üdv minálunk!!:D akkor gondolom lesz néhány ismerõs tag is..Trueno írta:Hali
Tick Dávid vagyok, Bicskei lakos és boldog AE86 tulaj!
A Performance Tuning fórum megszûnése miatt vagyok itt.
Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Hívj fel délután Montoya légyszi.
Ezzel kapcsolatban
Ezzel kapcsolatban
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Üdv itt is!
Bár már elkezdtem használni a fórumot, de azért bemutatkozok picit: Polyák Dániel vagyok, csocso nagyon régi ismerõseként kerültem ide hozzátok, nevezetesen az õ projektjét örököltem meg, az AE82-EE80 hybridet, Lakihegyen lakom egy erõteljesen Honda orientált társosággal ( 4Honda az udvarban:D) én csak azért váltottam mert az általam kedvelt típus ( Prelude 3G) prikézsiássá vált egy nagyon komoly baleset miatt. Az AE82 -4AGE- viszont nagyon nagy szerelem lett a Hondázás és a B16A után.
Egyébként ha bárkinek szüksége van alkatrészekre ( fõként u.gy.), bátorkodtam nyitni egy topicot a kedvezmények között ezzel kapcsolatban. Hát röviden ennyi.
Bár már elkezdtem használni a fórumot, de azért bemutatkozok picit: Polyák Dániel vagyok, csocso nagyon régi ismerõseként kerültem ide hozzátok, nevezetesen az õ projektjét örököltem meg, az AE82-EE80 hybridet, Lakihegyen lakom egy erõteljesen Honda orientált társosággal ( 4Honda az udvarban:D) én csak azért váltottam mert az általam kedvelt típus ( Prelude 3G) prikézsiássá vált egy nagyon komoly baleset miatt. Az AE82 -4AGE- viszont nagyon nagy szerelem lett a Hondázás és a B16A után.
Egyébként ha bárkinek szüksége van alkatrészekre ( fõként u.gy.), bátorkodtam nyitni egy topicot a kedvezmények között ezzel kapcsolatban. Hát röviden ennyi.
Sziasztok!
Bennem egy új clubtagra és egy corolla fun-ra leltetek!
Régebben már tag voltam csak kevésbé aktív.Jelenleg 2 corolla tulajdonosa vagyok, egy E9 és egy E11!
Az E9 eladó és új projekt most az új szerelem...
Remélem az eladásban segítségemre lesz az oldal, na meg persze az új járgány felújításában és karbantartásában
Üdv mindnekinek!
Dusán
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ck-5433145
Bennem egy új clubtagra és egy corolla fun-ra leltetek!
Régebben már tag voltam csak kevésbé aktív.Jelenleg 2 corolla tulajdonosa vagyok, egy E9 és egy E11!
Az E9 eladó és új projekt most az új szerelem...
Remélem az eladásban segítségemre lesz az oldal, na meg persze az új járgány felújításában és karbantartásában
Üdv mindnekinek!
Dusán
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ck-5433145
Sziasztok!
Mivel kicsit szûkszavú volt a bemutatkozásom ezért most ezt pótolnám. Ezért kicsit alaposabb leszek.
A becsületes nevem: Pénzes Tamás foglalkozásom: tömeggyilkos
egészségügyi gázmester
Debrecenben lakok. Álltalában így nézek ki munka közben -> kép
Hogyan találtam az oldalra? Egész egyszerûen alkatrészt kerestem és az oldalt is kidobta a gugli és azt láttam hogy itt segítõkészek a tagok.
Az autóról: 2011 nyarán került hozzám hosszas keresgélés után az 1.6-os E11 sedan.
Egy pár kép róla:
A motor: A GT szamurájok és turbó ninják meg silver és blacktop mesterek között õ csak egy gésa aki megbízhatóan teszi a dolgát.
Nincs szív, ér és emésztõrendszeri problémája. A doktorbácsi is ezt mondta. A motortérbe kukkantva én nem fedeztem fel komolyabb mûtéti beavatkozásra utaló jeleket.
-> kép1 -> kép2
Bár miután hozzám került öngyilkos akart lenni.
