Vagy az új, új corollát jelent? hm?
ELADÓ COROLLA
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Már 3 hónapja megvannak a képek. Lehet hogy az autó rohad. De saját bevallása szerint a hátsó kerékjáratokon és a küszöbön kívül más nem.
Egyébként nagyon korrekt és gerinces a tulaj! Nem vágna át senkit sem. Kinek mit ér meg... Ha azt nézzük hány db van összesen Mo-on ebből a típusból... Hát ki tudja.
Egyébként nagyon korrekt és gerinces a tulaj! Nem vágna át senkit sem. Kinek mit ér meg... Ha azt nézzük hány db van összesen Mo-on ebből a típusból... Hát ki tudja.
Véleményem szerint azonnal használt reményeivel ilyen autót ebben az árszegmensben felesleges venni, ellenben projekt alapnak tökéletesen megteszi, ráadásul papíros, ilyeneket meg kell venni, ha valaki komolyan fontolgat akár a későbbiekben építést/restaurációt.
2006 Corolla Verso 2.2 D4-D
2000 Corolla E11 Liftback
1985 Corolla AE86 DRIFT
2000 Corolla E11 Liftback
1985 Corolla AE86 DRIFT
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Ez sem pite!
És még lehet, hogy forgalomból sincs kivéve!
De akkor miért ilyen olcsó?
http://www.hasznaltauto.hu/1826670_toyota_corolla_1977
És még lehet, hogy forgalomból sincs kivéve!
De akkor miért ilyen olcsó?
http://www.hasznaltauto.hu/1826670_toyota_corolla_1977
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Egy ugyanilyen arany színűt fontolgattunk Bohival hogy megveszünk. (Pécelen áll már egy ideje)
De egész jónak tűnik ez is. Kis Krúzolós autónak. Meg bejön a formája is. Lehet fel is hívom. csak a hülye papírok....
Iszonyat költség mind kivonatni a forgalomból, mind átiratni
Persze vannak kibúvók, de ezzel járni lenne élvezetes.
Bohi?
De egész jónak tűnik ez is. Kis Krúzolós autónak. Meg bejön a formája is. Lehet fel is hívom. csak a hülye papírok....
Iszonyat költség mind kivonatni a forgalomból, mind átiratni
Persze vannak kibúvók, de ezzel járni lenne élvezetes.
Bohi?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
120-150 váltóval esetleg kábelköteggel, na meg ECU-val. HAtár a csillagos ég.
LSD-t is kéne alá raknotok ugye, hogy rakja a seggét. Ha Hilux-ét (hiace, H1) vesztek és raktok be, vagy a GT-jét, ami ritka mint a fehér holló, netán az SR-ét alakítod át Sperre, akkor uúgy 130nál vagy alapáron.
Na meg ugye a futómű a fékek, mert az sem egyezik a GT-vel, tankot is kell cserélned az üzemanyagszivattyú miatt. Nem kis munka, de meg lehet csinálni. Csak nagyon sokat kell rá költeni.
Egyébként ne felejtsd a belteret. Még a hátsó ülések is mások mint a GT-ben.
LSD-t is kéne alá raknotok ugye, hogy rakja a seggét. Ha Hilux-ét (hiace, H1) vesztek és raktok be, vagy a GT-jét, ami ritka mint a fehér holló, netán az SR-ét alakítod át Sperre, akkor uúgy 130nál vagy alapáron.
Na meg ugye a futómű a fékek, mert az sem egyezik a GT-vel, tankot is kell cserélned az üzemanyagszivattyú miatt. Nem kis munka, de meg lehet csinálni. Csak nagyon sokat kell rá költeni.
Egyébként ne felejtsd a belteret. Még a hátsó ülések is mások mint a GT-ben.
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Asszem ha nekikezdünk, akkor hátsó ülés nem lesz a végleges verzióban...
