2JZ-hez?Toytib írta:A váltó megvásárolva
Motor, hajtás
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Azt nem hiszem, hogy kibírná... 
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Neeeeem!
Butítani fogom az autómat, mert használhatatlan így ahogy most van.
Vannak elméleteim, de nem szeretek velük dobálózni mint sokan mások.
Eddig meg vannak a cuccaim a 7A-GTE-hez úgy nagy vonalakban, de letettek most nálam egy 3S-GE-t amiben látok fantáziát szívóként is, de még a feltöltés sem kizárt.
Nagyon el kell gondolkodni hogy mire akarja az ember használni az autóját.
Most jöttem rá hogy az a szlogen hogy "lóerõbõl sosem elég" azért nem állja meg a helyét, illetve csak részben.
A sok lóerõ egyenlõ nagy tömeggel és soksok fogyasztással, ami az 500Ft-os benzinnel nem túl barátságos.
No meg az állandó alkatrész fogyás sem elhanyagolandó.
Jelenleg az autóm olyan 400ló és jóval 500Nm nyomaték feletti, ami erõsen igénybe vesz mindent.
Jó volt, szép volt, ilyen is volt jeligével meg fogok hamarosan válni a motor és erõátviteltõl, had okozzon másnak is legalább annyi örömöt, amennyit nekem az utóbbi két évben.
A leg szimpatikusabb megoldás a 3S-GE lenne a 6os váltóval, teljesen használható 160paci és még nyomaték is van hozzá.
Valószínûleg ez lesz a megoldás, de még agyalás van. Így még nem is lenne annyira túlsúlyos és használható maradna a mindennapokra
Ezt az utolsó jellemzõt a mostani összeállítással nem igazán lehet elmondani.
Tehát ezért csaptam le a váltóra, bár nem tudom még mi lesz kuplung harang ügyileg
Butítani fogom az autómat, mert használhatatlan így ahogy most van.
Vannak elméleteim, de nem szeretek velük dobálózni mint sokan mások.
Eddig meg vannak a cuccaim a 7A-GTE-hez úgy nagy vonalakban, de letettek most nálam egy 3S-GE-t amiben látok fantáziát szívóként is, de még a feltöltés sem kizárt.
Nagyon el kell gondolkodni hogy mire akarja az ember használni az autóját.
Most jöttem rá hogy az a szlogen hogy "lóerõbõl sosem elég" azért nem állja meg a helyét, illetve csak részben.
A sok lóerõ egyenlõ nagy tömeggel és soksok fogyasztással, ami az 500Ft-os benzinnel nem túl barátságos.
No meg az állandó alkatrész fogyás sem elhanyagolandó.
Jelenleg az autóm olyan 400ló és jóval 500Nm nyomaték feletti, ami erõsen igénybe vesz mindent.
Jó volt, szép volt, ilyen is volt jeligével meg fogok hamarosan válni a motor és erõátviteltõl, had okozzon másnak is legalább annyi örömöt, amennyit nekem az utóbbi két évben.
A leg szimpatikusabb megoldás a 3S-GE lenne a 6os váltóval, teljesen használható 160paci és még nyomaték is van hozzá.
Valószínûleg ez lesz a megoldás, de még agyalás van. Így még nem is lenne annyira túlsúlyos és használható maradna a mindennapokra
Ezt az utolsó jellemzõt a mostani összeállítással nem igazán lehet elmondani.
Tehát ezért csaptam le a váltóra, bár nem tudom még mi lesz kuplung harang ügyileg
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Bar kozel sem ertek hozza annyira, mint Te, de az 1G sem rossz alternativa szerintem: megmarad a 6 hengeres hang, nem is olyan rohadt nehez, passzol hozza a valtod, es letezett belole kompresszoros es turbos valtozat is gyarilag. (Lexus IS200 TTE pl.)
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Jó a megközelítés, de hosszú a 6henger.montoya írta:Bar kozel sem ertek hozza annyira, mint Te, de az 1G sem rossz alternativa szerintem: megmarad a 6 hengeres hang, nem is olyan rohadt nehez, passzol hozza a valtod, es letezett belole kompresszoros es turbos valtozat is gyarilag. (Lexus IS200 TTE pl.)
Nagyon elõre kerül a súlypontja az AE86-nak.
Nekem spec a kompresszor nem a szívem csücske.
Ha már feltöltõ, akkor turbó.
A kompresszor nekem olyan mint a guminõ, azzal is el lehet játszani, de az igazi játék csak turbinával lehet.
Hú ezzel most biztosan magamra haragítok sok mindenkit, de sebaj
Önmagában az 1G motor, eléggé õskövület, ami persze nem azt jelenti hogy xar, de nem az én zsánerem.
Hozzáteszem hogy annak a turbósítása is egy igen komoly összeg és ott lennék ahol a part szakad.
Turbóval, intercoolerrel, hosszú 6hengeres motorral amiben a zárhíd elé kerül minden hûtõ,(víz,olaj,intercooler) újra ugyanolyan orrnehéz lenne az autóm mint most.
Higgyétek el hogy nem csak a lóerõ számít egy jól autózható jármûhöz.
Sokkal többet ér egy jó súlyelosztás, egy jó futómû,egy jó kormányozhatóság,egy jó speer és persze a súly-lóerõ arány.