-> E11 - (1997-2002) Erröl nem beszéltünk azóta, õ sem hozta szóba én se kérdeztem. Azóta viszont jóban vagyunk.
Külsõ: Az élettõl kapott pofonokat: -> kép1
Ellenségei megsebezték: -> kép2
A bokáját is megütötte párszor: -> kép3
Ennek ellenére még mindig élvezi az életet!
Belsõ: Az ülések rendben vannak és tiszták a trikó csak azért van hogy így is maradjon -> kép1 -> kép2
Ez nem kevés de ha jól bánnak vele még 1x ennyi belefér bõven -> kép1
Doktorbácsinál is járt rendszeresen és én is mindig elviszem
-> kép1
Megõrizte a hozományt is: -> kép1
Tegnap mifelénk +-os volt a hõmérséklet ezért elvittem lubickolni megszabadítottam a sótól. -> kép A rendszám alapján Goofy lett a neve. Tudom egy Gésának férfi név?
de a Japán kultúrában sok a furcsaság mint nálunk is .
Ami eddig cserélve volt rajta: Vásárlás után: Dayco vezérmûszíj a többi szíj Gates, olajszûrõ is márkája pasz így hirtelen. Motorolaj Castrol magnatec. Váltóolaj Castrol syntax (ez van a tx helyet) elõl hátul Remsa fékpofák a tárcsa elöl pasz de nem nyikorog a kettõ együtt. Légkondi takarítás. Kapott egy riasztót is Toyotánál. Fagyálló -37 ig jó
Gyertyák Denso de hogy hol gyártották azt nem tom.
LUK kuplungszett.
Azóta egy gond dolog volt vele: a bal elsõ külsõ gyári gumiharang megadta magát szerencsére idõben ki lett cserélve.
Remélem nem volt túl hosszú! Így legalább a kocsit is bemutattam picit.
Köszönöm hogy elolvastad! Üdv Tamás.
Mivel kicsit szûkszavú volt a bemutatkozásom ezért most ezt pótolnám. Ezért kicsit alaposabb leszek.
A becsületes nevem: Pénzes Tamás foglalkozásom: tömeggyilkos
Debrecenben lakok. Álltalában így nézek ki munka közben -> kép
Hogyan találtam az oldalra? Egész egyszerûen alkatrészt kerestem és az oldalt is kidobta a gugli és azt láttam hogy itt segítõkészek a tagok.
Az autóról: 2011 nyarán került hozzám hosszas keresgélés után az 1.6-os E11 sedan.
Egy pár kép róla:
A motor: A GT szamurájok és turbó ninják meg silver és blacktop mesterek között õ csak egy gésa aki megbízhatóan teszi a dolgát.
Nincs szív, ér és emésztõrendszeri problémája. A doktorbácsi is ezt mondta. A motortérbe kukkantva én nem fedeztem fel komolyabb mûtéti beavatkozásra utaló jeleket.
-> kép1 -> kép2
Bár miután hozzám került öngyilkos akart lenni.
Külsõ: Az élettõl kapott pofonokat: -> kép1
Ellenségei megsebezték: -> kép2
A bokáját is megütötte párszor: -> kép3
Ennek ellenére még mindig élvezi az életet!
Belsõ: Az ülések rendben vannak és tiszták a trikó csak azért van hogy így is maradjon -> kép1 -> kép2
Ez nem kevés de ha jól bánnak vele még 1x ennyi belefér bõven -> kép1
Doktorbácsinál is járt rendszeresen és én is mindig elviszem
Megõrizte a hozományt is: -> kép1
Tegnap mifelénk +-os volt a hõmérséklet ezért elvittem lubickolni megszabadítottam a sótól. -> kép A rendszám alapján Goofy lett a neve. Tudom egy Gésának férfi név?
Ami eddig cserélve volt rajta: Vásárlás után: Dayco vezérmûszíj a többi szíj Gates, olajszûrõ is márkája pasz így hirtelen. Motorolaj Castrol magnatec. Váltóolaj Castrol syntax (ez van a tx helyet) elõl hátul Remsa fékpofák a tárcsa elöl pasz de nem nyikorog a kettõ együtt. Légkondi takarítás. Kapott egy riasztót is Toyotánál. Fagyálló -37 ig jó
Azóta egy gond dolog volt vele: a bal elsõ külsõ gyári gumiharang megadta magát szerencsére idõben ki lett cserélve.
