Tehát jó gumival gyorsabban tudnál menni!Csocsó írta:Ha határon próbálsz autózni, az ESP folyamatosan visítani fog. Ha úgy mész, hogy ne kelljen beleszólnia, sok-sok másodpercet veszítessz. Nem véletlenül kapcsolható komolyabb sportautókban.
Én nem ismerem ezeket a renszereket. Az viszont sejthetõ, hogy nem véletlenül rakták bele. ESP nélkül lehet, hogy néhol gyorsabb lettél volna néhol túl gyors(!) néhol pont ebbõl kifolyólag meg talán lassabb. Gondolom még nem próbáltál olyan autót a ringen amiben nincs ilyen szerkezet. Az viszont jó lenne, mert a kocsid alapvetõen rövid és ezért könnyen elindul a háttulja. (Ilyenkor kapcsol be szerinem.) Tehát ESP nélkül ha nem tudod, hogy mit csinálj amikor "sok" akkor csúnyán megforogsz. Ha ez rossz helyen történik akkor úgy jársz mint Én, ha jó helyen akkor talán nem. Az ESP gyárilag tudja, hogy mit kell csinálni ha "sok"
Ha nem lettél fanatik TS-es akkor gondolkozz el egy kizárólag erre a célra alkalmas pálya autón. (Mintha az írtad volna korábban, hogy nem erre a célra vetted.) Nekem is ezt kéne tennem, de sajna különbözõ okokból még évekig nem tudnék kijárni ha ezt az utat választanám.
A komolyabb sportautókban meg más funkciója is van ezeknek a rendszereknek. Pl. egy átlagos úrvezetõ vezetõ nem tudja ezek nélkül a fejlett elektronikák nélkül kiaknázmi a bennük lévõ lehetõségeket. Vannak gyárak akik okosan szerveznek tréningeket amin megismerhetik a tulajok a fizika és a saját képességük határait. Akkor van azokban a kocsikban utoljára kikapcsolva az elektronika. A tulajok soha többet nem gondolkoznak majd el azon, hogy esetleg kikapcsolják azt.
Bocs a litániáért!



KE11 Sedan 




