Autoreszelgetes
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Karosszéria ragasztó és tömítõ a neve, véleményem szerint ismert gyártók termékeibõl válassz még ha drágább is.
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sikaflex szerintem tökéletes oda
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
Csak E11 tükröt szedtem szét, de talán hasonlít a kettõ. Annál a tükörlap alját teljesen ki kellett fordítani, és onnan finoman benyúlva le lehetett pattintani a belsõ mechanikáról. Alatta meg már látszik a csavarozás is:
http://www.flickr.com/photos/akispunk/6 ... hotostream
http://www.flickr.com/photos/akispunk/6 ... hotostream
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 
Sziasztok!
AE92 4A-FE motornál a motor diagnosztika lámpa furcsán viselkedik. Csak néhány periféria lehúzása esetén gyullad ki a visszajelzõ, az érzékelõk döntõ többségét lecsatlakoztatva nincs hibajelzés. Viszont a hibakódtárolót kiolvasva az összes hiba megtalálható/törölhetõ benne.
Az autó egy törött kasztnis donor, motor swap miatt lenne érdekes a dolog. Amíg nem mûködik hibátlanul, addig nem látok neki semmi komoly munkának.
Valakinek valamilyen ötlete? Elõre is köszi!
AE92 4A-FE motornál a motor diagnosztika lámpa furcsán viselkedik. Csak néhány periféria lehúzása esetén gyullad ki a visszajelzõ, az érzékelõk döntõ többségét lecsatlakoztatva nincs hibajelzés. Viszont a hibakódtárolót kiolvasva az összes hiba megtalálható/törölhetõ benne.
Az autó egy törött kasztnis donor, motor swap miatt lenne érdekes a dolog. Amíg nem mûködik hibátlanul, addig nem látok neki semmi komoly munkának.
Valakinek valamilyen ötlete? Elõre is köszi!
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem van hogy mi a teendõ, ha elszakadt a kerékcsavar a hátsó keréken?
Egy régi EE101 corollám van (dobfékkel hátul).
Lehet a hátsó kerékcsavart egyesével cserélni vagy a komplett dob alatti egységet (nem is tudom mi a neve talán ez is a kerékcsapágy része) kell cserélni?
A dobot leszedve nem tudtam eldönteni hogy ezek az átmenõ csavarok hogy vannak berögzítve a helyükre és amíg nem tudom nem akarom szétverni az egészet.
Egy olyan kérdésem van hogy mi a teendõ, ha elszakadt a kerékcsavar a hátsó keréken?
Egy régi EE101 corollám van (dobfékkel hátul).
Lehet a hátsó kerékcsavart egyesével cserélni vagy a komplett dob alatti egységet (nem is tudom mi a neve talán ez is a kerékcsapágy része) kell cserélni?
A dobot leszedve nem tudtam eldönteni hogy ezek az átmenõ csavarok hogy vannak berögzítve a helyükre és amíg nem tudom nem akarom szétverni az egészet.
'93 EE101 Liftback, 4E-FE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
És mielõtt ütöd, mindenképpen csavard rá az anyát (hogy annak a tetejét üsd), és természetesen arra rakj egy fadarabot is, vagy gumikalapács.
Meglepõen "könnyen" kijön, de ahogy Lackó is mondja, ne a helyén, nehogy sérüljön a kerékcsapágy.
Satuba pedig hézagold ki az erõkarnál.
Meglepõen "könnyen" kijön, de ahogy Lackó is mondja, ne a helyén, nehogy sérüljön a kerékcsapágy.
Satuba pedig hézagold ki az erõkarnál.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
-
ksz315
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 765
- Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
- Tartózkodási hely: Budapest
Linket nem tudok, de a kesztyûtartó alatt van. Négy bolha fog egy kis mûanyag-gumi lapot, ami tartja. Ezt leveszed, pollenszûrõ kirángat. Nézd meg, hogy melyik oldala merre van, mert az új berakását nagyban megkönnyíti. Az újat össze kell hajtogatni, hogy "tagonként" be tudd dugni a helyére.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Elérkezett az idõ, hogy foglalkozzam az E11-em ködlámpájával.
Dénes bíztatása és lelkesedése nélkül biztosan nem jutottam volna idáig.
A lényeg, hogy az autóban, amikor megvettem 5 éve, volt egy Kokány Fuscher & Tsa márkájú ködlámpa, a márkához illõ begányolással. Mivel törött volt, az elsõ vizsgán leszedették velem és azóta ott tátongott a lyuk. Sikerült végre szereznek ködlámpát és lámpatakaró mûanyagot is, szereztem csatlakozókat a levágott kábelek végére, forrasztottam szóval már majdnem célegyenesben vagyok (az egyik csatlakozó persze kontakthibás és ez utólag derült ki, de majd valamit kezdek vele). A lényeg most jön: a bekötést olyan furmányosan sikerült megcsinálni, hogy a ködfényzáró kapcsolójára lett rákókányolva az elsõ ködlámpa is, így most csak egyszerre lesznek kapcsolhatók, ami bizony nem jó.
