ELADÓ COROLLA

A klub által kiemelt autó hirdetések vagy keresendő járművek, vásárlási segítségek. Internetről, saját forrásból...
Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx »

Mongi írta:
Inkább szed ki ezt a bazinagy aláírásképet, mert borzalom...
1600-as képernyõfelbontásba nálam nem nagy. :D

Majd ha kiveszed te is az aláírást ("Toyota Corolla Liftback "77"), én is kiveszem. :kocc: 8)
Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép
Avatar
RWD
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 2719
Csatlakozott: 2009 nov. 17, 11:56 am
Autód gyártási éve: 1981
Autód típusa (és generációja): Starlet
Autód felszereltségi jelölése: STD
Autód karosszéria variánsa: Liftback (3 ajtós)

Hozzászólás Szerző: RWD »

Mongi írta:
Slampixxx írta:
murray írta:Te tudod! ez az e9 sedan egy kiskategoriás kisautó. megveszed úgy elkezd rohadni mint a szél. a motor meg a többi tényleg tartós de a kaszni gyenge! rohad. 20 és az 20 év!
sztem stílusa sincs már bocs
Én inkább adnék ezért 1,5 milliót, mint bármelyik mai mûanyagdobozért.
Inkább szed ki ezt a bazinagy aláírásképet, mert borzalom...
Támogatom! :lol: :D :D :D :D :twisted:
1981 - Toyota Starlet KP62
1983 - Toyota Corolla AE86
Avatar
Bubi
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 5966
Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
Tartózkodási hely: Bp. környéke

Hozzászólás Szerző: Bubi »

A celica kéne, de kizárólag edzõ autónak vagy donornak. Mindennapi használatra ugyebár nem lehet.

Egyet viszont nem értek. Attól miért kezdene egy 20 éves hibátlan kasztnis autó (E9 téma) rohadni, hogy valaki megveszi? :agyadnalvagy: :)
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

murray írta:Te tudod! ez az e9 sedan egy kiskategoriás kisautó. megveszed úgy elkezd rohadni mint a szél. a motor meg a többi tényleg tartós de a kaszni gyenge! rohad. 20 és az 20 év!
sztem stílusa sincs már bocs
Murray!

Olvasd már vissza az utóbbi pár hozzászólásodat. Épp Corolla fórumra írsz Corolla tulajként... ? Nem értem. Olyan hangnemben írsz rról a szériáról, ami neked is van, mintha gyûlölnéd. Ha te megkeseredtél, ne rontsd el más kedvét! Szerintem simán letagadhatna 5-6 évet a design-jából és jómagam is inkább ilyet vennék, mint egy "új" autót. Ráadásul a tied is egy igazán megkímélt autó, kevés gazdával. Százszor mondtam, hogy segítek javító íveket beszerezni, felajánlom a kedvezményeim és a segítségem, elvisszük jó és olcsó lakatoshoz. Csak pislogtál, hogy ennyibõl lehet újra makulátlan kasztnijú autód. Az, hogy a tied rohad nem jelenti azt, hogy egy 18 évet végig garázsban tárolt, összesen 1 évet futott autó rohadni fog a vásárlás pillanatában. Ha ez igaz lenne, a mienkbõl már csak por lenne...
Az meg, hogy nincs benne semmi?
Ebben az autóban van:
- Elektromos tükör
- 4 (már bukó billenõs kapcsolójú) elektromos ablak
- Szervókormány
- Centrálzár
- Állítható gerinctámaszú és ülésmagasságú vezetõülés
- nagyon finom és esztétikus, mai autókat meghazudtoló plüss ülések és kárpitok. Emellett még nem az undorító kopogós mûanyagok
- Állítható kormánymagasság
- Gyári fényszórómosó
- variálható hátsó ülések
- 4WD (elektromos zárással)
.
.
.

Mindezt én nem mondanám semminek. Ha megnézed az extrákat és megnézel mondjuk egy 3 millió forintba kerülõ új autót, akkor azthiszem még meg sem közelíti annak a felszereltsége ezét. (persze a klíma. Ebbe is létezett, meg tempomat is, meg állítható int-es ablaktörlõ...)

