Hungaroring 2010.04.05., avagy az esõs hajsza : )

Főként a már lezajlott találkozókról olvashattok. Kinek hogy tetszett?
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hungaroring 2010.04.05., avagy az esõs hajsza : )

Hozzászólás Szerző: Bubi »

:e11bubi:

Nem tudtam mivel kezdjem a mondandót, ezért betettem a kocsi matchbox ikonját. Sokáig nézegetve egyre biztosabbá vált bennem, hogy jól döntöttem. "Õ" volt az aki minden gyötrés ellenére a mai nap egyetlen biztos pontját jelentette számomra.
Ez volt eddig a legtanulságosabb nyílt nap amin valaha voltam. Felemás érzelmekkel indultam neki.
Kezdve azzal, hogy hosszú volt az õsz óta eltelt idõ, elõször tudtam az egyik bratyómat kicsábítani ( beülni mellém már nem volt hajlandó :roll: ) és esõsnek indult a nap, ami a késõbbiekben sem változott.
Már hónapokkal korábban készítettem magam a gondolathoz, hogy esõs lehet az idõ. Elképzelni mégsem tudtam, hogy egész nap vizes pályán menjek.

Korán reggel úgy 7-8 autó indult a boxból. Én másodiknak indultam a lemezfelnin feszülõ nyári szettet választottam. Mindenképpen össze akartam hasonlítani a 195/50 R15-ös yokohamával. Egy BMW ( 316, 318 vagy 320-as ) indult elõlem. Nem tartott sokáig megelõznöm és a 20 perc végéig összesen 2 autót láttam akik meg is elõztek. Egy épített diesel golf és megán trophy-t. Tudtam, hogy nem voltak sokan mögöttem de nem számítottam arra, hogy csak ketten tudnak majd megelõzni.

A második etapban már Attilával és a könnyûfémeken feszülõ yokohamákon gördültünk. Érezhetõen stabilabb volt az autó de könnyebben úszott fel sajnos az átfolyásokon. Videó is készült róla, majd darabokban zenével megy fel a netre.

A harmadik etapon már nem akartam volna elindulni mert nem javult a pályán a helyzet de sajna 3-as matricát kértem, nem volt kecmec. Gyula haverom ( sz õrült seatos ) valamiért mindig elengedett, jóval gyorsabb autójával és ez kicsit megzavart. Tetézte a bajt az, hogy egy szintén õrült opelos pont a pálya 2-es és 3-as kanyarja közt akart megelõzni (elég veszélyes hely ilyen útviszonyok közt)... túl szûken kellett vennem a 3-as kanyart.... azt már tudjuk, hogy ami megtörténhet az általában meg is történik. Durván elindult a kocsi fara, amit már nyélgázzal és ellenkormánnyal sem lehetett megfogni, ezért kénytelen voltam a kocsit padlófékkel megállítani. Épp, hogy elkerültük a pályát szegélyezõ korlátot. A vízelvezetõ árkon átcsúszva a füves területet felszántva álltunk meg. A kocsi kerekeiben belül megállt a sár, ezért 100 környékén eszméletlenül rázott. A boxba és innen pedig a pályára hajtotunk. Böcsülettel befejeztük a futamot.

Késõbb beszélgettünk Tibcsivel és XJS-el. Van mit tanulni Tõlük. Talán egyszer egy pályára alkalmas kocsit tudok összehozni tanácsaikkal, segítségükkel. Köszönet a türelemért, és hogy pár dolgot elmagyaráztatok!

Atti! Jó az autód! Még jobb lesz, és elõbb utóbb vezetni is jobban fogsz! :wink:

Folyt. köv. augusztusban!
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Attila
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2181
Csatlakozott: 2008 máj. 04, 10:12 am

Hozzászólás Szerző: Attila »

Jól nyomtad a köröket még akkor sem volt ijesztõ mikor a szántásban kötöttünk ki!
Nagy eséllyel a gumik kopottsága miatt pördültél meg! De ez ne szegje a kedved! Minden olyan kirepülés megpördülés ami nem teszi tönkre az autót az csak a javadra válik!

