Nyári ring 08.09.

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?

Nézni jobb vagy menni?

Nézni
0
0 szavazat
Menni
10
83%
Nekem mindegy, csak a színe legyen vörös!
2
17%
 
Szavazatok száma: 12

Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD »

bubidisc írta:
RWD írta:Nekünk az utolsó körben megvolt 120 körül a mansell, ha jól figyeltem. Dobott is rendesen :) :D :D
A mansell nem dob! Az a rázõkõ! Nem láttál még ilyet?:buntet:
Te is ott voltál? Nem is láttalak! :lol: :lol: :lol:
Korrigáltam a bevezetõ posztot! Bocsi
:wink:

Meséld el élményeidet!

El kell, hogy mondjam, hogy RWD akkorákat kibicelt, hogy leesett az állam! :lol: Kiba. jól csinált valamit! :wink:
Szóval :D
ÁÉÕÕÚÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛ
Kibaszott jó volt ez a nyílt nap.Nekem konkrétan ez volt az elsõ nyílt napos látgatásom a Ringen.Most az elején meg kell dícsérnem a kicsi Starletet, gyönyörûen vitt és hozott haza bennünket. :)
Fél 10 fele értünk fel, örömmel állapítottam meg, hogy Józsi és Bubi már ott vannak.Körbenéztünk a parkolóban, felmásztunk a "tetõre", csorgattuk a nyálunkat a kint lévõ gépekre (Kis fehér dobozos [partner?] rulez :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: ), vártuk a többieket.
Elvileg 12 fele haza is indultunk volna, de le tudtam zsírozni hogy ne kelljen aznap fizuért mennem :lol: :D ...mirõl maradtam volna le.
Elõször Doman papa tökéletesen belõtte az elõgyújtásom, hála mégegyszer.Eközben mi elhagytuk a hajunkat, annyira szép lett a tempomatos utcai kreáció :o :shock: :) :luv: :luv:
Most jön a sztori érdekes része.Vasárnap Tatán feltûnt elõttem egy Ford Galaxie, konkrétan õ:
Kép
A nyomába eredtem (ahogy minden ritkaság esetében lenni szokott), majd miután leparkolt vele a tulaj, beszédbe elegyedtünk.Kiderült, hogy emellett van egy full gyári AW11-e.Felhívtam szíves figyelmét a két legjobb fórumra (PT, CCH).Nem gondoltam volna, hogy másnap a Ringen õ fog szembe jönni velem.És öregem, így, hogy egy "napja" ismertem, a kezembe nyomta az MR2 kulcsait, amikor megkérdeztem hogy elvinne-é egy körre.Alig akartam hinni a szememnek, egybõl izgatottan remegni kezdett a gyomrom :) .Célba vettük a ring melletti "szerpentint", én pedig az erekciómmal küzdve dícsértem agyon az autót.Eddig Lóri Hacsiját vezettem csak, azt is lapos kerékkel, gyök kettõvel a "telepen" (hozzá teszem, az is nagy élmény volt, elsõ AE86 vezetés).Na itt nem gyök kettõ volt, nyomhattam neki, sõt bukólámpázhattam is :D :D Hatalmas feeling.
A motorról csak annyit, hogy szerintem nagyon szépen szól, és beugrott amit Józsi mondott anno, mely duma szerint a 4AGE elfogy 6 ezer fölött, és tényleg.Persze ezt kb leszartam, és virult a fejem benne, mert így is baszott jót ment (nyílván a kis 3K után meg fõleg).A közvetlenség, mély üléspozíció, a kretén de egy perc után megszokható pozíciójú váltó....zseniális volt.Nem gondoltam volna hogy BÁRMI ûberelhetné azon a napon azt az élményt.Utána jött (asszem) egy STI-s rövid menet, az se volt rossz.Állítólag 320 ló körül volt.
És utána jött a fõ ettreksön :D :D
József kolléga vitt pár kört a ringen, amirõl mindig csak ez a szóösszetétel jut eszembe:
"ÁÉÕÕÕÕÚÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÛÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ"
Kb ennyi, aki Hacsibuzi (és vagy öreg Toyota, japán, élményautó, stb stb), az tudja mit jelent ez, más meg szimplán hülyének néz (pl anyum :lol: :lol: ).Nagyon jól terelte az autót, zseniális a Hacsika, még mindig.Lenyomtuk az összes madár, gyárilag negatív( :lol: ) E30-cat, mértünk idõt (lesz jobb is), meg drifteltünk is egyet a végén :D :D
Szóval meglehetõsen emlékezetes lesz az elsõ Ringre "lépésem", KÖSZI még egyszer Józsi és Hacsika :) .Matyi tõled pedig elnézést szeretnék kérni, elvileg a te köröd lett volna ha jól tudom :roll: .Bocsi.
És a slusszpoén:
Egy karika a Hacsikával a parkolóban, amiért külön hatalmas köszönet. :D
Az a hang, az a mély üléspozíció,az az öreg Hacsi illat, az az örök szerelem mûszerfal, az a "revving", az aaa.... soroljam? :)
Súlyos elmebaj ez, haladok a totális menthetetlenség felé.És ez öhhöm jó :D
Szóval ezek jutottak eszembe, bocsi ha csapongtam, bocsi a csúnya szavakért.De így talán átjön :lol:
Végezetül
ÁLÉÉÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÛÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓó
Kép
Kép
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kép
Kép
Kép
Ja ez lemaradt: befosás szép Doman utcai autója :luv: :luv:
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Nagyon tetszett a beszámoló!
:lol: :lol: :lol:
Erre gondoltam, köszi!
Az MR2-es story nagyon rendben van. Én vezettem ennek a kisfiát feketében, asszem SW20-as. El tudom képzelni, hogy mekkora élmény lehetett.

