Minitalik
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Ma egy rendhagyó minitali volt egyelõre passzív Alamal nevû tagunkal. Neki egy gyönyörû E11 1,6 G6 hatchback van a birtokában. Most már akár Toyo CF 1-el is hasíthat.
Tavaly a Kakucsi toyota találkozón bontogatta a szárnyait. Remélem, hamarosan egy CCH találkozón is megjelenik!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Nos egy rendhagyó minitalálkozóról számolnék be. Ellátogattunk néhányan az éves kakucsi toyota találkozóra. Zoo.hun, Mozso, Kleingy, Szuti, Bartender és jómagam már reggeltõl ott voltunk délután bepi is befutott egy pacsira. ( Bepi! Jó volt Veled találkozni! )
50-es faktor kötelezõ volt. Minden normális ember fehéren csillogott a krém és izzadság keverékétõl. Sajnos a du. ra meghirdetett gokartra a nagy hõség miatt kevesen jelentkeztek, ezért elmaradt.
Nem tudom milyen márkájú autók bírták volna ezt a nagy hõséget és az állandó hajszolást de mûszaki probléma, toyotákal nem igen volt a szlalom alatt. Õrület, hogy mi ment a pályán. GT4 Celicák, Yaris TS-ek, Mozso 1,8 turbója, egy nyitott tetejû MR2 és egy MX5-ös Mazda versengtek a legjobb köridõért. E11 Bubi az esélytelenek nyugalmával ( se megfelelõ gumi, se futómû) élményautóztam. A pálya hihetetlenül jóra sikerült. Élményfaktor egy 10-es skálán 11-es volt. Egy lassítót elhelyeztek a célegyenes utáni pályát elkerülõ aszfaltcsíkra + a hátsó egyenesben egy tripla jávorszarvas formációt helyeztek el. Volt, hogy úgy riszálta a seggét a tripla résznél az E11, hogy hangosan visítva nevettem.
Szuti is beült mellém. Nem is mondta, hogy "szarul vezetsz"
.
@Szuti! Viszont kipróbáltam az ötleted, hogy 1-esbe csináljam szlalomot. Az a baj, hogy bólyás rész végére úgy felgyorsulok, hogy ledadog, és a küzdelemben valahogy nem hiányzik szúrni a kettõt. Játtam, hogy más is az elején teszi be kettesbe hasonló okból. Szerintem amit elvesztek a kis megtorpanásnál az elején annyit nyerek azzal, hogy nem torpanok meg a végén. Ha 7000-et forogna már más lenne a helyzet, de így kevés az 1.
Nem szerettem volna ilyen hosszú lére ereszteni a beszámolót. Az egyetlen ok az, hogy tavaly és idén is valahogy kevesen voltunk. Méltatlan ez a kis létszám. Ez a rendezvény sokaknak ( nekemi is ) az év egyik fénypontja. Szeretném ha folytatódna ez a hagyomány és visszafordulna kicsit a tendecia.
Hol látni még ilyen autókat szlalomozni GT4, turbós E12, MR2, E9 hatchback WRC blokkal
, supra, hiace, lexus gs 300, Yaris TS, Corolla TS?
Szóval, szeretném ha megmaradna ez a dolog. Nem várok ígéreteket, csak annyit kérek, hogy nézzetek majd rá jövõre erre a postra mikor a nyári programjaitokat szervezitek!
50-es faktor kötelezõ volt. Minden normális ember fehéren csillogott a krém és izzadság keverékétõl. Sajnos a du. ra meghirdetett gokartra a nagy hõség miatt kevesen jelentkeztek, ezért elmaradt.
Nem tudom milyen márkájú autók bírták volna ezt a nagy hõséget és az állandó hajszolást de mûszaki probléma, toyotákal nem igen volt a szlalom alatt. Õrület, hogy mi ment a pályán. GT4 Celicák, Yaris TS-ek, Mozso 1,8 turbója, egy nyitott tetejû MR2 és egy MX5-ös Mazda versengtek a legjobb köridõért. E11 Bubi az esélytelenek nyugalmával ( se megfelelõ gumi, se futómû) élményautóztam. A pálya hihetetlenül jóra sikerült. Élményfaktor egy 10-es skálán 11-es volt. Egy lassítót elhelyeztek a célegyenes utáni pályát elkerülõ aszfaltcsíkra + a hátsó egyenesben egy tripla jávorszarvas formációt helyeztek el. Volt, hogy úgy riszálta a seggét a tripla résznél az E11, hogy hangosan visítva nevettem.
Szuti is beült mellém. Nem is mondta, hogy "szarul vezetsz"
@Szuti! Viszont kipróbáltam az ötleted, hogy 1-esbe csináljam szlalomot. Az a baj, hogy bólyás rész végére úgy felgyorsulok, hogy ledadog, és a küzdelemben valahogy nem hiányzik szúrni a kettõt. Játtam, hogy más is az elején teszi be kettesbe hasonló okból. Szerintem amit elvesztek a kis megtorpanásnál az elején annyit nyerek azzal, hogy nem torpanok meg a végén. Ha 7000-et forogna már más lenne a helyzet, de így kevés az 1.
Nem szerettem volna ilyen hosszú lére ereszteni a beszámolót. Az egyetlen ok az, hogy tavaly és idén is valahogy kevesen voltunk. Méltatlan ez a kis létszám. Ez a rendezvény sokaknak ( nekemi is ) az év egyik fénypontja. Szeretném ha folytatódna ez a hagyomány és visszafordulna kicsit a tendecia.
