pótkocsinál, meg minden egyéb autónál a megengedett max tömeget kell nézni.
pl. van egy furgonod, aminek a megengedett össztömege meghaladja a 3500 kg-ot - hiába üres és nem több mondjuk 1800 kg-nál - akkor már csak C-s jogosítvánnyal vezetheted!
pótkocsinál pedig 750 kg-ig húzhatod B-s jogsival. de a járműszerelvény megengedettt össztömege így sem haladhatja meg a 3500 kg-ot
Ugyanígy jártam amikor a jelenlegi AE92 GTi kasztnimat hoztuk haza apám Avensis D4D Combi-jával. Ami a tréleren volt, az egy motor-váltó nélküli kasztni, törötten, az eleje levágva, ülések és kerekek nélkül. Hiába magyaráztam hogy meg sem közelíti a vontatható terhelést, az nem édekelte őket, csak az hogy mennyi a max eggyüttes tömeg. A modorról már nem is beszélek.
Valószínű valami kissebségi komplexusos barom volt az eggyik, aki úgy tört fel, hogy a rendörségnél némi hatalmat kapott a kezébe.
Kár hogy nem volt nálam diktafon, mert még beszélni sem tudott rendesen. De az elégedett vigyor az nem maradhatott el. Nagy király volt a csávó.
Gusztustalan seggfejek. Mindha legalább valami értékes dolog lett volna.
A leggusztustalanabb az hogy ők folyamatosan leszarják a szabályokat, de ha más pici hibát követ el azt rettentő komolyan kell venni.
Egy nyomozó ismerőstől annyi segítséget kaptam hogy csak 5ropi volt a bünti.(ez is 2db kérvény meg sírásrívás után)
Bocsi a sok szövegér, de még mindig felfordul a gyomrom amikor eszembe jut, így 2év elteltével is.
(vannak normális és barátságos rendőrök is, de ezek nem azok voltak)
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Amit tehetsz az tényleg a sírásrívás. Sok sok mindenért fel kell lebbezni
akár nem is egyszer. Jóba lenni az előadóval. Meg lehet oldani. volt hogy én is csináltam már 260 ból 15öt na meg hány ejnyebejnyét
A modor az itt is megvolt...
Na én ezt találtam, ami nem mentesít, mert 30 kg tényleg hibádzott....
"Nehéz (a forgalmi engedélyből megállapíthatóan 750 kg-ot meghaladó megengedett legnagyobb össztömegű) pótkocsinak "B" kategóriás, nem kezdő vezetői engedéllyel való vontatásához két feltételnek kell teljesülnie:
-a nehéz pótkocsi (forgalmi engedélyből megállapítható) megengedett legnagyobb össztömege nem haladja meg a vonó gépkocsi (forgalmi engedélyből megállapítható) saját tömegét, és
-az összekapcsolt járművek megengedett legnagyobb együttes össztömege (vagyis a két forgalmi engedélyből megállapítható megengedett legnagyobb össztömegek összege) nem haladja meg a 3500 kg-ot. "
Mindegy, akkor marad a sírásrívás...
Nagyon kivan a tököm a /nemi/"szervekkel", a múltkor is lemeszeltek, közben úgy ment el mellettünk egy Porsche terepjáró, hogy csak úgy dübbent a menetszele a kocsimon...... A rendőr meg csak írta a feljelenésemet. EHHHHHHHHHHHH..............
További jó hétvégét nektek!
Le a kalappal a felnikkel kapcsolatban, tényleg jól állnak a járművön.
De ez a punto lámpás gondolat
Nekem voltak gyönyörű duplaoptikás 626-os Mazda lámpáim,
de még azt is tipusidegennek tartottam.(pedig az is JAPAN)
Nem is olyan sokat kellett volna alakítani hozzá.
AE82 Gt 4AGE smallport 1987
AE86 GT 4AGE 1983
Prius II 2009
Pacsker írta:öhhöm jó! Nagyon bejön ez a felni Totya. Még így sárg aközéppel mégjob
Turkish. És mi lett végül? ott kellett hagyni a kocsit?
És mi lesz most vele?
Apud mit szólt?
Apum rendes volt, nem mondott semmi rosszat, végig cigi, mérgelődés...
Majd valahogy elhozom, vagy ha más nem, a tankot, hengerfejet, + 1-2 alkatrészt, ami kell, elhozom a csomagtérben... Sztem befér ha mindent összehajtok belül...
Hol van most a 4 kocka lámpás celicám, vagy az amcsi utána levő bukós, vagy a celica suprám, vagy a celica XX-em 77ből, vagy az MA70-es suprám, vagy a levinem, vagy a truenom persze AE86ból?...
Na mi a közös bennük?
Tibcsi! Egy teszt számodra. Melyik betűjelzésű Toyota motor volt az első injektoros, melyik autóba volt és hány köbcentis? Na meg mikor dobták piacra (nem semmi)