Kit nyomtunk le lámpától lámpáig
- Lackó
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 3459
- Csatlakozott: 2008 júl. 17, 05:02 pm
- Autód gyártási éve: 2017
- Autód típusa (és generációja): Egyéb Toyota
- Autód felszereltségi jelölése: Egyéb
- Autód karosszéria variánsa: Crossover
Volt a családban 1.6 vti civic, és párszor garázdálkodtam vele, sõt volt
Integra type-r is, azzal is volt szerencsém menni párszor. A civic azért
nem olyan nagy tûz (bár lehet, hogy csak nekem), az integra viszont már
elég kellemes volt, abban az ülések is feszesek, és nagyon tartanak (gyárilag Recaro).
mindkettõ esetében igaz, hogy olyan, mintha két motor lenne a kocsiban.
Integra type-r is, azzal is volt szerencsém menni párszor. A civic azért
nem olyan nagy tûz (bár lehet, hogy csak nekem), az integra viszont már
elég kellemes volt, abban az ülések is feszesek, és nagyon tartanak (gyárilag Recaro).
mindkettõ esetében igaz, hogy olyan, mintha két motor lenne a kocsiban.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Érdekes dolgok ezek.
A VTI az VTI. De nem csoda auto. 2,3 16V M3 mellett kismiska volt. Én azt hittem, hogy nem ilyen látványos a különbség, de az.Az integra 1,8 as ugye? Annak az autónak van valami célja, értelme. Én is kíváncsi lennék egy ilyen példányra.
A 2,5 A6 az egy túldimenzionált lomha sz*r.
Az ilyen utcai "harcoknak" mindig egy megmagyarázhatatlan legenda a vége. Én pl. egyszer üldözõbe vettem egy 325 ix-et és bizisten rajta voltam az 1,4 HDI 206-os puggal. 170 ló vs 68 ló. Ki tudja mi volt az ix-el de úgy nyomta, hogy majdnem karambolozott, hogy lerázzon.
Érthetetlen dolgok ezek, és amíg a másik fél nem tud nyilatkozni - és általában nem tud - addig azt mondunk amit akarunk. Attól még lehet, 100%-ig igaz.
Már a corollával a hûvösvölgyin meg egy Z4-es nem bírt mit csinálni velem mert rázártam a kaput amikor az elõzésemet késõn észrevéve nyomott egy padlót. Egyébként az elõzés ilyen akadályozása közúti veszélyeztetés! Én bármennyire sietek, mindenkit elengedek és mindenkinek ugyanezt tanácsolom mielõtt még baja esik, vagy halálos balesetet okoz. Engem már párszor majdnem kinyírtak így. Tudom kicsit durván hangzik de így van. Elnézést a kitérõért.
Ha már itt vagyunk, büszke voltam a corollára amikor lenyomtunk a ringen egy 90-es évjárat körüli 1,5-ös civicet. Ültetve, keményítve széles felni. Nézett a srác mikor megmondtam hogy síma 1,3-as.
A VTI az VTI. De nem csoda auto. 2,3 16V M3 mellett kismiska volt. Én azt hittem, hogy nem ilyen látványos a különbség, de az.Az integra 1,8 as ugye? Annak az autónak van valami célja, értelme. Én is kíváncsi lennék egy ilyen példányra.
A 2,5 A6 az egy túldimenzionált lomha sz*r.
Az ilyen utcai "harcoknak" mindig egy megmagyarázhatatlan legenda a vége. Én pl. egyszer üldözõbe vettem egy 325 ix-et és bizisten rajta voltam az 1,4 HDI 206-os puggal. 170 ló vs 68 ló. Ki tudja mi volt az ix-el de úgy nyomta, hogy majdnem karambolozott, hogy lerázzon.
Érthetetlen dolgok ezek, és amíg a másik fél nem tud nyilatkozni - és általában nem tud - addig azt mondunk amit akarunk. Attól még lehet, 100%-ig igaz.