Hol látni még ilyen autókat szlalomozni GT4, turbós E12, MR2, E9 hatchback WRC blokkal
Szóval, szeretném ha megmaradna ez a dolog. Nem várok ígéreteket, csak annyit kérek, hogy nézzetek majd rá jövõre erre a postra mikor a nyári programjaitokat szervezitek!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
Csatlakozom Bubi hsz-éhez. Igen, bazi meleg volt, és mi csak délután 3-ra értünk oda, no, de Békéscsabáról mentünk, az nekünk 190km volt a 38 fokban.
Én is nagyon örültem, hogy ha csak pár percre is, de összefutottunk, Bubi, az elmaradt gokartot sajnálom, mert tudom, hogy Te erre készültél. Apropó gokart, az eredményedrõl számolj be mindenképpen, hogy találkozunk-e 18-án Siófokon!!!!
Visszatérve a szombatra, Jucim állapotosan nem bírt volna többet, ez is a határ volt neki, de azért 1,5 óra alatt behuppantam 7-8 kocsiba pár kör erejéig.
Hááát, skacok, még mindig remeg a kezem, ha belegondolok, hogy Lizard barátunk YarisTS-e mit tud azon a pályán. Egyszerûen nincs rá szókincsem, hogy megfelelõen leírjam nektek az élményt. A lényeg, hogy a semi-slick gumik valami félelmeteset tapadnak. Viszont a versenyfékek ennél sokkal durvábbak rajta! Ahol én már kitapostam volna a fékpedált az E11-emben, ott Lizard még javában állta a gázon, szürreális élmény volt!!! ...mint, ahogy szuti GT-4 celicája, mozso turbós Corja, a 24 éves Supráról nem is beszélve...
ui.: amikor szuti Celica GT-4-el mentünk, csak az utolsó elõtti kanyarban vettem észre, hogy a YarisTS ott van a seggünkben, és ott is volt végig... Ez azért elmond néhány dolgot, pedig a Celicában is izomból kapaszkodtam...
Fantasztikusan élménydús volt az a napom... te jó ég, sorra jönnek elõ itt az emlékek: hát, a WRC belsõs E9 volt ám olyan hangja, amitõl bepisi-bekaki. Megdöbbentõ volt, ahogy elindult, mint, amikor én gyerekkoromban tologattam a kezemmel a matchboxaimat... valószínûtlenül gyorsult, rohadt egy dög, az biztos!
Én is nagyon örültem, hogy ha csak pár percre is, de összefutottunk, Bubi, az elmaradt gokartot sajnálom, mert tudom, hogy Te erre készültél. Apropó gokart, az eredményedrõl számolj be mindenképpen, hogy találkozunk-e 18-án Siófokon!!!!
Visszatérve a szombatra, Jucim állapotosan nem bírt volna többet, ez is a határ volt neki, de azért 1,5 óra alatt behuppantam 7-8 kocsiba pár kör erejéig.
Hááát, skacok, még mindig remeg a kezem, ha belegondolok, hogy Lizard barátunk YarisTS-e mit tud azon a pályán. Egyszerûen nincs rá szókincsem, hogy megfelelõen leírjam nektek az élményt. A lényeg, hogy a semi-slick gumik valami félelmeteset tapadnak. Viszont a versenyfékek ennél sokkal durvábbak rajta! Ahol én már kitapostam volna a fékpedált az E11-emben, ott Lizard még javában állta a gázon, szürreális élmény volt!!! ...mint, ahogy szuti GT-4 celicája, mozso turbós Corja, a 24 éves Supráról nem is beszélve...
ui.: amikor szuti Celica GT-4-el mentünk, csak az utolsó elõtti kanyarban vettem észre, hogy a YarisTS ott van a seggünkben, és ott is volt végig... Ez azért elmond néhány dolgot, pedig a Celicában is izomból kapaszkodtam...
Fantasztikusan élménydús volt az a napom... te jó ég, sorra jönnek elõ itt az emlékek: hát, a WRC belsõs E9 volt ám olyan hangja, amitõl bepisi-bekaki. Megdöbbentõ volt, ahogy elindult, mint, amikor én gyerekkoromban tologattam a kezemmel a matchboxaimat... valószínûtlenül gyorsult, rohadt egy dög, az biztos!
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
A video from YouTube usually appears here. Please contact an administrator.
Íme kmr barátunk '87-es Suprája! A felvételt kézbõl csináltam, igazából a sorhatos hangjára figyeljetek... micsoda bársonyos duruzsolás!!!
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
- bepi81
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2524
- Csatlakozott: 2010 nov. 23, 03:40 pm
- Autód gyártási éve: 2007
- Autód típusa (és generációja): Verso
- Autód felszereltségi jelölése: Sol
- Autód karosszéria variánsa: MPV
- Tartózkodási hely: Békéscsaba
mozso, Bubi, Aaron, itt vannak a ! találkozóról készített képeim
4 év E11 fl Corlla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
Jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i
Nini! Ott van a navim rögzítõállványabepi81 írta: Íme kmr barátunk '87-es Suprája! A felvételt kézbõl csináltam, igazából a sorhatos hangjára figyeljetek... micsoda bársonyos duruzsolás!!!![]()

+ 