Hungaroring 2010.04.05., avagy az esõs hajsza : )

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Majd augusztusban bandázzunk együtt mert ezek szerint k.vára nem vagyunk képbe. Jó kis gépek lehetnek! :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

bubidisc írta:Majd augusztusban bandázzunk együtt mert ezek szerint k.vára nem vagyunk képbe. Jó kis gépek lehetnek! :)
Készült mostanság 1-2 érdekesség :lol:
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Minek lesz csippelve? Tegye bele az 1.8 injektorait meg az 1.8 ECU-ját és még jobb is lesz mintha kókány csippet kapna...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

[Walaki]D`Lair írta:Minek lesz csippelve? Tegye bele az 1.8 injektorait meg az 1.8 ECU-ját és még jobb is lesz mintha kókány csippet kapna...
rendben,ha ismersz 1.8-as corollás ecut ami nem versó és nem is a celica chipje akkor légyszi add ide ja ugyanazzal a lábkiosztással :)
Avatar
Satriani
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 02:34 pm

Hozzászólás Szerző: Satriani »

Sziasztok!

Enyém az az "1.6 turbó" :D, ami megelõzte a videós autót. Ebben a topikban olvashattok az átalakításról, érdemes megtenni, mielõtt nyitott kapukat döngetnétek.

További kellemes fórumozást. 8)
Kgabe
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2008 jan. 22, 10:48 pm
Tartózkodási hely: Szeged

Hozzászólás Szerző: Kgabe »

No, régi ismerõsök, "elárasztjuk" a topicot :D
A készülõ érdekességekre én is kíváncsi leszek majd a nyári Toyota talin :D Asszem leginkább még mindig Szutiéra :roll:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Sziasztok!

Elnézést kérünk az esetleges tudatlanságból történõ elírások miatt! Örülünk, hogy képbe tettetek minket! :)
Azért volt nekem fura a célegyenes végi elõzés, mert elõtte teljesítmény különbség miatt ott hagyhatták volna az 1.4-est. Látom, hogy féktávon is bátrabb, de ezek szerint tényleg nagyon óvatosan nyomta az 1.8.

Mennyi 1.8 szívó Corolla van itthon E12-bõl vagy a Celica-nak a hajtókarjai és fõtengelye lett átpakolva? Gyakorlatilag szerintem én 1.8-as Corolla-t csak TS-t láttam. Biztos nincs Corolal ECU? Vagy a celica-é nagyon különbözik? Egy kis legóval és kapcsolási rajzokkal nem lehet helyre rakni a lábkiosztást?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

Én 3 ilyenrõl tudok,de ezek nem a gyárból gurultak ki így:-)

Lehet,hogy meg lehet hekkelni,de sztem a verso ecuja sem jó a celicáé meg egyáltalán nem mivel nincs pl hátsó ablakfelhúzó meg ilyenek...Ilyen szinten mé az mr-s ecuja is jó lehetne,de nem ugyanazok a funkciók:-)
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Satriani írta:Sziasztok!

Enyém az az "1.6 turbó" :D, ami megelõzte a videós autót. Ebben a topikban olvashattok az átalakításról, érdemes megtenni, mielõtt nyitott kapukat döngetnétek.

További kellemes fórumozást. 8)
olvasgattam a topicot, de a végkifejlet az lett, hogy nem igazán akar összeállni ez az 1.4-bõl lett 1.8, továbbra is fenáll az ECU és injektor problematikája. Az E12 1.6 turbóról összefoglalhatnád a storyt, hogyan és miként jött össze, miket kellett átalakítani.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

Bruce E9 írta:
Satriani írta:Sziasztok!

Enyém az az "1.6 turbó" :D, ami megelõzte a videós autót. Ebben a topikban olvashattok az átalakításról, érdemes megtenni, mielõtt nyitott kapukat döngetnétek.

További kellemes fórumozást. 8)
olvasgattam a topicot, de a végkifejlet az lett, hogy nem igazán akar összeállni ez az 1.4-bõl lett 1.8, továbbra is fenáll az ECU és injektor problematikája. Az E12 1.6 turbóról összefoglalhatnád a storyt, hogyan és miként jött össze, miket kellett átalakítani.
Most szívás van,mert az e-manage blue nem olvassa a bosh ecut így máshogy kell megoldani a dolgot.Az e12 turbó amit Satriani írt neki szívó 1.4-ese van csak poénból írta hogy 1.6 turbó.Ennek ellenére van 1.6 turbó ami most már 1.8 turbó lett:-))Errõl egy új regelt tag fog majd mesélni akié a masina:-)
Avatar
Satriani
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 02:34 pm

Hozzászólás Szerző: Satriani »

Pacsker írta:...Azért volt nekem fura a célegyenes végi elõzés, mert elõtte teljesítmény különbség miatt ott hagyhatták volna az 1.4-est...
Az enyém 97 ló, a fehér Corollát fékpadon valami 110-nek mérték, nem tudom, a kupé hány lovas, de az sem lehet 100-nál sokkal több. Szándék kérdése volt, ki mennyivel akar menni. Meg persze gumiké: az enyémen alig futott téligumik voltak, azokkal lehet rendesebbet fékezni.
Pacsker írta:Mennyi 1.8 szívó Corolla van itthon E12-bõl vagy a Celica-nak a hajtókarjai és fõtengelye lett átpakolva?
Ahogy Szuti írja, nincs gyári 1.8-as 1ZZ-FE motoros E12 Corolla hatch, egy darab sem. E12-bõl az amcsi piacra gyártottak ilyet, esetleg abból lehetne ECU-t keríteni. (Tényleg, ez eddig eszünkbe se jutott. :D)
Avatar
Satriani
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 4
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 02:34 pm

Hozzászólás Szerző: Satriani »

Bruce E9 írta:olvasgattam a topicot, de a végkifejlet az lett, hogy nem igazán akar összeállni ez az 1.4-bõl lett 1.8, továbbra is fenáll az ECU és injektor problematikája. Az E12 1.6 turbóról összefoglalhatnád a storyt, hogyan és miként jött össze, miket kellett átalakítani.
Nem mondanám végkifejletnek, dolgoznak a srácok. :) Végsõ megoldásként egy standalone ECU is elképzelhetõ, de ott már a költségek sem állnának meg az eredeti elképzelések közelében.

Ahogy Szuti írta, nekem tényleg csak idézõjelesen turbós az autóm; arra céloztam, hogy a videót kommentáló cartárs ilyennek hitte az enyémet. A toyoklubon Mozso néven írogató tag hozzászólásai között van elrejtve, hogyan duplázta meg a kocsi eredeti teljesítményét.
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Ott baszta el az ember, ahogy írta is a topic elején...vagy megcsinálja ezt a projectet, vagy jövõre vesz egy IS200-at.... :lol: :lol: :lol: :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

[Walaki]D`Lair írta:Azzal a futómûvel gyári fékekkel nem valószínû a 2:25 alatti idõ, de egy 2:30 környékét becélozhatsz vele :)

bubi: tökjó esõben menni ja, csak kurvára más íveken kell autózni, mint szárazon... :lol:
az igaz, egy életre megtanultam... :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Hamarosan jön a második video (a kicsúszós). Addig is megnézhetitek milyen mellettem (mögöttem) ülni. Tudom, hogy csak 1.3-om. Nem lehet úgy száguldozni vele mint pl. egy GZE-vel. Én mindig élvezem! Ezért hát mókaság.... :wink:

Nesztek:
http://www.youtube.com/watch?v=AJH00r3ULEE

Ui.: az elõzés nem levezetõkörben volt :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Válasz küldése