Szóvalbubidisc írta:A mansell nem dob! Az a rázõkõ! Nem láttál még ilyet?:buntet:RWD írta:Nekünk az utolsó körben megvolt 120 körül a mansell, ha jól figyeltem. Dobott is rendesen![]()
![]()
Te is ott voltál? Nem is láttalak!![]()
![]()
![]()
Korrigáltam a bevezetõ posztot! Bocsi
![]()
Meséld el élményeidet!
El kell, hogy mondjam, hogy RWD akkorákat kibicelt, hogy leesett az állam!Kiba. jól csinált valamit!
ÁÉÕÕÚÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
Kibaszott jó volt ez a nyílt nap.Nekem konkrétan ez volt az elsõ nyílt napos látgatásom a Ringen.Most az elején meg kell dícsérnem a kicsi Starletet, gyönyörûen vitt és hozott haza bennünket.
Fél 10 fele értünk fel, örömmel állapítottam meg, hogy Józsi és Bubi már ott vannak.Körbenéztünk a parkolóban, felmásztunk a "tetõre", csorgattuk a nyálunkat a kint lévõ gépekre (Kis fehér dobozos [partner?] rulez
Elvileg 12 fele haza is indultunk volna, de le tudtam zsírozni hogy ne kelljen aznap fizuért mennem
Elõször Doman papa tökéletesen belõtte az elõgyújtásom, hála mégegyszer.Eközben mi elhagytuk a hajunkat, annyira szép lett a tempomatos utcai kreáció
Most jön a sztori érdekes része.Vasárnap Tatán feltûnt elõttem egy Ford Galaxie, konkrétan õ:

A nyomába eredtem (ahogy minden ritkaság esetében lenni szokott), majd miután leparkolt vele a tulaj, beszédbe elegyedtünk.Kiderült, hogy emellett van egy full gyári AW11-e.Felhívtam szíves figyelmét a két legjobb fórumra (PT, CCH).Nem gondoltam volna, hogy másnap a Ringen õ fog szembe jönni velem.És öregem, így, hogy egy "napja" ismertem, a kezembe nyomta az MR2 kulcsait, amikor megkérdeztem hogy elvinne-é egy körre.Alig akartam hinni a szememnek, egybõl izgatottan remegni kezdett a gyomrom
A motorról csak annyit, hogy szerintem nagyon szépen szól, és beugrott amit Józsi mondott anno, mely duma szerint a 4AGE elfogy 6 ezer fölött, és tényleg.Persze ezt kb leszartam, és virult a fejem benne, mert így is baszott jót ment (nyílván a kis 3K után meg fõleg).A közvetlenség, mély üléspozíció, a kretén de egy perc után megszokható pozíciójú váltó....zseniális volt.Nem gondoltam volna hogy BÁRMI ûberelhetné azon a napon azt az élményt.Utána jött (asszem) egy STI-s rövid menet, az se volt rossz.Állítólag 320 ló körül volt.
És utána jött a fõ ettreksön
József kolléga vitt pár kört a ringen, amirõl mindig csak ez a szóösszetétel jut eszembe:
"ÁÉÕÕÕÕÚÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ"
Kb ennyi, aki Hacsibuzi (és vagy öreg Toyota, japán, élményautó, stb stb), az tudja mit jelent ez, más meg szimplán hülyének néz (pl anyum
Szóval meglehetõsen emlékezetes lesz az elsõ Ringre "lépésem", KÖSZI még egyszer Józsi és Hacsika
És a slusszpoén:
Egy karika a Hacsikával a parkolóban, amiért külön hatalmas köszönet.
Az a hang, az a mély üléspozíció,az az öreg Hacsi illat, az az örök szerelem mûszerfal, az a "revving", az aaa.... soroljam?
Súlyos elmebaj ez, haladok a totális menthetetlenség felé.És ez öhhöm jó
Szóval ezek jutottak eszembe, bocsi ha csapongtam, bocsi a csúnya szavakért.De így talán átjön
Végezetül
ÁLÉÉÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÛÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓó





Ja ez lemaradt: befosás szép Doman utcai autója



KE11 Sedan 