Remélem nem volt túl hosszú! Így legalább a kocsit is bemutattam picit.
Köszönöm hogy elolvastad! Üdv Tamás.
- szervin
- Újonc

- Hozzászólások: 18
- Csatlakozott: 2012 feb. 20, 04:22 pm
- Tartózkodási hely: kunszentmárton
hali
üdv , én is a neten találtam rátok és egy jó ideje olvasom már a fórumot is. 2003 -ban vettem az elsõ corollámat egy 1992 5 ajtós 1.3-ast, imádtam!!!!!elsõ kocsim volt és 4 kemény és kíméletlen évembe telt mire sikerült széthajtanom!sajnos, már visszasírom de hát fiatal voltam és bohó(c)!azután eltévelyedtem néhány évre majd 2009 ben újra vettem egy 1980 corolla dx-et.siralmas állapotban volt, bár igyekszem rendbe rakni, csak nagyon lassan haladok vele.de õt is imádom, a neve Banya, de a kolégáim Jégcsapnak, öcsém Lee tábornoknak hívja.mindegy imádom és kész.remélem fogunk találkozni valamikor, valamelyik talin.üdv Ervin.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Örülünk, hogy ránk találtál Ervin!
Ritka autód van. Kevés maradt már meg belõle. Esetleg nem mutatod be egy projekt alkalmával képekkel illusztrálva? Kíváncsi lennék rá
Ritka autód van. Kevés maradt már meg belõle. Esetleg nem mutatod be egy projekt alkalmával képekkel illusztrálva? Kíváncsi lennék rá
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
e90 2e 12 v 1988 feher
udv..
a megbizhatosag miatt lett ez a tipus..
iden februarban megvettuk 3. toyotankat
1- 1983 tercel 1.3 from svajc 360.000km /laikuskent asszony vette -semmi komoly gond nem volt vele/
2- 1986 corolla 1.3 Bp-Anglia 330.000km /szinten az asszony vette -semmi komoly gond nem volt vele/
3- 1988 corolla 1.3 Szazhalombatta 183.000km /az asszony kedveert vettuk ,remelem a veztengely az utolso nagyobb gond vele/
Graz-bo jott 1994-ben 60.000km-l azota egygazdas masodik auto volt azert van keves km.,sajnos nem volt nagyon gondos muszakilag a gazdaja,de remelem nem szenvedett maradando karosodast...
koszonom par embernek a veztengely segitseget,de a kozeli bontoban talaltam egyjoo motort abbol van komplett a tengely+himbak-kicsereltem es joo lett .
a megbizhatosag miatt lett ez a tipus..
iden februarban megvettuk 3. toyotankat
1- 1983 tercel 1.3 from svajc 360.000km /laikuskent asszony vette -semmi komoly gond nem volt vele/
2- 1986 corolla 1.3 Bp-Anglia 330.000km /szinten az asszony vette -semmi komoly gond nem volt vele/
3- 1988 corolla 1.3 Szazhalombatta 183.000km /az asszony kedveert vettuk ,remelem a veztengely az utolso nagyobb gond vele/
Graz-bo jott 1994-ben 60.000km-l azota egygazdas masodik auto volt azert van keves km.,sajnos nem volt nagyon gondos muszakilag a gazdaja,de remelem nem szenvedett maradando karosodast...
koszonom par embernek a veztengely segitseget,de a kozeli bontoban talaltam egyjoo motort abbol van komplett a tengely+himbak-kicsereltem es joo lett .
1988 ee90 1.3 12v
Sziasztok, üdv mindenkinek!
A napokban került tulajdonomba az elsõ Toyotám, egy 1985-ös EE80 Liftback DX, 2E motorral.
Amit tudni kell róla, hogy pár éves koráig Bajorországban futott, majd onnan nagypapámhoz került a '90-es évek elején. Õ nagyon keveset használta, most 149 ezer km van benne. Mivel nem akar már vezetni, ezért eladósorba került az autó, én pedig lecsaptam rá
Metálbarna színû, barna béllel, és gyönyörû, hiánytalan állapotban van. Közel fél év állás után sem eresztett olajat a garázsban, ahol jelenleg is pihen. Feltöltöttem az akksiját, nagyon szépen jár a motorja. Friss mûszakis egyébként.
