Motor, hajtás

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

4AFE-re hegesztett 1 turbót...
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Én is erre gondoltam a "házibarkács" alatt.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
Csocsó
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 519
Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Csocsó »

Külsõ igény van 1AZ-FE motorra (2liter, rav4). Van esetleg valakinek, vagy tudtok segíteni, hogy kinél keressek?
AE82 GT (ex) --> Yaris TS '04
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Cseréljétek ki az A helyett U betûsre :lol: :lol: :lol:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Csocsó
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 519
Csatlakozott: 2010 feb. 21, 10:46 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Csocsó »

Az majdnem olyan lenne, mintha az A4-es füzetemet azonos típusú Audira cserélném.. :D
AE82 GT (ex) --> Yaris TS '04
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

4efe motor cakk pakk milyen árba mozog?
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

Ha jól emlékszem jászberényben hírdettek legutóbb egyet. 80e a motor + 20e a váltó.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

köszi! láttom neked is olyan motorod van! vélemény tudnál róla mondani?
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Unalmas menetteljesítmények, de legalább megbízható.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Birka írta:Unalmas menetteljesítmények, de legalább megbízható.
Ki kérem a toyota gyár nevében. 1,6-os és 1,8 sõt még nagyobb európai csodákat nyomtam le, ûztem, kergettem a ringen. Kategória és kora legjobb 1,3-as motorja. Méltó utódja a 2E- nek.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Birka
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1915
Csatlakozott: 2008 jan. 15, 04:52 pm
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: Birka »

Az unalmast abszolút úgy értem, hogy nincs semmi meglepõ ha elkezded padlózni sebességben.
Elindul aztán 5000 felett elfogy vége van. Nem mondom, hogy nem megbízható vagy, hogy nem jó.
És ugyan már! Egy Toyotát csak Toyotához lehet hasonlítani, nem holmi ejrópajii csodákhoz. :)
janikatuning
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 855
Csatlakozott: 2008 okt. 18, 04:29 pm
Tartózkodási hely: szikszó

Hozzászólás Szerző: janikatuning »

bubidisc mennyi km-er van benne illetve olajat csipegeti?:D vagy teljesen király és lehet gyilkolni?:D
EE90 LIFTBACK (4afe 110le 16v) Xtreme
E11 LIFTBACK (4afe 110le 16v automata)
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

janikatuning írta:bubidisc mennyi km-er van benne illetve olajat csipegeti?:D vagy teljesen király és lehet gyilkolni?:D
Én nem kíméltem de az enyém még fiatal csikó. Utsó széria, 129e körül van benne. Amig nem találkozik E85-el nem eszi az olajat sem.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ksz315
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 765
Csatlakozott: 2008 márc. 28, 01:33 am
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: ksz315 »

4E-FE = faék, japán módra. Gondolom az alap adataival tisztában vagy. Alul kicsi nyomaték, felül kicsi lóerõ. Mint minden kisköbcentis motor, ez is megérzi a plusz súlyt. Ha a mostani vasabda szeretnél ilyet, azt nem tudom hogy tudod majd lepapírozni. Ha már motorcsere, meg minden egyéb átalakítás, akkor lehet egy 4A-FE-t tennék be a helyedben. Persze nem tudom mire szeretnéd használni, lehet a 4E-FE-vel is elégedett lennél.
Amúgy nekem fogyasztás 7,3-10 között, de jellemzõen 8 környéke. Olajat még nem csipegeti, csak a tömítéseknél engedi kicsit, de ugye a 280+x km nem múlik el nyomtalanul. Kötelezõ dolgokon (vezérlés, szimeringek, gyertyák) eddig csak 1 szelepfedél tömítés készletet fogyasztott, de szerintem azt hamarosan cserélni kell majd megint, mert gyanús, hogy ott ereszti az olajat. Ha jársz miskócia felé valamikor szólj, és ha ráérek összefuthatunk akár egy próba erejéig.
E11 liftback 4E-FE 1998 JT.... Volt
Avatar
montoya
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3726
Csatlakozott: 2010 aug. 29, 10:17 pm
Tartózkodási hely: BP XI

Hozzászólás Szerző: montoya »

ksz315 írta:4E-FE = faék, japán módra. Gondolom az alap adataival tisztában vagy. Alul kicsi nyomaték, felül kicsi lóerõ. Mint minden kisköbcentis motor, ez is megérzi a plusz súlyt. Ha a mostani vasabda szeretnél ilyet, azt nem tudom hogy tudod majd lepapírozni. Ha már motorcsere, meg minden egyéb átalakítás, akkor lehet egy 4A-FE-t tennék be a helyedben. Persze nem tudom mire szeretnéd használni, lehet a 4E-FE-vel is elégedett lennél.
Amúgy nekem fogyasztás 7,3-10 között, de jellemzõen 8 környéke. Olajat még nem csipegeti, csak a tömítéseknél engedi kicsit, de ugye a 280+x km nem múlik el nyomtalanul. Kötelezõ dolgokon (vezérlés, szimeringek, gyertyák) eddig csak 1 szelepfedél tömítés készletet fogyasztott, de szerintem azt hamarosan cserélni kell majd megint, mert gyanús, hogy ott ereszti az olajat. Ha jársz miskócia felé valamikor szólj, és ha ráérek összefuthatunk akár egy próba erejéig.
mekkora labad van? picit soknak hangzik az a fogyasztas. :D
IS200 '01
:glcarina: Carina Coupe 1.8 XE - RIP :(
KépCarina Coupe 1.6 DX
Datsun Gloria Hardtop
Mazda 323 BF turbo 4wd
Válasz küldése