Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, van egy 2005-ös 1.4 D-4D Corollám és amint bejönnek a hideg idõk egyre nehezebben indul.Egyre tovább kell indítózni illetve ha be is indul egy rövid idõre visszaesik a fordulat kb 400-ra és leáll majd csak a következõ indításnál indul be rendesen hogy alapjárat is van. Ebben kérnék segítséget hogy valaki esetleg tapasztalt -e már ilyet? Vagy ez esetleg tipushiba lehet? Ha igen mi okozza? Elõre is köszönöm a segítséget!
szaby12345 írta:Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, van egy 2005-ös 1.4 D-4D Corollám és amint bejönnek a hideg idõk egyre nehezebben indul.Egyre tovább kell indítózni illetve ha be is indul egy rövid idõre visszaesik a fordulat kb 400-ra és leáll majd csak a következõ indításnál indul be rendesen hogy alapjárat is van. Ebben kérnék segítséget hogy valaki esetleg tapasztalt -e már ilyet? Vagy ez esetleg tipushiba lehet? Ha igen mi okozza? Elõre is köszönöm a segítséget!
Szaby
Csak egy tipp: akkumulátor. Nekem régebben egy döglõdõ akkumulátor okozott ilyet (Varta Silver). 3 cella lett zárlatos 'hirtelen', gyakorlatilag 6 voltos volt az akksi. Az autó beindult, de valami hasonló jelenséget produkált, mint amit írtál.
Ha van feszültség mérõd, akkor indítózás után mérj rá az akksira, visszamegy-e 12 Voltra... Illetve indítózás közben leesik-e túlzottan a feszültsége.
Persze lehet, hogy tök más a hiba nálad, valami üzemanyagszûrõ vagy ehhez kapcsolódó dolog is lehet talán, tehát valami 'dugulás'.
10/2006 angol ZZT251 SOL TEC EUR SED LHD 1ZZFE HTWC MTM 5F
11/1998 angol AE111 TERRA UKP EUR LB LHD 4AFE MTM 5F
(07/1998 japán AE111 TERRA EUR SED LHD 4AFE MTM 5F)
Szia!
Bocsánat azt kifelejtettem hogy szerintem nem akkumlátor, mert indítózni viszont bármeddig tud, és elég gyorsan.
Üzemanyag SZERINTEM van mert mikor beindul akkor viszont igen nagy szürkeséget kidob maga mögött.
Az izzítórelét hallom kapcsolni. És a gyertyákat összekötõ hídon is van fesz. Ezért vok kicsit elakadva a dolgokkal.
Ez a tipus tud utó izzítást? esetleg valakinek nem lenne valami villamos rajza az autóról? nagyon megköszönném!
Egyébként köszönöm gyors válaszodat!!!
Nem 100%, de szerintem a te motorodban már kellene legyen utó izzítás. Ennek hiánya ilyen hibát szokott okozni. Jó esetben izzító gyertya csere a megoldás. Még jobb esetben banális kontakt hiba vagy kevés üzemanyag (részleges dugulás).
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Úgy tûnik megvan a hiba!
Mértem ellenállást a gyertyákon a híd leszedése után. (illetve a szakadásvizsgálóval kisípoltam)a négy gyertyából csak egy sípolt!!
Majd ,mondván menjünk biztosra, ugyanezzel a szisztémával mértem áramfelvételt is. az eredmény ugyanaz!!!
1. henger 12A áramfelvétel a 2-3-4 henger nulla. hétfõn veszek bele négy új gyertyát!
Már csak az lenne a kérdésem milyet érdemes venni? valami márka? nem akarok alja kategóriát venni bele!!!!
Köszönöm mindenkinek a segítséget!!!!
Ezt tudva szenzációs hogy még nem hagyott ott sehol