Drift, ugye. 22-én megyek Nagyfaluba, többek közt a Japkerhez is, és ha már lúd, legyen kövér alapon lehet hogy nem is 4A-Ge, hanem 3S-GTE felől fogok érdeklődni. Ahhoz meg Greddy management, másik turbo, nagy cooler, arra egy vízporlasztás, és már fel is ébredtem 
Valami ilyesmi külső és belső lebeg a szemem előtt. Viszont a videjóban szereplő gép motorja helyett inkább valami turbós tetszene. Ha már megy, akkor sziszegjen, fütyüljön!!
http://www.youtube.com/watch?v=SZcxS2pQiM0
Valami ilyesmi külső és belső lebeg a szemem előtt. Viszont a videjóban szereplő gép motorja helyett inkább valami turbós tetszene. Ha már megy, akkor sziszegjen, fütyüljön!!
http://www.youtube.com/watch?v=SZcxS2pQiM0
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára DBandesz 2008 feb. 14, 01:01 pm-kor.
SR - GT konverzió alkatrész szükséglete:
- 4A-GE kompletten
- váltó mindkettőn T-50 csak a kuplungharang fordított, ha hagyja az ember az SR-t, sajnos elég hamar megsemmisül, mert a kipufogó mentén halad a kuplung csövezése.
- komplett kábelköteg is szükséges, még a hátsó világítás köteg is, mert abban van az elektromos AC táplálását szolgáló vezetékezés.
- szerencsésebb tankot is cserélni, csak az AC beszerzése félmegoldás, mert más a tank belső kiképzése és SR tankkal hajlamos keresztben haladva akár 15L benzinnel is fulladni.
- komplett hátsó híd fékekkel, féltengelyekkel, diffivel, végáttétellel
- komplett üzemanyag és fék csövezés kocsi aljáról
- Műszerfal betét
- kilométer óra spirál
- gázbowden
- kézifékkötelek
A legérdemesebb úgy projektelni, hogy keresni kell mellé donor GT-t és a 2ből összefaragni egyet, mert bontóból bontott hulladék alkatrészáron is óriási összeg mire mindent sikerül összekaparni. És ezeket ugye még szépen sorban fel is kell újítgatni.
Általánosan elmondható, hogy azért érdemes SR-ből kezdeni az építést, mert valamiért az SR-ek karosszéria állapota lényegesen jobb... valszeg ezek közül többet tartottak garázsban és nem sportcélokra vásárolták.
Nagyjából ennyi jutott eszembe.
- 4A-GE kompletten
- váltó mindkettőn T-50 csak a kuplungharang fordított, ha hagyja az ember az SR-t, sajnos elég hamar megsemmisül, mert a kipufogó mentén halad a kuplung csövezése.
- komplett kábelköteg is szükséges, még a hátsó világítás köteg is, mert abban van az elektromos AC táplálását szolgáló vezetékezés.
- szerencsésebb tankot is cserélni, csak az AC beszerzése félmegoldás, mert más a tank belső kiképzése és SR tankkal hajlamos keresztben haladva akár 15L benzinnel is fulladni.
- komplett hátsó híd fékekkel, féltengelyekkel, diffivel, végáttétellel
- komplett üzemanyag és fék csövezés kocsi aljáról
- Műszerfal betét
- kilométer óra spirál
- gázbowden
- kézifékkötelek
A legérdemesebb úgy projektelni, hogy keresni kell mellé donor GT-t és a 2ből összefaragni egyet, mert bontóból bontott hulladék alkatrészáron is óriási összeg mire mindent sikerül összekaparni. És ezeket ugye még szépen sorban fel is kell újítgatni.
Általánosan elmondható, hogy azért érdemes SR-ből kezdeni az építést, mert valamiért az SR-ek karosszéria állapota lényegesen jobb... valszeg ezek közül többet tartottak garázsban és nem sportcélokra vásárolták.
Nagyjából ennyi jutott eszembe.
2006 Corolla Verso 2.2 D4-D
2000 Corolla E11 Liftback
1985 Corolla AE86 DRIFT
2000 Corolla E11 Liftback
1985 Corolla AE86 DRIFT