A bajuszkapcsolón nincs ködlámpakapcsoló, mint ahogy biztosan kitaláltátok. A ködfényzáró kapcsoló bal oldalt, a kis aprópénztartó bal oldalán van, a jobb oldalán meg van egy vak kapcsolóhely; oda szeretnék betenni még egy ködlámpakapcsolót és valahogyan bekötni külön elöl és hátul. Megpróbálom majd végigkövetni a behúzott elsõ ködlámpa kábeleket, és a jelenlegi ködfényzáró relérõl egy külön relére és -kapcsolóra tenni.
A kérdés, hogy az elsõ és hátsó ködlámpa reléje merrefelé található (gondolom, elõbbi nincs is az autóban, csak a helye és majd szereznem kell) meg úgy egyáltalán, van esetleg valakinek kapcsolási rajza?
Köszi,
six
A bajuszkapcsolón nincs ködlámpakapcsoló, mint ahogy biztosan kitaláltátok. A ködfényzáró kapcsoló bal oldalt, a kis aprópénztartó bal oldalán van, a jobb oldalán meg van egy vak kapcsolóhely; oda szeretnék betenni még egy ködlámpakapcsolót és valahogyan bekötni külön elöl és hátul. Megpróbálom majd végigkövetni a behúzott elsõ ködlámpa kábeleket, és a jelenlegi ködfényzáró relérõl egy külön relére és -kapcsolóra tenni.
A kérdés, hogy az elsõ és hátsó ködlámpa reléje merrefelé található (gondolom, elõbbi nincs is az autóban, csak a helye és majd szereznem kell) meg úgy egyáltalán, van esetleg valakinek kapcsolási rajza?
Köszi,
six
E11 JT facelift 4ZZ-FE Sedan Harmony 2001... volt 11 évig
- sede7
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
- Tartózkodási hely: Bp.
Hajrá!six írta:Elérkezett az idõ, hogy foglalkozzam az E11-em ködlámpájával.Dénes bíztatása és lelkesedése nélkül biztosan nem jutottam volna idáig.
A lényeg, hogy az autóban, amikor megvettem 5 éve, volt egy Kokány Fuscher & Tsa márkájú ködlámpa, a márkához illõ begányolással. Mivel törött volt, az elsõ vizsgán leszedették velem és azóta ott tátongott a lyuk. Sikerült végre szereznek ködlámpát és lámpatakaró mûanyagot is, szereztem csatlakozókat a levágott kábelek végére, forrasztottam szóval már majdnem célegyenesben vagyok (az egyik csatlakozó persze kontakthibás és ez utólag derült ki, de majd valamit kezdek vele). A lényeg most jön: a bekötést olyan furmányosan sikerült megcsinálni, hogy a ködfényzáró kapcsolójára lett rákókányolva az elsõ ködlámpa is, így most csak egyszerre lesznek kapcsolhatók, ami bizony nem jó.
A bajuszkapcsolón nincs ködlámpakapcsoló, mint ahogy biztosan kitaláltátok. A ködfényzáró kapcsoló bal oldalt, a kis aprópénztartó bal oldalán van, a jobb oldalán meg van egy vak kapcsolóhely; oda szeretnék betenni még egy ködlámpakapcsolót és valahogyan bekötni külön elöl és hátul. Megpróbálom majd végigkövetni a behúzott elsõ ködlámpa kábeleket, és a jelenlegi ködfényzáró relérõl egy külön relére és -kapcsolóra tenni.
A kérdés, hogy az elsõ és hátsó ködlámpa reléje merrefelé található (gondolom, elõbbi nincs is az autóban, csak a helye és majd szereznem kell) meg úgy egyáltalán, van esetleg valakinek kapcsolási rajza?![]()
Köszi,
six
Én most azon vagyok, hogy az elsõ és hátsó ködlámpáimat külön tudjam kapcsolni, ezért vadászok egy jó ideje bajuszkapcsolót. Rohadt ritka. Ha valakinek van esetleg kettõ elfekvõben, az elsõt stip-stop, a másodikat six részére stip-stop!:)
- MDaemon
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 285
- Csatlakozott: 2010 nov. 20, 04:41 pm
- Autód gyártási éve: 2001
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: Harmony
- Autód karosszéria variánsa: Sedan (4 ajtós)
- Tartózkodási hely: Bp, III ker
A hátsó ködlámpának nincs külön reléje, az a kapcsolójába van integrálva. Az elsõé pedig az A oszlop aljánál lévõ relétábla felsõ végén van.
Itt pedig találsz hozzá komplett kapcsolási rajzot:
http://toyota.aitnet.org/Corolla/Coroll ... 7-1999.rar
Ezt ajánlom minden E11 tulajnak, akinek még nincs meg, hasznos kis iromány
Itt pedig találsz hozzá komplett kapcsolási rajzot:
http://toyota.aitnet.org/Corolla/Coroll ... 7-1999.rar
Ezt ajánlom minden E11 tulajnak, akinek még nincs meg, hasznos kis iromány
2001 Toyota Corolla Sedan, 1,4 VVT-i Harmony 



