Helyesbítek a németek a 2es golf után kezdtek el hanyatlani...DBandesz írta:ToyotaToyotaToyotaToyota! Vagy vmi más japán gép lehet csak a nyerő szerintem. A németek a Golf III után abbahagyták az autógyártást, onnantól igazából a profit, a minél gyakoribb autócxsere, és ebből következően a minél hamarabbi elkopás lett a cél. Ugyanakkor a japánoknál is lehet némi elqrvulást látni, lásd Nissan-Renault házasság, Mitsubishik Renault motorral, anyagspórolás (jelenleg aktuális Corolla Sedanból kihagyták a motortértakarókat ..., Aurisban minden műanyag kopog, meg karcolódik...)
Egyszóval ha biztosra akarsz menni, akkor minimum 6-7 éves japán kocsit vegyél, vagy még öregebb németet. Bár ez szubjektív.
Corolla (Toyota) vásárlás-mire kell odafigyelni?
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely

- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Igaz. A III-as széria sem volt egy űbervalami.Totya írta:Helyesbítek a németek a 2es golf után kezdtek el hanyatlani...DBandesz írta:ToyotaToyotaToyotaToyota! Vagy vmi más japán gép lehet csak a nyerő szerintem. A németek a Golf III után abbahagyták az autógyártást, onnantól igazából a profit, a minél gyakoribb autócxsere, és ebből következően a minél hamarabbi elkopás lett a cél. Ugyanakkor a japánoknál is lehet némi elqrvulást látni, lásd Nissan-Renault házasság, Mitsubishik Renault motorral, anyagspórolás (jelenleg aktuális Corolla Sedanból kihagyták a motortértakarókat ..., Aurisban minden műanyag kopog, meg karcolódik...)
Egyszóval ha biztosra akarsz menni, akkor minimum 6-7 éves japán kocsit vegyél, vagy még öregebb németet. Bár ez szubjektív.
- DBandesz
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 1126
- Csatlakozott: 2007 nov. 22, 10:36 am
- Tartózkodási hely: Szentes
Na ja, csak a G-Lader nem lett egy sikeres cucc; állandóan bedöglik. A VR6 meg a tudásához képest eszik. Ha lenne belőle 110 LE TDI, akkor még talán érdekelne is. A formája az gyönyörű!Layosh írta:Jaja! Sztem is II-es Gti Golfnál vége lett a mókának.
Még esetleg a Corrado ami olyan autó hogy:)
Amúgy nagyon sajnálom, hogy a toyota nem gyártott anno hátsókerekes coupét turbomotorral, mert az lenne az igazi. Pölö egy AE86 utód (Levin) hátsókerékkel, sperrel, 3S-GTE motorral... ... minden 200SX-et vert volna, az E30-as BMW-k ről nem is beszélve!
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
jah tod Lali h nekem a corradó volt az űberv 1,8 g60 turbóra alakítva v 2,9vr ,az első túl sokat enne a 2. meg viszonylag olyan 10-11 lityót tom mert 1ik havernak vr6ja vanLayosh írta:Jaja! Sztem is II-es Gti Golfnál vége lett a mókának.
Még esetleg a Corrado ami olyan autó hogy:)
nem lesz corradom sztem soha bár 1 ért mindig fáj a szívem:) örülök a corollámnak és minden nap 1 re jobban ,főleg azért h nem adtam el,bakker de megbántam volna.Most új ötletekkel és új fejlesztésekkel vonulok el téli pihenőre majd tavasszal visszatér a Méhecske

- konásandrás
- Gyakori látogató

- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: 2007 szept. 28, 12:02 pm
- Tartózkodási hely: Tapolca
- Kapcsolat:
- Totya
- Aktív fóruméletet élõ

- Hozzászólások: 630
- Csatlakozott: 2007 márc. 21, 12:46 am
- Tartózkodási hely: keszthely
a narancsszínű cori Kesdzthelyi 4 autóból van összerakva és akkor mi van? tudjátok mi is hányszor vágunk autót havi 2*legalább:D:Dminden megy vissza a gyári ponthegesztésre stbkonásandrás írta:az a narancs színű?Totya írta:... mert 1ik havernak vr6ja van![]()
de Ő nem Keszthelyen lakik, ha jól tudom, máshol szoktam látni parkolni esténként...
kívülről elég szépen néz ki!
bár rossz nyelvek azt beszélik, hogy törött corradokból lett összelegózva...
de nem a narancsról van szó hanem 1 ezüstről

