keményebb, de nem vészesen, mint amikor 16-os volt az 1.4-esen.
Pontosabb a kormány, valahogy nehéz elmondani...valószínûleg az úttartása jobb...
Az esõszenzor meg jó dolog benne :)
Szerintem megérne egy összehasonlító tesztet. Sõt egy külön topicot maga teszt! Kevesek egyike vagy akinek megadatott, hogy megossza velünk a polgári és a sport modell közti különbségeket. Ewing is beszállhatna és Bruce E9 is. Összehasonlító teszt topic??? Milyen ötlet?
De azért ne higgyétek, hogy full milliomos vagyok, én is kölcsön kértem...de nem banktól...de szerintem itt szinte mindenki így van vele...

Az ötlet jó...
csak megtoltak a hét elején hátulról, nem nagy kár, fényezés sérült a hátsó lökösön, de nem akarom így eladni, mikor máshol sérülés mentes a fényezés.
Emilfrey-nél van a kocsi...ja és kerüljétek az M7-es érdi lejárót, a központ felé, rá öt percre volt ott még egy kocc...ott minden napos ez :(
E12 '05 2ZZ-GE 1,8 TS facelift (5 ajtós) 192 Lóerõ :)

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés - gumiszerelés - autóhifi stb.
Válasz küldése