Szerintem is jól telt a nap! A Performance csapat is jó fej volt!
Kár hogy a végére a mi clubunk feladta és csak 3-an maradtunk!
Krisz, Marci és én!
Érdemes volt ki jönni!
AE92 GT-Z Liftback (Smallport MAP 4AGZE)
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Végül akkor nem kapott a futómû?
Amikor csak annyit láttunk, hogy elszálltál, mondtam a srácoknak, hogy ott beton árok van, de mikor láttuk, hogy kitolattatok, azt hittük nem kaptátok el. HA tényleg csak a sár miatt rázott, akkor nagy mázlid van :) Lehetett volna csúnyább is.
Egyébként most néztelek sokszor, mivel nem mentem és nem is voltak akkora gengelések. Elég szépen tereled az autót!
Votl mért köröd vizesen?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Pacsker írta:Végül akkor nem kapott a futómû?
Amikor csak annyit láttunk, hogy elszálltál, mondtam a srácoknak, hogy ott beton árok van, de mikor láttuk, hogy kitolattatok, azt hittük nem kaptátok el. HA tényleg csak a sár miatt rázott, akkor nagy mázlid van :) Lehetett volna csúnyább is.
Egyébként most néztelek sokszor, mivel nem mentem és nem is voltak akkora gengelések. Elég szépen tereled az autót!
Votl mért köröd vizesen?
Attila asszem 3p:22mp-t mért. Aki jelentõs túlsúly, a 4E FE nagyon megérezte. :wink:
Azért egy futómûállításra, átvizsgálásra elviszem majd.
Tényleg nem borult akkorákat a kasztni de nem is érték akkora erõk, nomeg a gátlók is feszesebbek ilyen hûvös idõben mint nyáron vagy enyhébb idõben (15-20°C melegben).

Az árok nagyon ilyesztõ volt de semmi koppanást vagy ütést nem hallottam, éreztem. Amikor merõlegesen nézett a kocsi a fal felé, na akkor vettem el a gázt, és nyomtam a satut, mint kiderült még idõben. Nagyon gyorsan történt, a Gyula haverom pont mögöttem jött és felvette kamerával. Majd elkérem tõle és felteszem valahova ahol ki lehet vesézni :)

Elvileg Atti is felvette hacsak el nem dobta a kamerát ilyettében - de Mi tudjuk Õ nem olyan! :wink:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Tényleg jó érzés, volt, hogy a Corolla-s csapat már a ringen is igencsak növekszik. És nem csak utcai átlagautókkal, hanem igényes és érdekes szépségekkel is.
Összeszedném, akkor ki is volt:

- Tézé AE86
- Karotta AE86
- Tibcsi AE86
- XJS AE86
- Walaki D'Lair AE86
- Emil barátnõ AE86
- Emil TE71 Lb
- Pacsker TE71 Cp
- Zdoman KE70 Sed
- Attila E9
- Bruce E9
- Bubidisc E11
- Bohi E8
- Csocsó E8
- Bardos6 E9
- Sancy E9

Elnézést, ha valakit kihagytam! Javítsatok!
Már a felsorolást is elnézve igen szép kis tábor a szakadó esõ ellenére és mind Corolla! Szép látvány volt nagyon. Emellett kijöttek páran Off autóval nézelõdni is. tschangow, chickn, Frool ...

Sajnos mi 1 óra után eljöttünk páran. Azért ne feledjük, hogy 9:15tõl kint voltunk lustik! :) Igen átáztunk, átfáztunk, de azért már vártak engem itthon is. Remélem a következõn végre én is tudok újra menni. Akár E7-el, akár E9-el!
Tényleg érdekes volt az esõs menet. Teljesen más vezetést diktált.

Minden Corolla-s képet és videót hozzátok ide!

Elsõként egy 1.8 TS belsõ kamerás. Elõtte Emil féle TE71 liftback GT. Hátul tényleg slick-é kopott gumi volt, ezért megy ilyen lassan a kanyarokban.
Egyébként nem tudom, hogy mondjam, hogy qva jól megy az E7, vagy nagyon szarul az E12 TS, de nagy csalódás. Emelkedõn, lejtõn ott van végig az E7... Nem kéne TS
Természetesen lett volna módja rá, hogy megelõzze, de látjuk a videó címében, hogy elsõ vizes vezetés.

Egyébkként brutál, ahogy megelõzi 3:46-nál az E12 1.6 Turbo õket. :) Király!

http://www.youtube.com/watch?v=KOaFAIPQgrs

Ja és ezek is mind Corolla-k
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

Messze Toyota volt a legtobb :)
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Andrew-t kihagytad :lol:

Az a kis fekete E7 nagyon szépen ment, legalább 3-szor láttam menni, végig partiban egy E12-vel. Egyszer egy szõke hölgy, egyszer a párja vezette, a csúszos pálya ellenére nagyon szépen és gond nélkül.

