Nem ismerek itt olyan embert, aki riportokat készítene, vágná a videót feltöltené... (de ne nekem legyen igazam!!)
Emellett nem látom értelmét Bohi, GZE Attila és Walaki autóját hasonlítgatni.
De még annak sem, hogy Sancyét és Bardos6-ét, ami látszatra még egyezik is.
Azon kívül, hogy az autók nagy mértékben különböznek, alig van itt olyan sofõr, aki fél mp-en belül teljesítene két egymást követõ kört. Váltózó a teljesítmény, mindenki más nyomvonalon megy, kevésbé bevállalós, vagy csak szimplán nem érzi a pályás autózást.
Ha azt mondanád, hogy nézzünk egy adott autót, 1 jó, tapasztalt sofõrrel és változtatgassuk a beállításokat, alkatrészeket, majd az eredményeket publikáljuk, ok. Annak van értelme és abból lehet építkezni a friss pályázós tanoncoknak. Talán még annak is, hogy egy pilóta megy több azonos típusú autóval és elmondja a tapasztalatait.
Na mindegy, nem lehúzni akarom, mert jópofa kezdeményezés, csak nem értettem ezeket, hogy: "mennyire kopott a fék, mennyire változott az olaj színe"
Ha mondjuk minden autóba be tudnánk rakni különbözõ telemetriás mérõeszközöket, az szerintem jó buli lenne:
Itt lehetne nézni ki a gyorsabb

attól függetlenül, hogy nem egymás mögött indultak. Sokat lehetne tanulni abból, hogy hol lehet még fejlõdni, mi az amit a többiekhez képest nagyon óvatosan csinálunk stb...
Már a hülye mobilokon is van sok köridõt, sebességet, G-erõt mérõ alkalmazás, de kíváncsi lennék egy ilyen "profit" mennyi lehet bérelni pár kör erejére.
Szó mi szó, legyetek minél többen nevezõk, hisz jó látni a sok karikázó Corolla-t

Ami fontos, hogy tényleg ne dühbõl, erõbõl és versenyzési vágyból menjetek az elején, mert abból van a baj.
Mennék én is egy etapot az E9 jelen állapotával, de akkor éppen meg lesz szabdalva. Pedig épp megkapta a nagy fékeket is

Az E7-en meg olyan apró a fék, hogy tényleg életveszély és max 1 kört lehet élvezni

Ne is beszéljünk arról, hogy nincs olajhûtõ és kéne egy elektromos venti is, a futómû meg hintapalinta
