Mindenről, akármikor, akárkivel

Szükség esetén nyissatok bátran új témát, de csak akkor, ha máshova tényleg nem illik.
Avatar
toytomi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2863
Csatlakozott: 2011 okt. 21, 07:32 pm
Autód gyártási éve: 1989
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kübekháza, Szeged

Hozzászólás Szerző: toytomi »

Pályinkaa!! :P
Aztat szerssük nagyon. :D Orvosság!!
Amúgy tényleg. A kolegámnak kb 3 éve folyamat ment a hasa. Az orvosok se tudták megmondani hogy mi a baja. Azt mondta oké, minden este egy feles. Azóta elmúlt a baja. Úgyhogy mindenkinek ajánlja.
:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport - R.I.P.

:toytomi: AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport

CE90 XL Liftback - Kouki, 1C
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is... :D :D
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

PiciPeti írta:
Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is... :D :D
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
Lehet, tényleg kéne vmilyen szinten tanulnia mindenkinek. Én meg inkább mennék gépésznek, mint közgazdásznak, ha 20éves lennék! :lol:
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

Bohi írta:
PiciPeti írta:
Bohi írta:
... Igen, egy gazdasági vonalon tanult ember érdekesnek talál pár dolgot, amiket itt hírsztelgetnek...
:
Félreértés ne essék, rendes szakmám lesz, ha minden igaz. Csak valamiért a gépészmérnöki képzés mellé jár a polihisztori is... :D :D
Amúgy ezt éppen nem bánom (közgáz). Sokmindent másképp látok. Kötelezõ tantárggyá tenném középiskolában. Neadjisten, érettségi tárggyá. Szerintem többször használjuk a való életben ezt a tudást, mint a pitagorasz-tételt....
Lehet, tényleg kéne vmilyen szinten tanulnia mindenkinek. Én meg inkább mennék gépésznek, mint közgazdásznak, ha 20éves lennék! :lol:
Hat, hogy nehezebb egy mernoki diplomat szerezni, mint egy gazdaszt, azt tapasztaltam. Es sajnos nem is biztos, hogy utana konnyebb vele.
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

OFF:
Annyit turboztunk mostanság. Jövõre asszem jönnek a BMW féle 3 hengeres turbomotorok. Kíváncsi vagyok, hogy fognak üzemelni a hátsókerékhatjású technikákban. :roll: Legutóbb az piszkálta a biztosítéktáblámat, hogy a legújabb 5-ösöket 4 hengeres benzines turbomotorokkal szerelik 2 teljesítményszintben 245 LE-ig. Korábban 2 literes lökettérfogattól 6 hengeresek voltak a motorok, egyedüláló feelinggel mégha gyengébbek is voltak sok 4 hengeresnél.
Más. Van olyan tagunk akinek eseteleg van tapasztalata az 1 literes kompresszoros új Nissan Micra-val?
ON
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

bubidisc írta:OFF:
Más. Van olyan tagunk akinek eseteleg van tapasztalata az 1 literes kompresszoros új Nissan Micra-val?
ON
1.2-es az, totalcaron vagy a5-on van teszt rola. Annyira azert nem aldottak...
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

http://totalcar.hu/tesztek/2011/10/27/s ... /2/#szoveg

Jah!

Azt írják, hogy elkalibrálták a váltót. Azt nem szeressük. Az E11-ben az szeretem, hogy a váltó áttételezése segíti a kis motor teljesítményét optimálisan kihasználni. Hamar lehet dobálgatni a fokozatokat (ha nem siet az ember) mint egy szívódízelnél, és sík úton nem kell visszaváltani, ha gyorsítani akarsz.
A kettes pl. ideális fokozat éles forduloknál, ami fontos egy város autónál.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Újabb lázító, bicskanyitogató törvénytervezet: Útadó
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Egy tank benzin ára... (a semmire)
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Kemény.
Remélem nem lesz belõle semmi. Hogy 2 autómra nem fogom fizetni, az tuti. Gondolom majd lesznek kiskapuk. Ha nincs egész évben forgalomban a kocsi, akkor egy részét. Csak egy felvetés :D
Kivonom õket egy hétre aztán visszahelyezem. Na mindegy. Szomorú, hogy egyáltalán ebben a formában merül fel. Nincs a médiának ebben ferdítõ hatása? Hogy még hatásosabban szóljon?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
PiciPeti
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1538
Csatlakozott: 2011 jan. 13, 12:45 am
Tartózkodási hely: Dunaharaszti

Hozzászólás Szerző: PiciPeti »

Az utóbbi tendenciát megfigyelve kiadnak egy kemény közleményt, amit majd enyhítve bevezetnek. Csak hogy lásd milyen jó fejek....

Amúgy ebben ott a hiba, hogy ezeket az utakat abból az adóból építik/tartják karban, amit jövedelemszerzési illetékként, teljesítmény adóként, üzemanyag adóként, baleseti adóként, stb. már befizettünk. Akkor hol is az a pénz? :evil:
'00 E11 4E-FE Harmony-Millenium
'07 E12 D-4D, Linea Luna
Avatar
kleingy
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 646
Csatlakozott: 2007 aug. 28, 01:03 pm
Tartózkodási hely: ÉRD, Törökbálint
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: kleingy »

Csekély vigasz ugyan, de...
bepi81 írta:1998 óta nincs a két dolog összefüggésben (benzinár egy része útfelújításra fordítódik), akkor, ugyanis megszüntették/eltörölték ezt a részét a dolognak, csak "érdekes" módon a politika ezt NEM hangoztatta. Kétségtelen, hogy jól hangzik, de nincs valóságtartalma!
Az adó, ami a benzint terheli, teljes egészében az állami "közös" kasszába folyik, ebbõl útfelújításra egy petákot sem költenek és nem is fognak...
Kép

1999 liftback, 1.3 4E-FE
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Hát van még bõr, amit nem nyúztak még le rólunk? :x

Elkezdek spórolni egy új vasra. Egy M6 -ra. Nagyon megtetszett.
-Ja, ez nem béemmvéé.

http://anomaly.blog.hu/2010/11/22/fegyv ... gyar_csoda
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

A gepárd családot én is nagyra tartom, bár nekem az M5 a szimpi.

Idõnként ellátogatok erre az oldalra:

http://www.girlsandguns.com/

ilyen videókat nézni:

http://www.youtube.com/watch?v=E9RYBcWljiA
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Az utóbbi jó sorozat folytatásához...
Matrica mizéria:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011 ... t/?rnd=962
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Válasz küldése