montoya írta:beciboy84 írta:http://www.carelli.hu/hu/termekkatalogus/
Ide is érdemes benézni akit érdekel a TUNING!
![]()
Tuning? Mit értünk alatta? A csajok felszedését, vagy az aszfaltét?
Kinek mi az igénye....
E10 - (1992-1997)
- zoli99
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2011 szept. 07, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
1. OK! Már bekészítettem egy -egy "útszélén leengedõs és felfogós" petpalackot
Kb. 2-3 dl-t kell leengednem, majd felállok egy padkára.
2. Mindig cicceg... Kb. átfordulásonként egyszer és pont úgy cicceg mindkettõ. Emelõn volt a kocsi, forgattam a kereket és akkor is ciccegett bentrõl valami, mint egy fémlap. Vállasodás még minimális van a tárcsán, a fékbetét meg még elég jó, gyári mindkettõ. 58 ezer km van az autóban...
3. Szimeringház nem lett cserélve. A kuplungszettet cserélték még (pedig utólag kiderült, hogy nem kellett volna, a márkaszervíz(?) kihagyott egy csavart a hátsó váltótartó bakból, azért rángatott mint állat). Itt szintén megjegyezném hogy 58ezer km van a kocsiban, elvileg nem kéne hogy csöpögjön... gondoltam elöregedett a gyári szimering.
Mindenesetre hajlok afelé, hogy a gyári Toyota szimering kéne bele, az elsõ tanács a fórumon az volt, hogy szimeringbõl csak gyárit
2. Mindig cicceg... Kb. átfordulásonként egyszer és pont úgy cicceg mindkettõ. Emelõn volt a kocsi, forgattam a kereket és akkor is ciccegett bentrõl valami, mint egy fémlap. Vállasodás még minimális van a tárcsán, a fékbetét meg még elég jó, gyári mindkettõ. 58 ezer km van az autóban...
3. Szimeringház nem lett cserélve. A kuplungszettet cserélték még (pedig utólag kiderült, hogy nem kellett volna, a márkaszervíz(?) kihagyott egy csavart a hátsó váltótartó bakból, azért rángatott mint állat). Itt szintén megjegyezném hogy 58ezer km van a kocsiban, elvileg nem kéne hogy csöpögjön... gondoltam elöregedett a gyári szimering.
Mindenesetre hajlok afelé, hogy a gyári Toyota szimering kéne bele, az elsõ tanács a fórumon az volt, hogy szimeringbõl csak gyárit
E10 Liftback 4E-FE 1993 GTK 
E12 1.6
E12 1.6
- toytomi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2863
- Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
- Autód gyártási éve: 1989
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged
Elõször nézz szét utángyártottba is, hogy milyen árak vannak.
viewtopic.php?t=1262
Én ajánlom még az Elringet is. Vettem Corteco-t és NOK volt benne. Tehát érdemes megnézni elõször azokat.
viewtopic.php?t=1262
Én ajánlom még az Elringet is. Vettem Corteco-t és NOK volt benne. Tehát érdemes megnézni elõször azokat.
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
- zoli99
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 207
- Csatlakozott: 2011 szept. 07, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Köszi a tippeket, de nem fogok kísérletezni másodjára! A Renz 7ezer volt a gyári Toyo 13 ezer, a váltó le-felrakás meg... Minden esetre még körbejárjuk a témát, drágább buli annál hogy nekiessünk csak úgy.toytomi írta:Elõször nézz szét utángyártottba is, hogy milyen árak vannak.
viewtopic.php?t=1262
Én ajánlom még az Elringet is. Vettem Corteco-t és NOK volt benne. Tehát érdemes megnézni elõször azokat.
E10 Liftback 4E-FE 1993 GTK 
E12 1.6
E12 1.6
- Gabes
- Visszajáró

- Hozzászólások: 97
- Csatlakozott: 2011 jan. 27, 11:38 pm
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
E10-be 58.000km?zoli99 írta:1. OK! Már bekészítettem egy -egy "útszélén leengedõs és felfogós" petpalackotKb. 2-3 dl-t kell leengednem, majd felállok egy padkára.
2. Mindig cicceg... Kb. átfordulásonként egyszer és pont úgy cicceg mindkettõ. Emelõn volt a kocsi, forgattam a kereket és akkor is ciccegett bentrõl valami, mint egy fémlap. Vállasodás még minimális van a tárcsán, a fékbetét meg még elég jó, gyári mindkettõ. 58 ezer km van az autóban...
3. Szimeringház nem lett cserélve. A kuplungszettet cserélték még (pedig utólag kiderült, hogy nem kellett volna, a márkaszervíz(?) kihagyott egy csavart a hátsó váltótartó bakból, azért rángatott mint állat). Itt szintén megjegyezném hogy 58ezer km van a kocsiban, elvileg nem kéne hogy csöpögjön... gondoltam elöregedett a gyári szimering.