Már a corollával a hûvösvölgyin meg egy Z4-es nem bírt mit csinálni velem mert rázártam a kaput amikor az elõzésemet késõn észrevéve nyomott egy padlót. Egyébként az elõzés ilyen akadályozása közúti veszélyeztetés! Én bármennyire sietek, mindenkit elengedek és mindenkinek ugyanezt tanácsolom mielõtt még baja esik, vagy halálos balesetet okoz. Engem már párszor majdnem kinyírtak így. Tudom kicsit durván hangzik de így van. Elnézést a kitérõért.
Ha már itt vagyunk, büszke voltam a corollára amikor lenyomtunk a ringen egy 90-es évjárat körüli 1,5-ös civicet. Ültetve, keményítve széles felni. Nézett a srác mikor megmondtam hogy síma 1,3-as.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Csak a motorról beszéltem eddig. Egyszer egy ugyanilyen "gömbölyû" lámpás Coupe VTI-bõl kellett kiszednem egy fejegységet. Amikor beültem egyszerûen nem tértem észhez. SEMMI, de semmi nem utal arra, hogy ez a Civic-ek "GTi"-je. Ugyanolyan puritán beltér, mint szerintem az 1.4-be, demmi kihangsúlyozás, semmi jó ülés, semmi kellemes anyag... Óriás csalódás volt. Én még nem ültem se Integrába, se 1.6, 1.7 VTI Civicbe, de biztos jó élmény lehet, habár nem hiányzik annyira.Lackó írta:Volt a családban 1.6 vti civic, és párszor garázdálkodtam vele, sõt volt
Integra type-r is, azzal is volt szerencsém menni párszor. A civic azért
nem olyan nagy tûz (bár lehet, hogy csak nekem), az integra viszont már
elég kellemes volt, abban az ülések is feszesek, és nagyon tartanak (gyárilag Recaro).
mindkettõ esetében igaz, hogy olyan, mintha két motor lenne a kocsiban.
Nem egy kategória. Ezeknek a hasonlításoknak, szerintem semmi alapja. 1.6 szívók közül az egyik legerõsebb széria motor. Szerintem igenis megéri ezt a pár postot. Bár a 23-as bömbi nem egy erõgép, kérdés E30, 36... mi volt a súly miatt és tényleg M-es is volt a motorja, vagy csak az optika?bubidisc írta:nem csoda auto. 2,3 16V M3 mellett kismiska volt.
bubidisc írta:amíg a másik fél nem tud nyilatkozni - és általában nem tud - addig azt mondunk amit akarunk.
Ez így igaz, de az én sztorim, csak hihetõ, mert magam ellen beszélek. Épp a vereségem boncolgatom
Egyébként ki tudja, mi van az ellenfél motorjával, beteg-e, az van-e benne, ami akocsira van írva, netán már hegyezett motor. Hogyan vezet, tud-e teljesítményre visszaejtve váltani...
Vagy pl a ringen hogy rutinozik. Lehet sokkal ügyetlenebb, vagy kezdõbb volt, mint te és az autójából saját magad Corolla-ját meg tudtad volna elõzni...
Mindezek csupán eszmefuttatások bizalomra építve. Szerintem jó róluk beszélgetni, de amikor 1-2 ismerõs megmondja, hogy az 1.3-as 2E Corolla-val a Colt GTi-t megetette, meg a 2.0D 206-ost, akkor jogosan nézünk kételkedve.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
4 hengeres M3-asról beszéltem. csak is E30. Nem versenyeztek csak elindult az M3-as. 1-2 percel késõbb meg a VTI. A honda már lomhának tûnt. Tudjuk, hogy nem egy kategória, de azt nem gondoltam volna, hogy a VTI bárhogy, bármi mellett lomhának tûnthet.
Persze, szerintem is jó az ilyen story-kat, hallgatni is olvasni is.
Egyszer BAZ megyei társasággal buliztunk Korfun. Olyan lehetetlen autós történeteket hallottam, hogy csak nevetni tudtam de imádtam.
