Pacsker írta:Bartender!
Köszi a belsõs videót! Te is kint vagy majdnem minden ringen. Egyszer beszéltünk személyesen is. Nagyon kíváncsi lennék egy olyan videóra, ahol te mész. Jobban érdekel, hogy egy pilóta mit hoz ki a saját autójából

Me ggondolom kezesebben bánsz vele!
A váltódat én sem értem. Azért ez még technika volt, hogy szembeszegüljek Attila-val. Ha jól tudom nincs különbség az ST18 4wd turbo váltójához képest. És arról se hallottam eddig semmi rosszat.
Racing-bazaron egyébként hirdetnek 4wd turbo váltót.
Helló Pacsker!
Elvileg a váltók között nincs különbség. Az enyém valamiért már alapból olyan volt a rövidebb váltó kar miatt, hogy határozottan és pontosan kell berakni sebességbe. Nincs maszatolás
Ha a youtube-os videóra kattintasz és utána a "more from Bartrenderr" fülre a jobb oldalon, akkor feldobja a többi videómat is. Abban van egy pár Euroring, Hungaroring, Monza.
Igen, én azért kímélõ üzemmódban használom, annál is inkább, mert szeretném megõrizni ugyanilyen jó, gyári állapotban. (Jó, azért egy-két upgrade-et leszámítva).
Racsing célra készül egy jobb kormányos verzió, remélhetõleg év végi befejezéssel.