A mégiscsak közel 20 éves megállapítást egyedül az "elvault" bár nekem tetszõ design-jára érthetjük. Szerintem Mongi állításával ellentétben a szilenteket sem kell feltétlenül cserélni. Fõleg, hogy az E8-E9-es Corolla-k 90%-ban még mindig a gyáriak futnak, akár 4-500000 km-el kopogás nélkül.
Légzsák valóban nincs bennük, tehát, ha valaki képes így vezetni, hogy nem érdekli, mindenképpen sokkal többre tartom, mint egy új autót, amiket mindannyian tudjuk, hogy a garancia lejártáig (~ 2 év) terveznek. Az egyetemünkrõl is folyamatosan viszik Gyõrbe az Audihoz a friss diplomásokat NYÍLTAN alkatrész élettartam tervezõnek.
Ráadásul ez az autó az összkerékhajtása ellenére egy igen korszerû és gazdaságos hengerenkénti befecskendezéses és erõs motorral van felszerelve.
És tudjátok mit mondok? Azt, hogy mindez a sok extra alig ér valamit amellett, hogy tényleg egy új E9-be ülhetsz bele. Nem kopott kormánykerék, és váltógomb, semmi kotyogás a futómûbõl, semmi kárpitzörgés. Ha tényleg ennyire makula lenne és nem lenne benne semmi, csak egy központi, mert 1.3-as, akkor is elgondolkoznék rajta még félmillión felül is, ha lenne ilyen fedezetem és autóvásárlás elõtt állnék. Ezért is értem meg Ewing-ot. Az autó szalon állapota megfizethetetlen, ha meg gyári elektromos ablakot akarsz? Lehet bele rakni akármikor!
Szerintem 1 milliót annak simán megér, akinek ez érték és nem akar másfél évre és bosszankodásra autót venni.
Nyugaton már eljutottak ehhez a felfogáshoz, mi még kevésbé. Murray! Szerinted mennyiért lenne ugyanez az autó eladó a Mobile-n? ÉS garantálom, hogy el is vinnék. Pedig õk aztán Németek és utálják a Japánokat...

Bocsi, ha kicsit ingerült volt a hangnemem. Természetesen inden jogod van ról anegatív kritikát írni és így lesz teljes Mongi képe az autóról a vásárlás elõtt :) csak ne essünk túlzásokba.
Gondold át mégegyszer a fentieket figyelembe véve.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

rendben, nem veszem el senki kedvét a továbbiakban.
bár árletörönek jó lennék evvel a szöveggel a gyereknél
vegyétek, vigyétek! :lol: :)
Avatar
Mongi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2008 márc. 11, 04:50 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Mongi »

Pacsker írta:persze a klíma. Ebbe is létezett, meg tempomat is, meg állítható int-es ablaktörlõ...)
A rohadásról csak annyit, hogy gyári acél színû a féknyereg és a tárcsa is, belül is (még)!!! Pöttyöt nem láttam rajta. Nyílván a gyári alvázvédõ megridegült és kiöregedett az idõk folyamán, így hamarabb kezdene rohadni mint egy új autó, de ha az embör vigyáz rá...

Klímát pedig rakatnék bele fillérekért vmi bontottból, nem tétel.

Matyi a lakatosról majd konzultáljunk pls! :wink:
Akiben japán szív dobog!

Toyota Corolla Liftback "77 ex owner
Toyota Corolla 1.6 SOL, hb 2005
Avatar
Bruce E9
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1836
Csatlakozott: 2007 okt. 01, 03:36 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Tiszaújváros

Hozzászólás Szerző: Bruce E9 »

Muray!

Matyi megelõzött, én is valami hasonló levelet készültem írni. Mindig is azon csodálkoztam a hozzászóásaid alapján, hogy miért is ilyen kocsid van, ha ennyire nem szereted. De ugyanígy nem szeretted az E8 dieselt sem. Add el és vegyél akkor egy jobbat. Az a gyanúm, hogy Te még nem láttál jó állapotban lévõ, nem rozsdás 20 év körüli autót, legyen az bármilyen típus.

Saját tapasztalatom írom le most, csak hogy Te nehogy így járj: nekem is volt nem is olyan régen új autóm (off), de nem nyújtott semmivel sem többet, sõt inkább kevesebbet, mint a mostani 20 éves Toyotám. Eladtam 1 év problémamentes használat után.

Hogy miért: féltettem, hogy meghúzzák a parkolókban, hogy rányitják az ajtót, hogy megtöröm, szívtam a fogam a kötelezõ szervizek számláit látva, az iszonyatos amortizáció és értékvesztés miatt, idegesített, hogy nem megy pedig 10x Le volt papíron. két év múlva ugyanazt a kocsit 2 millióval olcsóbban meg lehetett kapni.

