Hungaroring 2010.04.05., avagy az esõs hajsza : )

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

bubidisc írta:
Pacsker írta:Úgy értettem, hogy nem nyújt akkora örömöt, mint szárazon. Félõ, hogy nem lesz meg a szerelem elsõ látásra :)
Marci te is azt szeretnéd, hogy egyre több visszajáró legyen, nem? :D
De!

Bocsi! :wink:

Krisz!

Szar esõben kezdeni! :lol:
nekem tetszett esõben is, nem ment el a kedvem sõt! az a fránya féktáv eltalálása a lényeg! én tényleg hosszúnak éreztem, lehet az esõ és a gumi miatt is. No meg én is féltem a saját kocsimat. viszont így is egy kicsit felkóvájgott a gyomrom az anyós ülésen :lol:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

Lehet hogy neked nem egy OT AE92vel kellene gyakorolni :)
Ha baja lesz meglincselünk! :D
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Vagy elvesszük Tõled és belerakjuk az enyémnek a motorját lefojtva. 8)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Attila írta:Lehet hogy neked nem egy OT AE92vel kellene gyakorolni :)
Ha baja lesz meglincselünk! :D
Kedvesek vagytok, de tényleg eszembe van, hogy meg akarom tartani az utókornak, vagy a fiamnak ezt a kocsit. Remélem értékelni fogja majd.

Egyébként biztos vagyok, hogy el fog kapni a hév és az adrenalin majd a nyáron! és akkor nem lesz a fenti gondolat az agyamba, remélem 2:25-ös kör alatt leszek :lol:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Azzal a futómûvel gyári fékekkel nem valószínû a 2:25 alatti idõ, de egy 2:30 környékét becélozhatsz vele :)

bubi: tökjó esõben menni ja, csak kurvára más íveken kell autózni, mint szárazon... :lol:
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

[Walaki]D`Lair írta:Azzal a futómûvel gyári fékekkel nem valószínû a 2:25 alatti idõ, de egy 2:30 környékét becélozhatsz vele :)
a 2:25 célként lebeg a szemem elõtt! :wink:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket. :) Király!

http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Nem gyári. Egy fekete színû átalakítottat látok tavaly óta a ringen.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Kgabe
Újonc
Újonc
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2008 jan. 22, 10:48 pm
Tartózkodási hely: Szeged

Hozzászólás Szerző: Kgabe »

Bruce E9 írta:
Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket. :) Király!

http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!
A videón szereplõ gép egy sötétszürke, téli gumin futó 1.4es E12, semmi extrával, hacsak a hifit ide nem vesszük :D Csak bátor, azért elõzött így. Na jó, vezetni is tud...
A kamerás kocsi pedig egy szívó 1.8, ami egy 1.4-bõl született. Ja, és bizonyos okok miatt csak 4500ig pörög, mert még vár rá némi finomhangolás. És ahogy írja is, elõször ment a Ringen esõben.
A turbó 1.6 se gyári természetesen. Szívó 1.6-ként jött ki a gyárból, majd lett turbó, most pedig lesz belõle 1.8 turbó :D Viszont õ most nem ment a Ringen...
Avatar
CsabiTE71
Aktív fóruméletet élõ
Aktív fóruméletet élõ
Hozzászólások: 906
Csatlakozott: 2009 nov. 26, 01:15 am
Tartózkodási hely: Bicske Budaörs és ezek körzete 50km-en belül

Hozzászólás Szerző: CsabiTE71 »

Valaki tol fel képeket hogy még jobban sajnáljam hogy nem tudtam ott lenni? :)
82' TE71 GT DOHC (2T-G)
81' TE71 GT DOHC (2T-G) R.I.P.
91' Camry Wagon CV20 (2C-T)

Amit a japánok építenek, az a minõség (Richard Hammond - Top Gear)
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

Bruce E9 írta:
Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket. :) Király!

http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!
Az vvtl-i TS ez csak egy átalakított E 12 1.4-bõl lett 1.8 nagyobb injectotokkal és 4500-ig leforgatva,mert nincs hozzáírva a chip és túldúsul a benya.Szal emiatt hagyta ott nagyon a másik 1.4-es
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Szuti írta:
Bruce E9 írta:
Pacsker írta: Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket. :) Király!

http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs
E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!
Az vvtl-i TS ez csak egy átalakított E 12 1.4-bõl lett 1.8 nagyobb injectotokkal és 4500-ig leforgatva,mert nincs hozzáírva a chip és túldúsul a benya.Szal emiatt hagyta ott nagyon a másik 1.4-es
:shock: de az 1.4-bõl hogy lesz 1.8 L, fúrtátok a blokkot? 4500 rpm nagyon gyengus, még az eredeti motor is leforog 6500-t. :shock:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Neked meddig forog a blacktop a fordulatszámmérõ szerint?

Nekem 8000 körül tilt, de durvákat késik a mérõ...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

[Walaki]D`Lair írta:Neked meddig forog a blacktop a fordulatszámmérõ szerint?

Nekem 8000 körül tilt, de durvákat késik a mérõ...
kb. 8300-nál dadog le! de 7500-8000 között elváltok :wink:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Szuti
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 129
Csatlakozott: 2010 ápr. 08, 10:14 am

Hozzászólás Szerző: Szuti »

Bruce E9 írta:
Szuti írta:
Bruce E9 írta: E12 1.6 turbó? volt ilyen is eredetileg gyárilag? én csak az 1.8 VVTi TS-t ismertem? Matyi mesélj mit tudsz errõl!
Az vvtl-i TS ez csak egy átalakított E 12 1.4-bõl lett 1.8 nagyobb injectotokkal és 4500-ig leforgatva,mert nincs hozzáírva a chip és túldúsul a benya.Szal emiatt hagyta ott nagyon a másik 1.4-es
:shock: de az 1.4-bõl hogy lesz 1.8 L, fúrtátok a blokkot? 4500 rpm nagyon gyengus, még az eredeti motor is leforog 6500-t. :shock:
Nem mi fúrtuk,hanem minden beleillik ami az 1.8-ban volt ugyanaz a blokk szóval bele lett téve.Amiatt nem forgatta le a srác,mert szar a keverékképzése és elégehtette volna a dugattyúkat.Majd ha meg lesz chippelve,akkor rendben lesz és leforog 6500-ig ahogy gyárilag is volt és olyan 140 paci lesz mint a celica vvti mocija.Nem az enyém,csak én szerveztem össze a dolgot.
Válasz küldése