Bemutatkozás, hogyan találtál az oldalra

Itt írhattok nekünk egy pár soros bemutatkozást.
Avatar
Jampi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 75
Csatlakozott: 2010 márc. 25, 01:38 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Jampi »

Már egy pár hete regisztrálva vagyok de a bemutatkozás elmaradt:

Én is a google-on találtam rá anno a corolla klubra, eleinte csak nézegettem az autócsodákat, majd néhány hónap múlva, miután az egyik erõsen felújított autót személyesen is láttam a 2010-es tuning expo-n úgy döntöttem regisztrálok. Nem bántam meg, jó tudni hogy a családunkhoz hasonlóan (az utóbbi 15 évben csak corollát vettünk) ilyen sokan szeretik ezt a megbízható japán konstrukciót. Mellesleg a királyréti találkozó szerintem is nagyon jó volt, a továbbiakban remélem, hogy minél több hasonló talira el tudok menni.
Jampi

'89 Starlet EP71 1.3 XL 2E

'92 AE92 Liftback 1.6 GLI 4A-FE R.I.P.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Várunk mindkettõtöket sok szeretettel!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Taki
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 945
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tapolca

Hozzászólás Szerző: Taki »

Sziasztok!

Már ide-oda irkáltam a fórumon, de a bemutatkozóm kimaradt!
Bár így "ismeretlenül" is mindenki nagyon segítõkész volt. :buliii:
Köszönet érte!

Az autóm:1988 corolla LB 1.8D (hálás öreg jámbor)
A club-ra egy clubtársunk matricájáról szereztem tudomást ! ! !

Lehetséges, hogy nekilátok egy 1C-T projektnek, mert kevés a ló. Viszont szimpatikus a fogyasztás.Majd meglátjuk!Határozatlan vagyok, vagy nem? :lol:
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 266
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx »

Taki írta:Sziasztok!

Már ide-oda irkáltam a fórumon, de a bemutatkozóm kimaradt!
Bár így "ismeretlenül" is mindenki nagyon segítõkész volt. :buliii:
Köszönet érte!

Az autóm:1988 corolla LB 1.8D (hálás öreg jámbor)
A club-ra egy clubtársunk matricájáról szereztem tudomást ! ! !

Lehetséges, hogy nekilátok egy 1C-T projektnek, mert kevés a ló. Viszont szimpatikus a fogyasztás.Majd meglátjuk!Határozatlan vagyok, vagy nem? :lol:
Ilyet szeretnék szaladgálós járgánynak.
Hagyd meg eredetinek és az örömforrásod leld abban, hogy körberöhögöd a többi autóst tankolásnál ;-)
Avatar
Taki
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 945
Csatlakozott: 2010 ápr. 23, 09:48 am
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Tapolca

Hozzászólás Szerző: Taki »

Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Csak az az igazán bátor, aki be meri venni a hashajtóra az altatót!
1988 E9 Liftback 1.8D
1988 E9 Hachback 1.6Gti
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Taki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Mégkakibb ha errõl fénykép is készül :lol:
Azt hívják úgy hogy: nematenapod

copyright by Bubi :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
dieselsuxx
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 266
Csatlakozott: 2010 ápr. 13, 07:50 pm
Tartózkodási hely: Velence
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: dieselsuxx »

Taki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Hát az tényleg az lehet :lol:
Én személy szerint eddig max 150-et mentem az e9-el (volt még egy fél gázpedál), de az utóbbi idõben a 125-öt is inkább alulról közelítem - kímélõ üzemmód.
tibierdrol
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 267
Csatlakozott: 2009 aug. 05, 02:57 pm
Tartózkodási hely: Érd

Hozzászólás Szerző: tibierdrol »

Taki, emiatt ne bánkódj, akármilyen autónál van még gyorsabb. Meg aztán egyenesben bárki tudja a gázt nyomni, kanyarban kell ügyesnek lenni :wink:
'99-es lépcsõshátú E11, 4E-FE motorral
Bakerman
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: 2008 aug. 27, 05:27 pm
Tartózkodási hely: Veszprém

Segítség kuplung problémám van

Hozzászólás Szerző: Bakerman »

Sziasztok!

Már régen írtam ebbe a topikba.

Készítettem egy Kuplung problémák!!! elnevezésû fórum topikot itt, de azért itt is szeretném a segítségeteket kérni.

Van egy 1.6-os VVTi toyota corollám és csináltam egy nagy hülyeséget. Az elõzõ tulaja pesti volt és néha néha induláskor rángatózott a kocsi, amolyan kuplungosnak nézett ki. Ezért a fejembe vettem, hogy ki kéne cserélni a kuplungot. Vettem is egy márkás darabot (SACHS) állítólag ez nagyon jó minõség.
Kicseréltettem. A kocsi nem hogy javult volna, hanem rosszabb lett. Rángatózott rendesen, vagy lefulladt 1-es ben való induláskor.
Pár hónappal késõbb visszaszereltettem a régit , úgy hogy felújítattam a tárcsát. Egy ideig jó volt, de mostanában megint elkezdte ezt az induláskor való rángatózást. Egyszerûen nem tudom finoman kezelni a kuplungot és mégis rángatózik a kocsi. Ez a jelenség leginkább hosszabb használat után "meleg" motornál jelentkezik. "Hidegen" a kuplungnak semmi baja.
Mi a baja a kocsimnak?
Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni?
Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.