A mostani 20 évest még a mai napig megnézik az utcán és elismerik, hogy milyen jó és egyedi a kocsi. Az újat azóta már semmibe se nézik, minden sarkon jön veled szembe egy, a facelift arra jó, hogy elavult és avott feeling érje el a tulajokat, vegyél egy újabbat a tiednek az ára bukott 400 -500 ezret.
----------------------------------
Forró Fecske
AE92 Corolla Liftback GT-i, Black Top G6
Avatar
Mongi
Visszajáró
Visszajáró
Hozzászólások: 33
Csatlakozott: 2008 márc. 11, 04:50 pm
Tartózkodási hely: Budapest

Hozzászólás Szerző: Mongi »

Akiben japán szív dobog!

Toyota Corolla Liftback "77 ex owner
Toyota Corolla 1.6 SOL, hb 2005
murray
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1046
Csatlakozott: 2008 júl. 02, 05:40 pm

Hozzászólás Szerző: murray »

nem értek egyet de egyrészt nem akarok offolni , másrészt én is kedvelem az autómat csak mondom. hagyjuk az egészet.
Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx »

Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép
sprintike
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 1681
Csatlakozott: 2007 nov. 15, 10:00 pm
Tartózkodási hely: Vác közelében

Hozzászólás Szerző: sprintike »

Huuhhh...Pi...ba...De egyben van.Mennyiért kinálják ezt a Hb-et?

Nem akarom nagyon újragerjeszteni a vihart ami tombolt pár hozzászóláson át de egy picit mégis visszakanyarodnék a 4wd témához.
Tényleg szép állapotban van a gép.Talán én is megvenném DE nem ennyiért.
A kocsival nincs gáz de ez a yoember aki ezt árulja,kicsit el van szédülve.Válság idején amikor az autóbiznisz a béka segge alatt van sorra zárnak be a kereskedõk mert nem vesz senki autót.Erre ez bari képes 1.5kérni érte.
Én csak annyit javasolnék,hogy várj amíg magáhoztér, és lejjebb viszi az árat.Persze ez annyiból rizikós,hogy jöhet valami elvetemült aki kidobja érte az 1.5-öt....bár kötvehiszem.Szerintem ezért nem fog annyit kapni.
És talán azért mert nem egy nagy kultusz autó.Egy ilyen állapotú hacsiért biztos hamarabb adna valaki ennyi lét.
Avatar
Slampixxx
Fanatikus fórumozó
Fanatikus fórumozó
Hozzászólások: 3335
Csatlakozott: 2009 feb. 02, 07:04 pm
Tartózkodási hely: Érd, Budapest

Hozzászólás Szerző: Slampixxx »

Corolla KE50 Liftback_ 1977
Corolla TE51 Liftback
Corolla TE51 Liftback DeLuxe USA_ 1979
Model F_ 1986

·A komoly vasak hátul tekernek·
Kép
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

Ezek szerint visszavette az elõzõ tulaj.
Botrány állapotú a bódé. Ugyancsak E30 hátfalas. 35 zerért nem hoztuk el annó... Utána ment fel az ára, de minek?!
Ellenben rossz hír, hogy az egyik motorlehetõség ez lett volna Csabi...
Nembaj. Próbálunk keríteni másikat.
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Avatar
XJS
Gyakori látogató
Gyakori látogató
Hozzászólások: 383
Csatlakozott: 2008 jan. 09, 08:57 pm

Hozzászólás Szerző: XJS »

Pacsker írta:Ezek szerint visszavette az elõzõ tulaj.
Botrány állapotú a bódé. Ugyancsak E30 hátfalas. 35 zerért nem hoztuk el annó... Utána ment fel az ára, de minek?!
Ellenben rossz hír, hogy az egyik motorlehetõség ez lett volna Csabi...
Nembaj. Próbálunk keríteni másikat.
A bode lehet hogy szar, ellenben a papirjai remek allapotuak, nem? :wink:
Avatar
Pacsker
Site Admin
Site Admin
Hozzászólások: 23971
Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
Autód gyártási éve: 1988
Autód típusa (és generációja): Corolla E9
Autód felszereltségi jelölése: GTi
Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Pacsker »

300 ezerért?
Klubelnök

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi


:e9lb: AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
:te71matyi: TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
Kép KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
:kp60: KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Kép
Válasz küldése