Hungaroring WTCC június 3-4-5.
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Hungaroring WTCC június 3-4-5.
Király volt! Jó volt a hangulat a lelátókon. Nagy meglepetés volt a Lot.s cupás csajok ügyessége. 
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Jöhetnek a képek, videók!
Pacsker fölé napernyõt tart egy paddock cica(Orsi), mellette pedig Ben Kenobi (Lackó Fanatikus Gyuluska) ül.

Pacsker fölé napernyõt tart egy paddock cica(Orsi), mellette pedig Ben Kenobi (Lackó Fanatikus Gyuluska) ül.

CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Iszonyat jól éreztem magam! Nagyon jó volt a program. Szerencsére idõben kiértünk kezdésre, bár így is ahogy leültünk, már indult is az elsõ idõmérõ. Volt WTCC idõmérõ és 2 futam, volt GP1 hangorkán verseny, 2 Maserati MC kupa, Lotus elise kupa... Mindez szikrázó napsütésben és özönvíz felhõszakadásban egyaránt.
Egy nap alatt pirultam meg, kaptam napszúrást, áztam bõrig és fáztam meg. A Rekedtségrõl ne is beszéljünk... Szerintem kitett magáért a szurkoló tábor. Jó volt látni, hogy körrõl-körre állva tombolt mindenki, amikor a Magyarok jöttek. Volt Maserati 2 abszolut elsõ díjunk, egy WTCC második, na meg a csajok.
Volt esõben csúszkálás (slick-el is), kamikáze törések, kicsúszások, szép gépészkedések és iszonyat féktávok. Szerencsére idõbe lett helyünk (a késõn érkezõknek is foglaltunk), a késõbbiekben már a tribünre állva se fértek fel az emberek.
Szuper nap volt, még fizettem is volna érte!
A buzibulis esernyõ alatt pucérkodós képre adtam engedélyt?
Lemoderállak!
Egy nap alatt pirultam meg, kaptam napszúrást, áztam bõrig és fáztam meg. A Rekedtségrõl ne is beszéljünk... Szerintem kitett magáért a szurkoló tábor. Jó volt látni, hogy körrõl-körre állva tombolt mindenki, amikor a Magyarok jöttek. Volt Maserati 2 abszolut elsõ díjunk, egy WTCC második, na meg a csajok.
Volt esõben csúszkálás (slick-el is), kamikáze törések, kicsúszások, szép gépészkedések és iszonyat féktávok. Szerencsére idõbe lett helyünk (a késõn érkezõknek is foglaltunk), a késõbbiekben már a tribünre állva se fértek fel az emberek.
Szuper nap volt, még fizettem is volna érte!
A buzibulis esernyõ alatt pucérkodós képre adtam engedélyt?
Lemoderállak!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Biagio
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 2864
- Csatlakozott: 2007 máj. 25, 11:15 am
- Tartózkodási hely: majdnem Bp.
Nagyon jó volt! Király hangok, iszonyatos kuplung, fék és benzingõz "illatok".
A felfrissülést biztosító felhõszakadás, se tudta elrontani. Jól éreztük magunkat.
Köszi a hely foglalást is. (Videókat hamarosan feltöltöm)
A felfrissülést biztosító felhõszakadás, se tudta elrontani. Jól éreztük magunkat.
Köszi a hely foglalást is. (Videókat hamarosan feltöltöm)
Vissza kettõ, padló, vagy nagy gáz, kis kuplung.
No injektor No ABS No Computer No problem