Egyébként ha jól szûri az ember az elmondottakat, sok értékes infóhoz jut.
Persze, szerintem is jó az ilyen story-kat, hallgatni is olvasni is.
Egyszer BAZ megyei társasággal buliztunk Korfun. Olyan lehetetlen autós történeteket hallottam, hogy csak nevetni tudtam de imádtam.
Egyébként ha jól szûri az ember az elmondottakat, sok értékes infóhoz jut.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Tudtommal 4 hengeres E30 csak 316 és 318 volt. Mostmár végképp nem értem. Ráadásul E30-ból 23-asból nem is volt M3bubidisc írta:4 hengeres M3-asról beszéltem. csak is E30. Nem versenyeztek csak elindult az M3-as. 1-2 percel késõbb meg a VTI. A honda már lomhának tûnt. Tudjuk, hogy nem egy kategória, de azt nem gondoltam volna, hogy a VTI bárhogy, bármi mellett lomhának tûnthet.
Persze, szerintem is jó az ilyen story-kat, hallgatni is olvasni is.
Egyszer BAZ megyei társasággal buliztunk Korfun. Olyan lehetetlen autós történeteket hallottam, hogy csak nevetni tudtam de imádtam.![]()
Egyébként ha jól szûri az ember az elmondottakat, sok értékes infóhoz jut.
Hagyjuk a témát?
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Milyen 23? Az micsoda?Pacsker írta:Tudtommal 4 hengeres E30 csak 316 és 318 volt. Mostmár végképp nem értem. Ráadásul E30-ból 23-asból nem is volt M3bubidisc írta:4 hengeres M3-asról beszéltem. csak is E30. Nem versenyeztek csak elindult az M3-as. 1-2 percel késõbb meg a VTI. A honda már lomhának tûnt. Tudjuk, hogy nem egy kategória, de azt nem gondoltam volna, hogy a VTI bárhogy, bármi mellett lomhának tûnthet.
Persze, szerintem is jó az ilyen story-kat, hallgatni is olvasni is.
Egyszer BAZ megyei társasággal buliztunk Korfun. Olyan lehetetlen autós történeteket hallottam, hogy csak nevetni tudtam de imádtam.![]()
Egyébként ha jól szûri az ember az elmondottakat, sok értékes infóhoz jut.![]()
Hagyjuk a témát?
Az elsõ M3 az bizony 4 hengeres volt. BMW-bõl nem vagy olyan fenomén mint corollából.
Production 1986–1992
Assembly Regensburg, Germany
Garching, Germany
Body style(s) 2-door coupe
2-door convertible
Platform BMW E30
Engine(s) 2.3 L I4
Transmission(s) 5-speed manual
Wheelbase 101.1 in (2568 mm)
Length 171.1 in (4346 mm)
Width 66.1 in (1679 mm)
Height 53.9 in (1369 mm)
Related BMW 3 Series
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
23-nak mondtam a 323-at, csak rövidítve. Ugye az utsó két karakter mindig a lökettérfogatot jelzi.
Az M3 az egy felszereltségi szintet és egy motortípust jelent.
Amit általánosságban hívunk E30 M3-nak, az mind 323 és 325. Ezek 150 és 173 Le-sek voltak és kivétel nélkül!! Gyárilag szélesített kasztnival jöttek ki, tehát hagyjuk a ráragasztott matricás M3-akat, mert ha azokat néznénk, az országba akkor lenne több ezer db
Azonban Olasz piacra létezett egy ugyanilyen M-es blok köbcentire butított változata, azonban teljesítményben ez vitte a pálmát 193 lóval. IS-nek hívták, de M-es beltér, futómû, fékek, és a blokk is az volt. Egyedül ennek az M-nek nem volt szélesített bódéja. Ritka, mint a fehér holló, beszerzése szinte lehetetlen.
A 325-ös M3-ból késõbb létezett 1-2 limitált változat, amelyek 214-5 és 238 Le-sek voltak. Azonban ezek is szintén nagyon ritkák.