Tiszteletem az uraknak!
Egybõl egy kérdéssel fordulnék a Corrolla "tudorokhoz".
Január-Február környékén tervezem megvásárolni életem elsõ Corolláját. (Toyotám sem volt még)
Megvan a konkrét autó. Nevezetesen egy 2006 os gyártású 1.8 as automata sedan (nem a sport, hanem a sima).
Az egyetlen bibi, hogy amerikai (úgy tudom európában 1.6 volt a legnagyobb ebben az évjáratban), és ebbõl kifolyólag a lámpái nem igazán felelnek meg az itthoni szabványnak (irányjelzõk, szimmetrikus E jelzés nélküli lámpák stb.)
Az autó már forgalomba van helyezve itthon. Rendszámos. Minden papírja ok.
A következõ vizsgától félek csak, ilyen tekintetben.
Szóval a konkrét kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata, jártassága ebben a kérdéskörben. Létezik-e ehhez a modellhez európai lámpa. Beszerelhetõ-e. Esetleg van-e valakinek konkrét tanácsa ezgyben...
Megtisztelõ válasz(ait)okat elõre is köszönöm!
Egybõl egy kérdéssel fordulnék a Corrolla "tudorokhoz".
Január-Február környékén tervezem megvásárolni életem elsõ Corolláját. (Toyotám sem volt még)
Megvan a konkrét autó. Nevezetesen egy 2006 os gyártású 1.8 as automata sedan (nem a sport, hanem a sima).
Az egyetlen bibi, hogy amerikai (úgy tudom európában 1.6 volt a legnagyobb ebben az évjáratban), és ebbõl kifolyólag a lámpái nem igazán felelnek meg az itthoni szabványnak (irányjelzõk, szimmetrikus E jelzés nélküli lámpák stb.)
Az autó már forgalomba van helyezve itthon. Rendszámos. Minden papírja ok.
A következõ vizsgától félek csak, ilyen tekintetben.
Szóval a konkrét kérdésem az lenne, hogy van-e valakinek tapasztalata, jártassága ebben a kérdéskörben. Létezik-e ehhez a modellhez európai lámpa. Beszerelhetõ-e. Esetleg van-e valakinek konkrét tanácsa ezgyben...
Megtisztelõ válasz(ait)okat elõre is köszönöm!
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szervusz!
Netán errõl az amcsi kasztnis modellrõl is van szó?
Vagy E12 Európai bódé amcsi piaccal?
Gondolom valaki átlögdöste a vizsgán, de mivel új autóról beszélünk és várhatóan nem kell majd a göndjai miatt tejelned a vizsgabiztost, ezért szerintem jó lenne az egyenes út és megcsináltatni a problémát, aztán mozaik utcában 10 körül vizsgáztatni szépen, bár most ez az összevont nem tudom hogy lesz.
Ha E12 Eu bódés Sedan, mint pl Gyurmi-é, akkor minden további nélkül veszel két Eu lámpát és szerintem passzol. Ha a képen látható amcsi bódés, akkor nagyobb a baj, mivel tudtommal azt csak Amerikára gyártották, ha jól tudom még Japánban sem volt. Ebben a www.toyodiy.com honlap lesz segítségedre a Parts Reference menüpontnál. Meg tudod nézni, hogy volt-e a tiedbõl General Countries, Europa, vagy ilyesmi, vagy sem.
Azonban félek, hogyha találsz is lámpát ehhez az amcsihoz, az nem lesz itthon bontóba, vagy alkalmi vételként, mint az E12-höz és nagyon drága lesz újonnan a toyotától, mivel gondolom természetesen motorosak, projektorosak...
Nézz utána az oldalon és ha találsz cikkszámot Eu lámpákra, hívj fel egy magyar Toyota kereskedést és kérdezz rá az árára.
Netán errõl az amcsi kasztnis modellrõl is van szó?
Vagy E12 Európai bódé amcsi piaccal?
Gondolom valaki átlögdöste a vizsgán, de mivel új autóról beszélünk és várhatóan nem kell majd a göndjai miatt tejelned a vizsgabiztost, ezért szerintem jó lenne az egyenes út és megcsináltatni a problémát, aztán mozaik utcában 10 körül vizsgáztatni szépen, bár most ez az összevont nem tudom hogy lesz.
Ha E12 Eu bódés Sedan, mint pl Gyurmi-é, akkor minden további nélkül veszel két Eu lámpát és szerintem passzol. Ha a képen látható amcsi bódés, akkor nagyobb a baj, mivel tudtommal azt csak Amerikára gyártották, ha jól tudom még Japánban sem volt. Ebben a www.toyodiy.com honlap lesz segítségedre a Parts Reference menüpontnál. Meg tudod nézni, hogy volt-e a tiedbõl General Countries, Europa, vagy ilyesmi, vagy sem.
Azonban félek, hogyha találsz is lámpát ehhez az amcsihoz, az nem lesz itthon bontóba, vagy alkalmi vételként, mint az E12-höz és nagyon drága lesz újonnan a toyotától, mivel gondolom természetesen motorosak, projektorosak...