No injektor No ABS No Computer No problem

- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Csubakka Sándor?
Tényleg jó lehetett. Sajnálom, hogy nem mentem, viszont nem biztos tudtam volna élvezni a dolgot a nagy tömeg miatt. Kíváncsian várom a további beszámolókat.
Vasárnap elkaptam a Lotus kupából egy pár kört (sportklubon ment asszem). Nem létezik, hogy ne legyen ott valami a kocsikkal. Gyanúsan nem akrtak megcsúszni. Ezek a lányok vagy hónapok óta csak erre gyakorolnak vagy az autók vannak lebutítva. Nagyon profin mentek!
Tényleg jó lehetett. Sajnálom, hogy nem mentem, viszont nem biztos tudtam volna élvezni a dolgot a nagy tömeg miatt. Kíváncsian várom a további beszámolókat.
Vasárnap elkaptam a Lotus kupából egy pár kört (sportklubon ment asszem). Nem létezik, hogy ne legyen ott valami a kocsikkal. Gyanúsan nem akrtak megcsúszni. Ezek a lányok vagy hónapok óta csak erre gyakorolnak vagy az autók vannak lebutítva. Nagyon profin mentek!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Frool
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1626
- Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
- Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel
Én mintha hallottam volna Ramóna nyilatkozatát régebben, abból az derült ki, hogy komolyan készül valamint talán már más versenyen is rajthoz állt.
A célegyenes végénél voltunk (ugye ismered a lelátót
) és onnan bizony látszott, hogy nem síneken fordulnak. Nem ismerem ezen autók elektronikai kiegészítõit, nekem úgy tûnt mintha nem aktív menetstabilizátor tartaná õket kordában.
Lebutítva? Igen tempósan érkeztek az egyenes végén majd óriás fék kis erõcsúszás és go tovább. A rajt utáni elfordulást
kifejezetten jól oldották meg, tempósan és biztonságosan (a mezõny elsõ 80%-a). Minden elismerésem az övék!
A célegyenes végénél voltunk (ugye ismered a lelátót
Lebutítva? Igen tempósan érkeztek az egyenes végén majd óriás fék kis erõcsúszás és go tovább. A rajt utáni elfordulást
kifejezetten jól oldották meg, tempósan és biztonságosan (a mezõny elsõ 80%-a). Minden elismerésem az övék!
CCH vezetőségi tag
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
- sede7
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 545
- Csatlakozott: 2010 feb. 19, 05:39 pm
- Tartózkodási hely: Bp.
Úgy jó két hónapja láttam a Lotusokat az RTL szákház elõtt, akkor már rajta volt a lányok neve, úgyhogy azóta lehet, hogy tényleg nem keveset gyakoroltak.Frool írta:Én mintha hallottam volna Ramóna nyilatkozatát régebben, abból az derült ki, hogy komolyan készül valamint talán már más versenyen is rajthoz állt.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
2ZZG(Z)E? 
Elég korrekt kis gépek, brutál súlyeloszlással, jó futómûvel, könnyûen és erõsen.
A lányok valóban hónapok óta gyakoroltak. Konkrétan az elsõ kanyarban leesett az állunk. Nem értettük. Beestek tízenvalahányan, már lelki szemeink elõtt láttuk az óriáskarambolt, majd a fizikával ellentétesen (nagy böszme Maseratik és WTCC-k elõtte...) olyanokat fékezteka fékezés közbe (értitek
), hogy nem értettem, hogy nem csúszik meg a kerék. Plusz az ideális ívrõl is vész esetén tudtak még élesebbre kanyarodni fék nélkül. Mintha mágnes lett volna a kerékben és az aszfaltban.
Ahhoz képest, hogy kis celeb csajszik, azthiszem körbeautózna minket 1-2 gyönyörûség az élmezõnybõl, ha mi is ott ülnénk a Lotusokban.
Tényleg max
Elég korrekt kis gépek, brutál súlyeloszlással, jó futómûvel, könnyûen és erõsen.
A lányok valóban hónapok óta gyakoroltak. Konkrétan az elsõ kanyarban leesett az állunk. Nem értettük. Beestek tízenvalahányan, már lelki szemeink elõtt láttuk az óriáskarambolt, majd a fizikával ellentétesen (nagy böszme Maseratik és WTCC-k elõtte...) olyanokat fékezteka fékezés közbe (értitek
Ahhoz képest, hogy kis celeb csajszik, azthiszem körbeautózna minket 1-2 gyönyörûség az élmezõnybõl, ha mi is ott ülnénk a Lotusokban.
Tényleg max
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)