Egy dologban azonban igazad volt, bevallom tévdtem! Tényleg Sor 4-es az összes. Kevés valódi M-est láttam és akkor nekem valószínüleg az átépített E30-ak 5-ös M-es motorai ugrottak be, amik már mind sor6-ok.
Plusz nem az M-eseket nézve 316 és 318 sor 4, fölötte 20-23-25-28 pedig már mind sor6.
Az M3 az egy felszereltségi szintet és egy motortípust jelent.
Amit általánosságban hívunk E30 M3-nak, az mind 323 és 325. Ezek 150 és 173 Le-sek voltak és kivétel nélkül!! Gyárilag szélesített kasztnival jöttek ki, tehát hagyjuk a ráragasztott matricás M3-akat, mert ha azokat néznénk, az országba akkor lenne több ezer db
Azonban Olasz piacra létezett egy ugyanilyen M-es blok köbcentire butított változata, azonban teljesítményben ez vitte a pálmát 193 lóval. IS-nek hívták, de M-es beltér, futómû, fékek, és a blokk is az volt. Egyedül ennek az M-nek nem volt szélesített bódéja. Ritka, mint a fehér holló, beszerzése szinte lehetetlen.
A 325-ös M3-ból késõbb létezett 1-2 limitált változat, amelyek 214-5 és 238 Le-sek voltak. Azonban ezek is szintén nagyon ritkák.
Egy dologban azonban igazad volt, bevallom tévdtem! Tényleg Sor 4-es az összes. Kevés valódi M-est láttam és akkor nekem valószínüleg az átépített E30-ak 5-ös M-es motorai ugrottak be, amik már mind sor6-ok.
Plusz nem az M-eseket nézve 316 és 318 sor 4, fölötte 20-23-25-28 pedig már mind sor6.
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
- Pacsker
- Site Admin

- Hozzászólások: 23971
- Csatlakozott: 2007 márc. 09, 06:44 pm
- Autód gyártási éve: 1988
- Autód típusa (és generációja): Corolla E9
- Autód felszereltségi jelölése: GTi
- Autód karosszéria variánsa: Liftback (5 ajtós)
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Na fogjuk szorosra, vagy szólj hova rakjam át a hsz-okat, mert nagyon OFFolunk.
Egyébként tényleg nem értek hozzá. Legalább annyira bonyolult és bõ választékú, mint egy Corolla. Kapirgálom a felszínt, de nem is akarok annyira belemélyedni
Egyébként tényleg nem értek hozzá. Legalább annyira bonyolult és bõ választékú, mint egy Corolla. Kapirgálom a felszínt, de nem is akarok annyira belemélyedni
Klubelnök
Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
AE92 Liftback GT-i (4AGE, Kouki)
TE71 GT DOHC Coupe (2TG, Zenki)
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
KP60 Starlet versenyautó építés alatt (4AGE)

Merjünk nagyban gondolkodni!
"Before you say you can't do it, try it" / Sakichi Toyoda
"I always say, the way a man treats his car is how he treats himself." / Tarconi
KE11 Sedan felújítását várva (2K, Kouki)
Ja, már én is be akartam oltani Bubit, hogy M3 az 6 hengeresnél kevesebb nem volt, csak én utánanéztem és, az elsõ M3 tényleg csirke 2.3L sor4 voltbubidisc írta:Milyen 23? Az micsoda?Pacsker írta:Tudtommal 4 hengeres E30 csak 316 és 318 volt. Mostmár végképp nem értem. Ráadásul E30-ból 23-asból nem is volt M3bubidisc írta:4 hengeres M3-asról beszéltem. csak is E30. Nem versenyeztek csak elindult az M3-as. 1-2 percel késõbb meg a VTI. A honda már lomhának tûnt. Tudjuk, hogy nem egy kategória, de azt nem gondoltam volna, hogy a VTI bárhogy, bármi mellett lomhának tûnthet.
Persze, szerintem is jó az ilyen story-kat, hallgatni is olvasni is.