Válaszotokat elõre is köszönöm.

Tisztelettel
Avatar
Ozseb
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010 máj. 08, 07:35 pm

Re: Segítség kuplung problémám van

Hozzászólás Szerző: Ozseb »

Taki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Van kakibb is, Trabival autópályán, az a komoly!!! 80-85-ös tempó, elõz a kamion, de nem látod, mert...átlátsz alatta :D

Bakerman írta:Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Nekem is kuplungos volt a kocsim (E11), zörgött, de rendesen fogott. Elvittem javíttatni. A szaki, aki egyébként szaktekintély a városban és a környéken is, azzal kezte, hogy alkatrészt a kuplungban nem fog cserélni, azzal menjek máshová, õ csak az egész szerkezetet, mindenestõl cseréli, mert ha egy valami kopott, és annak hangot is ad a kocsi, akkor a többi alkartész is szar, csak még nem jött ki, de ki fog hamarosan. Szóval kicserélte az egész szerkezetet, Sachs-ot tett bele, tökéletes.


Üdv
GSY831
Avatar
Ozseb
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2010 máj. 08, 07:35 pm

Hozzászólás Szerző: Ozseb »

Taki írta:Azért hidd el, hogy amikor azt hiszem, hogy én vagyok az utak királya mert végre kikormolom a kipuff rendszert, az óra üti a 145-öt, és el teker melletted egy platós Ducattó!!! Az kaki érzés.
Van kakibb is, Trabival autópályán, az a komoly!!! 80-85-ös tempó, elõz a kamion, de nem látod, mert...átlátsz alatta :D

Bakerman írta:Gyári kuplung szett és lendkerék lenne a megoldás? De az irtózatosan drága mulatság lenne.
Nekem is kuplungos volt a kocsim (E11), zörgött, de rendesen fogott. Elvittem javíttatni. A szaki, aki egyébként szaktekintély a városban és a környéken is, azzal kezte, hogy alkatrészt a kuplungban nem fog cserélni, azzal menjek máshová, õ csak az egész szerkezetet, mindenestõl cseréli, mert ha egy valami kopott, és annak hangot is ad a kocsi, akkor a többi alkartész is szar, csak még nem jött ki, de ki fog hamarosan. Szóval kicserélte az egész szerkezetet, Sachs-ot tett bele, tökéletes.


Üdv
GSY831
Avatar
Solarbear
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 42
Csatlakozott: 2009 márc. 12, 06:12 pm
Autód gyártási éve: 2005
Autód típusa (és generációja): Corolla E12
Autód felszereltségi jelölése: Sol
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós

Hozzászólás Szerző: Solarbear »

Sziasztok!
Én úgy találtam az oldalra, hogy rá kerestem van-e ilyen klub?
S lám van, nagyon meg is örültem.
2004-ben vettem az elsõ Corollámat, egy E12-es 1.4-es hatchbacket. Aztán az egyik rokonom is kipróbálta, és vett is hamar egyet. Elõször más márkában gondolkodtam, de az egyik barátom meggyõzött. Jó érvei voltak, mivel Toyota szerelõ az egyik szalonnál. Nem csalódtam.
Imádtam, de nem élvezhettem sokáig mert TK-ra törték 1 évesen. :cry: :cry: :cry:
Egy világ omlott össze bennem. Pár hónapig nélkülözni kellett, de nem érte meg javítani, ezért eladtam a roncsot. Aztán vettem egy teljesen ugyanolyan gépet (sokan mondták is, hogy miért veszek már megint ugyanolyan autót?), mert nagyon a szívemhez nõtt, semmi problémám nem volt vele. :lol:
Azóta is használom, idén lett 4 éves.
A Toyota a minõség és precízitás egyvelege.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Olvass át néhány projektet. :lol:

Üdv. a klubban!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Üdv a klubban!
Reméljük itt sem fogsz csalódni semmiben :)

Látom jössz a találkozóra ;)
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
onexer
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: 2010 jún. 29, 05:28 pm

Sziasztok

Hozzászólás Szerző: onexer »

Sziasztok.

Én is a Googel barátommal találtalak meg bennneteket :)

Én készülök venni Corollát. Régebben volt egy 91 es 1.3 XLi, szerettem de gyenge volt. meg csúszott a kuplungja. Azóta volt 2 Civic-em azokat nagyon szerettem mert erõssek voltak, de már azok sincsenek meg sajnos..

Szóval készülõdök a vásárláshoz...
Ha esetleg volna véleményetek nagyon nagy örömmel és hálával fogadnám ezekrõl:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... li-3908712

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/ ... vo-3809145

Üdv: Dani
Válasz küldése