Ott a helyed a következõ nyílt napon is!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hí All!

Hozzászólás Szerző: Szuti »

Most néztem meg Bubudisc vidijét amit csináltam és 2.41 volt a legjobb köre úgy,hogy közben végig üldöztünk egy 197 pacis Clio RS 3-at aminek híresen a legjobb a futómûve a kategóriájában!:-)

Szal Grat újra...
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Jó beszámoló tényleg!
Ki csinálta a képeket? Látom van kis Ps is, de nagyon jók!
Ezt meg fejtsd már ki a megfelelõ topicban légyszi, hogy a 4AGE 6000 felett elfogy? Nem tudom értelmezni :shock:
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

Walaki autójában milyen erõs a moci futómû,fék,gumi?

Õszintén:-)Köszi.
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD »

Szuti írta:
Walaki autójában milyen erõs a moci futómû,fék,gumi?

Õszintén:-)Köszi.
NAGYON.
komolyan
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Szuti írta:
Walaki autójában milyen erõs a moci futómû,fék,gumi?

Õszintén:-)Köszi.
A motor 160ló körül van, a fék az brend nyú RX7/E12 fékrendszer (projekt topicban részletek) a gumim pedig elöl használtan vett Kléber Hydraxer, hátul pedig jó kopott Marangoni Zeta... :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Re: Hí All!

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Szuti írta:Most néztem meg Bubudisc vidijét amit csináltam és 2.41 volt a legjobb köre úgy,hogy közben végig üldöztünk egy 197 pacis Clio RS 3-at aminek híresen a legjobb a futómûve a kategóriájában!:-)

Szal Grat újra...
Szerintem abban az autóban még muszáj lennie pár másodpercnek, én a Brabus Smarttal mentem 2:41-et a ringen :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Pacsker írta:Jó beszámoló tényleg!
Ki csinálta a képeket? Látom van kis Ps is, de nagyon jók!
Ezt meg fejtsd már ki a megfelelõ topicban légyszi, hogy a 4AGE 6000 felett elfogy? Nem tudom értelmezni :shock:
Kb. 6200-nál van a teljesítménycsúcs (érzésre, nem tudom a gyári adatot) onnantól még elforog, de érezhetõen gyengül a 16V bigport.
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

Azt jól hallottam,hogy azért a váltó néha akadozgatott?Mennyi pacit bír el egyébként?
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Szuti írta:Azt jól hallottam,hogy azért a váltó néha akadozgatott?Mennyi pacit bír el egyébként?
Nem, én bénáztam a váltóval, belekerült a hidrokézi és nem akartam ráváltani a kézifék karra, ezért mindig kicsit magamfelé húztam a váltót és 2 és 4 közé akartam tenni :D Aztán rájöttem és ahogy a videó vége felé is hallható nem volt ilyen problémám többet :)

Elméletben elbír 200lovat is, attól függ hogy használja az ember...a driftelést (kuplungrugdalást, shift lockot) kevésbé tolerálja, attól hamar szétmegy erõs motorral...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Re: Hí All!

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Szuti írta:Most néztem meg Bubudisc vidijét amit csináltam és 2.41 volt a legjobb köre úgy,hogy közben végig üldöztünk egy 197 pacis Clio RS 3-at aminek híresen a legjobb a futómûve a kategóriájában!:-)

Szal Grat újra...
Köszi, de a dicséret itt inkább Téged illet! :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
mozso
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2048
Csatlakozott: 2010 ápr. 15, 08:54 am
Autód gyártási éve: 2006
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Luna
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: BP
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: mozso »

Tolem szokatlanul sokaig nem irtam, de mostanra sikerult elkesziteni a videot (4 darabbol). Es csak ezzel teljes a feeling.

Delelotti esos off-road: Pacskerrel
Delutani nyomulas: Szutival

A koztes idoben gyors kocsimosas, felni es gumiszereles (beszorult kavicsok) es egyeb ellenorzesek + hazaugrottam az oldalboldaert is.

Azt hiszem delutan a Mansell kanyart igazan temposan vettem :-)

video:
http://www.youtube.com/watch?v=Qli5YfKIXvo
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD »

Pacsker írta:Jó beszámoló tényleg!
Ki csinálta a képeket? Látom van kis Ps is, de nagyon jók!
Ezt meg fejtsd már ki a megfelelõ topicban légyszi, hogy a 4AGE 6000 felett elfogy? Nem tudom értelmezni :shock:
Miki3d nevû, indafotós user csinálta azokat a képeket.A felsõt meg Sandy, asszem:).
A 4AGE témát meg Józsi szépen leírta elõttem, érzésre egyszerûen nem húz már 6000 tõl.Elforog, de nem láttam az értelmét tovább nyomni neki. :)
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

mozso írta:Tolem szokatlanul sokaig nem irtam, de mostanra sikerult elkesziteni a videot (4 darabbol). Es csak ezzel teljes a feeling.

Delelotti esos off-road: Pacskerrel
Delutani nyomulas: Szutival

A koztes idoben gyors kocsimosas, felni es gumiszereles (beszorult kavicsok) es egyeb ellenorzesek + hazaugrottam az oldalboldaert is.

Azt hiszem delutan a Mansell kanyart igazan temposan vettem :-)

video:
http://www.youtube.com/watch?v=Qli5YfKIXvo
Én úgy érzem októberben igen jót fogunk mi mókázni :) :)
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Válasz küldése