Én elõször voltam itt, nem mentem a saját kocsival, de az a néhány kör meghatározó élmény volt Té-Zé-vel. Azóta is óránként eszembe van. Té-Zé hacsija után egyszerûen csöndes az én kocsim, pedig eddig nagyon hangosnak véltem.

Legközelebb mindenképpen menni fogok. :lol: :lol: :lol: ellestem az íveket és a fékezési pontokat, a gáz-fék technikát egyszerre!
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Tényleg! Sorry Andrew! :)

Tehát Bruce, akkor a következõ nyílt napon mindenkit kenterbe vágsz :D Ellestél mindent, tehát nem lehet gond :) :lol:
Nyár végén megyünk együtt! Ne bánd, hogy most nem mentél. Esõbe szar kezdeni!
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Pacsker írta:Tényleg! Sorry Andrew! :)

Tehát Bruce, akkor a következõ nyílt napon mindenkit kenterbe vágsz :D Ellestél mindent, tehát nem lehet gond :) :lol:
Nyár végén megyünk együtt! Ne bánd, hogy most nem mentél. Esõbe szar kezdeni!
:lol: :lol: he-he, persze! nem hiszem, hogy kenterbe vágnék minden E7-E12 toyotást :lol: de jó esélyekkel indulok :lol: :lol:
persze a tudás csak kis része kamatoztatható, mert ugye a hátsókerekes hacsiban tanultam. :wink:
bár az feltûnt, hogy nagyon hamar fékezett a soför, én sokkal késõbb tettem volna, kicsit emiatt félek magamtól is, hogy nehogy ott hagyjam a gépet a palánkon.

ok, a nyár végi együtt és egymás elleni menésbe is benne vagyok! :lol:
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
[Walaki]D`Lair
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3604
Csatlakozott: 2009 nov. 06, 05:52 pm
Autód gyártási éve: 1985
Autód típusa (és generációja): Corolla E8
Autód felszereltségi jelölése: GT
Autód karosszéria variánsa: Hatchback (3 ajtós)
Tartózkodási hely: Bp

Hozzászólás Szerző: [Walaki]D`Lair »

Tézérõl eddig mindenki egybehangzó véleménye az, hogy iszonyatosan korán kezd fékezni, szóval nem vagy egyedül :lol: Én még mellette nem ültem, de elõtte már mentem euroringen is meg hóban is...ügyes pilóta, érzi az autót, de még mindig fél tõle és nem meri elküldeni a határokig...
1985 - Toyota Corolla AE86 GT - SR20DET BlackTop //// Trackday beater
2006 - KTM 640 LC4 Supermoto /// :twisted: :twisted: :twisted:
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

[Walaki]D`Lair írta:Tézérõl eddig mindenki egybehangzó véleménye az, hogy iszonyatosan korán kezd fékezni, szóval nem vagy egyedül :lol: Én még mellette nem ültem, de elõtte már mentem euroringen is meg hóban is...ügyes pilóta, érzi az autót, de még mindig fél tõle és nem meri elküldeni a határokig...
Szeretném egyszer látni vagy hallani az Õ véleményét is. Nem mintha védeném mert nem ingem, csak mégis kíváncsi lennék. Egyébként nagyon le voltak harcolva a hátsó gumijai.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Pacsker írta:T Esõbe szar kezdeni!
Ezt nem írnám alá. Vizes pályán menten elõször életemben a ringen. Olyasféle dolog mint ha valaki télen szerzi meg a jogosítványt. Vizes után a száraz úton sokkal jobban érezni az íveket. Mintha soha nem akarna megcsúszni az autó és a féktávok is rövidebbek. Persze egy idõ után természetessé válnak a száraz viszonyok, de az átmenet nagyon jó! :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Úgy értettem, hogy nem nyújt akkora örömöt, mint szárazon. Félõ, hogy nem lesz meg a szerelem elsõ látásra :)
Marci te is azt szeretnéd, hogy egyre több visszajáró legyen, nem? :D
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

Pacsker írta:Úgy értettem, hogy nem nyújt akkora örömöt, mint szárazon. Félõ, hogy nem lesz meg a szerelem elsõ látásra :)
Marci te is azt szeretnéd, hogy egyre több visszajáró legyen, nem? :D
De!

Bocsi! :wink:

Krisz!

Szar esõben kezdeni! :lol:
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Válasz küldése