Fogyasztás
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Ez valóban bosszantó.
Volt egy legenda, hogy régen Svájcban a pirosnál nem csak az elsõ nézte a lámpát, hanem az összes autó és ha zöldre váltott, mindenki "egyszerre" indult el. Így sokkal több autó fért át egy alkalommal. Ha ez gyakorlatban nem is úgy történik, mint ahogy leírom, de tényleg lehet javítani a jelenlegi barom helyzeten.
Valóságban ezt nem tapasztaltam kint, de az tény, hogy figyelmesebbek.
Volt egy legenda, hogy régen Svájcban a pirosnál nem csak az elsõ nézte a lámpát, hanem az összes autó és ha zöldre váltott, mindenki "egyszerre" indult el. Így sokkal több autó fért át egy alkalommal. Ha ez gyakorlatban nem is úgy történik, mint ahogy leírom, de tényleg lehet javítani a jelenlegi barom helyzeten.
Valóságban ezt nem tapasztaltam kint, de az tény, hogy figyelmesebbek.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Még annyi sem kell. Nekem tökéletesen mûködött az önindítóm 2008. novemberi vásárlás óta, soha egy falsch indítás nem volt, olyan Toyotásan unalmasan, de a végtelenségig megbízható módon indult. Aztán amikor elkezdtem a fogyi érdekében leállítgatni, ha jól emlékszem, nem telt el fél év és kezdte a hibát egyre érezhetõbben adagolni nekem. Aztán oda jutottunk, hogy nagy melegben, mikor a napon állt a kocsi egy fél napig, akkor a kulcs fordítására a gyújtáson kívül semmi reakció nem volt. Ekkor asszonkánál volt a kocsi, és éppen munkából indult volna haza, amikor hívott, hogy cink van, NEM INDUL A COROLLA! Mondtam neki, hogy ez egy eleve átlátszó poén, de erõsködött. Végül úgy indult be, hogy a kulcsot fordítva elkezdtem azt ide-oda rángatni, mire beindult...bubidisc írta:20.000km alatt ki lehet nyírni egy önindítót?Pacsker írta:Mondjuk 200 ezer km-t.
Lényeg, a lényeg, teljesen tünetmentes állapot és az indíthatatlanság között kb 5 hónap telt el, ami az én használatomban kb 3-4000km-nek felel meg.
Egyszerûen, start-stop rendszer nélküli autók önindítója NEM erre vannak kitalálva, Toyota ide, Toyota oda. Rendeltetésszerû használatra vannak, nem folyamatos beindításra, leállításra. Ebbe azért értelem szerûen egy-egy hosszú vasúti átjárónál várakozás azért beiktatható, ekkor én is, továbbra is leállítom, de városban már nem.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Vasúti átjáró helyzetjelzõre le és motor le, természetesen nálam is játszik. A Hévnél meg hatványozottan
Az mindig szívás.
Örülök, hogy gyakorlatban is megerõsítetted!
Remélem így már máshogy állítgatjátok le a motort! A gyújtáskapcsoló kopásáról nem is beszéltünk. És az se olcsó mulatság
Örülök, hogy gyakorlatban is megerõsítetted!
Remélem így már máshogy állítgatjátok le a motort! A gyújtáskapcsoló kopásáról nem is beszéltünk. És az se olcsó mulatság
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Hát, ugye, írtam is, hogy nekem a gyújtáskapcsoló betét ment szét (csak gyári van belõle újonnan 28.000Ft, bontóból kb a fele, de vajon meddig megy el még az?)...
Annyit azért hozzátennék, hogy NEM kánikulában elképzelhetõ, hogy tovább bírta volna nálam is az alkatrész, de, mivel eleve magas volt a környezeti hõmérséklet és a szokásból eredõ leállítgatások révén meggyengülhetett és így a körülményeket összeadva hamarabb jelentkezett is a hiba. De ez a lényegen nem változtat: kb 4000km-t mentem vele a tünetmentességtõl az indíthatatlan állapotig. Ez hûvösebb környezet esetén legyen 10.000km...
Ez, ha nem gyári megoldás (start-stop) nem éri meg gazdaságosság szempontjából.
Annyit azért hozzátennék, hogy NEM kánikulában elképzelhetõ, hogy tovább bírta volna nálam is az alkatrész, de, mivel eleve magas volt a környezeti hõmérséklet és a szokásból eredõ leállítgatások révén meggyengülhetett és így a körülményeket összeadva hamarabb jelentkezett is a hiba. De ez a lényegen nem változtat: kb 4000km-t mentem vele a tünetmentességtõl az indíthatatlan állapotig. Ez hûvösebb környezet esetén legyen 10.000km...
Ez, ha nem gyári megoldás (start-stop) nem éri meg gazdaságosság szempontjából.
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Nem legenda ez, Sandy is mesélte már nekem, hogy Németországban így csinálják..én is így szoktam közlekedni itthonPacsker írta:Ez valóban bosszantó.
Volt egy legenda, hogy régen Svájcban a pirosnál nem csak az elsõ nézte a lámpát, hanem az összes autó és ha zöldre váltott, mindenki "egyszerre" indult el. Így sokkal több autó fért át egy alkalommal. Ha ez gyakorlatban nem is úgy történik, mint ahogy leírom, de tényleg lehet javítani a jelenlegi barom helyzeten.
Valóságban ezt nem tapasztaltam kint, de az tény, hogy figyelmesebbek.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Többször eszembe jutott már a téma.[Walaki]D`Lair írta:Nem legenda ez, Sandy is mesélte már nekem, hogy Németországban így csinálják..én is így szoktam közlekedni itthonPacsker írta:Ez valóban bosszantó.
Volt egy legenda, hogy régen Svájcban a pirosnál nem csak az elsõ nézte a lámpát, hanem az összes autó és ha zöldre váltott, mindenki "egyszerre" indult el. Így sokkal több autó fért át egy alkalommal. Ha ez gyakorlatban nem is úgy történik, mint ahogy leírom, de tényleg lehet javítani a jelenlegi barom helyzeten.
Valóságban ezt nem tapasztaltam kint, de az tény, hogy figyelmesebbek.
Tetszik amikor pl egy F1-es rajtot mutatnak mondjuk a 10-en x-edik
fedélzeti kamerájából....na Õk sem az elõttük lévõt figyelik.
Közutakon pedig.....a fejekben kéne rendet tenni.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
- sede7
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
- Tartózkodási hely: Bp.
kleingy írta:Me' kinyomod a szömit neki!
Na, be lehet fejezni!;) (4A-FE kontra 4E-FE kontra 3ZZ-FE...)montoya írta:Én is erre gyanakszom, tisztán országúton ennél tudok egy literrel kevesebbet, és akkor nem vagyok csiga. Sede, mennyivel jársz Te?
Szabin voltam, kényelmesre vettem: útviszonyok függvényében 80-100 körül, lakott területen szépen 40-50, nyugodt gyorsítások, motorfékezgetések, csak "muszájos" elõzések. Egy 250km-es etap, két 60 körüli, plusz több 20-30-as. Hát így.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Az övé régóta sokat eszik... valamiért, nem biztos, hogy kinyomja a szemét...montoya írta:Én is erre gyanakszom, tisztán országúton ennél tudok egy literrel kevesebbet, és akkor nem vagyok csiga. Sede, mennyivel jársz Te?
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i




Carina Coupe 1.6 DX