Hungaroring autós nyílt nap - 2012.04.22

Találkozók, Kirándulások, Összejövetelek, egyéb Rendezvények... Hírek, infok, minden amit tudnod kell
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Bohi írta:Én támogatom az ötletet!
És mi lenne a topic címe? Fontos infók amatõröknek ringezés elõtt? :lol:
Akár!
Típusokra bontva lehetne megosztani rengeteg infót E7 tõl akár E15-ig.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem ismerek itt olyan embert, aki riportokat készítene, vágná a videót feltöltené... (de ne nekem legyen igazam!!)
Emellett nem látom értelmét Bohi, GZE Attila és Walaki autóját hasonlítgatni.
De még annak sem, hogy Sancyét és Bardos6-ét, ami látszatra még egyezik is.

Azon kívül, hogy az autók nagy mértékben különböznek, alig van itt olyan sofõr, aki fél mp-en belül teljesítene két egymást követõ kört. Váltózó a teljesítmény, mindenki más nyomvonalon megy, kevésbé bevállalós, vagy csak szimplán nem érzi a pályás autózást.

Ha azt mondanád, hogy nézzünk egy adott autót, 1 jó, tapasztalt sofõrrel és változtatgassuk a beállításokat, alkatrészeket, majd az eredményeket publikáljuk, ok. Annak van értelme és abból lehet építkezni a friss pályázós tanoncoknak. Talán még annak is, hogy egy pilóta megy több azonos típusú autóval és elmondja a tapasztalatait.

Na mindegy, nem lehúzni akarom, mert jópofa kezdeményezés, csak nem értettem ezeket, hogy: "mennyire kopott a fék, mennyire változott az olaj színe"

Ha mondjuk minden autóba be tudnánk rakni különbözõ telemetriás mérõeszközöket, az szerintem jó buli lenne:

Kép

Itt lehetne nézni ki a gyorsabb :) attól függetlenül, hogy nem egymás mögött indultak. Sokat lehetne tanulni abból, hogy hol lehet még fejlõdni, mi az amit a többiekhez képest nagyon óvatosan csinálunk stb...
Már a hülye mobilokon is van sok köridõt, sebességet, G-erõt mérõ alkalmazás, de kíváncsi lennék egy ilyen "profit" mennyi lehet bérelni pár kör erejére.

Szó mi szó, legyetek minél többen nevezõk, hisz jó látni a sok karikázó Corolla-t :) Ami fontos, hogy tényleg ne dühbõl, erõbõl és versenyzési vágyból menjetek az elején, mert abból van a baj.
Mennék én is egy etapot az E9 jelen állapotával, de akkor éppen meg lesz szabdalva. Pedig épp megkapta a nagy fékeket is :( Az E7-en meg olyan apró a fék, hogy tényleg életveszély és max 1 kört lehet élvezni :( Ne is beszéljünk arról, hogy nincs olajhûtõ és kéne egy elektromos venti is, a futómû meg hintapalinta :D
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Én nem ilyen tudományos és részletekbe belemenõ versenysport okfejtésre gondoltam, mert annak persze nincs sok értelme. Inkább csak hasznos infók azoknak, akik felmennének pályára és kiprobálnák az verdát. Meg persze ötletek meg eredmények azoktól, akik többet mennek.
Az a mûszer az jópofa! :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Kamera, akár egy kamerás fényképezõgép, kérdezõ és egy alany. Nem kell semmi extra. Minimális idõ alatt ki lehet kalapálni egy ilyet és mehet a tyubra. :wink:

Nem kell összehasonlítani semmit, az az olvasó dolga. Nem számít, hogy egy ugyanazon autóról írnak 10 különbözõ szubjektív véleményt vagy 10-rõl 10 félét az mindig szubjektív marad. Én nem vagyok autószerelõ és az olvasók, pályára járók többsége sem az, csak írni akartam pár szempontot. Örülnék ha egy a fórum vezetõi által is emészthetõ változatban ez az ötlet megvalósulhatna.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Célegyenes ráfordító elõtti kanyarban valami gebasz volt :)
Ahogy néztem ott csúszkálgatott is néha.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Lehet túlreagáltam. Sorry... :)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Pacsker írta:
Sancy írta:Nem merném nagyon ütni vágni....
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Csak annyira mint eddig. Azt tartósan is bírja :P
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

A ring azért brutális igénybevétel!
Nem egy lámpától lámpáig gyorsulás...
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Világszínvolnal kéremszépen! VILÁGSZINVONAL!! :cry:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Ki jön?

Pacsker
Attila
Bohi?
Sancy
Bardos6?
Zed jól nyomod Zoli?
ZDoman aki jól nyomja?
Walaki?
Bubi jön! :)

Többiek?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Toytib
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2007 máj. 09, 07:31 pm

Hozzászólás Szerző: Toytib »

Pacsker
Attila
Bohi?
Sancy
Bardos6?
Zed jól nyomod Zoli?
ZDoman aki jól nyomja?
Walaki?
Bubi jön! Smile
toytib
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Pacsker
Attila
Bohi
Sancy
Bardos6?
Zed jól nyomod Zoli?
ZDoman aki jól nyomja?
Walaki?
Bubi jön! Smile
toytib

Szerintem Bardos6, Frool és Doman is jön.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Balyy
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 107
Csatlakozott: 2010 ápr. 10, 02:19 pm
Tartózkodási hely: Salgótarján

Hozzászólás Szerző: Balyy »

Lehet kinézek! F1-et lehet ott nézni? :D
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Okos telefonodon bármit :)

Jön Lackó is!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Lezárt