Mindenesetre hajlok afelé, hogy a gyári Toyota szimering kéne bele, az elsõ tanács a fórumon az volt, hogy szimeringbõl csak gyárit
'95 E10 Hatchback 1.3 XLi 4E-FE
- Gabes
- Visszajáró

- Hozzászólások: 97
- Csatlakozott: 2011 jan. 27, 11:38 pm
- Tartózkodási hely: Százhalombatta
Ha már Reinz, nekem is kuplungozásból maradt egy fõtengely szimering (váltó oldali) a fenti gyártótól. 1 hónapja csináltam a cserét, és megvettem, hogyha ereszt, akkor ne kelljen szaladgálni érte, de szerencsére száraz volt, uh megmaradt
Ha érdekel vkit írok méreteket és cikkszámot is. Olcsón elboltolhatjuk.
'95 E10 Hatchback 1.3 XLi 4E-FE
Zabálógép
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Nemrég vettem egy corolla ae101 1.6 si - t 114 le
annyit zabál mint az állat! :S van hogy 14 litert is bezabál és 80-al megyek 5.dikbe hosszútávon.... :S
nincs tuningolva rajt semmi.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Segítségre lenne szükségem!
Nemrég vettem egy corolla ae101 1.6 si - t 114 le
annyit zabál mint az állat! :S van hogy 14 litert is bezabál és 80-al megyek 5.dikbe hosszútávon.... :S
nincs tuningolva rajt semmi.
Szerintetek mi lehet a probléma?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz!
Elõszöris villogtasd ki a bal elsõ tornyon található Diagnosztikai csatival T1+TE1 -et összezárva, majd gyújtást ráadva és számolva a Check Engine lámpa villogását a kisebb nagyobb szünetekkel újrakezdve. Majd állítsd be az alapjáratot, elõgyújtást szakszerûen, ha lehet rajta. Gondolom a kötelezõ szervizeket elvégezted már.
Ha 14 liter 80-nál ötösben, akkor valami óriási gebasz lehet. Ha tényleg nem túlzol. Mérnék kompressziót és végignézném a gyújtást is. Simán el tudom képzelni, hogy 1 hengered nem kap szikrát és 3 hengerrel próbálsz sportosan gyorsítani. Erõ van benne?
Elõszöris villogtasd ki a bal elsõ tornyon található Diagnosztikai csatival T1+TE1 -et összezárva, majd gyújtást ráadva és számolva a Check Engine lámpa villogását a kisebb nagyobb szünetekkel újrakezdve. Majd állítsd be az alapjáratot, elõgyújtást szakszerûen, ha lehet rajta. Gondolom a kötelezõ szervizeket elvégezted már.
Ha 14 liter 80-nál ötösben, akkor valami óriási gebasz lehet. Ha tényleg nem túlzol. Mérnék kompressziót és végignézném a gyújtást is. Simán el tudom képzelni, hogy 1 hengered nem kap szikrát és 3 hengerrel próbálsz sportosan gyorsítani. Erõ van benne?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Kalmi
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 409
- Csatlakozott: 2011 dec. 25, 09:43 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
18. szülinapjára alapos takarítást tartottam a járgányban. Amikor a lábtérben porszívóztam valahogy szemet szúrt, hogy a középkonzol bal oldalán, a gázpedál mellett, egyszerûen vége a szõnyegnek és fölötte van egy jókora nyílás, ahol kilátszanak kábel kötegek, és egy gépzsíros mechanizmus, amit a szellõzés befûvási hely választó kar mozgat, kilátszik egy fémdobozos elektronikus kütyü (talán az ECU), meg egy nejlon páravédõ fólia is, stb ilyesmik. Szerintem itt eredetileg lennie kellett egy takaró elemnek, ami szépen eltakarja ezeket.
Toyodiy-n egyszerûen nem találom ezt az elemet.
Szóval van ott takaróelem vagy nincs? Tud valaki segíteni típusszámmal vagy fényképpel?
Toyodiy-n egyszerûen nem találom ezt az elemet.
Szóval van ott takaróelem vagy nincs? Tud valaki segíteni típusszámmal vagy fényképpel?
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Re: Zabálógép
Nem azt a fehér 3 ajtóst vetted meg? 300 körül volt hirdetve, sport kipu, tuning motorházfedél?perger írta:Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Nemrég vettem egy corolla ae101 1.6 si - t 114 le
annyit zabál mint az állat! :S van hogy 14 litert is bezabál és 80-al megyek 5.dikbe hosszútávon.... :S
nincs tuningolva rajt semmi.
Szerintetek mi lehet a probléma?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.