Tehát egy 1tonnás autóhoz aminek a súlyelosztása 45-55, teljesen ideális a tényleges 150-160lóerõ.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Vilagos a dolog, es ertem is, csak valahogy a 3S-G picit derogalonak tunik a 6 henger utan. Nem a teljesitmeny miatt, hanem a hang, jaraskultura, stb.
Sulyelosztas szempontjabol egy hatra tolt alu v6 lenne az idealis, nem? Pl. 4GR-FSE
Sulyelosztas szempontjabol egy hatra tolt alu v6 lenne az idealis, nem? Pl. 4GR-FSE
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Na erre nem számítottam!montoya írta:Vilagos a dolog, es ertem is, csak valahogy a 3S-G picit derogalonak tunik a 6 henger utan. Nem a teljesitmeny miatt, hanem a hang, jaraskultura, stb.
Sulyelosztas szempontjabol egy hatra tolt alu v6 lenne az idealis, nem? Pl. 4GR-FSE
Ez a következõ kártya amit ki szerettem volna játszani, de belecsaptál a lecsóba.
Az egyik leg ideálisabb megoldás és vannak ilyen irányban is gondolataim, de ott meg a kipufogó rendszer egy fél vagyon és ahhoz írható ECU is kellene, mert csak autómata váltósban létezik ha jól tudom.
Tehát ha nem csillagászati összegekben gondolkodok, akkor még mindig a 3S marad
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Ertheto a problema. Megneztem most, meg az IS250C is csak automataval kaphato... wtf?!
Ezek a kisebb 6 hengeres mocik miert haltak amugy ki? Ennyire dragak, vagy ennyire nincs igeny a pluszra, amit nyujtanak? Pl. az 1G, a Mazda K sorozata (ott meg 1.8 V6 is volt), BMW-nek is volt mar 2 literben is l6-ja... Most meg a 2.5 V6 is feher hollo, inkabb 3L korul kell oket keresgelni.
Ezek a kisebb 6 hengeres mocik miert haltak amugy ki? Ennyire dragak, vagy ennyire nincs igeny a pluszra, amit nyujtanak? Pl. az 1G, a Mazda K sorozata (ott meg 1.8 V6 is volt), BMW-nek is volt mar 2 literben is l6-ja... Most meg a 2.5 V6 is feher hollo, inkabb 3L korul kell oket keresgelni.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
pl,ha jól tudom a bmw is 3hengerest nyomat idéntõl,és asszem a sor6tól megválnak...Toytib írta:Az emissziós normák valamilyen okból kifolyólag jobbak a kevés hengeres motoroknál.
Lásd a mostanában igen elterjedt 3hengeres motorokat.
Nálam sokkal okosabb mérnökök ezt jobban tudják
Sajnos ez van
nem feltétlenül rossz egy 3 hengeres,bevásárolni,meg hosszabb távra a kis fogyasztás miatt..
- Sancy
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2934
- Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
- Tartózkodási hely: Pécel
3S-es (GE, GTE) mocikhoz legalább szarásig van alkatrész, és szerintem feleannyiért, mint a fent említett motorvariációkhoz.
Vágjál bele Tibcsi, és ha bevált, szerintem kezdheted majd a sorozatgyártást!
Vagy ha azt nem is, legalább dokumentálj mindent
Vágjál bele Tibcsi, és ha bevált, szerintem kezdheted majd a sorozatgyártást!
Vagy ha azt nem is, legalább dokumentálj mindent
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i
E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
-
janikatuning
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 855
- Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
- Tartózkodási hely: szikszó
eladó!
3age FWD váltó kuplungszerkezettel 20eft
3sge gyújtáselosztó fedél és rotor zsír új 1500ft
illetve 2e motor fel lett újítva viszotn 500km után megint elkezdett füstölni így kicseréltem inkább... irányár: 20eft ha érdekel valakit és lát benne fantáziát!
tel:30/339-9030
3age FWD váltó kuplungszerkezettel 20eft
3sge gyújtáselosztó fedél és rotor zsír új 1500ft
illetve 2e motor fel lett újítva viszotn 500km után megint elkezdett füstölni így kicseréltem inkább... irányár: 20eft ha érdekel valakit és lát benne fantáziát!
tel:30/339-9030
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
-
totoya pisti
- Újonc

- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: 2012 feb. 15, 10:07 pm
- Tartózkodási hely: jászberény
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Szia!totoya pisti írta:sziasztok én egy vadi uj tag vagyok, egy 89es liftbachom van és karebigondokkal küszködöm ha van valakinek valami ötlete szivesen fogadnám
Van egy "Csináld magad/autószerelés" topic, azonbelül meg egy "Karburátor problémák" altopic. Olvasd végig és ha nem kaptál választ akkor majd oda írj ezzel kapcsolatban vagy ott fejtsd ki a problémát.
Amúgy üdv a klubban, reméljük sok hasznos infót találsz itt!
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
http://racing-bazar.hu/alkatresz/hajtas ... eges_valto
Valaki Gt-ibe? Szuper jó áron van és még harangot sem kell cserélni.
Az enyémen látjátok elõnyeit. Jobb fogyasztás és a sebességekben is picivel fickósabb lesz. Egyáltalán nem bántam meg!
Nevetséges ár érte, ha jó!
Valaki Gt-ibe? Szuper jó áron van és még harangot sem kell cserélni.
Az enyémen látjátok elõnyeit. Jobb fogyasztás és a sebességekben is picivel fickósabb lesz. Egyáltalán nem bántam meg!
Nevetséges ár érte, ha jó!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)