Motoralkatrészek

Ha alkatrészre lenne szükséged, vagy meg szeretnél válni tőle nézz be ebbe a témakörbe!
Avatar
cslaci105
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 678
Csatlakozott: 2010 máj. 04, 08:18 am
Autód gyártási éve: 1987
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: XL
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Kiskunhalas

Re: 4E-FE

Hozzászólás Szerző: cslaci105 »

a tökéletes porlasztáshoz kell, ami miatt jobban indul a gép télen, kevésbé füstöl és jobb a fogyasztásod is.

Állítólag az enyémen 2 db nagyon szar, 2 db egyszerûen szar.

Tünetek: nem 4 hengerrel indul, hanem 2-3-al, füstöl jobban, mint korábban.

Amúgy a tied nem füstöl vészesen, mentem utánad és teljesen rendben van a füstje!
Meg ugyanolyan szépen indul télen a mínuszban is, mint nyáron. Akkor ezzel nincs gond. Köszi szépen!
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Ígértem fotókat a 4E-FE motorterérõl, és a felfogatási pontokról.
Namármost, ez nem olyan egyszerû ugyebár, mert a komplett beépített motortérnél lehetetlen lefotózni.

De megnéztem, és magának a motornak a homlokfalnál nincsen felfogatása. Ott csak a váltót fogja a bak.

Összesen négy felfogatási pont van, egy a motornak, oldalról, három pedig a váltónak: egy oldalról, egy elõrõl, egy pedig hátul a homlokfalnál, a kormánymû alatt.

Szóval, a motor felfogatása nem különbözhet a 4AFE motorétól, max. a váltóé. A kérdés akkor az, hogy a két különbözõ osztályú motor váltói mennyire kompatibilisek egymással, van-e valami alternatív lehetõség az összeépítésre?
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Bocs Bandagoose, hogy belevau, de pontosítanék a megfogalmazásodon
mert akik kevésbé ismerik a motorteret lehet most kicsit megkeveredtek.
A homlokfalnál nincs motortartó egy autónál sem. Amire te gondolsz az v.szeg tûzfal (motortér-utastér elválasztása). A homlokfal elõl (zárhíd) van ehhez rögzítik ált. a hûtõt, lámpákat stb. Peace!
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

Így van, igazad van, ez nekem is eszembe jutott miután elküldtem.

Nos, így vagy úgy, mind a tûzfal, mind a homlokfalnál (vagyis az alatt a hosszmerevítõn) lévõ bak a váltóhoz csatlakozik.

Valaki itt írta, hogy az E és az A motorok felfogatása a homlokfalnál különbözik, akkor most megkérem azt aki ezt írta, pontosítson, a homlokfalra vagy a tûzfalra gondolt? :)
Avatar
Frool
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1626
Csatlakozott: 2007 ápr. 18, 05:17 pm
Tartózkodási hely: Nagykáta, BP.IX., Pécel

Hozzászólás Szerző: Frool »

Elolvastam a hozzászólásaidat mert nem emlékeztem, hogy 4/5afe, 3sgt vagy 4age amit akarsz. Most sem vagyok okosabb, bár lehet figyelmetlenül olvastam. Azt sem találtam :oops: milyen bódé. Szóval elvesztem sorry.
CCH vezetőségi tag

Ajtóüvegen át figyelni a menetirányt
finoman adagolva gázt,ellenkormányt.
Szélvédõn keresztül nézni a tájat,
nincs szebb ami rám várhat!
Kilinccsel elõre!!!
AE86GT. 4AGE
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ha szembe állsz amotortérrel, a bal felsõ bak (menetirány szerinti jobb váznyúlványon) levõ az E-s motoroknál különbözik. A többi ugyanaz. A váltó tetején levõnek lehet különbsége, de az adapteres. Megoldható.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

na várjunk csak, az is adapteres :)
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

5e-fe-t akartam, de azt gyakorlatilag lehetetlen beszerezni.


A-s motorhoz meg túl sok mindent kellene átalakítani, attól félek, a hatos váltóm se lenne jó hozzá :(

Pedig egy 1.8-as motorral nagyon sokáig ki tudnék egyezni! :D
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

HOPPÁ MIT TALÁLTAM!!

2e motor helyett 5a-fe

http://www.pakwheels.com/forums/engine- ... nally-done

tisztán látszik premireplánban a két bak különbsége, és az is, hogy egy közdarabbal oldották meg a problémát!
Bandagoose
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 576
Csatlakozott: 2010 máj. 22, 09:52 pm
Tartózkodási hely: Heves megye

Hozzászólás Szerző: Bandagoose »

mondjuk, valaki elárulhatná, mi az a bazinagy izé a kipufogócsonk alatt a kiemelt motoron... :D
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

nagyon jó. valahol pakisztánban van gondolom
arrafelé minden autóból corolla lesz egyszer.. :lol:
Avatar
Sancy
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2934
Csatlakozott: 2010 márc. 09, 08:30 pm
Tartózkodási hely: Pécel

Hozzászólás Szerző: Sancy »

dozyas írta:Sziasztok!
ac pumpám megadta magát porlasztja kifelé a benzint érdeklõdnék,hogy bontottba lenne e valakinek?
vagy valami bontót tudtok ajánlani?japkert ismerem de selejteztek és már ehhez nincsen alkatrészük,pedig 2 hete vettem bele lámpákat.köszi
Zoli
Szia. Nekem van egy 1.3 xli 4E-FE. Nézz utána, ha jó viheted.
E11 G6 TTE Facelift 1.6 VVTI
E12 TS TTE Facelift 1.8 VVTL-i

E11 TS Facelift 1.8 VVTL-i pálya autó építes folyamatban
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Neked Manuális AC kell. (Jó a 4A motorokról is! Megnézem, lehet van itthon)
Sancyé tankba való elektromos AC
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
vadaspörkölt
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 63
Csatlakozott: 2009 aug. 25, 01:40 pm
Tartózkodási hely: Debrecen

Hozzászólás Szerző: vadaspörkölt »

ilyen ez a 2A nekem az olajat kezdte nyomni:S. én is tervezem a cserét mert parázok h nemsokara elkezdi küldeni a benzinbe is.még most nem vettem észre semmi ilyesmit de már érzem a végét.ujonan 22 ezer körül van bontottam meg ezen a környéken szinte lehetetlen ilyen autot talalni.még 4a is ritka de azt azért ki lehet fogni.
Avatar
gecsa
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3080
Csatlakozott: 2009 szept. 06, 11:17 am

Hozzászólás Szerző: gecsa »

van egy önindítóm óccsóé felújításra/alkatrésznek..

gysz:2810015110

Motorkód: 4A-GE,4A-GEL,4A-GELC
Lyukszám: 2
Feszültség [V]: 12
Fogszám: 9
Helyzet/fok: R 20

5eft+pkg
Válasz küldése