Hogy magamról is szóljak pár szót: 22 éves vagyok, közgazdásznak tanulok. A családban nagypapámon kívül apám (2005 Yaris Max, XP10 2SZ-FE), és bátyám (1998 Avensis Sol, 4A-FE) is Toyotákkal járnak. Apámnak ez a 3. Toyotája, a 2. is Yaris volt 2002-bõl, az elsõ pedig - felbuzdulva papám sikerén - egy fehér EE80 Hatchback, szintén 2E motorral, szintén 1985-bõl. 8 évig volt meg, 2002-ben, amikor beszámolták az elsõ Yarisba és fater leparkolta a márkakereskedés telephelyén, az egész család megsiratta. Egy ottani szerelõ vette meg, a mai napig szoktam látni.
Visszatérve a Corollámhoz, mint említettem, a '90-es évek elejétõl a családban van, és én azóta (kb. 4 éves lehettem) vagyok bele szerelmes, a múltkori alkalom óta fülig
Körbejártam, megvizsgáltam, rozsdát csak a motorháztetõ zsanérjain találtam, és az üzemanyagnyílás alatt hólyagosodott fel néhány pöttyben a fényezés. A jobb oldali ajtók újra lettek fényezve, picit el is üt a színük, ezt leszámítva gyári fénye van. Ablakok, lámpák, felnik, minden gyári. Blaupunkt rádió van benne a 80-as évekbõl, ami mûködõképes.
Életem végéig meg akarom tartani, s ha - remélhetõleg - jobb anyagi helyzetben leszek, szeretném majd az utolsó csavarig restaurálni.
De addig is, az autó napi használatban lesz. Szeretném a segítségeteket kérni, tudtok nekem ajánlani egy megbízható, jó szerelõt, lehetõleg Pécs környékén? Nagyon megköszönném!
A napokban került tulajdonomba az elsõ Toyotám, egy 1985-ös EE80 Liftback DX, 2E motorral.
Amit tudni kell róla, hogy pár éves koráig Bajorországban futott, majd onnan nagypapámhoz került a '90-es évek elején. Õ nagyon keveset használta, most 149 ezer km van benne. Mivel nem akar már vezetni, ezért eladósorba került az autó, én pedig lecsaptam rá
Metálbarna színû, barna béllel, és gyönyörû, hiánytalan állapotban van. Közel fél év állás után sem eresztett olajat a garázsban, ahol jelenleg is pihen. Feltöltöttem az akksiját, nagyon szépen jár a motorja. Friss mûszakis egyébként.
Hogy magamról is szóljak pár szót: 22 éves vagyok, közgazdásznak tanulok. A családban nagypapámon kívül apám (2005 Yaris Max, XP10 2SZ-FE), és bátyám (1998 Avensis Sol, 4A-FE) is Toyotákkal járnak. Apámnak ez a 3. Toyotája, a 2. is Yaris volt 2002-bõl, az elsõ pedig - felbuzdulva papám sikerén - egy fehér EE80 Hatchback, szintén 2E motorral, szintén 1985-bõl. 8 évig volt meg, 2002-ben, amikor beszámolták az elsõ Yarisba és fater leparkolta a márkakereskedés telephelyén, az egész család megsiratta. Egy ottani szerelõ vette meg, a mai napig szoktam látni.
Visszatérve a Corollámhoz, mint említettem, a '90-es évek elejétõl a családban van, és én azóta (kb. 4 éves lehettem) vagyok bele szerelmes, a múltkori alkalom óta fülig
Életem végéig meg akarom tartani, s ha - remélhetõleg - jobb anyagi helyzetben leszek, szeretném majd az utolsó csavarig restaurálni.
De addig is, az autó napi használatban lesz. Szeretném a segítségeteket kérni, tudtok nekem ajánlani egy megbízható, jó szerelõt, lehetõleg Pécs környékén? Nagyon megköszönném!

Carina Coupe 1.6 DX