Nézz utána az oldalon és ha találsz cikkszámot Eu lámpákra, hívj fel egy magyar Toyota kereskedést és kérdezz rá az árára.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Szia!Pacsker írta:Szervusz!
Netán errõl az amcsi kasztnis modellrõl is van szó?
Vagy E12 Európai bódé amcsi piaccal?
Gondolom valaki átlögdöste a vizsgán, de mivel új autóról beszélünk és várhatóan nem kell majd a göndjai miatt tejelned a vizsgabiztost, ezért szerintem jó lenne az egyenes út és megcsináltatni a problémát, aztán mozaik utcában 10 körül vizsgáztatni szépen, bár most ez az összevont nem tudom hogy lesz.
Ha E12 Eu bódés Sedan, mint pl Gyurmi-é, akkor minden további nélkül veszel két Eu lámpát és szerintem passzol. Ha a képen látható amcsi bódés, akkor nagyobb a baj, mivel tudtommal azt csak Amerikára gyártották, ha jól tudom még Japánban sem volt. Ebben a www.toyodiy.com honlap lesz segítségedre a Parts Reference menüpontnál. Meg tudod nézni, hogy volt-e a tiedbõl General Countries, Europa, vagy ilyesmi, vagy sem.
Azonban félek, hogyha találsz is lámpát ehhez az amcsihoz, az nem lesz itthon bontóba, vagy alkalmi vételként, mint az E12-höz és nagyon drága lesz újonnan a toyotától, mivel gondolom természetesen motorosak, projektorosak...
Nézz utána az oldalon és ha találsz cikkszámot Eu lámpákra, hívj fel egy magyar Toyota kereskedést és kérdezz rá az árára.
Pontosan! Errõl a kasztniról van szó.
Nagyon köszönöm a segítséget és az ötleteket.
Az autó gazdáját ismerem. Õ vette Califorbniában. Nemrég néztem meg a gépet, és teljesen makulátlan (19.000 miles).
Eléggé rá vagyok kattanva. Januárban lesz eladó, és 1,8 körül kér érte az ismerõsöm (mármint nekem annyiért odaadja). Az jó árnak számít, figyelembe véve a "bajait"?
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szerintem igen, de kérdezz utána a kereskedésekben elõtte, hogy, ha kell akkor tudnak-e alkatrészt hozni hozzá, mivel nálunk nem honos. Nehogy legyen a jövõben egykis koccanásod és sárvédõt amerikából kelljen importálni...
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Sziasztok!
Új vagyok még itt, toyotákat egyáltalán nem ismerem ezért lenne néhány kérdésem. Autó vásárlása elõtt állok és azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek errõl a géprõl: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-4123062
150-200e-em lenne rá. Van rá esély hogy ennyiért találok jó állapotút?
Ill. hogy ez igaz lehet e amit irnak róla?
Egy kis fogyasztású autót szeretnék, amit azért egy stift nem hagy le, és olcsó a fenntartása.
Kérlek segítsetek. Ha tudtok esetleg más helyet ahol ilyen kaliberü autót kapok, vagy itt valaki árul ilyet szóljon légyszi!
Elõre is köszi!
Új vagyok még itt, toyotákat egyáltalán nem ismerem ezért lenne néhány kérdésem. Autó vásárlása elõtt állok és azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek errõl a géprõl: http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... ti-4123062
150-200e-em lenne rá. Van rá esély hogy ennyiért találok jó állapotút?
Ill. hogy ez igaz lehet e amit irnak róla?
Egy kis fogyasztású autót szeretnék, amit azért egy stift nem hagy le, és olcsó a fenntartása.
Kérlek segítsetek. Ha tudtok esetleg más helyet ahol ilyen kaliberü autót kapok, vagy itt valaki árul ilyet szóljon légyszi!
Elõre is köszi!
Nem az a baj hogy nyakig ér a szar, hanem hogy hullámzik...
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Szia!
Ennyiért tuti, hogy kell rá költeni. Jó (jobb állapotú) gti 3-400tól. Ha versenyzésre kell, akkor érdemes rá költeni. Errõl az autóról egyébként írtunk az eladó Corolla topicban. Olvass vissza!
Ennyiért tuti, hogy kell rá költeni. Jó (jobb állapotú) gti 3-400tól. Ha versenyzésre kell, akkor érdemes rá költeni. Errõl az autóról egyébként írtunk az eladó Corolla topicban. Olvass vissza!
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
