Konkrétan Toyotánál én még nem találkoztam eddig bajjal, de az a tapasztalt nálunk, hogy nem nagyon szeretik az autók. A gáz szereti sorra kiküldeni a trafókat. Én csak olyan példával tudok szolgálni, hogy Peuget 607 3.0 V6-os motor. Eddig fél év alatt 4 trafó. Fiat Stilo 1.4 16V, egy év alatt 2 trafó. Vagy csak ha a jó öreg Ladákat nézzük képes a kipufogó szelep tányért is elégetni

Tény a mi tény én az ilyen és hasonlók alapján tudok ítélkezni a gáz felett, de vannak elõnyei is a gáznak. Elméletileg ugye a gáz jobban keveredik a levegõvel. Fizika általános iskola

légnemû anyag légnemûvel jól keveredik. De viszont ugyanannyi gáz kevesebb energiával bír, mint ugyanannyi benzin. Ezért több gázt fogyaszt a motor, mint benzint. Szóval ezek alapján én amondó vagyok, hogyha egy motort benzinre terveztek, akkor az azzal is fog tökéletesen mûködni, nem pedig gázzal. Na mindegy egy szónak is száz a vége: gáz sütõbe, gázolaj traktorba mint ahogy a mondás tartja


AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport -
R.I.P.

AE92 Gt-i Liftback - Zenki, 4A-GE 16V Smallport
CE90 XL Liftback - Kouki, 1C