Egyszer BAZ megyei társasággal buliztunk Korfun. Olyan lehetetlen autós történeteket hallottam, hogy csak nevetni tudtam de imádtam.![]()
Egyébként ha jól szûri az ember az elmondottakat, sok értékes infóhoz jut.![]()
Hagyjuk a témát?
Az elsõ M3 az bizony 4 hengeres volt. BMW-bõl nem vagy olyan fenomén mint corollából.És az a motor tudtommal már változó szelepvezérléses volt
![]()
![]()
Production 1986–1992
Assembly Regensburg, Germany
Garching, Germany
Body style(s) 2-door coupe
2-door convertible
Platform BMW E30
Engine(s) 2.3 L I4
Transmission(s) 5-speed manual
Wheelbase 101.1 in (2568 mm)
Length 171.1 in (4346 mm)
Width 66.1 in (1679 mm)
Height 53.9 in (1369 mm)
Related BMW 3 Series
A Matyi a 23 alatt 2.3-at értett szvsz.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Igazad van, kicsit jobban belekaptunk mint kellett volna. Szerintem nyissunk egy "Off topic" topic-ot. Ott lehetne a különbözõ of(fos) típusokról véleményt cserélni corollás szemmel.Pacsker írta:Na fogjuk szorosra, vagy szólj hova rakjam át a hsz-okat, mert nagyon OFFolunk.
Egyébként tényleg nem értek hozzá. Legalább annyira bonyolult és bõ választékú, mint egy Corolla. Kapirgálom a felszínt, de nem is akarok annyira belemélyedni
Szerinted?
Többiek?
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Nyissunk már egy "off topic" topic-ot! Én sem merném egyik M-es típust motorját sem a csirke jelzõvel illetni. Tényleg az utsó hozzászólásként az M-technik az egy külön cég és típusainak nincs sok köze az "utcai" BMW-k hez. Az elsõ M3 pl. rokonságban közelebb áll a DTM verzióhoz. Ennek az utcai homologizációja volt ha jól tudom. Mint a 190E 2,5 16V EVO. Az sem kutya de most már tényleg befogtam.Lackó írta:Andrew papa!
Attól a csirke M3-tól befosnál, arról nem beszélve, hogy az E30 M3 egy
gyönyörû autó. Szvsz Az volt a legszebb modelljük.
Matyesz!
A típusjelzés nem egyértelmûen a köbcentire utal. 540; 740 pl
bizonyos évjárattól már nem 4.0, hanem 4.4.
OFF vége
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
Látom, betaláltam...Lackó írta:Andrew papa!
Attól a csirke M3-tól befosnál, arról nem beszélve, hogy az E30 M3 egy
gyönyörû autó. Szvsz Az volt a legszebb modelljük.
Matyesz!
A típusjelzés nem egyértelmûen a köbcentire utal. 540; 740 pl
bizonyos évjárattól már nem 4.0, hanem 4.4.
OFF vége
A csirke jelzõt inkább úgy értettem, hogy kevéshengeres.
- Bubi
- Fanatikus fórumozó

- Hozzászólások: 5966
- Csatlakozott: 2007 dec. 29, 04:26 pm
- Tartózkodási hely: Bp. környéke
Akkor mostantól kevés hengeres= 4 = csirke = 1,2-es 1,3-as 1,4 es szívó, és 1,6-os , 1,8-as 2 literes szívó és feltöltött motorok.
Pl.: mostantól a 4AGE
4 = csirke
AGE= kor, életkor
Tehát a csirke kor motor és 4AGE motor kifejezés visszavonásig egyaránt használható. Special thanks to Andrew GL for president, copyright.
Pl.: mostantól a 4AGE
4 = csirke
AGE= kor, életkor
Tehát a csirke kor motor és 4AGE motor kifejezés visszavonásig egyaránt használható. Special thanks to Andrew GL for president, copyright.
Corolla E11 4E FE ex tulajdonos
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
ex bubidisc felhasználó
Autó, motor és gokart rajongó.
