Hungaroring WTCC június 3-4-5.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hungaroring WTCC június 3-4-5.

Hozzászólás Szerző: Frool »

Király volt! Jó volt a hangulat a lelátókon. Nagy meglepetés volt a Lot.s cupás csajok ügyessége. :D
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Bruttál jóvolt!
Azok a hangorkánok....gumifüst, fékszagok... megérte szarrá ázni!!! :lol: :lol: :lol:
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Jöhetnek a képek, videók!

Pacsker fölé napernyõt tart egy paddock cica(Orsi), mellette pedig Ben Kenobi (Lackó Fanatikus Gyuluska) ül. :lol:

Kép
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Bardos6
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 956
Csatlakozott: 2008 máj. 26, 11:55 pm
Tartózkodási hely: 17.ker

Hozzászólás Szerző: Bardos6 »

Király volt ez a nap volt itt minden: tûzõ nap, szakadó esõ, brutál hangok,jó versengés némi balesettel, Jó volt a hangulat!
EE90 Hatchback XLi 1.3 2E-E
AE95 Sedan 4WD Gli 1.6 4A-FE
AE92 Liftback GT-i 1.6 4A-GE
MR2 AW11 GT 1.6 4A-GE
ST162 Coupe GT 2.0 3S-GE
Avatar
Bohi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3288
Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Bohi »

Iszonyat jó volt a mai nap!!! Volt minden, brutál meleg és zápor, király autók, óriás hang, fék és gumiszag, törések és komoly elõzések...
Pár kép, majd vidik késõbb! :wink:

Kép

Kép
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Iszonyat jól éreztem magam! Nagyon jó volt a program. Szerencsére idõben kiértünk kezdésre, bár így is ahogy leültünk, már indult is az elsõ idõmérõ. Volt WTCC idõmérõ és 2 futam, volt GP1 hangorkán verseny, 2 Maserati MC kupa, Lotus elise kupa... Mindez szikrázó napsütésben és özönvíz felhõszakadásban egyaránt.
Egy nap alatt pirultam meg, kaptam napszúrást, áztam bõrig és fáztam meg. A Rekedtségrõl ne is beszéljünk... Szerintem kitett magáért a szurkoló tábor. Jó volt látni, hogy körrõl-körre állva tombolt mindenki, amikor a Magyarok jöttek. Volt Maserati 2 abszolut elsõ díjunk, egy WTCC második, na meg a csajok.
Volt esõben csúszkálás (slick-el is), kamikáze törések, kicsúszások, szép gépészkedések és iszonyat féktávok. Szerencsére idõbe lett helyünk (a késõn érkezõknek is foglaltunk), a késõbbiekben már a tribünre állva se fértek fel az emberek.
Szuper nap volt, még fizettem is volna érte!

A buzibulis esernyõ alatt pucérkodós képre adtam engedélyt? :D
Lemoderállak!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Nagyon jó volt! Király hangok, iszonyatos kuplung, fék és benzingõz "illatok". :)
A felfrissülést biztosító felhõszakadás, se tudta elrontani. Jól éreztük magunkat.
Köszi a hely foglalást is. (Videókat hamarosan feltöltöm)
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

Több mint NYOLCVANEZER ember volt kint!! :shock: :shock: :shock:
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD »

ÁÛÉÚÚÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕÕ

csak ennyi :wink: :)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Csubakka Sándor? :lol:

Tényleg jó lehetett. Sajnálom, hogy nem mentem, viszont nem biztos tudtam volna élvezni a dolgot a nagy tömeg miatt. Kíváncsian várom a további beszámolókat.
Vasárnap elkaptam a Lotus kupából egy pár kört (sportklubon ment asszem). Nem létezik, hogy ne legyen ott valami a kocsikkal. Gyanúsan nem akrtak megcsúszni. Ezek a lányok vagy hónapok óta csak erre gyakorolnak vagy az autók vannak lebutítva. Nagyon profin mentek! :shock:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Én mintha hallottam volna Ramóna nyilatkozatát régebben, abból az derült ki, hogy komolyan készül valamint talán már más versenyen is rajthoz állt.
A célegyenes végénél voltunk (ugye ismered a lelátót :D ) és onnan bizony látszott, hogy nem síneken fordulnak. Nem ismerem ezen autók elektronikai kiegészítõit, nekem úgy tûnt mintha nem aktív menetstabilizátor tartaná õket kordában.
Lebutítva? Igen tempósan érkeztek az egyenes végén majd óriás fék kis erõcsúszás és go tovább. A rajt utáni elfordulást
kifejezetten jól oldották meg, tempósan és biztonságosan (a mezõny elsõ 80%-a). Minden elismerésem az övék!
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
sede7
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 545
Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
Tartózkodási hely: Bp.

Hozzászólás Szerző: sede7 »

Frool írta:Én mintha hallottam volna Ramóna nyilatkozatát régebben, abból az derült ki, hogy komolyan készül valamint talán már más versenyen is rajthoz állt.
Úgy jó két hónapja láttam a Lotusokat az RTL szákház elõtt, akkor már rajta volt a lányok neve, úgyhogy azóta lehet, hogy tényleg nem keveset gyakoroltak.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Frool írta: Nem ismerem ezen autók elektronikai kiegészítõit
:!:
Biztos, hogy van valami technikai leírás ezekrõl a gépekrõl. Utána nézek.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

2ZZG(Z)E? :D
Elég korrekt kis gépek, brutál súlyeloszlással, jó futómûvel, könnyûen és erõsen.

A lányok valóban hónapok óta gyakoroltak. Konkrétan az elsõ kanyarban leesett az állunk. Nem értettük. Beestek tízenvalahányan, már lelki szemeink elõtt láttuk az óriáskarambolt, majd a fizikával ellentétesen (nagy böszme Maseratik és WTCC-k elõtte...) olyanokat fékezteka fékezés közbe (értitek :D ), hogy nem értettem, hogy nem csúszik meg a kerék. Plusz az ideális ívrõl is vész esetén tudtak még élesebbre kanyarodni fék nélkül. Mintha mágnes lett volna a kerékben és az aszfaltban.

Ahhoz képest, hogy kis celeb csajszik, azthiszem körbeautózna minket 1-2 gyönyörûség az élmezõnybõl, ha mi is ott ülnénk a Lotusokban.
Tényleg max :rizspekta:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Biagio
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2864
Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
Tartózkodási hely: majdnem Bp.

Hozzászólás Szerző: Biagio »

Egy-két kép:
Kép
Kép
Kép
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem :e9bia:
Kép
Válasz küldése