Ha már komolyabb (4-5 milinél nagyobb) pogit rak fel, akkor tõcsavarozni is kell. Nagyon sokan nem figyelnek oda felnivásárláskor. Lehet megveszi a 3 ezerrel olcsóbb szettet, mert be van indulva, mondván, hogy jó az átmérõ és szép a mintája. Felrakni meg úgy is fel lehet, maximum minimális változtatásokkal.
Na és akkor: Központosító szett minimum 4 ezer (sok helyen 10 fölött), pogácsa 10-20, ja hoppá osztókörmódosító 20-30 tól, tõcsavar 12-15-tõl, anya (más kúpszög miatt) 6-7tõl, ha nem központosító, akkor esztergáljunk?(ha lehet) 15-20tól, csak 1 felni volt padkázott, megjavítjuk (5-10/db-tól), Ja hogy ütnek, mert vásárlásnál nem pörgettem meg õket? görgõzés 5/db-tõl, plusz ha kell kerékõr 8-10tõl
Ha ezeknek csak töredéke kell, akkor is súlyosan afelett járunk, mintha 5-10-15 ezerrel drágábban vettünk volna egy felni garnitúrát, ami sokkal jobb az autónkra, netán pont rá való, ráadásul lehet ahhoz járt volna anya, netán kerékõr is.
Ezt minden felnivásárlás elõtt jobb átgondolni!
Segíteni akarok, nem szívrohamot okozni
Persze tökéletes az elsõ lépés: Érdeklõdni a saját autónk paramétereirõl, tapasztalatokról...
Montoya által említett súly, erõkar dolgok tényleg fontosak, de a 6,5 széles ET40-es felnidnél nem kell félni, ha csak nem ólomból van
