ELADÓ COROLLA
- Zoo.HUN
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1243
- Csatlakozott: 2010 okt. 19, 12:24 am
- Tartózkodási hely: Dunakeszi
Mos nemazért, sztem sok, de ha azt nézem, hogy angliába a kb ugyan így megcsinált és restaurált, felújított, meg ilyen cuccokkal megtömött példány 5-6000 font, akkor ha valaki ilyenre vágyik, és már nem akar vele szórakozni, pont jó. Az mástéma hogy ebbe az országba mindenki csóró, és egy 30éves autóért senki se fog adni ennyit, mert akk vesz vmi fiatalabbat, csak fanatikok akik értékelik, de azoknak meg sose lesz ennyi pénze autóra, max ha eladják a kecót... (magamból indultam ki)
E8 1.8D liftback+ ---> Seca
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
+ 
E8 1.6GT AE82 HB ---> FX
+ 
- horvatht
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 643
- Csatlakozott: 2009 jún. 30, 08:28 pm
- Tartózkodási hely: bp
Attól, hogy valaki fanatikus autóbuzi és értékeli az ilyen autókat is, nem jár együtt vele, hogy ne is legyen pénze a hobbijára. Tudom, hogy írtad, hogy magadból indultál ki, én csak azért írom, mert ezt már csomóan leírták elõtted itt is, meg más fórumokon és sosem értem.
(EP71 Starlet
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
EE101 Royal Special)
joined the Dark Side
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem két végletrõl beszéltek. Véleményem szerint igazi autó fanatikusnak, (tehát nem milliárdos gyûjtõ, hanem aki szereli, járkál vele, ért hozzá stb) iszonyat ritka, hogy annyi pénze legyen, hogy az igényeit gond nélkül kielégítse. Mint tudjuk egy autó sose készül el, mert a tervek hatványozottan gyorsabban nõnek, mint ahogy az autó épül. Ha netán mégis "minden" kész van egyen, akkor egy autóbuzi meg a következõbe kezd. Ez anyagilag is komoly teher.
Így összegzésképpen azt tudom mondani, hogy van, akinek relatív gyorsabban halad a hobbija és van az "örök csóró", akinél a tervek tobzódnak, de olyan gyorsan halad, hogy a többi része inkább pusztul és ez a sose nincs vége projekt. Utóbbiaknak ajánlom az igények mérséklését és a több autó használatot, mint építést, hisz az elõbbi tartja a lelket az emberben.
Persze Magyarországról beszélek, külföldön lehet máshogy megy!
Így összegzésképpen azt tudom mondani, hogy van, akinek relatív gyorsabban halad a hobbija és van az "örök csóró", akinél a tervek tobzódnak, de olyan gyorsan halad, hogy a többi része inkább pusztul és ez a sose nincs vége projekt. Utóbbiaknak ajánlom az igények mérséklését és a több autó használatot, mint építést, hisz az elõbbi tartja a lelket az emberben.
Persze Magyarországról beszélek, külföldön lehet máshogy megy!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Iszonyatosan sok, itthon senki nem fog érte ennyit adni. Talán a felét sem. Ezért ment el tavaly kettõ is külföldre. Én a sajátomért sem adnék 5-600 ezernél többet, pedig egy kicsit többe került nekem

+ ha autót akarsz építeni, akkor mindig a legolcsóbbat kell megvenni, mert tökmindegy milyen állapotút veszel, huszonéves vén szar az összes és úgyis ugyanannyira jön ki a végösszeg...
Csóróság-nemcsóróság téma: Matyival tökéletesen egyetértek. Engem személy szerint nagyon idegesít, ha valaki megvesz egy régi klasszikust, amivel akár még lehetne is kezdeni valamit, aztán iszonyat hévvel szétszedi darabokra, hogy namost felújítás, aztán kb. a 2. héten rájön, hogy ehhez milliók kellenek és abba is marad a dolog. Eladni viszont nem hajlandó olyanoknak akik esetleg befejeznék, mert csak "ideiglenesen áll a projekt, de legkésõbb jövõre folytatom". Ezen kívül nem gyõzöm hangsúlyozni, hogy olcsó húsnak híg a leve. Ha van egy szitává rothadt kasztnid, azt 200-ért csak összeheftölik, meg összegittelik, az nem lakatolás. 100-ért nem fényeznek, csak összefröcskölik...a szelepszárszimmering csere és "meggyûrûzés" az nem motorfelújítás. (tényleg, BÁRKI a CCH-n aki eddig "gyûrûzte" a motorját az megvette a gyári eredti vadi új gyûrûket? mert ha másik használtat raksz be az még csak nem is "gyûrûzés")
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy aki csóró ne vegyen autót, de NAGYON alaposan meg kell fontolni, hogy mikor, mennyit tud költeni az autóra. (nem véletlenül tartott nekem is 3 és fél évig, mire ilyen lett a hacsi, mint amilyen) És nem 3-4 autót felvásárolni egyszerre (RWD-TE71Csabi-Lajoosh), mert ha még a szûkös erõforrásokat is megosztja az ember az a biztos módszer a csõdhöz.
+ ha autót akarsz építeni, akkor mindig a legolcsóbbat kell megvenni, mert tökmindegy milyen állapotút veszel, huszonéves vén szar az összes és úgyis ugyanannyira jön ki a végösszeg...
