Motoralkatrészek
-
Pacsker
1.4 VVT-i motoralkatrészek
Sziasztok!
Eladó motor átépítése miatt az eredeti 1.4 VVT-i motorból jó állapotú ( még is milyen állapotban lenne, hiszen egy Toyota
) főtengely, 4 darab hajtókar, csapágyakkal, dugattyúkkal. Árat, ha kell Valakinek megbeszéljük 
Eladó motor átépítése miatt az eredeti 1.4 VVT-i motorból jó állapotú ( még is milyen állapotban lenne, hiszen egy Toyota
Tama
- B26
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 1.4 VVT-i motoralkatrészek
Csak nehogy úgy járjon vele a vevő,mint valaki!TamaHUN írta:Sziasztok!
Eladó motor átépítése miatt az eredeti 1.4 VVT-i motorból jó állapotú ( még is milyen állapotban lenne, hiszen egy Toyota) főtengely, 4 darab hajtókar, csapágyakkal, dugattyúkkal. Árat, ha kell Valakinek megbeszéljük
Hogy vár az illetőre,a másik meg jó bő nyállal beszívatja!
Ugye Tama?
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Robesz írta:Gyári TOYOTA gyújtókábel szettek 4A-FE (1.6-os) főkábellel és 2E (karbis 1.3-as) motorokhoz eladók.
Kéretik minél hamarabb elvinni, beépíteni és örömmel használni!!! nagymosoly
Priviben várom az érdeklődőket!
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
- decaon16
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 854
- Csatlakozott: 2007 máj. 20, 03:22 pm
- Autód gyártási éve: 1997
- Autód típusa (és generációja): Corolla E11
- Autód felszereltségi jelölése: G6
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Hungary
Szia bubidisc!bubidisc írta:Üdvözlet,
Az autómat használtan egy Toyota kereskedésben vettem. Az előéletéről nem sokat lehetett tudni bár a szervízkönyv vezetve van 60e-ig. A km számlálóban 75e km volt és állították, hogy ez annyi. A kérdésem, hogy lehet e hinni a digitális km órának, vagy ki lehet e deríteni valahogy, hogy ténylegesen mennyi km-t ment az ótó. Félek, hogy ha s etleg átvertek, elszakadhat idő elött a vezérműszíj. A csere óra szerint még jó 15e km múlva lenne esedékes.
Van valakinek tapasztalata ötlete? (Biztos lenne aki azt írná, hogy rögtön cseréltessem le a vezérműszíjat. Ez egy jó gondolat, de ha nem lenne muszáj, miért tenném? Nem ócsó)
üdv.,
Mrc
Mint adminisztrátor, megkérlek arra, hogy csak akkor kezdj új topikot, ha az adott témában még nem nyilt. Kérlek szánj rá majd egy kis időt, hogy körülnézel a témák közt
Köszönöm!
Mint tag, pedig diskurálgatnék veled a témában!
Nekem is E11-es Corim van, és végül is én is Toyota kereskedésből szereztem, de mégsem egészen! Hogy kell ezt érteni!? A kocsim előző tulaja, Toyota kereskedőként dolgozott, tehát félig-meddig nekem is kereskedésből van. Én azt mondom neked, hogy szerintem a Toyota szervizek megbízhatóak jórészt! Na mármost ha rendes munkát végeztek vele az első 60 000 km-ében akkor elvileg már volt benne vezérműszíj cserélve, mert ha emlékeim nem csalnak, akkor ezt az első 60 000 km után esedékes cserélni, utánna pedig 90 000 km-enként. Vagy,...... 6 évenként kell cserélni, ha ez időn belül nem mész vele 90 000-et! Mennyi idős is a kocsid?....
1997 E11 Liftback 1,3 G6
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Misel (Volt adminisztrátor bácsi)

"Így vagy úgy, de a sors visszafizet mindenkinek mindent!"
Re: 1.4 VVT-i motoralkatrészek
B26 írta:
Csak nehogy úgy járjon vele a vevő,mint valaki!
Hogy vár az illetőre,a másik meg jó bő nyállal beszívatja!
Ugye Tama?
Hali!
Amúgy, ha annak vetted sajnálom, sok olyan dolog van ami sztem nem publikus dolog és ha ebbe nem avattalak be tényleg sajnálom. De nem szopatás volt sajnálom hogy annak vetted tudom szolhattam volna én is hogy mi a helyzet, de gondolom észrevetted, hogy ezen nem publikus oknál fogva el is voltam tűnve.
Üdv
Tama
Tama
- B26
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 649
- Csatlakozott: 2007 márc. 23, 07:44 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: 1.4 VVT-i motoralkatrészek
Ja!TamaHUN írta:
Hali!
Amúgy, ha annak vetted sajnálom, sok olyan dolog van ami sztem nem publikus dolog és ha ebbe nem avattalak be tényleg sajnálom. De nem szopatás volt sajnálom hogy annak vetted tudom szolhattam volna én is hogy mi a helyzet, de gondolom észrevetted, hogy ezen nem publikus oknál fogva el is voltam tűnve.
Üdv
Tama
Csak egy sms pl nem nagy dolog!
De mindegy!
Én befejeztem a témát!
Balázs
C-POWER!!!!!
C-POWER!!!!!
-
GTomp
- Visszajáró

- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: 2008 máj. 28, 04:17 am
- Tartózkodási hely: Szentendre
motor
Szomorúan látom hogy senkit nem érdekel.GTomp írta:Sziasztok, sikerült kivarázsolni egy 4A-F szervós moccát a kocsiból, u.h. ha valakinek valami kéne a motor alkatrészei közül igen olcsón meg tudunk egyezni! Jelentkezzetek, mert kell a lóvé a másik motorhoz, mármint a tartozékaihoz...Köszi!
- Bohi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3288
- Csatlakozott: 2007 ápr. 17, 10:55 pm
- Tartózkodási hely: Budapest
Szia!GTomp írta:ha esetleg részletesebben kelendőbb...a mocca szervós, tehát van eladó szervópumpa is, karbi is, tehát ezek is. U.h. lehet gyüjteni az alkatrészt, én meg végre kapok egy kis helyet, mert kicsi a garázs! Segítsetek!
A szervóra lehet le fog valaki csapni... Nekem nem ilyen corim van.
'87 E8 GT SEDAN
Prius II
Prius II