Csóróság-nemcsóróság téma: Matyival tökéletesen egyetértek. Engem személy szerint nagyon idegesít, ha valaki megvesz egy régi klasszikust, amivel akár még lehetne is kezdeni valamit, aztán iszonyat hévvel szétszedi darabokra, hogy namost felújítás, aztán kb. a 2. héten rájön, hogy ehhez milliók kellenek és abba is marad a dolog. Eladni viszont nem hajlandó olyanoknak akik esetleg befejeznék, mert csak "ideiglenesen áll a projekt, de legkésõbb jövõre folytatom". Ezen kívül nem gyõzöm hangsúlyozni, hogy olcsó húsnak híg a leve. Ha van egy szitává rothadt kasztnid, azt 200-ért csak összeheftölik, meg összegittelik, az nem lakatolás. 100-ért nem fényeznek, csak összefröcskölik...a szelepszárszimmering csere és "meggyûrûzés" az nem motorfelújítás. (tényleg, BÁRKI a CCH-n aki eddig "gyûrûzte" a motorját az megvette a gyári eredti vadi új gyûrûket? mert ha másik használtat raksz be az még csak nem is "gyûrûzés")
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy aki csóró ne vegyen autót, de NAGYON alaposan meg kell fontolni, hogy mikor, mennyit tud költeni az autóra. (nem véletlenül tartott nekem is 3 és fél évig, mire ilyen lett a hacsi, mint amilyen) És nem 3-4 autót felvásárolni egyszerre (RWD-TE71Csabi-Lajoosh), mert ha még a szûkös erõforrásokat is megosztja az ember az a biztos módszer a csõdhöz.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kicsit drasztikusabb volt, de osztom a véleményt 
Áthelyezem az autóvásárlás, mire kell odafigyelni témakörbe, ha nem gond.
Szerintem Lackó Orsi E10-ébe megvette a gyári gyûrû szettet. Igaz TMH nál dolgozik a szépség, így könnyû.
Emellett azért nem sokan "gyûrûznek" itt személyesen motort. A szerelõk már más kérdés...
Áthelyezem az autóvásárlás, mire kell odafigyelni témakörbe, ha nem gond.
Szerintem Lackó Orsi E10-ébe megvette a gyári gyûrû szettet. Igaz TMH nál dolgozik a szépség, így könnyû.
Emellett azért nem sokan "gyûrûznek" itt személyesen motort. A szerelõk már más kérdés...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
egyet nem értek. Pacsker írja h mekkora érdeklõdés volt a carina2re.
ugyanakkor E9 corik hónapokig állnak a hahun. most ezek túlárazottak?
namost a fekákat csak a 100-130ezres árkategória érdekli? vagy a szakadtabb kocsik?
müszaki kell a fekáknak? mert én az enyémet kb 180ért adnám oda. 130ért nem.
mert akkor megvárom a jövö tavaszt és a müszaki lejárta elõtt adom el 130ért.
ugyanakkor E9 corik hónapokig állnak a hahun. most ezek túlárazottak?
namost a fekákat csak a 100-130ezres árkategória érdekli? vagy a szakadtabb kocsik?
müszaki kell a fekáknak? mert én az enyémet kb 180ért adnám oda. 130ért nem.
mert akkor megvárom a jövö tavaszt és a müszaki lejárta elõtt adom el 130ért.
- [Walaki]D`Lair
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3604
- Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
- Autód gyártási éve: 1985
- Autód típusa (és generációja): Corolla E8
- Autód felszereltségi jelölése: GT
- Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp
Ha dízel, akkor ér 180-at a tiéd. Ha 2E, akkor 130-150 max.murray írta:egyet nem értek. Pacsker írja h mekkora érdeklõdés volt a carina2re.
ugyanakkor E9 corik hónapokig állnak a hahun. most ezek túlárazottak?
namost a fekákat csak a 100-130ezres árkategória érdekli? vagy a szakadtabb kocsik?
müszaki kell a fekáknak? mert én az enyémet kb 180ért adnám oda. 130ért nem.
mert akkor megvárom a jövö tavaszt és a müszaki lejárta elõtt adom el 130ért.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///

2006 - KTM 640 LC4 Supermoto ///
- bagoly
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 425
- Csatlakozott: 2010 szept. 13, 09:59 am
- Autód gyártási éve: 1991
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GLi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Ha jól emlékszem, magánszemély hirdette elég sokáig, most kereskedõnél van (de persze lehet, hogy rosszul emlékszem):
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... bs-5168936
Teccetõs.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... bs-5168936
Teccetõs.
'91 E9 Liftback 1.6 (4AFE) GLi
- montoya
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3726
- Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
- Tartózkodási hely: BP XI
Jaja, frankó kis gép. Mondjuk az furcsa, hogy elektromos ablak meg elektromos fényszórómagasság-állítás mellett nincs elektromos tükör. Amúgy tényleg szép kis autó, a klub legjobban felszerelt E10 Corollája címre pályázni lehetne vele.bagoly írta:Ha jól emlékszem, magánszemély hirdette elég sokáig, most kereskedõnél van (de persze lehet, hogy rosszul emlékszem):
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... bs-5168936
Teccetõs.
IS200 '01
Carina Coupe 1.8 XE - RIP 
Carina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Carina Coupe 1.6 DXDatsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd